km:n jälkeen kuumeilevat...

Moi
! Mä näit hymiöitä napsin parista muusta keskustelufoorumista joilla on jokseenkin parempi tarjonta hymiöistä kuin tällä 2+:lla..
ja sitten sellaisesta paikasta kuin www.cosgan.de, siellä niitä on ihan hirmuisesti


Et menehän tonne cosganiin niitä katsomaan ja sitten eikun lisäämään niitä tekstin sekaan
Jos siihen neuvoja kaipaat ni ilmoittele!
 




Haaveissa esikoinen

Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 5/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 10/28-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 20/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 26/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 28/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 32/32
Kiti07.......................KM 05/07...................KP 35/28-29(-35)
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 38/26

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 2/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 3/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 6/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 20/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 23/28

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 15/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 25/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 29/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 37/-

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...4/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 9/-

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
 
Huomenta kaikilel :wave:

Pelottaa :( Vai kehtasi tulla sua kiusaamaan se tättähäärä :kieh: Iso :hug: Nyt sitten annat sille sellaiset lähtöpassit, että ei tarvii ainakaan vuoteen tulla takaisin!!! :wave:

irtosora väsytyshän on hyvä merkki ;) Pidän sulle peukkuja huomisaamulle bd ++++ :whistle:

Danjuska toivottavasti vuoto alkaa jo kohta vähetä! Niin pääsette sitten tositoimiin ;)

aurinkoenergiaa tammikuisistahan sitä tiputtiin juu... :'( Sullakin kuulostaa lupaavalta ;) bd +++++ :whistle:


Kiitos teille rutistuksista, tänään taas parempi päivä, mietin jo vähäsen pitäiskö ruveta siihen siivousurakkaan... yöks! En tajua ihmisiä jotka tykkää siivota!!!
 
Huomenta ihanaiset!!

Pelottaa: EIIIIIKÄÄÄÄ!!!! Saakelin täti!!!! Annetaan sen nyt iloita, koska sitten saa sellaisen potkun perseelle ettei uskalla enää takaisin sinne tulla :LOL: Koita jaksaa siellä :hug:

stoppis: Hyvä että jakselet paremmin!! Kuitenkin vielä rutistan sua :hug: ! Testaillaan ja jännäillään sitten huomenna yhdessä, ellei täti tule meille ennen sitä!

Malttamaton: Voi kun ihania uutisia!! Et usko miten onnellinen olen puolestanne, ihan oikeasti :D Olen varma että kaikki sujuu hyvin loppuun asti koska alkukin ollut näin lupaavaa. Jos maltat, niin laita hetkeksi ultra kuva profiiliin, olisi kiva nähdä!

Epsu: Ikävät asiat ovat toinen juttu, ei ollut tarkoitus olla tunteeton, sorry :ashamed: Olet kyllä superihana noitten hymiöitten kanssa, jos en muuta tee, niin pakko tulla noita katselemaan!!!

Äitee2: Voi vide, mitä ihme tyyppejä sunkin polullesi osuu! Ihan oikein että annoit sille tuutin täydeltä takaisin!!! Mites, oletko ajatellut milloin teistailla uudelleen?

Emppu78: Siis ei oo todellista!! Oli varmasti äärimmäisen turhauttavaa kuulla että kyllä ne toimi, mutta eipä siitä iloa tähän kiertoon ole :headwall: Taustaile rauhassa ja kerää voimia, sitten kun jakselet niin palaa luoksemme :wave: :hug:

aurinkoenergiaa: Baby ehdottomasti!!! ++++++++++ :whistle:

Risukasa: Meillä Päijät-Hämeessä kolme km ja sitten tulee kutsu tutkimuksiin, odottelemme kutsuamme myös joten tämä asia kiinnostaa minuakin, tulehan ilmoittelemaan kun saat tietää! :wave:

Mitäs vielä...

(.) Tätiä ei vielä näy, mutta kyllä se vielä ehtii tulla!! Aamun lämmöt ihan normaalit, joten sieltä se tulee!! Nännit on superarat ja aamulla meinasi hammasharja lentää yrjön saattelemana (JAK TIEDÄN!) eli kunnon PMS-oireita havaittavissa!! En usko raskauteen tässä vaiheessa, joten tätiä odottelen saapuvaksi! :headwall: :headwall:
 
Pelottaa pahoittelut tätin tulosta ja toivottavasti nyt tajuaa sitten jättää tein talon rauhaan :hug:

Danjuska :hug: toivottavasti vuoto rupee pikkuhijaa tyrehtyy...noi mega suuret menkat on inhottavia,miekin niistä aina kärsin onneks miun palsta tuttu perehdytti miut kestositeiden maailmaan ni menkat tuntuu jotenkin päin inhimillisiltä tai jotain...

Irtosora ja Aurinkoenergiaa ++++++++++++++++++ :whistle:

Stoppis miulla tänään sama homma edessä elikkä siivousurakka,pitäis vaan aloittaa noista kaapeista ja sitten siirtyä muuhun siivoukseen... :headwall:

(.) se miun viivanpaikka hävis kokonaan...joten tätiä odotellaan ja oudointa tässä on se että minnuu ei edes veetuta yhtään et negan sain...kaiketi sitä oli jotenkin jo sisäistäny sen et negahan se on kuitenkin,nyt alotin terolutit ja kun vuoto alkaa ni haen apteekista clomit kun niitä on vielä kolmeen kiertoon jälellä ja yritetään sitten niiden kanssa...voinpahan vetästä ukon kolmekymppisillä kunnon nollaus kännin :p vaikka en sitä yleensä harrasta mut nyt olis hyvä syy vetästä...eikös niin? (haen hyväksyntää... ;) )
 
Miekin olen ihmetelly et miten vedän puoleeni noita ihme tapauksia...onneksi kaikki ihmiset eivät ole sellaisia ja täältä löytyneet tutut ja ystävät ovat ihania.

Pojalla on naama vähän turpee,löi naamansa aamulla mein sängyn puiseen päätyyn ja huuli halki ja nenästä tuli verta ni on vähän turvonnu naama.

Laitan vielä vaikka ei täkään tänne kuulu mut olen nähny ihan outoja unia...toissa yönä Epsun kanssa plussattiin abc:n vessassa,viime yönä näin unta et yks kaveri joutu vankilaan ja hää plussas sit siellä ja kun heräsin ja nukahdin uudestaan ni kuollut ukkini kävi unessani kertoen että kohta on kaikki hyvin...on muuten pelottavaa nähä kuollu ihminen unessa elävänä...
 
epsu aivan ihana, arabit on kyllä tosi kauniita =) voi että nyt kyllä tekis niin mieli päästä hepan selkään , sillä saa tosi hyvin tyhjennettyä pään ylimääräsistä asioista :D

danjuska mun piti kans ennen lasten syntymää opiskella hevosenhoitajaks oppisopimksella, mutta satuin sellaselle tallille hommiin että jaksoin siellä olla 3 kuukautta kunnes hermo meni, aivan karmeeta porukkaa, niitten mielestä mun olis pitäny yksin hoitaa kaikki 51 hevosta minimipalkalla ja vielä kuunnella niitten haukkuja, en jaksanu juu vaik hepat oliki tosi ihania. sit siirryin muihin hommiin ja alettiin yrittää esikoista
ja kiitti jos viittit sen tätsykän tänne lähettää :D
Mites muuten kun me tunnutaan aina toivovan että se täti häipyy timbuktuun, niin pitäsköhän meiän jo sääliä timbuktulaisia kuumeilijoita ja toivoa se välillä johonkin muualle?? :LOL: juu okei oli huono :LOL:

pelottaa :hug: pahoittelut

ja äitee myös :hug: ihan hyvä varmaan vetästä vähän juhlissa :D itestäkin taas siltä tuntuis et vois tehä ihan hyvää

huomennahan on jännä päivä, irtis, stoppis, miikkis ja margherita
++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

päivänjatkoja :wave:
 
Vitsi, meitähän on sitten huomenna jo ihan lössi testailemassa, allekirjoittanut, irtis ja Miikkis, vieläkös muita ilmoittautuu? :wave: Jokos margherita on testannut? +++ :whistle: bd

Äitee2 voi harmi, pahoittelut negasta :hug: Hyvä ettei veetuta hirveesti, jotain hyvää edes... :) Aikamoisia unia olet nähnyt :eek: Mutta jos ukki sanoo, että kohta kaikki on hyvin, niin pitäähän ukkia uskoa :hug:


Huomaatteko miten välttelen siivousta... :whistle:
 
Eliisa80 toi olis kyllä hyvä idea laittaa se täti välillä muualle kuin timbuktuun...koska nehän sen todennäkösesti laittaa tänne takas kun aina löytää tänne meitä kiusaa...mites olis vaikka jos tän kuun täti toivotetaan Japaniin? tai ruotsiin?? :LOL: :LOL: aika huonoo juttuu taas miulla mutta kun ei jaksais mennä siivoon...
 
äitee ja stoppis sain jo lattiat pestyä, pakko oli kun pikkukoira pissii pitkin lattioita, pikkupojasta puhumattakaan :D mut nyt ei inspis riitä enää muuhun vaikka hommaa riittäis, yritetään nyt kuitenkin eli :wave: taas
 
Hellurei! Oma napa aina ensin... :LOL: Mulla on kans jotain ihme kihelmöintiä, nippailua, painetta tai jotain tuolla ala masun tuntumilla... En pystynyt pitämään itseäni kurissa joten testasin eilen ja ihan puhdas negahan sieltä pamahti... Nyt on kp 29, joten en heitä vielä kirvestä kaivoon... Testailen sitten alkuviikosta uudelleen kun viikonloppu meinattiin olla ihan kotosalla vaan. Täällä meidän tuttavapiirissä lisäännytään kyllä urakalla ja vois tää munkin piina jo päättyä. Mä oon aina halunnu äidiksi... Ihan pienestä tytöstä. Haaveet kaatuu..... Mur!

Äitee2: Mä olen kans nähny kuolleita unissa. Ne unet on kauheita, koska vaikka ne onkin ns. eläviä, niin niillä ei näy silmät!! HUI!

ePSkePS: iHANA HEPPA!!!!

Pelottaa:Pahoittelut tädistä! Eipä se kyllä ikinä oo meillä kovin kiva vieras ollu. Oikee kunnon kuokkija!! Ei keitetä sille enää kahvia, niin josko tajuis että ei tartte tulla.

Ainiin.... Se toissailta meni todella mamoillessa. Eipä kuulunut miestä töistä! No se tuli aamulla viideltä, nukku tunnin ja lähti takas töihin, ku joku äijä taas soitti että ei me osata tehä täällä mitn!!! HÄH!!?? nO, onneks se pääs eilen jo puolilta päivin ja laitto puhin kiinni, ja kävi nukkuun. Onneks ei eilen enää tarttenu mamoilla... :D
 
Pelottaa, :hug: ja pahoittelut, oisin kyllä suonu että se tätsy ei teille ois enää eksynyt. :( Voimia sulle!

Täällähän on jännitystä yhdellä jos toisellakin! Tuleekohan taas samanlainen plussapäivä huomisesta kuin oli tässä joku päivä sitten, vai joko siitä on viikko... Tulkaapa sitte heti kertomaan kuulumiset!

Epsulla on tosi kaunis hevonen. Itse en ole ratsastajaihmisiä, mutta hevoset on kauniita eläimiä ja niiden silmät on jotenki niin älykkäät ja katse lämmin. Se vetoaa jotenkin. =)

Äitee2 oli nähny unia! Minäkin olen sitä mieltä, että kyllä ukki tietää! Usko vaan, kohta kaikki on hyvin. Toi abc:n vessassa plussaaminen oli kyl aika hassua... :LOL:

ON: kp 15 eikä mitään oireita/merkkejä oviksesta. :( Ottaa kupoliin! Mä tunnen sen yleensä, mutta joskus en tunne ja sillon en luultavasti ovuloi ollenkaan. Ja kun niitä tuhruvuotojakin on, niin luulempa että turha toivoa tästä kierrosta mitään. :'( Taitaapi olla vielä hormonitoiminta sekaisin km:n jäljiltä. Romahdan parin viikon päästä varmasti, jos/kun täti tulee. Masentaa... :'(
 


ensiks toi..ihan omaksi muistutukseksi...

sitten stoppis:

Selvitään yhessä..jospa myö oltais yhtäaikaa kesämasuissa sitte ? !!

Äitee: miten poikasi voi?
meillä aaronkin on aina pää auki ja turvoksissa ku koheltaa pää kolmantena jalkana....


ainiin mie RAKASTAN
!!!
 
Aurinkoenergiaa Arttu (poikamme,ihan vaan selvennys) ni on aika kärtsä,vissiin tohon naamaan koskee kyllä sillä nenä punottaa ja ylähuuli on aikasta turvoksissa ja Artun oloa ei helpota yhtään isoveli Atte joka hoilaa antaumuksella Petteri Punakuonoa ja nauraa veikalle :LOL:

(.)Mie olen tyhmä...tyhmä..tyhmä... :headwall: :headwall: :headwall: siis mie tiedän et noita testejä ei saa kurkkia tietyn ajan jälkeen mut pitihän se kurkata kun roskat vein :headwall: tein ton Aconin herkän kasetti testin ja nyt siinä näky ihan selvästi hailakka viiva :headwall: että piti mennä kurkkii...ei se paikkaansa pie kuitenkaan kunhan kiusaa miuta...

Tosta unesta jossa ukkini näin ni tämä ei ollut eka kerta ukki on tullut keskenmenon jälkeen aika usein miulle kertoo asioita unissa...toisaalta pelottavaa mutta toisaalta todella ihanaa kun olin Ukin tyttö 27v ja ikävä on vieläkin kova vaikka ukin kuolemasta on reilu vuosi.
 
Tuulenpuuska :hug: Jospa se km on vaan sotkenut sun sensorit etkä niin helposti huomaakaan ovista kuin ennen :wave: Meinaan vaan kun aika monella kaikki on niiiiiin toisin kuin ennen omassa kropassa km jälkeen :/ Uskotaan että ovis tulee ainakin vähän myöhässä jos ei ole vielä ollut :hug:

aurinkoenergiaa voi kunpa päästäisiinkin tuonne kesäkuisiin :heart: Mulla on nyt jotenkin sellainen tilanne, että en pääse elämässä eteenpäin ennen uutta raskautta ja vauvaa... :ashamed: Kun olen miettinyt uutta ammattia oppisopimuksen kautta, mutta eipähän sitä kannata lähteä etsimään paikkaa kun kuitenkin yritetään koko ajan raskautua - ne koulutukset kuitenkin kestää useamman vuoden eikä työnantajalla ole mitään velvollisuutta odotella äippälomalaista takaisin... JOten mä olen jumissa ...

Äitee2 voi, joko sullakin samat piinat kun mulla ja samoilla testeillä :kieh: Kyllä jos huominen ei minua armahda niin kiroan kyseiset testit alimpaan sanonko minne! Toivontoivontoivon niiiiiin kovasti että saat sen plussan parin päivän päästä! Oliko sulla ovis havaittuna vai olisiko voinut olla myöhemmin? (tää on täällä jotenkin NIIN vakio-kysymys :LOL: en kai sulta ole vielä tässä kierrossa kysynyt?)

Hahaa sain siis siivottua! Ja sellaisella apinanraivolla että... voi vitsi miten varsinkin imuroiminen ottaa mulla pannuun :headwall: :LOL:
 
Moikka!

Tein uuden testin ja negaa näytti eli se outo testi oli sitten tosiaankin joku virheellinen testi (se väärän paikan viiva oli siinä ohuessa osassa, mutta ihan alareunassa, kiinni siinä pehmeässä osassa).

Nyt en tiiä sitten mitä tuo kolmen päivän tuhru, kun ei sitä varmaan menkoiksikaan voi kutsua? Pitäisi varmaan varata lääkäri niin selviäis ehkä jotain... Kohta 7 viikkoa jo kaavinnasta.

Emppu :hug: Jaksamisia ja voimia sinulle! Tuo 2 sentin löydösko se sitten sitä vuotoa aiheutti? Koita kestää! On tosi turhauttavaa kun kroppa temppuilee niin kovin kun sitä vauvaa yrittää saada. Eikös sullakin kestänyt kauan ensimmäisten kuukautisten tulo? Toivottavasti pääset pian kuntoon! :hug:

Risukasa Kyselitkös sinä siitä maidon tihkumisesta? Mulla rupesi vuotamaan maitoa toisesta rinnasta viime joulukuussa; olin ihan varma, että olen raskaana kun menkatkin oli myöhässä, mutta testi näytti negaa ja menkatkin tuli sitten viikon myöhässä. Kävin lääkärissä ja siellä otettiin juuri nuo prolaktiiniarvot ja kävin myös mammografiassa varmuuden vuoksi. Mitään ei kuitenkaan löytynyt. Maidon vuotaminen kuitenkin jatkui ja osui aina suunnilleen kierron puoliväliin. Vuoto loppui kuin raskauduin toukokuussa ja nyt taas viikko sitten oikeasta rinnastani alkoi vuotamaan maitoa. Mietinkin nyt sitte oisko mulla ollut nyt sitten vasta ovis kun samaan aika tuli myös noita tuhruvuotoja?

Kannattaa varmaan käydä oman mielenrauhan vuoksi lääkärissä, mutta keskenmenon jäljiltä kroppa voi varmaan olla sekaisin myös tuon maidontulon suhteen. Käsittääkseni korkea prolaktiiniarvo heikentää raskaaksitulon mahdollisuuksia, mutta en tiedä sen vaikutuksesta keskenmenoihin. Ja mammografian tehnyt lääkäri sanoi, ettei raskaana olleen kannata olla huolissaan selkeästä maitovuodosta; kirkas neste, veri tai vihreä neste sen sijaan ovat huolestuttavia. Mutta koska mulla vuosi/vuotaa vain toinen rinta mut tutkittiin heti tosi tarkkaan varmuuden vuoksi. Ja lopullinen epävirallinen lääkäri diagnoosi oli sitten vauvakuume eli psyyke voi saada maidonkin virtaamaan ;)

Plussatuulia ja aurinkoisia ajatuksia kaikille!
 
perkule kaikki hävisi....

tuntuu kuin olis märkänä housut koko ajan. vessassa käydessä (missä käyn vähän väliä ) pitää joka kerta vaihtaa pikkuhousunsuoja. tulee niin mahottomasti JOTAIN. hiukan rusehtavaa...
mutta ei mulla ole koskaan ennen ennen menkkoja tullu rusehtavaa vuotoa, vaan suoraan alkaa kunnolla, joten mitä tää on???


joka haluis kasvattaa myös jotain...
 
iloisia uutisia.. :D kyllähän siinä niin kävi että tein eilen testin joka näytti plussaa. :D kovin aktiivisesti ollaan oltu kyllä toimessa mutten nyt uskonut sen näin nopeesti tärppäävän.. ollaan niin onnellisia molemmat :heart:

kovasti vaan sai miettimään eräs kirjoitus mut että voisiko kyseinen plussa kuitenkin tulla kolme kuukautta sitten keskeytyneestä raskaudestani..?? voiko sen aikainen raskaushormoni säilyä niin kauan kehossa että näkyis vieläkin..?
olen niin epävarma..olisko aika nauttia vihdoin kun kerta kaikki meneekin hyvin. :) huomenna menen kyllä labraan testeille ni saa ainakin sen mielestä.

ehkä elämä sittenkin on elämisen arvoista.. nyt toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin.
 

Yhteistyössä