Kiva, just ennen lentoa, kuumetta noin 40!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26457400]Sairastin muuten ton denguen Brasiliassa ja viikon olin ihan tööt ja korkeassa kuumeessa. Hyvä kun vessan kykenin enkä paljon maailmasta tajunnut ekoina päivinä. Kivut tossa oli todella outoja ja tauti iski rajusti kuin salama kirkkaalta taivaalta.[/QUOTE]

en usko että se on sama kun kuumetta vaikka jotain 39,5 silti ei niin hirveä olo, vaan lihakset niin kuin normaalisti särkee ja pää... joku perus virus varma on, mutta silti hirveä
 
Kannattaa hankkia jotain joka aukaisee hengitystiet, korvat ja nenä tukkoisena on kivuliasta lentää. Suomessa reseptilääkkeenä saatava Duact on tähän tehokas, saaneeko siellä käsikaupasta. Vaikuttava aine pseudoefedriini.
 
denguen sairastanut
en usko että se on sama kun kuumetta vaikka jotain 39,5 silti ei niin hirveä olo, vaan lihakset niin kuin normaalisti särkee ja pää... joku perus virus varma on, mutta silti hirveä
En usko minäkään, että sulla denguea on. Et olisi palstailukunnossa... Ja jos miehelläkin mennyt parissa päivässä ohi. Kokeile sitä ehdottamaani Wicks-litkua jos vaan saat sieltä, se on tehokasta!! Niitä pitäisi olla yöksi otettavaa, joka on tosi vahvaa, ja sitten päivällä otettavaa vielä erikseen.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="niin";26457440]Lihaksia särkee? Virus? = Niistä rokotteista? Sivuoireita?[/QUOTE]

Voi olla rokotteesta, koska sivuoireet pitää olla kuume ja lihas särky, ei kaikille. Mun kavereilla ei ollut mitään.... Mutta en usko siks kun mies sai viimeks 2vkoa sitten piikin ja mä 2pv sitten. Mutta me oltiin just siitä ennen ensiks veneillä ajamassa ja sitten juhlimassa syntärit missä oli todella paljon porukka ulkona yöllä, miehelle sen jälkeen kiepä olo on tullut ja nyt mä
 
Venakko Milanna
En usko minäkään, että sulla denguea on. Et olisi palstailukunnossa... Ja jos miehelläkin mennyt parissa päivässä ohi. Kokeile sitä ehdottamaani Wicks-litkua jos vaan saat sieltä, se on tehokasta!! Niitä pitäisi olla yöksi otettavaa, joka on tosi vahvaa, ja sitten päivällä otettavaa vielä erikseen.
Kiitos:). mä varma soitan pian mun lääkärille, hän antaa mulle reseptin, kun ilman reseptiä mua kukaan ei ymmärrä mitä haluan tai oikeasti täällä pakko puhua espanja että sua ymmärretään:D
 
"Huolestunut"
Ne taudit mitä sieltä mukaan saa ovat yleensä kaikille antibiooteille resistenttejä. On hulluutta hakeutua tuollaiseen maahan sairaalaan hoidettavaksi. Sitten kuskataan nuo taudit kotimaahan ja ne leviävät. Muistatte varmaan otsikot maahan rantautuneista superbakteereista??
 
"vieras"
[QUOTE="Huolestunut";26457482]Ne taudit mitä sieltä mukaan saa ovat yleensä kaikille antibiooteille resistenttejä. On hulluutta hakeutua tuollaiseen maahan sairaalaan hoidettavaksi. Sitten kuskataan nuo taudit kotimaahan ja ne leviävät. Muistatte varmaan otsikot maahan rantautuneista superbakteereista??[/QUOTE]

Ei elämä..
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Huolestunut";26457482]Ne taudit mitä sieltä mukaan saa ovat yleensä kaikille antibiooteille resistenttejä. On hulluutta hakeutua tuollaiseen maahan sairaalaan hoidettavaksi. Sitten kuskataan nuo taudit kotimaahan ja ne leviävät. Muistatte varmaan otsikot maahan rantautuneista superbakteereista??[/QUOTE]
Ottko toissaan? Mä en ollut missään sairaloissa täällä, ehkä 20min max lääkärin kans kerran viikossa bla bla ja piikin 2-5min. Eikä tää ees sairaala ole vaan kliinikka, Ja sorry en pelkää sellaisia superbaktereita, se on niin harvinaista ja tuskin ihan Mexico Cityssä
 
ciisus
Ottko toissaan? Mä en ollut missään sairaloissa täällä, ehkä 20min max lääkärin kans kerran viikossa bla bla ja piikin 2-5min. Eikä tää ees sairaala ole vaan kliinikka, Ja sorry en pelkää sellaisia superbaktereita, se on niin harvinaista ja tuskin ihan Mexico Cityssä
En uskalla sanoa mitään.... Mistä tämä aloittaja on kömpinyt?????
 
Venakko Milanna
pakko lisäätä, jos mä aloitan kaikki superbakteerit pelkämään niin parempi jo kotona vain olla:D. Mutta 4-6kk päästä me tänne tullaan jopa lasten kaa ja äiti kans tulee, koska tarkoitus myös mennä ajamaan Usa läpi ja käydä siellä Disneylandissa kans
 
"Huolestunut"
Mykistyin kyllä itsekin. No, toivottavasti ei tule antibioottihoidon tarvetta tulevaisuudessa. Vituttaisi kuolla virtsatietulehdukseen sen takia että ihan välttämättä pitää päästä meksikoon piikitettäväksi.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Huolestunut";26457618]Mykistyin kyllä itsekin. No, toivottavasti ei tule antibioottihoidon tarvetta tulevaisuudessa. Vituttaisi kuolla virtsatietulehdukseen sen takia että ihan välttämättä pitää päästä meksikoon piikitettäväksi.[/QUOTE]
no sitten se on mun kohtalo:). Sorry vaan mutta sun teksti kuulosta vähän hullulta. Suositelen olemaan kotona vain, unohda jopa lähi maat kuin Ruotsi ja Viro, mitä jos sinnkin yhtäkkiä jotan tulee ja siitä ei ehditään uutisoida:O
 

Yhteistyössä