Kiitos avusta palstalainen!

Kiitoksia yhteisistä hetkistä. Olin mieheni tutkimuksessa mukana joka käsittelee käyttäytymistä sosiaalisessa mediassa ja tutkimus on nyt viittä vaille valmis. Kiitos palsta-ihmiset, teistä sai paljon materiaalia ja viihdettä. Toki tunsin lämpimiä tunteita useita palstalaisia kohtaan ja joskus tuntui surulliseltakin toisten puolesta.
Jatkakaahan eloanne pää pystyssä ja muistakaa te jokainen olette arvokkaita juuri sellaisena kuin olette, ette te tarvitse tuntemattomien kehuja ja arvosteluja, riittää kun rakastatte itseänne!
Mukavaa kesää ja hyvää jatkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja TrueBlood
oliks lupa kans?
"10. Huom! kaikkiin kyselyihin/tutkimuksiin sekä keräyksiin tulee olla Kaksplus-lehden toimituksen lupa, yhteystiedot toimitukseen löydät myös sivun alareunasta."
 
Etkö sitten muka halua jäädä tänne enää?
Kyllä mä varmasti täällä joskus tuun käymään mutta ei aika kyllä riitä läheskään näin paljoon palstailuun mitä nyt oon tässä yli vuoden harrastanut.
Jännä huomata kuinka paljon kiintyy tuntemattomiin ihmisiin, mun "palstatauon" aikana viestiboxi oli täyttynyt viesteistä joissa kerrottiin ikävää. Taisin olla ihminen joka jakoi mielipiteet, ja sehän on hyvä :)
Kyllä mä joskus tuun palstalla pyörähtämään, lupaan sen!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Data
Carnival
Kyllä mä varmasti täällä joskus tuun käymään mutta ei aika kyllä riitä läheskään näin paljoon palstailuun mitä nyt oon tässä yli vuoden harrastanut.
Jännä huomata kuinka paljon kiintyy tuntemattomiin ihmisiin, mun "palstatauon" aikana viestiboxi oli täyttynyt viesteistä joissa kerrottiin ikävää. Taisin olla ihminen joka jakoi mielipiteet, ja sehän on hyvä :)
Kyllä mä joskus tuun palstalla pyörähtämään, lupaan sen!
Siis tutkiko sun mies sitä, miten sä käyttäydyt täällä palstalla, vai mikä oli pointti?

Yllättikö, miten paljon olet paljastanut itsestäsi täällä olosi aikana?
 
Siis tutkiko sun mies sitä, miten sä käyttäydyt täällä palstalla, vai mikä oli pointti?

Yllättikö, miten paljon olet paljastanut itsestäsi täällä olosi aikana?
Yleistä mediakäyttäytymistä tässä tutkittiin. En ollut suinkaan ainut ihminen joka tähän osallistui eikä kaikki kuulunut tutkimukseen, paljon jäi ulkopuolelle. Antoisa vuosi oli olla tässä mukana, kiitos siitä kuuluu palstalle!
Nyt kirmaan kesälaitumille yhdessä rakkaan tutkijani kanssa :heart:
 
........................
Siis hääh? Tutkimus mediakäyttäytymisestä palstalla, jossa tutkijan puoliso osallistuu keskusteluun tietäen tutkimuksen teosta, muiden ollessa tietämättömiä? Ohjaten keskusteluja tutkijan kannalta sopivaan suuntaan?? Ei kuulosta kovin tieteelliseltä eikä varsinkaan tieteen eettisten periaatteiden mukaiselta. Mutta onhan noita nollatutkimuksia tehty paljon muutenkin, eikai yksi lisää niin haittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: JonTriplet
........................
Eiköhän Helsingin yliopisto ole kaikki hoitanut kuntoon :)
Kyllä se on kuule ihan sen tutkijan oma homma hoitaa.
Mutta paljon kertoo tutkijan ammattitaidosta sekin, että sen eukko tulee palstalle kertomaan tutkimuksen teosta. Jos kyseessä olisi vakavasti otettava tutkija, niin se olisi tullut itse kertomaan tai ainakin käskenyt eukkoaan olemaan hiljaa asiasta, joka ei sille kuulu.
Joten joo, en asettaisi hirveitä odotuksia tälle "tutkimukselle".
 

Yhteistyössä