Kirjautumisongelmat, haun ja omien viestien haun ongelmat

Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21891448:
Hei, sisäänkirjautumisen vika on nyt korjattu. Tämä ohje pätee kaikille joilla on ollut ongelmia, myös niille jotka ovat eilen ja tänään päässeet sisään käyttäjätunnuksen sijasta nimimerkillään tai eivät ole päässeet kirjautumaan sisään ollenkaan: Kirjaudu sisään samoilla tunnuksilla kuin vanhalla saitilla.
Mie en pääse edelleenkään. En vanhalla salasnalla enkä tilaamallani uudella. Kyllästyin ja rekisteröidyin uudelleen, eli Lokki on nyt Lokkii.

Tosin,miulla ei ole mitään käsitystä mikä ero on nyt käyttäjätunnuksella ja nimimerkillä,koska ennen olen käyttänyt vain "Lokki" ja salasanan yhdistelmää kirjautuessani.
 
karvatonkoira1
En pääse entisellä salasanalla ja käyttäjätunnuksella sisään. Vaikka tilasin sähöpostiini uuden mukamas unohtuneen salasanan, sieltä tuli vain viesti, että pitää reksiteröityä uudelleen ja sellaista salasanaa ei tunneta.
Jouduin rekisteröitymään uudelleen eli ent nimimerkki oli karvatonkoira ja uusi on karvatonkoira1, tietenkin uudella käyttäjätunnuksella ja salasanalla
 
"isoäiti mölykylästä"
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21892038:
Hei, tiettyihin käyttäjiin kohdistuva vika on meillä tiedossa ja työn alla. Korjaamme sitä parhaillaan.
hei. mä en pääse kirjautumaan edelleenkään. eilen illalla pääsin nimimerkki ja salasana yhdistelmällä. nyt on ihan sama mitä laitan. niin ei pääse, niin ei pääse.
 
Kirjautuminen onnistuu, sen sijaan omiin viesteihini mulla ei ole pääsyä. Ongelmallinen tilanne päällä myös tuolla odotuspuolen pinossa, jota päivitän: kun yrittää muokata ensimmäisen sivun päivityslistaa, palstan uudistus on aiheuttanut sen, että herjaa liian pitkää viestiä ja pyytää poistamaan kuvia ja hymiöitä. Vaikka yritän muokatessa poistaa kaiken ylimääräisen, herjaa edelleen. Alkaa tosissaan kyllästyttään.. <- Mut haa: toi boldaus-systeemihän on hyvä! Siihen ne plussat sitten täältä päin katsottuna jääkin...
 
Pääsen kyllä kirjautumaan palveluun, mutta sitten kun yritän etsiä jonkun käyttäjän tietoja haun kautta, systeemi ilmoittaa, että minulla ei ole käyttöoikeuksia. Tai sitten katselen jonkun käyttäjän profiilin tietoja (se näkyy siis), mutta jos etsin hänen kirjoittamiaan ilmoituksia, niin taas "sinulla ei ole käyttöoikeutta..."
 
"Äiti-79"
Ei onnistu kirjautuminen?? Voisko ylläpito nyt antaa selkeät ohjeet miten toimia??? En ymmärrä miten tämä nyt jumittaa näin pahasti eivätkä saa tätä toimimaan...eilen tilasin uuden salasanan, mut en pääse silläkään....mielestäni sivut on epäselvät, aina pitää uudistaaa huonompaan suuntaan...
 
allapitäjä
Pääsen kyllä kirjautumaan palveluun, mutta sitten kun yritän etsiä jonkun käyttäjän tietoja haun kautta, systeemi ilmoittaa, että minulla ei ole käyttöoikeuksia. Tai sitten katselen jonkun käyttäjän profiilin tietoja (se näkyy siis), mutta jos etsin hänen kirjoittamiaan ilmoituksia, niin taas "sinulla ei ole käyttöoikeutta..."
Muutosvastarintaa. Ipanat.
Älkää aina valittako.
Kaikki nämä ovat palstan uusia ominaisuuksia!


...pöndet...
 
"Meritähti"
Ei vieläkään onnistu kirjautuminen...

Saako tuon kirjautumisongelman korjattua vai ollaanko me vaan kadottu johonkin joita palsta ei enää muista?

Uutta profiilia ei huvittaisi luoda kun pitäisi kaikkiin kerhoihinkin sitten hakea uudestaan jne. (jos niiden omistajat edes pääsee kirjautumaan ja hyväksymään jäseneksi...)

Mutta olisi kiva tietää että korjaantuuko tämä asia vai ei?
 

Yhteistyössä