KILOPINO VKO 10

Viikko taas takana...
Viikonloppuna tuli tehtyä pizaa ja syötyä iso karkkipussi. Ihan tarkoituksella, että välillä saapi herkutella. Ja eikä edes ollut niin hyvää kuin kuvittelin! Ällö olo oli pitkään.
Numerot: -0,4kg viime viikosta eli 82 kg nyt. Perjantaiaamuna paino käväs jo 81,1 kilossa, mutta pizza ja Mättö Kax kostivat sit mulle. :whistle:
Eli 8,4 kg miinusta vuoden alusta.
Tsemppiä kaikille alkaneeseen viikkoon!!!
Tää lähtee kohta töihin.
 
Joopa joo, huikeat 100 g miinusta :whistle: . No, tietty parempi et miinusta kun plussaa, mut kyl on taas niin tiukassa toi tippuminen et ei meinaa tulla mitää. Viikonloppuna herkuttelin 2 tikkarilla ja jätskillä sekä pe siideri ja la olut. Liikuntaa oon kyllä nyt harrastellu, kävelty on aika paljonkin mut en tiiä miks on niin tiukassa painon tippuminen. nyt päätin alottaa oman jumpan kaks kertaa viikossa, mies saa olla pojun kanssa sen aikaa. Jos se vaikka auttais, oon tosi huono lähtemään mihinkään jumppaan tai aerobicciin, jos kotijumppaa jaksais kun tekis säännöllisesti.

-hauskaa kevättä kaikille! v yhhj ( nää loput oli pojun terkyt teille)
 
Terkkuja pojulle takas :D

Mulla meni loistavasti -1,9kg Eli painoa nyt 61,0 ja -19kg heinäkuusta :D
Paikkareiden pisteillä paino on jumittanu tän vuoden mut nyt siirtyessäni alakarppiks, heti tulee tulosta! Nyt siis viikko takana tätä uutta systeemiä...
 
heippa vaan kaikille!
Paino siis nyt 82,6 alussa 91,6
viime viikon saldo -700g, elikkä yhteensä miinus 9kg! :)
Kuumeessa olin viime viikon ja sen takia ei tullu yhtään liikuttua.
Tämä päiväkin alkoi taas herkuttelulla :ashamed: suklaata ja mielinmäärin leipää. Toivottavasti ei lähde herkuttelulinjalle koko viikoksi, sais kympin rikki jo ens viikolla. Aika näyttää!!!!
Tsemppiä kaikille kanssa laihduttajille, kevättä kohti mennään kohisten ja aurinkokin alkaa lämmittään ja muistuttaan ihanasta kesästä, kevyempänä B) B)
 
tilda harmaana
Moikkelis!

Mäkin pääsin sitten ilmoittautumaan tänään, vaikka piti olla koulussa. Nuoremmalle tytölle nousi eilen kuume ja tänään sit huidellaan tuolla 40 asteessa, joten äiti tuli maitojunalla kotiin hoitamaan lastaan...

Viime viikko oli eka työviikko ja se näkyy kyll painossakin, -1,1kg. Yhteensä vuoden alusta -9,5kg. Tälle viikolle ei hyvä alku tullut kun olen valvonut tytön kans ja huolestuksissani en ole jaksanut pisteitä laskea vaan syönyt mitä käteen on sattunut ja milloin olen muistanut :ashamed: saa nähdä mitä tämä viikko tuo tullessaan, tulenko ensi viikolla plussa-tulosten kanssa takaisin :(

Mut oikein hyvää viikko kaikille!!!

tilda
 
viimeviikolla masiksen kourissa en ees kehannu tänne tulla painooni ilmottelee mut jos nyt taas suosta on noustava... pakko se on... eli viime ma puntari näytti 80.1 eli + 1kg
nyt tänään aamulla puntari näytti 79.8kg eli olis viikon saldo kuiteski miinusmerkkistä... eli -300g

nyt koitan taas lähtee uudelleen liikkeelle mut taidan syyä liikaa hiilareita... kotuntuu et jatkuvasti jumittaa.... no kiinnostus on kasvanu noihin... aterian korvikkeisiin jos yhen aterian koittas päiväs ekaks korvata...

sussu millä sä siis nyt laihdutat....
 
-Annuli-
Jee, -900g olen tosi tyytyväinen etten viikonloppuna heittänyt ns. pyyhettä kehään, kuten tuolla aiemmin päivällä tuskailin. Nyt on yhteensä -19,2kg kasassa. Mutta matka jatkuu, toiset 20 kiloa pitäisi vielä pudottaa :eek:
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 11:16 SuSu79 kirjoitti:
Terkkuja pojulle takas :D

Mulla meni loistavasti -1,9kg Eli painoa nyt 61,0 ja -19kg heinäkuusta :D
Paikkareiden pisteillä paino on jumittanu tän vuoden mut nyt siirtyessäni alakarppiks, heti tulee tulosta! Nyt siis viikko takana tätä uutta systeemiä...
eli ootko nyt sillä hiilarittomalla dietillä??? ONNEA hirmuisesti, melkein kakskymppiä rikki!!! :hug: (hieman kadena... :whistle: ;) )
Mistäköhän toi jumitus voi johtua??? (Kävi vaan pelottamaan, että jos miekii alotan paikkareilla sitten vauvan synnyttyä niin paino rupee jumittaan.... :\| )

Kyllä se aika vaan rientää....muistan kun aloitit laihduttamaan ja silloin minäkin täällä tahkosin kiloineni ja nyt siulla jo miinus 19....Noh, perästä tullaan!!!!...... :kieh: ;)
 
enpä täs oo pitkään pitkään aikaan ilmotellu painoani jotenkin se on jumittanut.. ja enpä ihmettele... mutta selvis syykin siihen... meille tulee perheen lisäystä tos syksyllä... joten palaillaan pinossa vasta syksyllä ... mahtavasti on susulla tippunut.. ja muillakin aivan fantastisesti mennyt.. pitäkää pinopystyssä.. kömmin mukaan sitten taas.. no kyllä mä käyn lukemassa kateellisena teitin saavutuksia mutta nyt tällä hetkellä en tarkkaile painoani.. :D
 

Yhteistyössä