Kiva, just ennen lentoa, kuumetta noin 40!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Vinkkejä kiitos, miten saa nopeasti parantua flunssasta? En tiedä onko se oikea flunssa tai rokoteflunssa. Miehellä oli kans mutta vain 2pv, mä en tiedä kuinka kauan mulla sitten kestää, varma joku virus, kun melkein saman aikana kipeitä:mad:, en haua peruta lennot, vaan halua hyvässä kunosssa lentää ilman siitä flunssa kun matka kestää yli 24t
 
no huoh
[QUOTE="hohhoijaa";26457279]
Kuumetta melkein 40 astetta ja kykenet palstailemaan täällä...?[/QUOTE]

Aattelin ihan samaa... Aikuinen 40:n kuumeessa on lähinnä tehiskamaa.
 
"Sanna"
[QUOTE="hohhoijaa";26457279]No olisikin ollut ihme, jos paluumatkalle lähtö olisi sujunut ilman mitään ongelmia!

Kuumetta melkein 40 astetta ja kykenet palstailemaan täällä...?[/QUOTE]

Miksei pystyis??
 
??
Even classic dengue — known as “bonebreak fever” — can cause severe flulike symptoms, excruciating joint pain, high fever, nausea and rashes.

More alarming is that a deadly hemorrhagic form of the disease, which adds internal and external bleeding to the symptoms — is becoming more common. It accounts for one in four cases in Mexico, compared with one in 50 seven years ago, according to Mexico’s Public Health Department.
 
Jaa... Moni aikunen voi olla 40asteen kuumeessa tehiskamaa niinku joku sano mut mulla sekkään harvemmin menoa haittaa. Väsyttää enempi ja ruoka ei maistu mut kyllä mie kävelen ja liikun ja puhun ja olen niinku muutenki, valitan vaan ko kolottaa ja kipiä olo. Siitä jos mennään ylemmäs niin alkaa taju hämärtyä.

Mut kannattis venakonki ottaa kuumeeseen pilleriä ettei käy ko keitetylle kanamunalle.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26457347]Saisiko sieltä apteekista Wicks nestemäistä flunssalääkettä? Ne on tosi tehokkaita, jenkeissä oon kokeillut.[/QUOTE]

varma saa, kun täällä lääkeitä paljon enemmän, mitä huomasin, kun olin 2 kerta apteekissa. Kiitos, mä sanon miehelle että se hakee:), kun mä syön pelkästään jotain parasetamolia, mitä täällä löysin tuttua
 
taxxi
Vinkkejä kiitos, miten saa nopeasti parantua flunssasta? En tiedä onko se oikea flunssa tai rokoteflunssa. Miehellä oli kans mutta vain 2pv, mä en tiedä kuinka kauan mulla sitten kestää, varma joku virus, kun melkein saman aikana kipeitä:mad:, en haua peruta lennot, vaan halua hyvässä kunosssa lentää ilman siitä flunssa kun matka kestää yli 24t
Mitä lääkettä olet toosaan laittanut?
 
"vieras"
Sairastin muuten ton denguen Brasiliassa ja viikon olin ihan tööt ja korkeassa kuumeessa. Hyvä kun vessan kykenin enkä paljon maailmasta tajunnut ekoina päivinä. Kivut tossa oli todella outoja ja tauti iski rajusti kuin salama kirkkaalta taivaalta.
 
  • Tykkää
Reactions: JonTriplet

Yhteistyössä