Kiitos avusta palstalainen!

"vieras"
Ap, mikäs sun uusi nikki tulee olemaan?
Muistaakseni olet ennenkin näitä poistumistempauksia tehnyt ja sitten vähin äänin hipsinyt takaisin.
Vai oliko silloinkin vain tutkimuksen vaatima tauko? :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26591758]Nytkö se on "kuvatus" kun onkin varattu, eikä palstamammojen saalistettavana enää :LOL: :LOL:[/QUOTE]
Kuka tuota vinkuheinää himoitsee? :O Kaatuu, jos puhaltaa.
 
Miulla on tapana jäävätä itteni, jos tilanteessa on eturistiriitoja. Miten aapee sen ongelman puolisonsa kanssa mahtoi ratkaista? Kiinnostaa myös tietää, millä laitoksella tutkimuksen välikappaleisiin suhtaudutaan noin nuivasti?
 
  • Tykkää
Reactions: Data
"vieras"
Miulla on tapana jäävätä itteni, jos tilanteessa on eturistiriitoja. Miten aapee sen ongelman puolisonsa kanssa mahtoi ratkaista? Kiinnostaa myös tietää, millä laitoksella tutkimuksen välikappaleisiin suhtaudutaan noin nuivasti?
Mäkin haluaisin kuulla, että mistä tässä nyt oikein oli kyse.

Ap:ta on epäilty jossain ketjussa äitiyslomalaiseksi (siis että olisi ennen esiintynyt sillä nikillä), mutta ap itse kielsi tämän.
 
[QUOTE="vieras";26592111]Mäkin haluaisin kuulla, että mistä tässä nyt oikein oli kyse.

Ap:ta on epäilty jossain ketjussa äitiyslomalaiseksi (siis että olisi ennen esiintynyt sillä nikillä), mutta ap itse kielsi tämän.[/QUOTE]

Ahaa. :O :D :whistle:

Joku tuossa "kadonneet palstalaiset" -ketjussa kaipasikin (minusta ehkä hiukan yllättäen - anteeksi anteeksi) palleriinaa - ja sehän oli ä-lomalaisen nikki joskus...

1 + 1 = ?
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";26592129]Oletko varma? Joku muukin itseensä kyllästynyt voi käyttää tuota surkimusta paremman puutteessa hyväkseen ;)[/QUOTE]

Korkeintaan joku palstalle katkerasti kirjoitteleva joka katselee epätoivoisena kuviani :D
 
[QUOTE="vieras";26592196]Miten joku noin ruma jätkä voi ajatella noin?[/QUOTE]

En tiedä kenen kuvia oot katellut, mutta mieheni on sellainen namiskuukkeli, että oksat pois. Aivan liian komia minulle, mutta huoli miut kuitee.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26591758]Nytkö se on "kuvatus" kun onkin varattu, eikä palstamammojen saalistettavana enää :LOL: :LOL:[/QUOTE]

Mä olen ole koskaan pitänyt dataa erikoisena mutta pakko silti sanoa että en kyllä koskisi enää pitkällä tikullakaan kun on paljastunut minkälainen hihhuli onkaan. Tuosta suhteesta olen kyllä aivan varma että se ei vuotta saatikka kahta kestä :D
 
"..."
Siis hääh? Tutkimus mediakäyttäytymisestä palstalla, jossa tutkijan puoliso osallistuu keskusteluun tietäen tutkimuksen teosta, muiden ollessa tietämättömiä? Ohjaten keskusteluja tutkijan kannalta sopivaan suuntaan?? Ei kuulosta kovin tieteelliseltä eikä varsinkaan tieteen eettisten periaatteiden mukaiselta. Mutta onhan noita nollatutkimuksia tehty paljon muutenkin, eikai yksi lisää niin haittaa.
KOmppaan tätä. Mutta kyseessä lienee joku gradu, joilla nyt ei ole niin väliä. Pääasia, että oppii tutkimuksenteon alkeet... tosin vituralleenhan se silti meni, mutta enivei: pääasia että grdau valmistui.
 
[QUOTE="vieras";26592836]Mä olen ole koskaan pitänyt dataa erikoisena mutta pakko silti sanoa että en kyllä koskisi enää pitkällä tikullakaan kun on paljastunut minkälainen hihhuli onkaan. Tuosta suhteesta olen kyllä aivan varma että se ei vuotta saatikka kahta kestä :D[/QUOTE]

Eiks se sitten oo hyvä, että kaksi hihhulia löysi toisensa ja ottivat toisensa pois markkinoilta teitä ei-hihhuleita häiritsemästä? Loppu hyvin, kaikki hyvin.

 

Yhteistyössä