Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

MyAngel: välillä oikeasti ihmettelen että mistä se noita juttuja repii... No ei siinä naama peruslukemilla pysynyt :D Pehmittelen edelleen Salmiakki Heikkiin lähtöä :LOL: Tekisi kyllä terää...

Epsuli: Toivottavasti olisi vielä ruotsiakin kauemmas mennyt!!! :D Mesoat, hypit, pompit, huudat vaan siellä että tänne ei ole asiaa, niin jättää teidät vuodeksi rauhaan kun ei uskalla näyttäytyä :wave: :LOL:
 
...taas :whistle: Tais olla hiiri tai joku meiän keittiössä :eek: Koirat kuulivat ja haistoivat jonkun vipeltävän piiloon, ja yrittivät kaikki ahtautua jääkaapin taakse sen perään... Hitsi jos se oli joku hiiri, tai monta sellaista :eek: Täytyypä tsekata leipälaatikko, jottei vaan...




Epskeps: Sua täällä jännään kovasti! Tee niinkuin Miikkis neuvoi, eli resuat menemään niin ei täti sinne uskalla tulla :D Kiroa kuin lappalainen, niin ei se tätttärää uskalla tulla teille kokonaiseen vuoteen

Kyllä musta tuntuu, että se on nyt teiän osalta häipyny sinne Ruåtsiin!

Plussapuhureita +++++++++++++
 
huh kun oli aamulla hirveetä ajella töihin :eek:

pakkasta, lunta ja kesärenkaat :whistle: :/
mut perille pääsin ja mjies varas ajan renkaitten vaihtoon kun ite on iltavuorossa ja meikäläinen ei oo ikunaan vaihtanu :ashamed:

Epsu: testaa jo!! :D älä pidä jännityksessä!!! kyllä se muille maille on menny se täti!

Myangel: oi miten mukavaa kun reissuun pääsette :D

Eliisa: iten teidän yö meni??
meillä on alkanu poika höpöttää unissaan.. illalla tuntu kometavan koiraa kun oli nukahtanu :LOL:

Stoppis: Kyllä kaikki menee varmana hyvin :hug:

Tapsu: Tiiätkö.. suurin piirtein samanlaisia ajatuksia täällä kun mitä olit kirjotellut.. :hug:

Tänään oli muuten ok pv mut sain kuullä että inventaario on just sillon, millon ois pitäny lähtee kotiporukoila käymään joten tod.näk. oonkin töissä :(
Tälle syksyä on alkanu tutnua että haluisin lähemmäks sukua :ashamed: muutenkin ikävöin paljon enemmän läheisiä kun normaalisti.. sitten auton peruutuspeili sai minut hetkessä raivon partaalle kun jäi käteen.. tuntuu että tällä hetkellä pinna napsuu ihan pienestäkin.. soitin jo miehelle että tuo nyt vaikka sementtiä että saa tuon pirun peilin kiinni.. tai tällä hetkellä voisin vaikka porata koko ikkunan alas :x sias tuuletuksenki pelamaan kertaheitolla.. että semmosta tänne..

aamulla oli ihan hirveitä kipuja keskellä alamahaa.. ihan kun neulepuikolla joku ois tökkiny.
en tiiä.. hermoja vaan kiristää.. ehkä pitäs jäädä taustailemaan mut arvatkaa pystynkö :whistle:

mut nyt meen tästä napisemasta ja vien tuon koslan sinne renkaitten vaihtoon.
 
Täti ei ole vielä löytänyt tänne, mut mäpäs olenkin piilossa..


Enkä muuten ennen huomista testaa
Saattaa se täti hyökätä yönkin aikana, joten maltan vielä... :whistle:

Anteeksi että on niiiiiiiiiiiiiin omaanapaa, mut nyt ei pysty muuhun..
 
Heippa siskot! :wave:
Pakko taas tulla teitä kurkkimaan. Ootte niin mahtava porukka, että ikävä on jatkuva, ennenkuin saadaan kiskottua teidät kaikki tuonne odotus-puolelle.

Epsulle mä ny ainaki heitän sellasen ankkurin perääni, että huomenna ilmottaudut sit meidän palstalle kanssasiskojesi kera.
Peukutuksia ja plussapuhureita kaikille! +++ :whistle: :heart:

-A- 6+1
 
Epsulla on jännä kuurupiilo tädin kanssa. Ei täti suo löydä ku me piikitetään siltä silmät


Missäs kaukana Danjuska vaikuttaa kun teille talvi on jo tullu?

ON: arvatkaan kuka mä noista seuraavista olin töissä, kuvastaa muuten hyivn meiän maisema konttoria

Kohta pitäis lähtee päiväkodin vanhempainiltaan mä vaan luulen, että siellä käy
Otin tossa taas päikkärit ku mies tuli kotiin...
Mut mullahan on krooniset raskausoireet -tauti


Käyn vielä iltasella lukasemassa, ellei uni pistä tämän mamman simmuja kiinni ennen sitä :wave:
 
Moi!

Mä oon taas kurkkimas täällä puolella...
Niin paljon jänskättää toi Epskepsin tilanne!!
Voi kun nyt sen plussan huomenna tikkuun pissisit!
Täällä niin pidetään sulle peukkuja!!!

Äkkiä tonne odottajiin kaikki muutkin!

:Ninni ja Kirppu 17+3
 
Täällä vaan perhoset lepattaa mahassa kun jännittää niiiiiin paljon toi epsun kuurupiilo, pakko sen nyt on onnistua, vaihdat vaikka paikkaa koko ajan ettei se vahingossakaan löydä :LOL: mutta oikeest hyvältä kyllä vaikuttaa ++++++++++++ :whistle: ja aamulla heti ilmottaan!!!!
:D

orchid vähänkö repesin kun näin ton silmiintökkimishymiön :LOL: mutta aika törkee se teiän vessanpönttö kun on sulle kaikki oireensa työntäny!! no mutta jos vielä toivottas että ois omakin pieni, pääsette sit yhtäaikaa kasvattaan masuja ( vaikka en tiä mitä se pönttö kasvattaa )
mahtaako kukaan huomata et oon vähän väsy :D tuli pikkusen haravoitua ulkona.........

Danjuska vähän paremmin meni viime yö, mut kyl Joona pari kertaa heräs, en tiä näkeekö jotain unia kun tuntuu välillä säikähtävän ja sit huutaa lujaa, vaikka on kyl vähän räkänenkin ja aina se on ollu tollanen et heräilee ainakin muutaman kerran, varmaan rauhottuu sit kun saadaan tutti pois niin ei enää herää sitä pyytämään.
Meiän Iina puhuu muuten kanssa unissaan, välillä pitkätkin jutut ja muutaman kerran on kävellytkin =)

tapsu
kyl kaikki varmaan ymmärtää mitä tarkotat, ja kyllä se raskautuminen meitä kaikkia jossain määrin pelottaa, mutta pakko vaan on ajatella että ei se pelaa joka pelkää, mitään ei saa jos ei yritä ja toivotaan vaan kaikki että ens kerralla menee asiat hyvin :hug:

syksyinen haave :hug: suuret pahoittelut, voimia :hug:

eipä täältä tämänkummempaa :wave:
 
Epsuuu????? :D

Orchid: Pohjois-pohjanamaalla asustellaan.. kyllä täätltäkin tosin päivän aikana lumet suli.. naapurikunnassa missä käyn töissä oli kyllä huomattavasti enemmän lunta enkä tiiä onko kerenny sulaa... taas alkaa pakastaa.

jospa koittas kohta mennä nukkumaan että jaksaa aamulla nousta.. kuinka aikasi muilla herätys??
ihmeen virkkuna oon kyllä ollut vaikka myöhään on mennyt valvoessa ja viimestään 5.30 aina heränny.

tänään haravoitiin lehtiä pihalta ja voi kun pojalla oli hauskaa :D

muuten nyt ei ihan putkeen mennykkään.. arvaatkaa muistinko ottaa renkaat mukaan kun menin sinne renkaanvaihtoon :ashamed: :whistle:
piti sit vielä hurauttaa ensin kotiin ja uudestaan sinne.
ja sen lisäks kävin ostamassa haravan sillä aikaa kun laittovat kumeja alle.. hain sitten pojan hoidosta ja muistin melkein kotipihassa että se penteleen harava jäi sinne liikkeen oven pieleen.. ja eiku takas.. arghh!

mut kyllä se tästä.. suunta ei voi olla kun ylös päin :LOL:

mut nyt höpisemästä
 
Täällä ei vieläkään tätiä näy...eikä kyllä ole oireitakaan ainakaan vielä,tänään kyllä viimeisen teron nielasin et kahellaan mitä tuleman pitää...aamulla heräsin kolmen aikaan kun piti vessaan nousta ja samalla huomasin et on ihan kaameen paha olo ja olin varma et mahatauti iskee mut aamulla ei ollukkaan enää paha olo mut nyt on taas sellanen öllötys...mut join varmaan vaan liikaa kahvia tänään,mie olen ihan väsy ni anteeksi kun jää vaan tähän oma napa osaan tämä mut lähen koisiin nyt.
 
ei voi ton paremmin omaa olotilaa kuvata... vanheimpainillassa kanssa haukottelin. Ja kun siellä menin juomaan sentin kahvia, sain iltavaivaksi iki-ihanan närästyksen :ashamed:

Epsun uutisia täällä jännätään kanssa niin ettei meinaa housuissa pysyä


Mut täytyy lähteä
ku silmät vielä pysyy auki.
Esikoinen nukkuu ku
niin täytyy hänelle tehdä seuraa.

Kaikille hyvät illan jatkot
 
Täytyy käydä vielä muutamat plussatuuloset Epskepsille puhaltelemassa.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Ihania nuo hymiöt ja muut kuviot! Hauskaa nykyään tän palstan lueskelu. :D

Hyvää yötä, tämä piinailija lähtee nukkumaan. Tosin en ole muistanut piinailla juurikaan... Joskus ens viikolla on täti odotettavissa tai sitten ei. Saas nährä...

:hug: kaikille sitä tarvitseville!
 
Minnekäs se Epsu on kadonnu???
ei se täti täällä ole...ei sun meitä tarvii piilotella...
myö ollaan täällä kaikki sun tukena...kävi miten kävi..


).:) täti häippäs nopeeta..siis tänään jo eka vuotamaton päivä ja kn on kiinni. eli kaks päivää oli vaan sukurasitteena..


Se on vähän niinku anopin vierailu että kun tulee kylään ni olo on kuin
ja kun tajuaa lähteä ajoissa niin


ei kai...


Mutta elähän EPSU meitä enempää jännityksessä piä...

mie mietin tuolla treeneissäkin sua....
 
Voi teitä
En ole tänne ehtinyt kun on pitänyt tuijottaa töllöä ja sit mieski vielä pelaili et joutu sitten antaan sille lähdöt..
et tänne pääsin

Mut mitään uutta kerrottavaa ei ole. Tätiä ei ole tähän mennessä näkynyt, mutta ehtiihän tuo vielä..
Allakasta katoin piruuttani et mites nää mun kierrot oikein onkaan menneet, niin eikös tuo viime kierto ollut 29 pv! Autuaasti oon sen unohtanut
Sitä edellinen oli 25pv ja sitä ennen taas pari kiertoo sen normaalit 28pv. Et saapi nyt nähdä..
Voi olla etten sitä testiä teekään huomenna. Mä en vaan kestä sitä jos testi on nega ja pari tuntia sen jälkeen alkaa vuoto.
Mut mä mietin tuota aamulla sitten..

Kiitos kuitenkin ihan hirveesti teille kaikille tuesta ja tsempistä! Olette niin ihania ihmisiä!!!!

 




Haaveissa esikoinen

Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 6/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 7/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 12/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 17/28-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 27/28-40
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 31/26-38

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 9/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 10/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 13/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 27/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 30/28

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 4/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 6/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 9/31
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 22/-
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 36/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...11/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 16/-

Haamuilijat


Epskeps

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
 
Piti tulla heti aamusta kurkkaamaan mikä on Epsun tilanne - ONNEA MURU IHAN HILMUISESTI!!!!!! :heart: :heart: :flower: :hug: Ihanaa! Eiköhän se siitä vahvistu =) Kivaa, just ollaankin mietitty tuolla että pitäisi listaa tehdä :whistle: *wink wink* Eikun tuonne toiselle puolelle vaan niin pääset hommiin :LOL: Ei kun ihan oikeesti, ihana juttu! :hug:
 
voi epsuli rakas onnea :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :hug: :hug: :hug: :hug: ihanaa!!!! :) tervetuloa tuonne odotuspuolelle.. ihanaa, ajattele... te saatte oman kesäkäärön :heart: olen niin onnellinen puolestasi.. olen jännäillyt jonkin aikaa puolestasi täälä taustalla ja sydän hyppäsi melkein rinnasta ulos kun luin viestisi..onnea paljon koko perheelle. joko olet miehelle kertonut?
 
Eikä!!! Siis upeeta ja mahtavaa!!!
Sä niin ansaitsetkin plussan!!!
Hurjasti onnee, niin ihana uutinen heti aamusta!
ja laitetaas veilä pikku fanfaari sulle:


Hienoa!! Nyt vaan äkkiä muut neidot perässä!!!

:Ninni ja Kirppu 17+4
 
Kiitos teille ihanaiset
Ei tätä meinaa vaan todeksi uskoa! Kädet tärisee edelleenkin..
Mies sai kyllä tietää ihan ekana, oli just töihin lähdössä kun testiä tein niin sain lähettää sen täpinöimään töihin :D :heart: Mä täpinöin täällä kotona sitten :D En kyllä tiedä milloin uskaltaisin odotuspuolelle tulla..
Ainakin nyt vielä toistaiseksi pysyttelen täällä :heart:
 
!!!!!!!!!!

Tosi mahtavaa, te teitte sen
Nyt vaan hirveesti vauvaliimaa ja tarrrasukkia pikkuisen matkaan
Kyllä se viiva siitä vahvistuu


Minä täällä itkua tiherrän...
Oon vaan niin onnellinen teidän puolesta!





: MyAngel
 

Yhteistyössä