Kim Kardashianin perse on järkyttävä. Miksi sitä usein kehutaan?

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
metr
Niin no se ei varmaan ole naisten mieleen - mutta miehet kuolaa kyllä ton pyllyn perään. Ihan vaan vinkiksi: Naiset kuvittelee että "kakkosnelonen" perse on nätti läpi kuultavine luineen.
 
laardiperä
Jos mulla ois tollanen perse niin varmaan tainnuttaisin itseni kivuttomaksi lääkkeillä ja sit ottaisin jonkun sahan tai lihaveitsen esiin ja vuolisin pari kiloa tuosta perseestä pois. En todellakaan hilluis joissain bikineissä :x
 
voi morjens
No en mäkään epäile yhtään ettäkö kiimainen mies näkisi tuossa pehvassa mitään vikaa... mutta siis. Taitais monelle naiselle tulla pitkä itku jos joka kerta pitäisi kamppailla tuon perseen kanssa kun ei se mahdu mihinkään perusvaatteeseen hyvin. Kiva kuvissa, ei kiitos itselle.
 
voi morjens
[QUOTE="mies";25729116]... Kuka lautakasaa panis? Luutkin tekee vaan mustelmia ja kiinnikään ei saa mistään kun ei lantiota. Riittääkö?[/QUOTE]

Herranjumala, eikai kukaan nyt LAUTAKASAA ole mennyt panemaan? Mutta joo, paneehan ne jotkut kumiukkoja ja kerran kuulin eräästä joka rakasteli eiffel-tornia....
 
"mies"
No en mäkään epäile yhtään ettäkö kiimainen mies näkisi tuossa pehvassa mitään vikaa... mutta siis. Taitais monelle naiselle tulla pitkä itku jos joka kerta pitäisi kamppailla tuon perseen kanssa kun ei se mahdu mihinkään perusvaatteeseen hyvin. Kiva kuvissa, ei kiitos itselle.
Ei kai ne mahdu kun naisten vaatteet tehdää nykyään sellaisiksi että ne sopii paremmin teini-ikäiselle pojalla.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";25729165]Ei kai ne mahdu kun naisten vaatteet tehdää nykyään sellaisiksi että ne sopii paremmin teini-ikäiselle pojalla.[/QUOTE]

ai sun mielestä tuo kimin perse on ihan normi? :D jos vaatteet tehtäis tuon mukaan niin taitais pussittaa aika monella normaalilla naisella.
 
No onhan tuo vähän leveähkö, itse tykkään enemmän mustien naisten pyllyistä, ne on mahtavan isoja mutta ei leveyssuunnassa vaan ulkonevina. Sellainen kunnon ghettobooty, nam. :D Liian olematon pylly ei oo hyvä asia, itselläni on sellainen. :(
 
[QUOTE="mies";25729165]Ei kai ne mahdu kun naisten vaatteet tehdää nykyään sellaisiksi että ne sopii paremmin teini-ikäiselle pojalla.[/QUOTE]

Tuo on niin totta ^

ja olen nainen, en paina 200kg, mutta silti nykyään vaatteet tehdään oikeasti lasten mitoin ja anorektikoiden mallien mitoin.
 
"peba"
Vaikka voisi olla vaikeaa löytää istuvat housut, nätimpi tuo minusta on kuin semmoinen malli, jossa on seistessä näkyvillä pelkkä vako ja reidet. Takapuolta ei näy missään. Ja kun vähän kumartuu, perssilmä ilmaantuu näkösälle heti, kun ei ole enää mitään, minkä välissä piileskellä.
 
eikä
Tuo on niin totta ^

ja olen nainen, en paina 200kg, mutta silti nykyään vaatteet tehdään oikeasti lasten mitoin ja anorektikoiden mallien mitoin.
Ei muuten tehdä. Itse olen luonnostani todella hoikka, mutta pitkä. Ja todella vaikea löytää vaatteita, jotka eivät roikkuisi päällä.

Että en tiedä kenelle ne vaatteet tehdään, kun kuitenkaan ei tunnu kenellekään sopivan :D

Ja itse pyllyyn niin ei siinä minusta mitään vikaa ole. Kivan kurvikas on.
 
"..."
kimillähän on just hyvä pylly :O ja muutenki ihan mieletön kroppa.. tekisin mitä vaan ku ois tommonen kroppa.. mä muistutan ennemmin sitä lautakasaa mistä tääl puhuttiin : /
 
"peba"
Mua joskus ihmetyttää, kun naisella ei saisi olla takapuolta eikä "leveää" lannetta vaan pitäisi olla vain kapoinen. Silti pitäisi, yhtä aikaa, olla tiimalasivartaloinen eikä poikamaisen suorakroppainen. Mutta kun ei tiimalasia synny, ellei ole lantiota, eikä kaunista selän kaarta ilman persettä.
 

Yhteistyössä