KM jälkeen kuumeilevat



Onpa täällä taas jutut meneillään =) Ajatuskin niin uuh :eek:

Mulla vapaa päivä meneillään ja pakastin on sulatettu ja kaikki vanhat heitetty pois eli eipä paljoo mitään jäänyt. Pitäis olla joku mini pakastin vaan jäätelöä varten kun näyttää et kaikki muu menee vanhaks kun ei tuu sieltä ikin mitään sulatettuu.

Mitäs sitä sitte tekis, täytyy varmaan noita tavaroita remontin jäljiltä siivoilla vielä. Verhot tilasin netistä, saas nähdä millaiset ovat. Yleensä en paljon mitään mistään tilaile kun haluun kaikki nähdä livenä mut katotaan nyt miten käy.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

+++++++++ :whistle:
 
Ai niin, työnvaihdosta piti sanoa se, että tähän nykyiseen hommaan kun hain ni ajatuksena oli, että kohta lisäännytään. Työhaastattelussa silti pokkana kerroin kahdesta lapsestani ja kuinka mahtavaa on ja lapsiluku täynnä. On se vaan niin, että ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Jos mä olisin silloin jättänyt vaihtamatta ni siellä vanhassa hommassa istuisin edelleen jöpöttämässä. Nyt on tässä työssä tullut 2v täyteen ja ei ole puhettakaan äitiyslomasta. Eli mä olen sitä mieltä, että jos ei työ nappaa ja kaipaa uutta ni eiku hakemaan, ja sitten otetaan se elämä sellaisena kun se tulee. Jos jää heti äitiyslomalle ni se on voivoi.



Ja sitten vielä mr Beanista inspiroituneena (K18) viikonloppukuva teille!!



:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Meritähti pohdit työpaikka-asiaa. Mä tein just sen ratkasun ja lähdin työpaikasta,jossa mun oli huono olla jo pitkään. Nyt vielä nämä viimeaikaiset tapahtumat voimistivat kriisiäni. Nyt on helpompi olla, kun päätös on tehty. Lapsen yritys ei kuulu kelleen, se on oma asiasi.
Kannustan siis tekemään ratkaisun pois lähdöstä, jos vähääkään siltä tuntuu.
(.) Tulin justiinsa mammuttimarkkinoilta kotiin. Arvatkaa vaan ostinko karkkeja, ku ne oli halvennuksella
. Ei olis pitänyt, mutta kun oon kipee ja huomena alkaa onnen päivät, niin kai sitä vähän saa (siis noin kilon verran ostin, en tietenkään syö niitä kaikkia nyt heti samantien
).
Mulla on ihan kamalan kova yskä ja päätä särkee kamalasti. Viime yönäkään en saanut nukuttua, kun nelisen tuntia pätkissä, kun yskitti koko ajan. Nyt sitten väsyttää niin maan perusteellisesti ja vois mennä pikkusille päikkäreille
.
 
Joo namit ovat minunkin heikkous. Tässä saamani linkki, jossa joku valopää kertoo mielipiteitä eräistä nameista. Osta mymmyryy näitä nameja ni ehkä jäis syömättä. Siis ainakin jos maku on lähellä gorillan p*skaa...

http://photos.l3.facebook.com/photos-l3-sf2p/v332/99/107/644998816/n644998816_759574_4272.jpg

Joku on nyt ottanut uutuusnamit vähän vakavasti.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Noilla pikkuhousunsuojillahan voi korvata namit. Suklaan tuoksuiset loppuis varmaan hyllyiltä heti. Kuka jotain avokadoa haluaa?

Mäkin Meritähti vaihtaisin työpaikkaa riippumatta raskaustoiveista. Ei kannata jäädä odottelemaan mahdollista raskautumista. Sitäpaitsi voihan se työstressi ja kurjuus vaikuttaa raskautumiseenkin, ehkä. Mulla on kyllä unelmajobi. :heart: , enkä vielä raskaana, joten se siitä teoriasta.

Tiedän Unicco, miltä susta tuntuu. Minäkin jouduin siirtään yrittämistä ensin sen takia, että oli aika tutkimuksiin sairaalaan ja sitten sen takia, kun olin menossa leikkaukseen. Se tuntui tosi kurjalta, mutta näin jälkikäteen ajateltuna aika meni aika nopeesti ja oli ehkä tavallaan helpotuskin, kun ei tarvinnut yrittää vauvaa. Kortsun käyttö oli se ikävä puoli, vaikka oli meillä välillä vähemmän tehokkaatkin keinot käytössä *tunnustan* Nyt on kohtu kai toipumassa leikkauksesta, sillä viime menkat oli tosi niukat ja nyt nää on jo runsaammat, vaikkei ihan niin runsaat kuin yleensä.

Kiertopäivä on nyt sitten 2/28.
t. happihyppy, joka lähtee nyt töistä kotiin
 
Palstapiinaja ilmottautuu :kieh:

Tänään on tehty raivolla kunnon lenkki vesisateessa ja laitettu ajatukset järjestykseen joka on seuraava:
Ei clomeja ja toiveet alas, luomuna kuitenkin nyt nämä reilu pari viikkoa. En edes usko oviksen ehtivän tuohon, enhän mä ovuloi kuin hyvin harvoin muutenkaan. Asiat puntaroidaan uudelleen sen jälkeen mitä tohtori sanoo ja tuleeko seurauksia.
Mun kaikki oletushan tässä on nyt lähtenyt siitä, että mä joudun leikkaukseen ja sehän on ihan mun omaa päätelmää.
Suurin osa tätä ongelmaa on enää suunnaton ärsytys ja se että ärsyttää. Ja ärsytys johtuu kai siitä, että sain juuri käytyä siellä gynellä ja lähetteen gyn-polillle ja nyt jos mä joudun sen kanssa hirveästi seuhtomaan ja siitä on hirveästi VAIVAA kaikille muille ja ihan turhan takia sitten. Mutta en kai mä nyt voi peruakaan sitä ainakaan vielä jos mun ihmelääkäri keksiikin jonkin syyn joka aiheuttaa tämän vaivan ja se onkin vaikka finni persiissä :whistle:

Mutta tämä nyt tästä ja kiitos kaikille, kaikennäköisiä näkökohtia otetaan edelleen vastaan jos jotain tulee mieleen ja anteeksi, että olen näillä jaarituksilla täyttänyt tätä ihanan empaattista palstaa.

Ja lemuavat pikkuhousunsuojat... Mä ostin viimeeksi vahingossa tuplapakkauksen allwayssin kukkaistuoksulla haisutettuja siteitä, ei hyvää päivää! Aina kun mä avaan vessankaapin oven sieltä pöllähtää se kukkaistuoksu vastaan ja se on voimakas. Aargh!

Mymmyryylle pikaista parantumista


Ja nämä oli teille kaikille!
Mukavaa viikonloppua!
 
Viikonloppu :D Ihanaa!

Kiitos kommenteista tuohon työpaikan vaihtamiseen liittyen.

Tää on mua askarruttanut kovasti, kun jotenkin tuntuu, että mun säkällä olen raskaana heti kun olen laittanut nimen paperiin, ja mua hävettäis hirveesti ilmoittaa heti koeajan päätyttyä että by the way, jäisin nyt tästä äippälomalle. (Vaikka toisaalta, jos murphyn lain mukaan raskautuisin samoin tein työpaikkaa vaihdettuani, niin eipä mulla mitään ois sitäkään vastaan... ;) )

Kait sitä on alettava seuraamaan noita ilmoituksia ja koitettava tökkiä kepillä jäätä, jos vaikka jostain tärppäisi. Hirveän vähän vain on sellaisia paikkoja tarjolla, mitkä niin paljon kiinnostaisi, että olisi valmis vaihtamaan, vaikka nykyisessä paikassa pää hajoaakin.
Stressistä huolimatta olen nyt kuitenkin sellaisessa työssä, johon harva minun ikäiseni vielä pääsee, enkä haluaisi kauheasti "alas päin" tästä vaihtaa kun olen näin pitkälle päässyt.

Nuori ikä kyllä vaikeuttaa työnhakua...Välillä tuntuu, että hakemus menee mappiin Ö heti kun rekrytoija huomaa hakijan nuoren iän (olen tässä kuussa 24) Ei aina oteta vakavasti, vaikka minullakin työkokemusta on jo 13 kesäisestä saakka. Siinäkin mielessä voisi alkaa hakemaan jotain, koska kyllä siinä voi aikaa mennä ennen kuin onnistaa. Ja eihän sitä paikkaa ole pakko ottaa vastaan...juup, ehkä mä alan testaamaan arvoani työmarkkinoilla.

Sori kauhean pitkä sepostus, taisi mennä tämä siihen, että perustelen/puolustelen itselleni tätä asiaa....
Täytyy hommata päiväkirja...

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

-Meritähti-
 
mymmyryy...mulla on just sama ahmimisvimma kun täti kolkuttelee ovelle. Tuntuu että pitää syödä kaikki makeat mitä kaapeista löytyy. :D

woodoo....voi vitsit toi mr Bean kuva on kyllä hauska:)

Tänneppä ei mitään erikoista...viikko meni aika nopsaan hoitolaisten parissa :)
 
Minut saa sitten poistaa listalta lopullisesti. Joskus vain asiat kulkevat siihen suuntaan, ettei kaikkia, rakkaimpiakaan toiveitaan pysty enää toteuttamaan. Raskain mielin yritän totutella ajatukseen, että tämä oli nyt tässä. Ei tässä auta kuin nousta, nostaa katse maasta ja jatkaa elämää. Olla onnellinen viidestä lapsesta, jotka elämä on antanut ja elää heidän kanssaan nauttien jokaisesta hetkestä.

Kaikkea hyvää teille jatkoon, tulkaa onnellisiksi ja kaikile soisin ihanan vauvan jos toisen ja kolmannenkin, niin monta, kuin on tullakseen.

Elämä on seikkailu, jonka varrelta voi oppia aina jotain uutta. Tehkää jokaisesta päivästä ainutlaatuinen.

Lämmöllä teitä muistan ja varmaan käyn katsomassa aina välillä, mitä teille kuuluu.

Lumi-Marja
 
AAM


20.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN




Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Humu82..................KM 07/08............................
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
MeaMimosa...........KM KM 04/08, 06/08, 08/08..KP 3
Elviira-76................RK 11/07.............................KP 6/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 6/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 8/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 13/
tytti82...................TM 05/08...............................KP 13/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 15/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 15/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 24/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 25/28-30
tyttö onnellinen......KM 12/07............................KP 27/28-32
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 35/28
Betania.................KM 06/07...............................KP 54/27-28 (palstatauolla)
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................
Snowball...............KM 04/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 8/27-29(palstatauolla)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 15/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 17/24-28
Sonja74..................KM 07/07................................KP 69/26-29
Nemu......................KM 08/06, 08/08.....................KP
freebird..................05/08 Enkelivauva...................KP
Pesonen.................KM 07/08................................

[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
Unicco......................KM 07/07......................................KP 3/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 3/37-44
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 21/36
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 1/27
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 3/28
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67......................KM 07/08....................................

[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 10/30-31 *yk2
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08....................KP 25/32 *yk1
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 14/30 *yk13
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 24/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08.................................KP 34/32-38


HAAVEISSA KUUDES



[color]

[color]

Taustalla:
ElinaMaria
Sini74
L-M
Sussoo
[color]

Haamuilijat:
Mötiäinen
Humu82
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Olen taas ollut koko viikon tytön kanssa kotona, hänen pissavaivat eivät vaan hellitä. On tutkittu ja juostu lääkärissä ja ensi viikolla mennään vielä ultraankin. Jotakin on siis vialla, mutta syytä ei keksitä. Neiti juoksee vessassa koko ajan, välillä vain istumassa kun tuntuu että olisi pissahätä, välillä likistää t-lusikallisen pisua, välillä vähän enemmän.. ei ole kivaa ei. Päässä pyörii vaikka mitä mörköjä, että mistä tuo nyt johtuu, kun mitään selitystä ei löydy.

Itsellä vuoto vaan jatkuu ja on taas lisääntynytkin. Ei tunnu pillerit auttavan yhtään, oikeastaan päinvastoin. Ensi viikolla pitää vissiin itsekin raahautua taas lääkärille, ei huvittaisi yhtään.. tuntuu, että kaikki energia menee nyt tuon tytön voinnin miettimiseen. Oma valuminen on ihan toissijainen juttu tällä hetkellä.
 
Mä mietin tota listaa ja sen päivitystä. Tuolla listalla on paljon sellasia nimiä, jota en oo palstalla nähnyt sitten vuoden 1735 ;) :whistle: (toki taustailijat on erikseen). Otettasko sellanen nimenhuuto, ketä täällä ylipäänsä on. Listalle pääsee toki jatkossa takaisin, kun käy huutamassa HEP!. Oisko huono idea? :attn: :attn:
 
Moikka blondi,

ohikulkumatkalla kommentoin vaan tuohon ehdotukseesi, että joo, minusta olisi hyvä siivota. Toi on kamalan pitkäkin toi lista, mun mielestä plussapuoltakin voisi siivota niin, että ois esim parin viime kukkauden plussaajat. Nythän toi alkaa maaliskuulta ja kasvaa vaan. Eiks tän vois muutenki jo heittää uudeksi kasaksi, jossain vaiheessa aina alkaa kasa tökkimään (näin olen huomioinut) täs on kuitenkin jo sata sivua melkein, että voishan tän reippaasti keskellä kuukauttakin heittää uudeksi kasaksi? Pääsis AM pysyvästi tonne ruusunpunaisten unelmien puolelle? ;)

Ai niin ja Lumi-Marjalle toivon minä myös kaikkea hyvää, elämä on ylös ja alas, ja aina sieltä alhaaltakin noustaan. Kurjaa, jos terveydeliset onkelmat pukkaa päälle vielä kaiken lisäksi. Toivottavasti saat itsesi ja elämäsi kuntoon, ja mehän treffataan sit vaikka täällä, ööööh, noin 10v päästä ku lapset alkaa olemaan naimaiässä. Oishan se sit kiva jo saada vähän lapsenapsiakin, eikö? Eli kaikkea hyvää, ja pidä huolta itsestäsi ja koko perheestä!!! :heart: :heart:


Joo, ja pikkuhousuista, hei oikeesti nyt joku rättifirmaan hommiin ja kehittelemään ne suklaanhajuiset suojat, noihan tunnetusti ei hajoa edes alkuräjähdyksessä. Eli me kaikki, joilla laihduttamisen tarvetta olisi, syötäisiin jatkuvasti noita suklaantuoksusia pikkuhousunsuojia ja sit me laihduttais, ku eihän niistä imeytyisi mitään kaloreita. Ihme homma, ettei kukaan ole tätä aikasemmin keksinyt?



:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Jo oli jännät vuodot jos nyt sit ei huomenna ala uudestaan. Vuodot kesti kaksi päivää. Eilen ja tänään ei ole tullut ollenkaan.
Taidan elää hiljais eloa jonkin aikaa. Tämä alkukierto on meinaan niin tylsää aikaa ettei tule mieleen mitään kirjoitettavaa.
 

Yhteistyössä