KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Välistä tuntuu, että on ihan liian herkkä hipiäinen kun hormonit heittelee. Anoppi sanoi mulle viikonloppuna, että sinähän suhtauduit siihen raskautumiseen niin hienosti, että katotaan päivä kerrallaan ja tais olla teille sellainen yllätys ettei niin vielä oliskaan oltu valmiita :kieh: Kyllä pisti vihaksi. Ei "muistanut" että ollaan yritetty tosissaan tätä raskautumista ja tää oli elämäni ensimmäinen plus ja oltiin tietenkin hämmästyneitä, koska luultiin, että ovista ei ennätetty hyödyntää kun oltiin eri puolilla Suomea oletetun oviksen aikaan ja silti napsahti.. eikä käyny edes posteljooni kylässä. Alkoi tuntua että hänellä on vaan niin vaivautunut ja paha olo meidän puolesta että vähättelee.. ja ajattelee, että meille tulisi siten parempi mieli. Ja itsekin tehdään niin että yritetään ajatella positiivisesti ja totta joka sana: olis voinut olla vammainen, olisi voinut mennä myöhemmin kesken jne. Mutta kun me tahdottaisiin vaan oma lapsi. Oletettavasti ovis vaan onkin paljon varhaisemmin kuin mitä olen otaksunut. Ei ollut 9 vuotta sitten ovulaatiotesteistä tietoa.. olikohan niitä edes silloin? Kaksi vuotta ilman ehkäisyä "selvisin" raskautumatta.

Meillä on jo uusi into ja "odotus" päällä; Kerran plussattu ja plussataan varmasti vielä toisenkin kerran :heart: Pakko ajatella niin. Tiedä vaikka pieni toukka jo koittais kiinnittäytyä siellä.. nippailee kivasti ja päänsärkyä edelleen sekä heikotusta. Hip hei! Minä kyllä alan kuseksimaan perjantaista lähtien testeihin. Tähän mennöö omaisuus mutta on se sen arvoista! :LOL:

Tiistaita! :wave:
 
Perhosia : :hug: todella tökeröä!!

No, mulle veli totes keskenmenon jälkeen (siis tuon joulukuisen rv 10+6) että vink vink--mitäs jos nyt uudestaan miettisit opiskelua tai töihin menoa.. Kyllä kilahdin :kieh: Huusin kurkku suorana että ME HALUTTIIN se vauva, ja tullaan haluamaan jatkossakin! Äidiltäkin tuli klassinen kommentti : "ehkä se oli parempi näin" ja siis yritti sanoa että parempi sillon eikä myöhemmässä vaiheessa raskautta, mut alkuun käsitin niin, että parempi niin ettei saadakkaan vielä lasta...

Kenenkään en soisi kuulevan enää ikinä keneltäkään mitään noita kommentteja, sen verran ne satuttaa :'(
 
Joo.. kyllä ne käsittää just niin kuin ne sanotaan. Oma äiti sai kerrankin sanottua jotain järkevää.. sen se kyllä kans sanoi, että parempi nyt kuin myöhemmin mutta onneksi jätti muut kliseet sikseen. Hyvä ystäväni viljeli kaikki kliseet ja päätin, että hänelle kerron mahdollisesta seuraavasta kerrasta vasta kun on ihan pakko. En minäkään ole mikään herkkä hipiäinen ja asioista on aina voinut puhua oikeilla nimillä.. tää on arkaa aluetta.

Heinämassu82:lle :hug: takaisin!
 
Heinämassulle suuret :hug: :hug:

Sohvi mulla oli se Hcg=12 2ja puoli viikkoo km:n jälkeen, eli mielestäni todella nopeeta,km tuli viikolla 12+2, vauva tosin oli kuollut jo 8+jotain... eli viikkoihinkin nähden aika nopeeta laskenu, vuoto kesti lääkkeellisen jälkeen n. hiukan alle 2vko, joten ei kauaa ollu vuodotonta ennen tota verikoetta..

Karppauksesta täällä juttua! Miehen sukulaiset on kovia karppaan ja mäkin innostuin marraskuussa, pariviikkoo ennen plussaustani, monta viikkoo menikin hienosti, normaalipainoissa oon, mutta silti muutama kilo tipahti, ja nälkää ei todellakaan tarvi nähdä:) Sitte rv 7 ja joatin kaikki lihat ja kermaruuat alko niin pahasti tökkiin..että pikkuhiljaa viimeistään joulusuklaasyöpöttelyihin loppu mun karppaus :( Tekis kyllä taas hyvää alottaa, ja pysyä siinä, iahn liikaa tulee mussutettua kaikkee makeeta, karkkia pääasiassa... ei ihme, ku näin väsyttää tässä sokerihulamassa...

Nyt on tasan 4viikkoo KM:sta.. ja niin menkatalkaa-fiilis ollu koko päivän.. ennen km kierto oli 28-38 päivää, että luulis kyllä hieman pidemmän kierron nytkin olevan tulossa.. kaikkai kuviteltuja oireitakin jo alkanu kuivtteleen.... kauheeta tää on, näinkö sitä taas joka kuukausi kuvittelee ja tuntee millon mitäkin raskausoiretta ja sitte kuukausi toisensa jälkeen pettyy.. Tässä kohtaa sitä miettii tosissaan, että mä haluun sen mun raskauden takaisin!!!Miks se piti ottaa pois!! :(
 
Alaselkää kivistää jonkin verran, taitaapi olla vaan menkkaoire. Voipi johtua toki siitäkin, että ilta- ja yövuoroissa työni on 90%:sesti istumista. Sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa, jos on alkaakseen :headwall: Huomasin tuossa, että en ole syyskuisen keskenmenon jälkeen kuunnellut musiikkia juuri ollenkaan. Ennen kuuntelin aika paljonkin. :ashamed:

Vajaan kahden viikon päästä ollaankin sitten ukon kanssa Lissabonissa, täytyy jaksaa sinnitellä vielä kahdeksan työvuoroa ennen sitä. Illan jatkot!
 
Mulla on kans sellainen olo että taidan olla enemmän valeraskaana kuten koiramme taannoin. Siivoilen asuntoa pientä tulokasta silmällä pitäen ja oireita on vaikka muille jakaa. Voisin käydä ihan milloin vaan oksentamassa! :D Eikä oireita voi vielä edes olla.. Mutta niin oli sen ainoan kerran tosi nopeesti oireita.. viikon sisään raskautumisesta kävin oikein lääkärissä ja päästin sille itkun, että mikä mua nyt vaivaa..

Murmelin :hug: , toivottavasti pian on oikeita oireita!
 
Tervehdys pitkästä aikaa. Pahoittelut kaikille pinoon joutuneille ja tänne palanneille :hug: . Ja onnittelut plussanneille, joita onneksi niitäkin on tässä pinossa ollut :flower:. Toivottavasti kaikki pääsee äkkiä perässä odotuspuolelle.

Mä sain tulokset skopiassa otetusta koepalasta, oli ollut raskauskudosta toukokuun keskenmenon jäljiltä. Selittää hyvin sen, miksi limakalvo säilyi lepotilassa eikä reagoinut kierron hormoneihin. Huomenna on jälkitarkastus, jossa toivottavasti nähdään, onko limakalvo normaalistunut. Pari päivää on testeissä tullut vahvistuvia haamuja ja mielestäni oireitakin on, mutta en oikein jaksa uskoa, että tästä mitään tulisi. Voihan olla, että on vain kiinnittymisyritys.
 
Heissan!

Heinämassulle :hug:

Kanellalle peukkuu kovasti viivan vahvistumiseen

Mä tilasin äsken itelleni niitä vilja testejä, saas nähdä miten nopeasti ne tulee, aattelin että jos sillä tosi herkällä testais vaikka jo lauantaina :ashamed: vaikka niin aattelin vielä eilen etten nyt ala mitään testaileen ennen ens viikon torstaita.
 
Pakko oli tulla katsomaan miten te kaikki täällä voitte?
Toivon etten tuonut kenellekkään pahaa mieltä tullessani,
Hassulta kuin kuulostaakin, ikävä teitä ja tätä yhteishenkeä täällä :ashamed: :heart:


Dada ja ajatuksenpoikanen
 
Empuuu: Tässä tämä pelko takapuolen alla.
Kävin ihan alussa, 5+2 mittauttamassa mun HcG:n kun mieltä jäi kalvamaan ja se olikin vähän yli tuhat.. Torstai-aamuna olisi varhaisultra viime kohdunulkoisen takia, sitä jännäilen tosi tosi kovasti. Ei jaksaisi oottaa, vielä kaks yötä totuuteen.
Mitä sulle kuuluu? :)
Tikruliini: plussahenkoset :whistle:

ihana tosiaan kuulla teistä kaikista, lueskella tuttujen nimimerkkien ajatuksia,
Dada ja ajatuksenpoikanen 7+2
 
Missä saa mittauttaa halutessaan hcg:n vai tarviiko aina olla lääkärin/terkkarin lähete?
En joutunut käymään edes km:n jälkeen kontrolli mittauksissa, eikä neukkuterkka halunnut varmistaa edes pissatestillä mun viime raskautta :headwall:
 
Heippaus kaikille! :heart: :flower:

maanantaina sitten laitatutin Mirena hormonikierukan, joten tämä aika vauvahaaveiluneen on päättynyt.

Nyt odotamme innolla tyttären vauvan syntymää, hänellä siis mennyt kaikki oikein hyvin, Onneksi! :heart:

Oli ilo elää kanssanne, nämä 1,5 vuotta, mitä pinoissa olin, mutta nyt on aika jatkaa sii muualle..Tosin kyllä minä käyn teitä välillä tervehtimässä.

Ja Blogiani kirjoittelen edelleen, siitä en luovu! :D :heart:

Oikein mahtavaa alkavaa ja toivottavasti oikein plussakasta kevättä kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 4/25-28
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 5/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 13/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 15/34
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 19/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 21/27
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 22/26-30
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 24/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 25/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 27/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 27/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 27/30
pinkkimieli.........................KM 12/08...........................KP 27/
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 29/26-34
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu.................................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia............................KM 01/09
Sokruli...............................KM 02/09



HAAVEISSA TOINEN



Heinämassu82 .........KM 10/01, 12/08, 02/09.........KP 5/26
Annemaarit......................KM 08/08........................KP 10/24-28
annuli-nannuli..................KM 12/08........................KP 18/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 26/27-28
Elwi..................................KM 11/08.........................KP 26/28-42
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria......................KU 08/08 (PLUSSA!)
Maaria75...........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli...............................KM 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 6/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 15/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 18/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 25/
Tikruliini.............................TM 05/08..........................KP 31/30
Amira.................................KM 06/07
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 16/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde, Heinämassu82




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85


2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Helmikuu: Yeb, rouva-77



 
Huomenta kaikille!

Se vuoto sit loppui taas..Eilen tein ovistestin, haalee testiviiva tuli..Tänään tehdyssä se oli jo vahvempi, mut ei vielä plussa kylläkään. Aion nyt testata tota oviksen ajankohtaa, kun en luota mun kiertopäiviin nyt ollenkaan..Ostin eilen apteekista taas aconin ovistestejä, ja ostan sit kaverilta yli jääneet 9 testiä :D jee, mä saan edes jotain tässä testailla seuravan 12 päivän ajan :D

Ihmettelen itse kuinka hyvillä mielin tässä olen...Jotenkin vaan luotan siihen, että se vauva meille suodaan :heart: Ja vaikka testailen ovistakin, niin mikään stressi mulla ei asiasta ole :saint: tää on nyt ihan hauskaa (jos ei monta kiertoa jatku)

Hauskaa keskiviikkoa kaikille, :hug: sitä tarvitseville, ja mielettömästi plussasäteitä kaikille++++ :whistle:
 
Clearbluekin näytti tänä aamuna hailakkaa haamua (leveä yhtenäinen viiva, vaikkakin vielä tosi himmeä), joten kai mä sitten haamuilen. Parin tunnin päästä on skopian jälkitarkastus, saa nähdä mitä siellä tapahtuu.
 
P-E
Heinämassu ja sokruli :hug: Ja myös kaikille muille tarvitseville :hug:

Tikruliinille ++++++++++++ :whistle:

Dada Onnea ultraan :heart:

Kanella Toivottavasti saat hyviä uutisia :heart:

Täällä podettu vatsatautia oikein urakalla :x Enää mies sairastamatta. Kerrankin kun sattu vapaaviikko mahdolliseen ovis aikaan niin sitten sairastetaan |O
 
Kanella ihania uutisia ja onnea viivan vahvistumiseen :heart:

dada mukava kuulla sustakin ja peukuttelen kovasti että kaikki hyvin ultrassa. Tulehan sitten meille kertomaan!

Pikkumyy :hug: Kaikkea hyvää sinulle ja ihanaa, että teillä on kuitenkin vauvanodotusta perheessä.
 
DadaEi haittaa ollenkaan vaikka tulet tänne kuulumisia kertomaan.Onnea ultraan :heart:

Tikruliinille Peukut pystyssä =)

KanellaMinäkin toivon sinulle iloisia uutisia =)

Itsellä vatsa kans kipee viimme yöstä alkaen.Ei okennustautii, mut kramppaa ihmeellisesti aina välillä.Ei oikeen ripulii eikä ummetusta...Muuten vaan suolet solmussa ;) Inhottavaa, mut eipä tuu sitte niin syöpöteltyä ja onneksi tuntuu jo rauhottuvan.

Mä jostain täältä luin et oviksen jälkeen kiinnittymiseen voi mennä yli viikkokin? Onko näin.Jos on niin, ehkä mä sit huomenna testaan epätoivoisena uudelleen :p
 

Yhteistyössä