km:n jälkeen kuumeilevat...

heipat kaikille pikaseen! Tänää ei ole joutanut täällä päivystämään
kun on ollu kaveri lapsensa kans kylässä ja menoa on piisannut siten ihan yllin kyllin.
Enkä nyttenkään jouda tässä napustelemaan tän ihmeempiä kun pitää sitä pähkähullua hevosta lähteä lenkittämään

Mut palailen sitten tuonnempana eli iltamyöhäsellä kun te muut


Hauskaa et
on nyt kans löytänyt hymiöiden maailman


Ja Miikkis et sä mitenkään tunteeton ollu tms. Höpsistä!! :D Ja nyt käsky tädille sulkea ne hanat ja sassiin!!
Sinne EI ole asiaa!!!!

Mut adios ystävät hetkeksi!
 
Marleena Paljon onnea plussasta ja tarriksia pienelle mukaan paljon :flower: Enkä kyllä usko että testi enää näyttäis km aikasia hormooneja,kuitenkin siulla aikaa useampi kuukausi ni eiköhän ne ole jo hävinny...miulla ainakin hävis kahdessa viikossa hormooni verestä.

Stoppis voi olla että ovis on ollu myöhemmin kun kivut kesti reilun viikon ni mikä vain on mahdollista ja miun piti ihan tarkistaa että millä kiertopäivillä olen plussannu noista aikasemmista raskauksista ni kp on ollu 30,35 ja 30 (raskaus joka meni kesken) joten testailen vielä varmaan lauantaina ellei täti tule sitä ennen tänne.Toissa päivänähän mie sain jonkun viivan tapasen mutta oletin että oli viivanpaikka ja se oli aconin liuska testi...onko siulla tietoa et onko niissä viivanpaikka??

Miikkis toivottavasti se täti kuitenkin painuis sinne ruotsiin ja jättäis siut välistä... :hug:

(.) Olo on epäuskoinen noiden testien takia että ottaa aivoon oma tyhmyys :headwall: pitää nyt mennä kurkkii roskiksesta testejä :eek:

Vessassa olen ravannu koko päivän ja kaikki tuoksut tuntuu tosi vahvoilta :x ja kohdunnapukka on jossain???? mut nää on ihan varmasti jotain uusia täti oireita joita ei ole ennen ollu mutta kerta se on ensimmäinenkin.
 
Sonja no olipas ärsyttävä vikatesti :kieh: Olisi teille ihan oikean viivan suonut :( Ja että vielä tätikin kenkkuilee |O Toivottavasti hanat aukeis pian eikä tarttis ihmetellä ja arvuutella missä mennään! Teilläkin ihan tarpeeksi harmia jo ollut :hug:

Miikkis ja aurinkoenergiaa niin kauan kun se on vaan värillistä valkkaria, niin eihän se mitään tätiä meinaa!!! :wave: Vasta kun hanat aukee, heitetään se kirves kaivoon (ja käydään sitten vähän ajan päästä hakemassa se sieltä seuraavaa kiertoa varten :LOL: )

marleena ihania uutisia :heart: Enkä usko että hormoni voi enää olla edellisen peruja (etkö ole testannut välillä?) :wave: Onnea matkaan hirmuisesti! :flower: =)

Äitee2 no mutta sittenhän sulla on paljon suuremmat todennäköisyydet kun mulla, kun oviksen olet tuntenut ja se on voinut olla myöhemmin! ja oireilukin kuulostaa ihan siltä iteltään ;) Niin ja noista testeistä... kun olen tässä saanut roskishaamua ja oikeata haamua, niin olen sitten haulla hakenut kaikki haamu-aiheiset ketjut :LOL: ja niitä lukea tihrustanut. Niin joka tapauksessa jotkut siellä kovasti sanoo, että Aconissa on viivanpaikka ja roskishaamut ei ole oikeita. Ja toiset taas sitten kertoo, että roskishaamut on muuttuneet oikeiksi eivätkä ole ikinä saaneet viivanpaikkoja. Eli kuten tavallista kokemukset vaihtelee laidasta laitaan. :headwall:


Musta alkaa nyt tuntua, että menkat vaan viiraa... Voiko olla ettei olisi ollut ovista jos lämmöt on koholla? Siis helpommin muotoiltuna: pysyykö lämmöt alhaalla jos ei ovuloi, vai voiko lämmöt nousta vakkei ovuloisikaan? Huoh, kyllä voi olla hankalaa taas tämä naiseus...
 
giia
Heissan kaikille!

Onnittelut Marleenalle! :) Tarrasukkia!!!

Äitee mulla kävi tän plussan kanssa silleen, että testi näytti ihan haileaa viivaa paaaaljon jälkeen "testausajan" ja siitä se sitten vahvistui. Toivotaan et sulle käy samalla tavalla!

Varasin just yksityiselle varhaisultra ajan maanantaille. Siellä sit nähdään, että onko elämää.. Jännittää ihan kamalasti. Hitto kun mietityttää se, että miten se testi näytti plussaa niin aikaisin.. Raskaus oireetkin jyllää aika kovaa. Miehelle eilen itkin sitä, kun oo niin kovasti yrittänyt olla kiintymättä tähän pikkuseen, joka tuolla todennäköisesti pyörii. En vaan voi olla niin kuin mitään ei olis tapahtunut. Kai se on joku äidinvaisto :ashamed:

Puhallan plussia teille kaikille!!!
 
Kiitos rakkaat tsempeistä ja haleista!

Tämä päivä vietetty Oysissa ja kaavinta tehty. Lääkärin mukaan silmällä katsottuna (milläs muilla ruumiinosilla sitä katsellaan..) näytti siltä, että löydös oli jäänteet toisesta vauvasta. Mutta patologi kertoo sitten lopullisen tuloksen.
Niin eli Epskeps, voit poistaa mun kiertopäivät, katsellaan sitten uudestaan, kun tilanne tasoittuu.

Marleenalle vielä onnittelut!
 
moiks!

Onnea Marleena ja pikkuiselle tarooja matkaan!! :D :flower:

Joo toivotetaan se täti vaikka kiinaan kunhan meidät jättäis rauhaan ;)

Empulle voimaa ja jaksamista antava :hug:

sori kun nyt jää kommentointi vähemmälle.. täytyy kahtoo jos vielä nukkumaasn mennessä kävisin..

pitää lähtee vielä hieman pakkaamaan.. aamulla ylös viideltä :| |O ei oo reilua.. par tuntia töissö, sitten se koulutus ja tentti ja sitten lähdetään kohti mummolaa johon poitsu jätetään ja sen jälkeen ajellaan perille ja majoitutaan hotelliin. :D

mut nyt menen
 
Hei,
anteeksi en ehdi nyt(vielä) lukemaan muiden juttuja läpi, vaan kyselen ainoastaan neuvoja.

Sain tänään sairaalasta postia, sen kertomuksen mun jälkitarkastuksesta. Siinä sanottiin, että mulla oli oikealla puolella simplex cysta 17 mm. Siis apua! Lisäks sanottiin, jos ei kierto tasaannu 0,5 vuoden aikana km:sta, pääsen ilman lähetettä uudestaan lääkäriin.

Lääkäri ei jälkitarkastuksessa puhunut tuosta kystasta mitään! Voiko se aiheuttaa häiriöitä kuukautiskiertoon? Olo oli parempi ilman tuota tietoa...:( Voiko se olla vakavaa? Iiks! :eek:
 
PFT eli Epsu mun laskujen mukaan mul on tänään torstaina kp 28, ei 27. suap nähännii huomisaamuista testiä, voipi olla turhan aikaista testailla mitään...

ei pysty kirjuuttamaan mitään, jännittää niin kovasti! :wave: voikaa, mimmit, paksusti!
 
kiitos kaikille kovasti.. täällä niin jännitetään :D ostin isännälle reinot tänää juhlan kunniaksi -iskälle reinot :LOL: en mäkään niin usko että mistää vanhoista raskaushormooneista johtuis tää plussa mutta huomenna se varmistuu 100%.. ilmottelen kun saan tietää tuloksen :)
jännittä ihan sikana vieläkin :)
 
ONNEA MARLEENA!!! :flower: :flower: :flower:

Kiti:Höh! Miksei lääkäri tosiaan kertonut tuosta? Nyt on varmasti monta kysymystä tuosta kystasta jne.. joita haluaisi kysyä lääkäriltä. Niin... meidän tk-lääkäri ei kertonut mulle että mulla oli km... Oli sen kyllä kirjottanu mun tietoihin kun olin lähtenyt... sanoi vaan että kaikki hyvin, vaikkei ollut!!!!!!!!!!!!!

Murr... Mulla on vissiin täti tulossa... plaah.. masussa tuntunut jo useamman päivän kaikenlaista... Ei mulla vaan ennen menkkoja oo ikinä tällästä ollu... Johtuuko kenties siitä kaavinnasta ja km:sta tällänen? Lääkäri sanoi sillo km:n jälkeen että jos on kohtutulehdus niin sen kyllä tietää ja masu on kosketusarka, joten jos sitä on uskominen niin ei tää sitä ole. Tulis sitten nopeesti se täti ni ei tarttis ootella. Ei oo kyl mitn tätioireita... ylensä on ollu vähintään rinnat kipeet.

Ootteko muuten huomannu km:n jälkeen että rinnat olisi erilaiset ku ennen raskautta. Musta tuntuu että ne roikkuis ku majavanhännät... :LOL: Sillo raskausaikana ne oli ihan pinkeet ja suurentuneet ja kaikkea... ihan ku ne ois löystyny tai jotain. Tai sit mä vaan kuvittelen.

Sit alkais BB...

T:J
 
Aloha!

Mikä lie väsymys iski taas
ääh en tiä mut pikaisesti tällä kertaa..

IRTIS!! sun PFT:nä kyllä voisin melkein satavarmasti sanoa että ne sun nippailut oli kiinnittymisnippailuja
Mut huomennahan se selviää. Huisin jännää!!



Onnea kovasti kaikille jotka huomenna testailevat!! Toivottavasti tulee plussia ihan ropisemalla!! *plop plop plop*



Tää
lähtee nyt.
 




Haaveissa esikoinen

Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 6/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 11/28-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 21/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 27/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 29/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 33/32
Kiti07.......................KM 05/07...................KP 36/28-29(-35)
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 39/26

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 3/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 4/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 7/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 21/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 24/28

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 16/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 26/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 30/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...5/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 10/-

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
 
).:) alamasu vihlonta alkoi eilen, edellisessä raskaudessa oli sitä myös. sitten näin unta että tein positiivisen testin. ei se kuitenkaan oo...joten ihan tyhymää että elimistö tekee näitä oireita. mulla on siis ihan sikakipeet tissit, välillä kuumottaa ja kihelmöi ja välillä taas koskee kovasti, vasenta puolen alamahaa nippailee ja häpyluun päältä vihloo, alaselkää jomottaa, ja olin eilen pyörtyä (eikä oltu ees kotona ) huippas ihan mielenä...
Mitähän nää on...
mie olin malttamaton ja tein testin, ja näytti negaa...


kohta aukee kuitennii niin yläpään ku alapäänki hanat...joten


tää on ihan tuskaista...monta kuukautta ja miksi ei voi tulla raskaaksi...


 
Ihan oikea plussa :heart: Ja nyt ei oikein tiedä että mitäs nyt sitten... Ja sitä paitsi vaikka olikin ihan selvä viiva joka tuli saman tien, niin ei se silti ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva - mä haluisin semmosen, miksi jotkut saa sellasia... :ashamed: No, mutta joka tapauksessa jotain verikontrollia tms haluan kyllä ehdottomasti, koska noitten testien mukaan hcg:n nousu ei ole ihan vakuuttanut tai sitten mennään ehkä juuri ja juuri rv 4. Huoh, ei yhtään oikeestaan helpottanut tuo oikea plussa... vaikka ihanaa se onkin ja kädet tärisee :xmas:


giia yritä vaan ottaa rauhallisesti :hug: Kyllä siellä elämää on :heart: Eikös me jo sovittu että kaksi löytyy :wave:

Emppu :hug: Nopeaa toipumista sulle :hug: Ei voi käsittää miten paljon vastoinkäymisiä ihmiselle annetaan :( Toivottavasti kaikki sujuu nyt tästä eteenpäin hyvin! :hug:

Danjuskalle kivaa reissua :wave:

kiti höh, tosi outoa että ei ihmisille kerrota asioista! :kieh: Itselläni ei ole kystistä kokemusta, mutta muutamalla täällä on kai ollut. Mutta älä nyt hirveästi maalaile piruja seinille :hug:

aurinkoenergiaa ehkäpä testasit vaan liian aikaisin? :hug: Hyvät oireetjan sulla on!


Tulkaahan muutkin testaajat kertomaan tuloksia!!! +++++++++++ :whistle:
 
Stoppis Suuret onnittelut ja paljon tarrasukkia pienelle mukaan :heart: miulle tuli ihan itku kun luin et olet saanut kunnon plussan vaikka vaaleempi on ni silti :flower:

Emppu :hug: toipumisia siulle ja kyllä nyt pitäis ruveta riittää noi tein vastoinkäymiset...niitä on jo ihan liikaa teille annettu :hug:

Aurinkoenergiaa miusta tuntuu et testasit vaan liian aikasin joten testaappa viikonloppuna uusika ni eiköhän sieltä ++++++++++++ pärähä...bd bd bd

(.) oireina:hajut on voimakkaita ja etenkin mein jääkaappi vaikka olen pessy sen kaks kertaa ni :x ,kauhee nälkä kokoajan,eilisen ravasin vessassa,paleltaa,huippaa välillä ja just iski suuhun jonkun järkyn maun mikä ei lähe pois,alaselkää polttaa ja aamun testi oli luultavasti nega...ehkä siinä olis voinu jotain olla mutta kyllä se nega oli joten testaan seuraavan kerran vasta ens viikolla jos menkat ei ala teroluteista huolimatta...joten kärsivällisyyttä koetellaan taas täällä päin...mein kahvi on varmaan pilalla kun se maistuu ihan mädälle :x

Mukavaa viikonloppua teille kaikille ja paljon +++++++++++++ ja ovislaisille tärppi onnea bd bd bd.

Meillä on miehellä vapaa viikonloppu ni meitsi ei paljoa kerkee koneella käydä joten palailen näillä näkymin maanantaina lukee kuulumisia joten ei kiitos 10 sivua tekstiä...eihän... :D
 
ihanaa, kun mun pft on löytänyt jo potrettinsakin netistä :D hauska toi "valmentaja"-kuva.

ikävä kyllä mulle tuli aamutestissä nega, mutta (selitys valmiina), täähän oli melko aikanen testaushetki mulle. eli kun oletettu ovis oli 25.9., ei viel oo päivät ihan "täynnä" välttämättä. ja jo keväällähän mun kierto heitteli 29-33, ja km:n jälkeen voi olla vielä enemmän heittoa. niinpä rakas pft, testaamme tiistaina molemmat, eikös niin?

koska väsyä ja niitä kiinnitysnippailun oloisia mahatuntemuksia on tosiaan vieläkin, ja tissitkin pikkasen kipeät - sitä kipeämmät, mitä enemmän puristelen :LOL: - niin pelaan varman päälle, enkä "douppaa" tänään. tiistaina vasta täällä lähtee kirves kaivoon.

jättionnittelu stoppikselle!!!! ihanaa!!! :flower:
 
ja aurinkoenergiaa sun hymiöistä tulee hyvä mieli, sää jotenkin saat niin hienosti siirrettyä fiiliksiäs niiden kautta :) naurattaa ja samaan aikaan tulee sympatioita sua kohtaan.

ja tottakai mua kuitenki harmittaa tää nega, mut kuten toivon-mukaan-tuleva-herra-isä sanoi, "yhdessä tästäkin (negasta) selvitään" ja kuulemma "testit ei oo niin kalliita, etteikö vois testata useamminkin kuukauden aikana" :D
 
stoppis ihanaa, onnea hirmuisesti ja kaikkea hyvää jatkoon :hug: :D :D :heart: :heart:

samoin myös marleena onnea paljon, ihanaa :hug: :heart:

aurinkoenergiaa älä nyt vielä luovuta, sullahan on vielä hyvät mahdollisuudet +++++++++++++++++ :whistle:

ja äiteellä on sellaset oireet että eihän noihin muuta selitystä löydy kun pikkunen asukki :D

nyt turhauttaa niin että ei oo tosikaan, ei tarkkaa tietoa oo millon se keskenmeno oli mutta on siitä ainakin jo viis viikkoo ja siitä suuremmasta verenvuodatuksesta jota luulin kuukautisiks on 4 viikkoo että missä seuraavat viipyy????? millonkohan mun pitäis lääkäriin ottaa yhteyttä jos ei mitään rupee tapahtuun, alkaa pelottaan että ei kroppa enää alakkaan toimiin ( juu ja ei mitään valtakunnan mahdollisuutta olla raskaana, enkä usko että ovistakaan on ollu )
sori purkautuminen, mutta nyt ärsyttää kun ei pääse yrittään edes :headwall: :headwall:

muuten kyllä kaikki asiat hyvin, mutta, juu ymmärrätte varmaan.....
 
marleena83: voi että, paljon onnea sekä vauvaliimaa runsaasti matkaan pikkuiselle !!! :heart:

Stoppis: No sehän oli selvä juttu, että kaks viivaa tärähtää, onnea paljon murusta äipälle!!! :heart: Vauvaliimaa myös teille täältä laitan tulemaan!! :heart:

Epsu: Kiitos, ettet menettänyt malttia miun kanssa :D Oon välillä sellainen hölösuu, että jutuissa ei ole päätä eikä häntää :LOL: Kiitos tädin häätämisestä, mutta eipä taida paljoa apua olla... Koita jaksella itse siellä täpinöiden keskellä, kyllä siekin kesämasuihin pääset, mulla on sellainen tunne :hug: :heart:

aurinkoenergiaa: Voima :hug: negasta, jospa vain liian ajoissa testailet, ettei vielä näy!! Siihen on nyt uskottava :D Ei me sulle ruveta räyhäämään täällä, pura itseäsi pois vaan just niin paljon että helpottaa!!!

Danjuska: Iloista reissua :wave:

Äitee2: Jos noista oireista ei plussaa tule niin ei sitten mistään!! +++++++++++++++++++++++ :whistle:

(.) Mie taidan puhaltaa pelin poikki, aamulla tuli verensekaista limaa, vielä enimmäkseen vaaleanpunaista, mutta eiköhän se sieltä vielä kunnon vuoto ala.. :headwall: En sitten testannut, kun tää taitaa olla tässä, että ottaa aivoon :headwall: :headwall: :headwall:
 
Miikkis: Voi surku, olisi jo teidänkin aika :hug: Profiilista löytyy ultrakuva, mutta erittäin epätarkka, koska otettu kännykameralla pimeässä autossa. Tämä sivusto ei jostain syystä anna mun ladata profiiliin uutta kuvaa, joka olisi parempi.
 
Marleena ja stoppis ONNEKSI OLKOON!

Mä näin viime yönä unta että Irtis sai plussan, joten odottelehan vaan, kyllä se sieltä tulee :heart:

Huomenna testaan, mutta luulen myös että minulla oli ovis 26.päivän tienoilla joten nega sieltä tulee varmaan.

Mukavaa päivää kaikille! Tänään on perjantai!
 

Yhteistyössä