Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Mie taas mut piti tulla kertomaan teille miun nolo-olo:
Sovittelin tuossa paitoja et mikä olis hyvä synttäreille menoon päälle ni menin sitten jäpättää mein pojille etteivät potki olkkarin seinää...mut naapurin isäntähän se ovella koputteli ja mie sitten menin rintsikoissa ovelle :ashamed: kun en taulapää muistanu ettei miulla sitä paitaa ollu päällä :headwall: Pikkasen nolotti...mut ei näyttäny pahemmin haittaavan naapurin poikamies isäntää =) Toivottavasti ei raukka saanu traumoja :LOL:
 
:LOL: Elisa toi oli hyvä :LOL: mä nauroin iteltäni melkein silmät päästä
on siinä uudelle asukkaalle ihmettelemistä.

Beccylle onnittelut sydänäänistä
se on aina ihanaa :heart:

Repa ihana kuulla, että kaikki on hyvin


Syksyinen haave: toivottavasti teidän tilanne selkiää pian :hug:

Miikkis: toivottavasti ei nyt kuitenkaan ollut tyhmin päätös, ei sitä parane liikaa miettiä. Onnea tähän uuteen kiertoon


MyAngel: ihana nicki
mä oon kanssa nähny nyt la:n lähestyessä vauva unia. Muutenkin on vähän herkkis ku ei tartte tulla ku sopivan surullinen kappale radiosta niin kyyneleet valuu ja todella vuolaasti
tulevat ultrat muakin hirvittää, mutta urheena niihin täytyy vaan mennä en ainakaan uskalla nyt jättää niitä väliin, mutta HEI ei meille voi käydä uudestaan huonosti, uudessa raskaudessa kaikki menee hienosti ja meillä on ens kesänä vauvat kainalossa
:heart: :heart: :heart:

Onnea margherita :heart: :heart: :heart: pikkuselle tarrasukkia mukaan.

Epsulla huomenna jännät paikat, plussapuhureita. Ei me sitä tätiä sinne enää päästetä


ON: minä töissä
kotona ku poika leikkii lattialla
kotona ku mies tuli kotiin
siis mä nukun koko ajan, matkalla töihin ja kotiinkin (mut niistä ei löytyny hymiötä ;) ) lämmöt huitelee koko päivän reilussa 37 ja aamulämmöt vaan nousee päivä päivältä... en sitten tiedä että onko mussa joku krooninen raskausoireet -tauti :LOL: vai mikä mua vaivaa... no viikonloppuna se selviää viimeistään...

Nyt pitää mennä
ja
ku vaan pysyis hereillä |O

Kaikille mukavaa illaan jatkoa :wave:

t. Orchid (jolla taas netti pelittää :D )
 
Margheritalle suuren suuret onnittelut!!! :heart: :flower:

Epsulle pidän täällä peukkuja!! Ja tietenkin teille kaikille :D

Miikkis: Toivotaan että kaikki olis ok! :hug:

Äiteen pulesta kans peukut pystyssä että kaikki olis hyvin.

Itellä alkanut tulla omistuista vuotoa.. vähän semmosta rusehtavaa valkkarin tapasta..
alamaha kipuilee aika ajoin mutta muuten ei mitään erikoista.

Ja MyAngel:
ihanasti sanottu ja ajateltu :hug:
ja just kuin jostain semmosen "sanonnan" että jotta elämään mahtusi jotain uutta on ensin vanhasta päästettävä irti tai jotenkin noin se meni.. ja ite oon yrittänyt vaan ajatella että eteenpäin vaan vaikka välillä pohalla ollaankin. Ja tosiaan.. pieni enkelisi kulkee aina mukanasi ja on mielessäsi :heart:

nyt pojan kans touhuamaan..

mut sitä ennen kokeilen vielä kuvan lisätä :D



okei.. nyt lähetän ja katon onnistuko :whistle:
 
Iltoja! Töistä palattu, sauna päällä... Mies on jossain työpaikkajutussa... toivottavasti ei mee pitkään ettei mun tartte taas pelätä tuijottajia yms... :D
Ei ole tullut tätiä meille... Huomasin taas töissä pari uutta vauvamasua... En varmaan normaalisti niitä
"vielä pieniämasuja" huomais, mutta nyt kyllä!

Sit ärsyttää sikana utelijat... No, jokos teille on vauva tulossa? Oletko jo jättänyt pillerit pois? No mutta eikö olisi kiva jos teillekin tulisi vauva? EI, EN, EI VIELÄ... Hmm... mitä noihinkin vastais....`?

Miikkis:Tosi hyvä kun soitit sinne! Se on kuule sellanen täti, ettei jätä ketään "pulaan" ja vielä varmistaa että kaikki ok. Toivottavasti asia selviää!!!

Onnea Margherita!!! :flower: :flower:

Äitee2:UPS! Noo.. mitäs pienistä! Oisitpa nähny (tai siis et ois varmaan halunnu nähä...) meijät yhtenä viikonloppuna, kun oltiin vähän vauvantekopuuhissa oltu ja mä olin kyllä jo ihan pukeissa, mut mies ei... Ovikello soi ja menin avaamaan ja arvaa... siel oli ANOPPI JA APPIUKKO!!! Voi herranen aika... Mies juoksi munasillaan makkariin ja mä sitten hirveellä kiirellä siivoomaan olkkarista alusvaatteita ymsyms.... Taisivat arvata yskän.... vähä noloo... :whistle:

Orchid:Toivottavasti ne oireet saisivat pysyäkkin kroonisina, että siellä olisi pikkuinen kasvamassa!

Oikeesti! Multa menee kohta hermot! Pitää mennä varmaan taas ostamaan uusi testi... Lauantaina mä sen negan testasin, joten oiskos jo aika? En mä kyllä oikein tiiä, voisko nää vihlasut ja muut tuntemukset olla kuitenkaan raskaudesta johtuvaa... Miksei sinne masuun vois vaik nähdä tai sit ois joku juttu mistä sen tietäis, ettei tarvis ihmetellä?? Kyllä nainen saa sit kärsiä... On se niin vääriN!

T:J
 
miestä töistä odotellessa...

Tatu nukkumassa ja itekki pitäs mennä vaikka ihmeen vähä kyllä väsyttää vaikka aamulla oli aikanen nousu.

Mulla ihme kuplintaa ja nipistelyjä alamahalla.. rinnat aavistuksen arkoo.. voi kun tästä kierrosta jo tärppäis..
mutta haluaisin silti että kaikki menis omalla painollaan ja ei sillä väliä vaikken ees ovistakaan huomais.. kunhan vaan.. no, toivossa on hyvä elää mut en haluis kovin korkeelta tippua.. sattuu varmana niin samperisti. ja kuitenkin tiiän että on monen monta kuukautta vielä edessä.. jotenkin sen vaan tunnen


noh, mut pitänee vaan yrittää keksiä niin paljon aktivitettia että päivät vaan vilisee silmissä...

Julietta: toivottavasti tuo mahan nippailu on jotain ihan muuta kun täti

käy ostaa testi niin saat jotain suuntaa mihin päin menossa asiat.


mut nyt moikka moi.. lähen vielä koiran päästää pihalla käymään
 
Voi ei Äitee
Jäikö naapurin ukolla suu auki kun näki siut?



Julietta
Kait te sitte sanoitte appivanhemmillesi et seuraavan kerran kun kylään pukkaavat niin soittavat ensin..


Orchid kiitos
Minusta tuntuu että sulla on nyt ns. pulla uunissa.
Hyvältä vaikuttaa, mut pistetään vielä vähän

++++++++++++++++++++++++

OmaanNapaan ei niin mitään uutta. Jatketaan ihmettelyä.. Hulluksi tän piinan kourissa meinaa vaan tulla
 
toivottavasti Epsu saisit jatkaa sitä ihmettelyä moooonta kuukautta ;)
onko sulla kuinka säännöllisesti täti pärähtänyt aina paikalle??
Täällä pidetään peukkuja!! :D

Tulkaa nyt ihmiset kirjottelemaan.. en osaa vielä asettua nukkumaan ja plaah.. en tiiä.. olo on ihan seko..
 
Danjuska, toivottavasti :D Mieluummin ihmettelisin tässä sen 9kk kuinka isoksi voi ihmisen masu kasvaa

Täti paukkaa paikalle kutsumattomana aika säännöllisesti, joten eiköhän tuon huomenna tiedä sitten miten tässä on käyny.. On tää piina vaan ihan kamalaa!!!
 
epsulla on jännä päivä huomenna +++++++++++++ :whistle:

danjuska mäkin täällä silmät ristissä istun koneella kun aattelin oottaa miestä kotiin ennenkun meen nukkumaan, on korista pelaamassa, hiljasta on, lapset ja koirat nukkuu.......... ja väsyttää kauheesti Joona nukku viime yön tosi levottomasti, toivottavasti nyt menee paremmin

MyAngel aivan ihana nikki :heart:

äitee :D mahto olla naapurilla hyvä ilme kun näki sut :D

Orchidin oireet kuulostaa hyvältä ++++++++ :whistle:

margheritalle hurjan suuret onnittelut :heart: ihanaa

minäkin tahtoisin mukaa siihen plussa tsunamiin :wave:

 
Epskeps:No, kun ne sitten pääs sisään niin, ne sanovat että aateltiin että soitetaan ensin, mutta sit kuitenkin tultii kattoo et oottekos kotona... Niin, ois kyl kandenu soittaa.... Pikkasen hävetti! Seuraavalla kerralla ei kyl avata ovea! :LOL:
Kipität nyt sinne apteekkiin! Osta plussa! Ja Kerro sitten mistä niitä saa!

Danjuska:Voishan sitä taas testailla... Oon tuhlannu jo 4 testiä ootellessa ja aina nega.... Ehkä pikkasen oon ollu ajoissa liikenteessä... Mutku aina ei malta... Voi kun sulla ois plussa tulossa!!!
 
margherita onnea :heart: :flower: =) Ja pari lasillista ei tee mitään, koska kaverin istukka ei ole vielä kehittynyt :wave:

Miikkis toivottavasti kaikki on kuunnossa :hug:

Äitee voi että jännittää sun puolestasi! Toivottavasti se tättärä nyt vaan pysyy siellä ruotsinlaivalla tai minne sen joku viimeksi onkaan lähettänyt :wave:

Epsuuuuu +++++++++++++++++++++++ :whistle: Ota koppi!!! :D Orchid kanssa!

Myangel ihana ja paljon kertova sun uusi nikki :hug:


Kaikille tärppionnea ja plussatuulia ja kuka tahtoo :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Mä jotenkin välttelen ajattelemasta että olisin raskaana :ashamed: Kaipa se on sitä itsesuojelua sitten... kai sitä vaan toivoo, että aika menisi huomaamatta eteenpäin ja äkkiä huomaisi olevansa "turvallisemmilla" viikoilla eikä mitään ikävää olisi tapahtunut. :LOL: Noh, soitin kuitenkin neuvolaan ja sain ajan kahden viikon päähän - pitää viedä kaikki paperit edellisestä raskaudesta, että saan lähetteen äippäpolille siihen ultraan joka meille on luvattu. Sitä odotellessa... :wave: Olette mulla ajatuksissa kaikki :hug:
 
Ptruuuu nyt kaikki
Testit (2kpl) on ostettuna ja piilotettuna yöpöydän laatikkoon. Eivät ne sieltä hirveesti ole huudelleet, kun en niihin olen sen jälkeen koskenutkaan kun ne sinne lykkäsin..
Musta vaan tuntuu siltä että se tättärä tänne huomenna hyökkää kuitenkin vaikka todellakin sais olla menossa vaik Ruåtsiin..
Hus menetkös siitä!!!


Nooh, palataan huomenna astialle.. Öitä!
 




Haaveissa esikoinen

Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 5/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 6/28-29(-35)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 6/32
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 11/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 16/28-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 26/28-40
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 30/26-38

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 8/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 9/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 12/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 26/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 29/28

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 3/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 5/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 8/31
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 21/-
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 35/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...10/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 15/-

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
 
Mä täällä oon koko aamun oottanut Epsun viestiä :whistle: plussatuulia täältä lähettelen siulle ++++++++++++

Töitä olis vaikka muille jakaa, mut ei jaksa innostaa ja kun vähän väliä pitää ravata vessassa niin katkee aina ajatus... Mä oon ihan jäässä istun täällä takki päällä ja sormikkaat kädessä (muilla kollegoilla on ihan sisävaatteet päällä :p ) Mä en yhtään tiedä mitä odottaa tätiä vai plussaa, mutta kyllähän sen sitten viikonloppuna näkee. On nää oireet vaan ollu muissakin kierroissa samanlaisia, eikä tuloksena oo ollu muutaku se että vessanpönttö odottaa :LOL: mulla on varmaan sen oireet :kieh:
 
Tulipa mieleen tämmönen juttu, kun mua on niin ahistanu tällä viikolla, enkä oo ihan varma ollu syystä, nyt vasta tajusin. Todennäkösesti tällä viikolla, viimeistään ens viikon alusta, mulla on ovisaika. Ainakin tuntuis siltä, enkä oikein tiedä mitä aatella. Tosi kiva ois alkaa jännäilemään ja kuulostelemaan sitä omaa kroppaa, et oisko jotain tapahtunu, mut en oikein uskalla. Tuntuu tosi oudolta ajatukselta, et nyt jo vois olla ovis. Jotenkin vaikka toivon et tärppäis, mua ahistaa kun en oikein tiedä onko se edes mahdollista. Irtookohan sieltä ees mitään... Ymmärtääköhän kukaan mitään mun oudoista peloista. Jotenkin vaan ahistaa, kun en tiedä, uskaltaako ruveta jännäilemään. onkohan mahdollista ees et näin nopeesti km:n jälkeen tärppäis :( Olipas sekava sepustus
 
Miikkis: Jos et eilen ehtiny syömään, niin tässä edes suklaapatukka, joka nostaa verensokeria

Vähän nauroin tuolle sun kolmosten pyöräyttämiselle
:LOL: Anna mennä vaan =) =) Tosi hyvä kun sait ajan tarkastukseen, hyvä Julietta kun jeesasit Miikkistä =) Toivotaan että kaikki on kunnossa!

Margherita: ONNEA MIELETTÖMÄSTI!!! :flower: :flower: Tarrasukkia ja liimaa kasoittain sinne


Äitee2: Kiva moka :LOL:
Onneks ei naapurin mies säikähtänyt tai nolostunut =) Nooh, saipahan hän vähän silmäniloa
Ja edelleen asetan tädinestopuomeja :attn: :attn: :attn: =)

Orchid: Kiitos positiivisista ajatuksista ja tsemppauksista :heart: Plussatsunamiin vaan mukaan, tehdään oikein kunnon plussa-aalto, niin että tietokoneiden näytöt heilahtelee
Itku on varmasti tosi herkässä, kun la lähestyy
Mutta kyllä se meillä ja teilläkin varmasti sitten alkaa kunnolla helpottamaan kun la on ohitettu. Pidetään vaan lippu korkealla ja mieli luottavaisena

"Krooninen raskausoire-tauti"...
:LOL: =) :LOL: =) Nyt vaan plussaa kehiin ++++++++ :whistle:

Danjuska: Kiitos ihanista sanoista
Toivottavasti vuoto on jotain harmitonta...ovisvuotoa...? ;)

Julietta:
Oisitte vaan sanoneet appivanhemmille, että tässä teille lapsenlapsia yritettiin vääntää.... :D :D Tee vaan uusi testi, raskaushormonihan tuplaantuu kahdessa päivässä, joten ++++++++++++++++++++++


Epskeps: Huisin jännää
Aloita sä se meidän plussatsunami, eiks je?


Eliisa: Tervetuloa plussa-aaltoon


Stoppis: Kaikkea hyvää :hug: Yritä vaan nauttia siitä pienoisesta masuasukistasi :heart: :heart: Toki pelottaa ja jännittää ja murehdituttaa, yms... :ashamed: Hirveesti tarrasukkia ja pikaliimaa sinne



ON: Mies yllätti, oli varannut meille risteilyn, ja juuri sopivasti ovisaikaan, you know what I mean...
Viikon päästä ollaan siis Tukholman puolella


Eipä tänne ihmeempiä... Kovasti vaan jännittää teidän piinailijoiden puolesta :heart: :heart:

+++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
MyAngel: suklaata tarvitaan aina :LOL: Tosiaan jäi eilen hieman syöminen vähille ja illalla heikotti sen mukaan, tosi hyvä minä!! B) Voi kun ihana mies sinulla, varaa risteilyjä ja kaikkea :wave: Mie saan puoliväkisin ylipuhua meidän isäntää jonnekin, yritin että lähdettäis keväällä Egyptiin niin sanoi vain että ai Salmiakki Heikkiinkö?? :LOL: Ja se oli siinä :x

Äitee2: Itseasiassa kirjoitin aika ovelasti tuon,joten sorry :snotty: :LOL: Ihan uskomaton juttu :LOL: Saipahan naapurin setäkin maistaa naisen lääkettä :kieh:

Julietta: Voi juma !!! Ihan hulvatonta :LOL: Monesti pelkään kanssa näitä yllätysvierailijoita joten i know what y mean!!! Oisko pitänyt just vinkata että lemmenleikkejä tässä vain ;) +++++++++++++++++ :whistle: , :attn: tee uusi testi :attn:

Orchid: :attn: TÄTI HUS HUS :attn: plussaa puhaltelen jota tässä tulee +++++++++++++++++++++++ :whistle: Pakko olla plussa, sen on vaan pakko olla ;)

Epsuu... Missä mennään?? Onko täti tullut? Sano että ei!!!!

Stoppis: Hienoa, että jakselet hyvin siellä, varmasti kaikki on enemmän kuin loistavasti!! Tulehan sitten kertomaan ultrakuulumisia :wave:

Danjuska: välivuotoja voi esiintyä jo ennen ovistakin, joten ei muuta kuin laitatte sängyn jouset uuteen uskoon :LOL: ;)

(.) Tulipahan taas illalla sellainen tunne että meninköhän taas hätäilemään sen lääkärin kanssa, jospa kaikki on ihan hyvin, mutta itse maalaan näitä mörköjä :headwall: Toisaalta elättelen toiveita täällä, mutta samaan aikaan tiedän ettei siellä mitään ole. Että on taas helppoa!!
Silloin keväällä ajattelin, että helpostihan sitä km jälkeen uudelleen raskautuu ja että la tienoilla sitä mennään vahvasti raskaana, mutta kohtalolla on tapana puuttua peliin silloin kun sitä EI kaivata!! Tuntuu vaan niin uskomattomalle, että la lähestyy ja sisälläni on tyhjyys vain :'(
 
ei näy tätiä vielä.. eiköhän se kohta tänne kurvaa, alaselkää vihloo..

No ei auta kuin ihmetellä, rätti pöksyissä ettei tarvii japaninlipun kans sit istuksia päiväkodissa jonne pitää kohta lähteä vähän jutustelemaan.. Huoh on tää piina vaan ihan kamalaa. Tulis se täti sitten jos on tullakseen eikä kiusaisi viatonta ihmisparkaa!


Miikkis mulla on jo yks l.a takanapäin ja toinen lähestyy kovaa vauhtia (21.10).. ja tässä sitä ollaan! :( Piiiiiiiinaaaaaaaaaaaaaaa |O
 
Oi kun oli hyvää lasagnea...
vaikka ite sanonkin =) Tein sen ihan kokonaan ite, en käyttänyt valmispakettia =) Maha ihan ähkynä... vois tehä jotain järkevää...
Oli ihanaa kun mies ehti käydä syömässä, hänellä onkin tänään taas treenit heti töitten jälkeen, joten kotiutuu vasta klo:22 aikaan
Sillä sitä energiaa riittää kun heräsikin tänään jo 5 jälkeen, jolloin minä vielä käänsin kylkeä


Kysyin äsken mieheltäni, että varasiko hän meille seisovan pöydän, vai käydäänkö syömäs jossain pikasesti ennen laivaan menoa... Sain vastaukseksi hymyn :) ja sen jälkeen hän nopeasti vaihtoi puheenaihetta :heart:

Yleensä oomme käyneet seisovassa pöydässä syömässä, mutta muutaman kerran oomme "repäisseet" ja menneet a´la carte ravintolaan kynttiläillalliselle herkuttelemaan shampanjalla ja alku,- pää,- ja jälkiruokaherkuilla
Jotenkin tuntuu, että nyt hän on keksinyt jotain luksusta... :heart: Sen verran hän paljasti, että oli varannut meille laivalle aamupalaksi erikoisaamiaisen, mikä sisältää shampanjaa ja muita herkkuja seisovasta pöydästä...
Mua hemmotellaan ihan liikaa!


Oon yrittänyt olla katsomatta kiertopäiviäni tuosta listasta, mutta sen verran tiiän että laivalla ollessamme ois mahis...
pienen ja nopean uimarin singahtaa oikeaan paikkaan ja tehdä tehtävänsä
niinpä siitä syntyis sitten 9kk kuluttua ihku ihana vaavi



Miikkis: Älä piirtele piruja seinille
vaan ota ihan iisisti. Se on vaan hyvä että käyt lääkärillä, et häviä siinä mitään. Kumpa siellä masussa olisi joku sitkeä pieni asukki, joka vain leikkii aluksi vaikeasti tavoiteltavaa
Voi sua raasua, tuo on niin tyhjentävästi sanottu, että sisällä on tyhjyys vain
Voin sanoa että tiedän miltä susta tuntuu... :ashamed: Kumpa sua voisin jotenkin rohkaista, ja antaa sulle voimaa ja uskoa tulevaisuuteen. Tyhjyyden tunne sisällään, se on kuin musta aukko... Sydäntä puristaa ja rinnustaa painaa. Vaikka olet hiljaa, niin sisimpäsi huutaa suoraa huutoa. Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu, sano minun sanoneen =) Joku päivä me kaikki iloitsemme siitä kun sinä tuot meille ihanan ja iloisen plussauutisen, silloin ei ole riemulla rajaa
Se pieni ihminen vain antaa teidän odottaa vielä hetken aikaa...mutta muista että VAIN HETKEN AIKAA



Epskeps: :attn: :attn: :attn: :attn: Tädinestopuomit asetettu :attn: :attn: :attn: :attn:

Nyt täytyy ruveta siivoamaan... |O
 

Yhteistyössä