KM jälkeen kuumeilevat

Täällä ei tapahdu mitään erikoista, ovistestailua lähinnä :whistle:
Oi ku oottas nii kauhiasti että se viiva tummus semmoseksi jonka ite laskisi ovisplussaks :)
Mitään muuta ei omaan napaan.
Paleltaa vain ihan kamalasti, aamusta iltaan :kieh:

Mitäpä muille? :p
 
Lumi-Marjalle kaikkea hyvää jatkossa! :hug:

mymmyryy vähänkö mulla meni aivot solmuun tuosta Kysy Sonylta - jutusta , kun en ole koko osiota pongannut enkä meinannut löytää nytkään... :ashamed: Mä vaan et mikä/kuka helevaten Sony? No näytin vielä olevan, ihan hyvä tuota on vähän lyhennellä niin ei ole turhaa päiviteltävää.

woodoo eikun syömään suklaisia pikkuhousunsuojia! :LOL: Mietin vain mitä mahtavat tehdä ruuansulatukselle? Voi olla, että täytyy lisätä listalle myös kuivatut luumut ja risiiniöljy, jos näitä alkaa popsimaan. Mutta sittenhän sitä vasta paino putoaakin! :LOL:

Dada se mun ovisplussa oli sellainen onkohan tämä nyt vai eiköhän tämä ole, mutta kun siihen tuli päälle limat ja nippailut niin "päätin" , että kyllä se plussa on, ja menkatkin sitten alkoi siitä 14 päivän kuluttua. Mutta ensin mietin itsekin, että laskenko sitä nyt plussaksi vai en.

Mie ite: Ihana kun on ollut aurinkoinen ja lämmin päivä tänään! Ei ollenkaan niin sunnuntai-fiilis kun yleensä. Tätikin on pakannut laukkunsa ja tänä viikonloppuna on tullut vietettyä ihan mukavasti aikaa tuolla vällyjen välissä :p Kiva fiilis taas vaihteeksi.

Kohta täytyy ruveta kahveen keittoon ja istahtaa sohvalle jännäämään kuka tippuu bb:stä.
Mä olen ihan hurahtanut tohon. Tai no en mitään 24/7:kaa vahtaa enkä äänestele ketään, mutta illan lähetyksen katson suurella mielenkiinnolla ja onhan niitä bb-uutisiakin luettava. Mies jo kysyi hommattaisiinko se 24/7, mutta sitä ei kyllä penkele meille tule, kyllä pitää tunti päivässä tuota touhua riittää. Onko kukaan muu tuota seurannut?

Ei muuta kuin plussapuhureita ja hyvää alkavaa viikkoa koko poppoolle! :wave:

-Meritähti-
 


22.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN

tyttö onnellinen......KM 12/07............................KP 2/28-32
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08........KP 5/
Elviira-76................RK 11/07.............................KP 8/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 8/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 10/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 15/
tytti82...................TM 05/08...............................KP 15/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 17/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 17/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 26/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 27/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 37/28
Betania.................KM 06/07...............................KP 56/27-28 (palstatauolla)


HAAVEISSA TOINEN


Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 10/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 17/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 19/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 3/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 5/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 5/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 5/37-44
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 23/36
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP

[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Herkkupeppu............KM 06/08...............................KP12/30-31 *yk2
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 27/32 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 16/30 *yk13
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 26/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 36/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP1/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
Mötiäinen
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Päivitin jo huomisen. Am:n taakkaa helpottaakseni. Samalla vähän karsin listaa. Takaisin listalle pääsee kyllä, kun ilmoittautuu.
Yskä vaan pahenee koko ajan. Ihan harmittaa, kun ulkona olis ollut ihana ilma, olis ollut ihana lenkkeillä, mutta, kun on kipeenä ni ei oo jaksnut yhtään mitään :headwall: .
 
Meritähti:
nii ku minul meni niin tämä et ensin tuli aika haamuu, sitten kaksi vahvempaa viivaa mitkä ei saman vahvusii ku "pitäs" ja sit heitti ihan haamuks sen jälkee.. joten oletanko oviksen olleen? mulla ei ikin oo ollu kauheen selkeit ovistuntemuksii, paitsi sellane olo et tekeepi mieli.. :p
Nippailuu siis ei ole tapahtunu eikä muutakaa vastaavaa.
Ja jos ovis olisi ollu ni se olis ollu toi huippu kp11.

Häiritsevä olotila on vallinnu tänään,
kummallisen..(mikä se sana nyt on?) eteerinen,autuas,levollinen..
En osaa selittää sitä,
osaako joku muu?

Heh minä luulotautinen yksilö jo mietin olisikohan voinu tärpätä,
mut kun en tosiaan siitä oviksestakaan voi tietää. :ashamed: :|


|O






*muoks: Outoa tää on siksi, että tää se eka kierto ku:n jälkeen, ja jos kp11-12 tienool olis ollu ovis, ni tietojeni perusteella tarkottas jotakuinkin 26-27pv kiertoo... normisti ollu aiemmin n.28.
*ei tää oo mahdollista* :headwall:
 
aih,mulla kintut sikakipeet kun koiran kans humputettiin pitkin peltoja koko päivä,välillä evästeltiin. oli niiiin mahtava päivä että teki hyvää vähä tuulettautua. huomasin tossa että sattuu lähekkäin laskettuaika (siis ed.raskauden) ja ovis,päivän väli.. :( syö varmaan yrittämisen ilosta aika paljon..
miten muuten teillä pidempään yrittäneillä,vieläkö jaksatte innostua peiton heiluttamisesta oviksen aikaan vai maistuuko jo puulta? tai siis miten sen nyt kysyis..että vieläkö se innostaa vai onko tyyliin jaahas,koitetaas taas,no niin joko tulit ?? :D
tätä edellistä yrittäessä meillä ainakin välillä maistu puulta,mutta kun sitten otti sen asenteen että tulee jos on tullakseen niin ei joka kerta ajatellu että jokohan nyt...mutta kyllä se välillä kehtuutti! :kieh:
eipä mulla muuta ollu mielessä...hyvää alkavaa viikkoo,täytyy pistää maate että jaksaa taas maanantain,yöks.
 
kiitos mymmyryy että pidit mut vielä mukana :hug: :D On vähän sellanen olo, että tästä ei tule mitään... Ovista odottelen loppuviikoksi. Peiton heilutushommat on alotettu jo hyvissä ajoin :kieh: Mutta tämä(kin) kierto on taas fiilispohjalta, en mittaile lämpöjä enkä tikuttele ovista. Ainut on toi greippimehu, jota "nautiskelen" lasillisen aamunavaukseksi ;) Josko sekään mua auttaa :snotty:

Ollaan muuten pienimpien kanssa vähän kipeinä, kurkkukin on kuin ois kaktuksen syöny. Saas nähdä päästäänkö ulos, sisällä menee hermo :headwall:
 
AAM
mitä *ittua kauhiat sepustukset sit ne oli tossa ja sait ne hävis ?? whatta **** :kieh: :kieh:

Mymmyryy uusi paranneltu lista näyttää ja ON parempi :D täten luovutan haltiuden listaan ja sen ylläpitoon sinulle vakituisestu now and forward blaablaablaaa *tapu taputapu* poistuu takavasuriin kumarrellen.. ra-ra-ra. ehkäpä ois syytä tehdä myös uusi lista kun tuo satanen menepi rikki ? :D

Dada oisko huippuvaihe mennyt ohi just ja sai jälkiviivat eli ovuloit mutta missasin huippiksen ?

tikrulini ethän tee Blondieita ? ;) kiinnittymisvuotoja ?

freebird koiran :D kanssa heiluteltu peittoja ? .. ei kai sentäs ;) :p koiraan kanssa mielummin.. :whistle: joo mulla tulee oleen taas tälläinen päivä... ettei ihan vakavasti tartti ottaaa..... :D :p

jään silti väijyilemään teitä.. :xmas:

:heart: :lla AM
 
herkkupeppu mä jätin listalle kaikki, jotka on palstaillu edes jonkun verran lähiaikoina.
Mäkin oon ollu kohta viikon kipeenä, eikä oo kivaa yhtään. Nytkin ois ollu aivan ihanat lenkkeily-ilmat, mutta ei niin ei.
(.) ei tää yskä lähe millään pois. Mä valvoin viime yönä klo 04 saakka, kun yskitti vaan. Sitten mä tottakai surffasin netissä etsien tietoa perättäisistä keskenmenoista ja mistä ne johtuu ja mikä avuksi. No päähän siinä meni pyörälle, eikä nukuttanut pätkääkään, koska pää oli täynnä ajatuksia.
 
AM täten otan vastaan tämän vastuullisen tehtävän... Mä oon huomannut, että listan päivittäjät raskautuu nopeaan, niin mulla on vähän oma lehmä ojassa
. Mä tuun perässä tonne toiselle puolelle (vaikkakin yöllisten tutkimusten mukaan , mun onnistumisprosentti on hyvin heikko seuraavassakin raskaudessa, rupes kyllä vähän masentamaan)
.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
AM täten otan vastaan tämän vastuullisen tehtävän... Mä oon huomannut, että listan päivittäjät raskautuu nopeaan, niin mulla on vähän oma lehmä ojassa
. Mä tuun perässä tonne toiselle puolelle (vaikkakin yöllisten tutkimusten mukaan , mun onnistumisprosentti on hyvin heikko seuraavassakin raskaudessa, rupes kyllä vähän masentamaan)
.
sitä mäkin toivon xx=)xx että raskaus iskis sitte myrphynlakimaisesti..
niinhän mullekin kävi.. :whistle:
 
Juhlistakaamme vallanvaihdosta asianmukaisin menoin.



Mahtavaa. Minusta toi lista on tosi hyvä, ja oikein hienosti siivottu. Pääseehän sitä takaisin jos haluaa, ja melko varma olen, että muutama tulee jossain vaiheessa, että byhyy, miksen ole enää listoilla, vaan ei hätää, avosylin otetaan kaikki tänne myös takaisin eikö?

Ja nyt vasta hokasin, että se on se päivitys, joka raskauttaa, mä luulin, että se on se bylsiminen. HITTO, jos oisin tajunnu, ni oishan minustakin tullut hyvä päivittäjä. Viis siitä, että lista ois ihan päin honkia.....

BB: minä en ole katsonut jaksoakaan. Edellisinä vuosina olen puolella silmällä seurannut, noin 1-3 jaksoa per viikko. Tänä vuonna kun alkoi ni oli otsikot lehdissä heti sitä tasoa, että totesin, että ketut, tuollainen meno ei minua kiinnosta. Ja olen kyllä ihan tyytyväinen, etten ole katsonut, enkä aio jatkossakaan katsoa. Toi klo 22 on mulle muutenkin liian myöhänen ajankohta, minä olen unihirviö, nukun jo sikeästi noihin aikoihin. Tai viimestään kl 22 hakeudun sänkyyn. Eli sitten kun olen valvonut telkun edessa tuohon aikaan ni menee koko viikko piloille.

Bylsimisestä: Vuosi on nyt tahkottu, ja nyt oli eka kierto, että oli sellanen evvk. Yleensä meillä ihan kiertoajankohdasta viis toimii ja tapahtuu. Niinkuin oli puhetta, mä olen tän kierron alkuosion ollut aika alamaissa, että se varmaan vaikutti. Ja sit tuli mies kerran kysymään, että : "onko tänäänkin pakko panna". Mä sitten siinä, että p*rkele, kuule ei ole pakko panna enää ikinä jos tolta tuntuu. Kävi kuitenkin ilmi, että läppäähän se toiveekkana heitti, sellasta hetkeä ei vielä meidän 10v suhteessa ole ollut, etteikö mies olisi halukas ja toiveikas. Siinä se oli taas aatellut, että jipii, taatusti pääsee pukille ja heitti huonon läpän. En tiedä, jos tätä nyt vielä kauan jatkuu, ni meneekö oikeesti pakkopullaksi? Nyt kun on otolliset ajat jo takanapäin, ni ei ole paisetta aiheesta ja homma sujuu. Saa nähä mitä ens kierrossa tapahtuu ja miltä tuntuu.

Hyvää viikoalkua kaikille tasapuolisesti!!!


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Heippa kaikille!

Ihan ensimmäiseksi Lumi Marjalle toivotan kaikkea hyvää elämään!

Vaikka en ole nyt muutamaan päivään kirjotellu, niin olen kyllä käyny vilkuilemassa tein juttuja ja kyllä niistä on hymyn saanut naamalle, sen verran lennokkaita juttuja on ollut =)

Itse olin tossa viime viikon ihan jännityksissä, kun alkoi tuo kierron loppupää lähestyä ja löysin itsestäni kaikenlaisia raskausoireita, mutta näin sitten kävi, että minulle saa huomenna päivittä kp 3... :'( Kyllä ottaa päähän... :headwall:

Täytyy nyt tässä kierrossa yrittää keskittyä vähän muihin juttuihin...eihän tästä tuu mitään, jos kaiket päivät vaan miettii kaiken maailman testauspäiviä ja kaikki energia menee siihen...no kyllä aattelin vielä noita ovistikkuja käyttää, mutta muutoin täytyy nyt kehittää muutakin mietittävää...

Niin ja mymmyryylle kiitos listan päivityksestä ja allusmammalle myös pitkästä työrupeamasta listan parissa! =)
 
Meritähti... minä oon seuraillu BB.tä, täytyy tunnustaa :D Netistäki tulee luettua mitä touhaavat. Viime vuonna tuli seurailtua livenä kun näky plus kortin kautta. Vähä harmittaa kun nyt ei voi kattoa. Enkä viitti tota netin kautta otettavaa pakettia ostaa.

Lumi Marjalle hyvät jatkot :hug:

Täsä itellä alkaa olla jännityksen paikat käsillä...iiikk. Kumpa se täti nyt unohtas tässä kierrossa meille tulla :D
Eilen huvikseen tein ovistestin illalla. Niin siihen sain viivan. Tosin en yhtä vahvaa kun kontrolli. Oon lueskellu että jotkut sillä on testaillu raskautta. Tiiä sitten että tuleeko siihen muutenki viiva loppukierrossa...
 
Voiko flunssa tarttua netissä? Täällä on aika moni ilmeisesti kipeänä. Mullakin on iskenyt kiputila ja nyt olisi menossa nuha ja yskä. Syvältä.

Ja hyi tuota suklaaside-ideaa. Mun silmissä vilkkuu vain loppukuukautisten rusehtava läppä. Yäkyäk... Ei niitä tarvitsisi laihtuakseen edes syödä, koska ruokahalu menee ihan ajatuksestakin.

Oliko se runo sulla Rouva Pikkumyy? Oliko se Heli Laaksosta? Ihana ja aina niin iloisen oloinen ihminen :) Sellaiseen olotilaan kun pääsisi...

Pikareferaatti meidän lääkärikäynnistä: kaksi myoomaa, hiukka hitaita siittiöitä, kohtu vähän takakenossa, ovulaatiota ei välttämättä aina tapahdu, koska olen näin vanha (30?!). Yleisarvosanana "ei mitään haittaavaa vikaa". Aukiolotutkimus sattui niin keleesti ja meinasin oksentaa. Tuubit ovat kuitenkin auki ja tulivatpahan nyt myös huuhdeltua. Olisimme päässeet heti siementen pesuun ja ruiskutukseen ja lääkintään ja laskutukseen. Minä siinä samalla mietin, että justhan sinä sanoit, ettei varsinaista vikaa ole. Sain jonkun reseptin, mutta lupasimme palailla asiaan ensi kierrossa. Minulle tuli vähän sellainen jalat auki ja rahastamaan -fiilis. No, katsellaan mitä seuraavat menkat tuovat tullessaan. Veikkaan, että sitten on taas valmis mihin vaan, jotta saisi oman pikkuisen.

Lääkäri ei mitenkään reagoinut siihen, että takana on keskenmeno eli ainakin onnistunut alku. Toivoin, että olisin saanut vaikka jotain hormonikiertoa tukevia lääkkeitä. Onkohan sellaisia...

Tuosta ovulaatiotestiviivoituksesta vielä: Tuollaista ees taas jammailevaa viivaa en ole havainnut. Mulla on nyt viikon ollut todella haalea viiva. Odotan, että se haalistuisi tai vahvistuisi.

Unicco tsemppiä! Parempi varmasti odottaa kuin olla yhdeksän kk epävarma siitä oliko haittaa.
 
woodoo ei sillä bylsimisellä ole mitään tekemistä raskautumiseen. Se on tää listan päivitys ja piste.
. Tosta bylsimisestä, mä huomaan, että nyt kun on raskautumiskielto päällä, niin toi jumppaaminenkin on ollut paljon sponttaanimpaa ja mukavampaa, kun siinä ei oo pakkopullamaista touhua :whistle: .

Mutta nyt mulla on seuraava dilemma: musta otetaan tällä viikolla viimeinen verikoe ja sen tulos tulee reilun kuukauden päästä. Odottaakko vielä yksi kierto (eli siis kortsut käytössä) vai heittäiskö kortsut jo nurkkaan ja menis elämä on riski- mentaliteetilla. Koska, jos jotain kokeista löytyy, niin olis ollut parisen viikkoa raskaana (jos edes tärppi tärppäis). Kai sitten vielä asialle vois tehdä jotain, jos tehtävissä jotain olis?! Mutta viime yönä tutkin netistä kaikenmaailman sivuja ja siellä oli liikaakin tietoja (kuinka luotettavia?) toistuvien km:jen syistä ja jatko raskautumisista. Mulla on nyt pää sekaisin ja en tiedä mitä pitäis tehdä?! Toivottavasti joku ymmärsi edes jotain tästä pitkästä ja sekavasta sepustuksesta.
Sitten olis vielä sekin pointti, että mä aloitan uudessa työssä ihan just, ja en sieltäkään haluis olla heti ekan kuukauden aikana pois km:n takia. Koska tottakai mun seuraavakin raskaus päättyy vauvan kuolemaan. MIKSI ELÄMÄ ON VÄLILLÄ NIIN VAIKEETA?!
 
AAM
30 vuotiaana jengihän rapsahtaa nykyisiin iihan korpuiksi lekurien mukaan :eek: ... :whistle:
no mun expiredeitti menee vanhaksi sitten marraskuussa ja loputkin munasolut tuhoutuu.. jepjep !! tsemiä ja onneks ollaan tiineenä jo :D !! muille vaan sitte lohtu:hug: se on vähän voivoi !! :D :kieh: no ei vaines... pampulla päähän mua tommoi puheista*PAUK*

woodoo otat kato ton next best thing seuraavan paikan päivittäjänä ko mymmyryy paiskaa kumiukot takkaan ja vaihtaa free öf tsaartsille.. eiköhän se siitä sit.. :p ;)

 
Ööö, onks sulla kaikki hyvin Allusmamma? Hiukan on vaikea näin maanantaina pysyä ajatuksen mukana ;) Äläkä lyö kauhean kovaa itseäs, sattuu moinen :)

Vanha käppänä tässä ollaan, ei voi mitään. Mutta hei, nyt kun on maanantai ja ajatus saa ihan vapaana viilettää mihin sattuu, kertokaa joku mikä toi toiseksi viimeinen hymiö on. Olen pitkään katsonut, että sillä on valkoreunainen tonttulakki päässä. Onko se joku hikinauhatyyppi vai mikä?
 

Yhteistyössä