Kiitos avusta palstalainen!

Erityisesti kiinnostaa, millaista tutkimustulosta ja päätelmiä siitä sun vahingoniloisesta repeilystä kuvitteelliseen tapahtumaan saadaan =)
Toivottavasti ap kertoo meille, että millä nimikkeellä tutkimuksen saa luettavaksi tuolta yliopiston kirjastosta! Toisaalta jos tutkimus tutkii aapeen suhtautumista meihin niin sehän tuli jo aloitusviestissä selväksi.

Olin kyllä luullut, ettei tällaset vanhakantaiset foorumit ole sosiaalista mediaakaan sinällään, mutta tutkija on sitten varmaan rajannut jotenkin mielenkiintoisesti tän homman.
 
7thHeaven
[QUOTE="vieras";26592196]Miten joku noin ruma jätkä voi ajatella noin?[/QUOTE]

Joku katkera exä linjoilla?
Eiku äh, säki olit niitä jotka mehuili Datan perään, mutta se pyydystettiin sun nokan edestä :(
 
"Jenis"
Mua kiinnostas mikä fiktiivinen laitos ja tieteenala tässä on taustalla. Onhan Oulun yliopistossa ollut ihan ortotopologian "professuurikin", eli periaatteessa tiedeyhteisö kyllä suvaitsee monenlaista keskuudessaan...
 
"Siis"
No toisaalta olen myös ainoa, jonka hyödyksi kyseinen potenssi esiintyy, joten olen ainut silminnäkijä. ;)
Kumpaa sinä nyt olet: täydellisesti seksuaaliton ja sukupuoleton vai normaalit halut omaava nainen? Ja miten asia oli edellisen palstarakkauden kanssa. Siis hänen jota vannoit rakastavasi ja josta laitoit palstalle pusukuvan. Mitäs siitä on aikaa, joitakin kuukausia?
 
"vieras"
Siis eihän julkiseen jo olemassa olevan aineiston käyttöön tarvita tutkittavien lupaa. Näin mä olen ymmärtänyt. Miten täällä kirjoitetut viestit muka eroaa esim lehdessä julkaistuihin viesteihin? Näitä saa arvon palstamammat käyttää ihan ilman teidän lupaa ja tietämystä, eri asia sitten et minkä ihmeen takia joku niin haluaisi tehdä?! Ai hitto, mutta tiedänhän mä muuten yhden, joo ei siitä sen enempää.
 
rietas
[QUOTE="vieras";26596396]On. Tuollainen mennäänhetinaimisiinkunollaanhihhuleitamolemmat suhde ei takuulla tule kestämään. Tulen sitten sanomaan että mitäs minä sanoin :D ;)[/QUOTE]

Ihan niinkuin olisi vakio, että sellaiset suhteet kestävät, joita on vuosikausia harkittu ennen naimisiinmenoa :D

Miksi vaivata päätään tuollaisella ja odottaa jotain ikävää tulevaksi? Kun ovat onnellisia nyt, se lienee tärkeintä. Eiköhän onnetomia (ja vahingonilolla itseään pystyssä pitäviä katkeria) ole ihan riittämiin jo.
 
Ap, voisitko kertoa miksi miehesi ei vain tarkkaillut palstaa? Siis miksi sun piti olla täällä kirjautuneena, ja käskikö mies sun laittaa tietyntyyppisiä viestejä/kommentteja tänne? Jotenkin kuulostaa todella hämärältä tutkimukselta.
 
Köh
[QUOTE="vieras";26591184]Aloittajan kannattais tehdä tutkimus suomenkielen oikeinkirjoituksesta.[/QUOTE]

OT1: Se kirjoitetaan muuten erikseen: suomen kielen.
OT2: Miksi tässä ketjussa mollataan Dataa ja Astrolabea? Syyksi täytyy kyllä epäillä kateutta tai katkeruutta. Kauniita ihmisiä, ottaisin kumman tahansa vaikka heti.

Ja itse aloituksesta: kuulostaa aika epätieteelliseltä metodilta. Tekosyynsä kullakin. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="...";26592882]KOmppaan tätä. Mutta kyseessä lienee joku gradu, joilla nyt ei ole niin väliä. Pääasia, että oppii tutkimuksenteon alkeet... tosin vituralleenhan se silti meni, mutta enivei: pääasia että grdau valmistui.[/QUOTE]

Itse olen aikanani tehnyt Helsingin yliopistossa gradun mielipidetekstien argumentaatiorakenteista ja voin hyvin kuvitella, että siellä tehtäisiin myös graduja palstamammojen jutuista. Ja tuskin yliopiston puolesta kukaan lupia Kaksplussalta kyselee. Kyllä ne vaan monien tiedekuntien gradut tuppaavat olemaan nollatutkimusta, joissa lähinnä opetellaan tutkimuksen tekemistä ja hiukan pitkäjänteisempää itsenäistä työskentelyä.
 

Yhteistyössä