km:n jälkeen kuumeilevat...

Täällä kans peukut pystyssä Epskepsin puolesta :)
malttamaton, toivottavasti uusi koti saa ajatuksia vähän muuallekin välillä. Tiedän että vaikeaa se on... Mutta ajattele miten ihanaa on päästä suunnittelemaan ja sisustamaan uutta kotia!

Minä tein eilen päätöksen, että nyt lakkaan elämästä jossain tulevaisuuden haavemaailmassa ja ryhdyn taas elämään nykyhetkeä. Vauvan yritys toki jatkuu niin kuin tähänkin asti, mutta nyt en anna sen enää vallata ajatuksia ihan kokonaan. Joo tiedän - helpommin sanottu kuin tehty....mutta aion tosissani yrittää kuitenkin. Päätin alkaa aktivoimaan vanhoja kuntoiluharrastuksia (en minä ihan sohvaperunana ole ollut, mutta aika epäsäännöllistä on tuo kuntoilu ollut viimeaikoina) ja noihin sisustuspuuhiin ja pihan laittoon voisin itsekin paneutua vähän enemmän :)

Hippula, ikävää että päätit lähteä täältä. Minäkin olen täällä uusi ja tottakai uutena kestää aina vähän aikaa päästä sisään porukkaan, mutta varmasti kukaan täällä ei olisi halunnut, että tunnet olosi ulkopuoliseksi. Tervetuloa takaisin, jos siltä tuntuu.
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 09:02 malttamaton kirjoitti:
Eilen illalla käytiin miehen kanssa tuntikausia kestävä keskustelu meidän elämästä ja siitä kuinka km on muuttanut meidän suhdetta. Miehellä on sellainen olo, että osa minusta meni lukkoon km:n myötä ja että suljen häntä pois. Se on siinä mielessä totta, että en mielelläni puhu km hänen kanssaan, kaikkien muiden kanssa kyllä. Se sattuu liikaa, koska silloin molempien tuska yhdistyy. Hänestä myös tuntuu ettei pysty yksinään tehdä minua onnelliseksi niin kuin ennen vaan että siihen tarvittaisiin vauva. Olen tosi huono puhumaan asioista, päinvastoin kuin hän. Siitä minulle kanssa huomautettiin, että ainoa asia mistä jaksan puhua tuntikausia on vauvat. Vauvan saaminen on myös miehelle maailman tärkein asia eli siitä puhuminen ei ole ongelma vaan se ettei tunnu elämässä/päässä olevan tällä hetkellä kauheati muuta. Paitsi kohta, meidän ihana, uusi koti. Siihenkin mies sanoi suostuneensa vain ja ainoastaan siitä syytä, että kuulemma näki pienen häivähdyksen entisestä olemuksesta, kun astuimme sinne sisään ja toivoi että se säilyisi siellä ollessani aina.
Mutta sainpahan ajattelemisen aihetta ja täytyy myöntää, että minulla on todella paljon petraamisen varaa suhteen hoitoon, koska totuus on, että km:n jälkeen on mies ollut se kuka on hoitanut meitä ja meidän suhdetta ja minä olen lähinnä keskittynyt itseeni ja omaan pahaan oloon...
meillä taas on toisin jotenkin. mä puhun vauvasta paljonkin ja mies ahdistuu siitä kauheasti- ehkä samalla saa jonkinlaisia "suoritus"paineita kun puhun asiasta niin paljon.
siksi kai makkarin puolella ollut aika hiljaista, miehen puolelta varsinkin- pelkää että sama käy uudestaan tai jotain vastaavaa- hän kun ei puhu km liittyvistä jutuista ollenkaan.
se taas koski mua alussa tosi paljon että mies ei halunnut kuunnella ollenkaan km koskevia asioita eikä oikein muutenkaan.
olin tavallan yksin sen suruni kanssa ja omassa maailmassani ainakin kuukauden verran.
vieläkään mies ei halua puhua asiasta ja olenkin antanut olla, paha mieli tulee itsellekin vaan.
:ashamed:

mies on muutenkin huono puhumaan joten kyllä mä välillä haaveilen puhuvasta miehestä kovastikin ;)
no, nyt aika hyvä fiilis.
kp 5 menossa, menkat pian väistyy sivuun ja sitten otetaan lungisti vaan ja ei turhaan tressata- ehkä jotain voisi tullakin..
tosin mulla on jotenkin sellainen jännä olo ollut että en ollenkaan pahakseni laittaisi kai jos vauva ei heti tulisikaan.. ehkä pelkoa tai jotain- en osaa sanoa =)

että näin tällä kertaa :wave:
kaikille tasapuolisesti :hug: :wave:
 
Heippa!
Anteeksi tällainen tuppaaminen tänne, mutta ajattelin teiltä kysyä, millaisia oireita on ollut keskenmenonaikaan? En jaksa ihan koko ketjua lukea läpi ja selata josko vastauksen jo aikaisemmin löytäisin.
Meillä jo kaksi lasta, ja kolmatta ollaan kuumeiltu. Viimekierrossa bongailin oviksen oikein hyvin myös tikuin. Nyt kuitenkin menkat alkoivat muutaman päivän myöhäss, en siis testiä ole silti tehnyt.
Ennen menkkoja alkoi aikas kovat alavatsakivut ja selkäkivut, pahemmat kuin normaalisti kuukautisten yhteudessä. Ollut myös huono olo ja vatsa ihan sekaisin.
En halua ketään loukata, mutta olisin kiitollinen, jos joku voisi jertoa kemiallisesta keskenmenosta. Epäilisin itselläni sellaista.

-Tiuku :ashamed:
 
Heipat kaikille!

Nyt on lääkärissä käyty. Ei niistä röntgenkuvista mitään ihmeellistä löytyny. Pikkiriikkisen on vinksallaan tuolta ristiselästä (mistä just kipuilee) mut lääkäri oli sitä mieltä, että se on synnynnäinen vika eikä sille minkään oikein voi. Sain sit lähetteen fysioterapiaan jos ei muuta niin ainakin saamaan jotain ohjeita, et vois tuota selkää vahvemmaksi saada. Särkylääkekuurin sain myös. Että näin. Vähän tässä on sellainen pöllämystynyt olo. Onnellinen olen siitä ettei sieltä mitään kasvainta tms löytynyt mutta vähän ihmeissäni olen, että mitäs nyt tästä eteenpäin, kun kipeehän tuo edelleen on. :/ Mut eipä täs auta muuta kuin ootella tuota fysioterapiaa ja katsoa mitä se tuo tullessaan.

Lääkärin mukaan tämä selkäongelma ei ole esteenä raskaudelle. Huh! :) Mutta sanoi, että toki se voi olla sitten paljon kipeämpi... Mutta se on sitten sen ajan murhe. Ihanaa kuitenkin ettei tän selän takia tarvitse vauvahaaveesta luopua. :heart:

Kiitokset kaikille tsempeistä ja toivotuksista!!!! :flower: :) :hug:
 
Heipä taas,eilen oli propleemsseja lähettää viestiä niinkuin vasmaan huomasitte... :D Jumitti ja pahasti,joten toivottavasti nyt onnistun paremmin B)

Malttamaton,hyvä että saitte puhuttua asiat halki miehes kanssa,se on kuitenkin se tärkein juttu,nyt vaan katse kohti uutta "lukaalia" =)
Niinkuin Pulttis mainitsi,toi km on kovin yksilöllinen kokemus...ja luulisin et varsinkin miehet voi suhtautua paljonkin eri tavalla.

Mulla keskenmeno tapahtu niin aikasessa vaiheessa et mies ei samalla tavalla osannu surra kuin minä,vaikka olikin pahoillaan ettei onnistunut ja surullinen kun minä olin niin maassa,niin ajatus ei ihan ollu konkretisoitunut sille... mut nyt oon huomannu et mies toivoo jos mahdollista vielä enemmän kuin ennen et raskautuisin nopeesti uudestaan ja tiedän et jos vielä kävis ikävästi,niin sit se olis sillekkin jo isompi juttu... toivottavasti tosta nyt hokas mitä ajoin takaa...

Nyt oon kyllä päättäny tehä samoin kuin Miikku,eli elää päivä kerrallaan ja kattoo miten käy,mitä nyt sen verran katon tulevaisuuteen ,et ovista oottelen viikonlopun jälkeen :D
 
?Keskiviikko 30.5 ?

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07...........................KP 9/28-30
Tytti.........................KM....................................KP 11/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 2/26-30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 28/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 36/50
Tuutikki ..................KM 02/07............................KP 3/37
Jemina-81................KM 12/06............................KP 19/23-32


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07..........................KP 22/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 6/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 12/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 92/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 5/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss


:kieh: Kerran tän listan jo päivitin ja kirjotin pitkät tovit,mut TAAS katos teksti johonkin...en ymmärrä miten koko ajan voin säätää tän kanssa :/

Eli Epskepsiä piti onnitella siitä hyvästä,ettei mitään kummempaa löytyny,ja lisääntyminshaaveet voi siis jatkua :heart: =)

Tiuku,kemiallisen raskauden voi huomata siitä,että menkat on myöhässä (yleensä kait useamman päivän) ja ovat runsaammat ja kivuliaammat kuin tavallisesti... mut voi ne menkat olla muutenkin joskus vähän kivuliaammat,kuten mulla oli,kun myöhästyivät syyttä viikon... Kaikki varmasti ok!!<br><br>
 
Hienoa Epskeps, että selästä ei mitään vakavampaa löytynyt! :) Nyt vaan yrittelemään uudestaan, jos siltä tuntuu...

Olipas teillä malttamaton melkoiset keskustelut miehesi kanssa! Hyvä että saitte puhuttua asioista, ehkä nyt on helpompi jatkaa elämää. Ja varsinkin, kun uusi koti tuo muutakin ajateltavaa.

Meillä puhutaan km:stä silloin tällöin, siitä, että kuinka pitkällä raskaus jo olisi, ja kuinka pahalta tuntuu aina toisinaan. Laskettu aika olisi jo reilun kuukauden päästä... :'( Km:n jälkeen ajattelin, että kyllähän sitä sitten jo heinäkuun alussa ollaan tukevasti uudestaan raskaana, mutta ei se enää niin selviöltä tunnu. Pirustako sitä tietää, kauanko tässä vielä saa tupeltaa ilman tuloksia!!! :kieh: Voihan olla, että seuraava laskettu aika onkin vasta ensi vuoden heinäkuussa!

No niin, meninpäs asioiden edelle. :whistle: Jos vaikka täälläkin mentäisiin vain päivä kerrallaan...
 
Jemina-81 pikailee
Tuolla joku toisissa ketjuissa kirjoitti että saanut plussan ja edeltävät oireet painon tunne alavatsalla, välillä vihlonut ja viiva (linea negra?) näkyy. Aivan kuin olisin omia oireitani lukenut! :D Voi ei, taas tää alkaa, kp vasta 19/23-32 ja "kuvittelen" varmaan oireet itelleni, tosin toi painontunne on kyllä ihan for real, välillä kun liikahtaa nopeesti niin auts!

Pää kylmänä =) onko muilla em oireita ollut näillä viikoilla. Täällä vaan työpäivän lomassa kirjoittelen oireitani, saispa pomo tietää :D

Epskeps, nyt sitten vain hommiin, hyvä kun pääsit täysillä mukaan yrittämään perheenlisäystä! :heart:
 
Jemina, mulla on tota vihlontaa, usein vihlasee kun liikahtaa nopeasti tai aivastaa. Sama oli sillon kun oli plussa tulossa, mutta toisaalta myös eräässä plussattomassa kierrossa tässä keväällä... :whistle:

Kun mulla se ovis oli tässä kierrossa selvästi aikaisemmin kuin yleensä, niin siitä laskien pitäis tädin tulla tässä näinä päivinä... Sitä odotellessa.
 
Kiitos kiitos Repa, Viuhtis ja Jemina ja muutkin =) :flower: Miehen kanssa tuossa puhuttiin ja päätettiin jatkaa nyt heti yritystä. :heart: Kyllä se vauvahaave on vaan niin suuri meillä molemmilla. :heart: Täytyy nyt vaan toivoa että tän selän vielä tästä kuntoon saisi. Kunhan nyt löytyisi se oikea paikka mistä sen avun saisi..
 
Torstai 31.5

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07...........................KP 10/28-30
Tytti.........................KM....................................KP 12/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 3/26-30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 29/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 37/50
Tuutikki ..................KM 02/07............................KP 4/37
Jemina-81................KM 12/06............................KP 20/23-32


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07..........................KP 23/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 7/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 13/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 93/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP1/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 6/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
 
kp 1..
Alkoihan ne onneksi viimein =)
Tein testin tossa eilen ja sitä ennenkin kun oli kk myöhässä, mut negaahan ne oli.
Ehin jo pelkäämään et miten pitkäksi kierto menee, menihän se sitä normaalia 29 pitemmäksi kun nyt oli 32 mutta ei nyt mikään aivan mahdoton.
Mä taidan vajota tikuttelemaan nyt tän kierron aikana*epätoivoinen*
Kuka sanoi et km jälkeen ois helppo tulla taas raskaaksi :headwall:
 
Onnea uuteen kiertoon Sipuli :hug: Eikä sitä nyt tarvii mihinkään vajota sen tikuttelun kanssa. Itsekin sitä olen "harrastanut" :) Halusin tikuttelun avulla varmistua että pitävätkö omat ovistuntemukseni paikkansa vai eivät. Mä muuten raskauduin km:n jälkeen heti ekasta kierrosta, mutta ei sekään onnistunut. Tuulimunaksi todettiin.. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Onnea uuteen kiertoon Sipuli :hug: Eikä sitä nyt tarvii mihinkään vajota sen tikuttelun kanssa. Itsekin sitä olen "harrastanut" :) Halusin tikuttelun avulla varmistua että pitävätkö omat ovistuntemukseni paikkansa vai eivät. Mä muuten raskauduin km:n jälkeen heti ekasta kierrosta, mutta ei sekään onnistunut. Tuulimunaksi todettiin.. :'(
No mulla oli se km joulukuussa vkolla 12.
Pillerikeskeytys epäonnistui, vuoto jatkui 8vkoa ja kaavinta oli helmikuussa.
Toinen keskenmeno oli kuukausi sitten, samana päivänä kun tein testin ni meni kesken, onneksi sitten noin aikasin kun oli ihan kivuton eikä ehtinyt innostua liikaa.
Outoa vaan kun on jo kaksi ihanaa lasta, et miten tää nyt on näin vaikeaa :/
Ja mä en ees osaa tikutella*byääh*
Täytyy alkaa sitten vaan opetella :snotty:
 
Kiva kuulla Epskeps ettei rtg-kuvassa löytynyt mitään mikä estäisi vauvahaaveet! Eli ei muuta ku yritystä nyt sitten vaan... =) Täällä on vähän oudot fiilikset...hyvä ystäväni, jonka kanssa aloiteltiin vauvan yritys lähes samoihin aikoihin, on nyt raskaana. Olen toki tosi onnellinen, että heillä tärppäsi, mutta toisaalta nyt on hiukan paha mieli, kun lääkäri epäilee mulla sitä pcos:ssää ja ei tiedä tärppääkö näin luomusti ollenkaan. No ehkä tämä tästä...onneksi on kesä ja kaikkea kivaa muutakin tiedossa, ni jospa tuo vauvan yritys menisi tyylillä "siinä sivussa". Mäkin ajattelin, jos ostais noita ovulaatiotikkuja ja yrittäis selvittää onko sitä ovulaatiota ollenkaan. Aloitan kylläkin tässä kuussa terolutit niin en sitten tiedä mitä ne saavat aikaan... :/
 
Kyllä voi tärpätä luomusti vaikka olisikin pco! Mullakin tärppäsi silloin 3 kierrosta ja koko ajan ovat tuolla lapsettomuusklinikalla painottaneet ettei välttämättä tarvittais mitään hoitoa, mutta haluttiin ottaa lääkkeet mukaan kun km:sta on kuitenkin jo niin pitkään eikä ole tärpännyt. Olen nyt syönyt metformiinia huhtikuusta lähtien ja nyt on 1. clomikierto menossa. Maanantaina on ultra ja nähdään onko toiminut eli minkäkokoisia follikkeleja sieltä löytyy. Munasarjoja on kyllä nyt viime päivät vihlonut tasaisesti eli kyllä ne jonkin näköistä actionia sinne on aiheuttanut?!
 
Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06............................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07...........................KP 11/28-30
Tytti.........................KM.....................................KP 13/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 4/26-30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 30/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 38/50
Tuutikki ..................KM 02/07.............................KP 5/37
Jemina-81................KM 12/06............................KP 21/23-32


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07...........................KP 24/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 8/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 14/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07....... ....................KP 94/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 2/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07..........................KP 7/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
[/b]

 
Tuutikki, niin on mullakin kaveri jonka kanssa kuumeilu alkoi suunnilleen samaan aikaan. Lähes samanaikaisesti raskauduttiin viime syksynä ja molemmilla meni raskaus kesken, kaverilla viikkoa aiemmin kuin mulla :'( Sitten taas lähes samanaikaisesti huomattiin olevamme uudestaan raskaana, mulla se oli sitten se tuulimuna, mutta kaverilla sai raskaus onnellisesti jatkua. Onnellinen olen hänen puolestaan koko sydämestäni, mutta kyllä välillä on rankkaa seurata vierestä hänen mahansa pyöristymistä.. :ashamed: Mut tätä tää elämä on. Toivottavasti teillä tärppää ja ihan luomusti. :) :hug:

Me täällä jatkamme yritystä, toivosta ei vielä luovuta. :saint: Pianhan tässä päästään jo "tositoimiin" kun nyt menossa kp 8... :p

Sipuli, sen kun tietäisi miksi ei nyt ota onnistuakseen. Itselläni yksi lapsi ja hän sai alkunsa hyvinkin helposti, en ehtinyt oikein edes kuumeilemaankaan kun sain huomata olevani raskaana. Aika näyttää miten tässä käy.. kohta vuosi tässä mennyt...Toivotaan, että teille se kolmas lapsi vielä suodaan :hug: :heart: Ja tikuttelussa noudatat vaan paketin ohjeita, niin hyvin se sujuu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Outoa vaan kun on jo kaksi ihanaa lasta, et miten tää nyt on näin vaikeaa :/
Ja mä en ees osaa tikutella*byääh*
Täytyy alkaa sitten vaan opetella :snotty:
samaa miettinyt. vaikka vasta yksi kunnon yritys kierto takana päin. ennen tulin "puhaltamalla" raskaaksi, toisin nytten :ashamed:
no, viime kierto oli kyllä niin stressaava että- jospa nyt ottaisi vähän rennommin mielin tämän vauvajutun :heart:

tsemiä sipuli myös sulle. kyllä me vielä aarre saadaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Outoa vaan kun on jo kaksi ihanaa lasta, et miten tää nyt on näin vaikeaa :/
Ja mä en ees osaa tikutella*byääh*
Täytyy alkaa sitten vaan opetella :snotty:
samaa miettinyt. vaikka vasta yksi kunnon yritys kierto takana päin. ennen tulin "puhaltamalla" raskaaksi, toisin nytten :ashamed:
no, viime kierto oli kyllä niin stressaava että- jospa nyt ottaisi vähän rennommin mielin tämän vauvajutun :heart:

tsemiä sipuli myös sulle. kyllä me vielä aarre saadaan :wave:

Kyllä <3
Oikeestaan mulla on nyt kp 3, illalla kun noi menkat alkoi, joten ei pitkä aika enää =DD
Sotkee vaan noi kaverin 4 päivää kestävät polttarit just oviksen aikaan =/
Meillä tais olla nyt kolmas pettymys nää menkat, ja tuntuu typerältä että on jo niin toivo menetetty olo, toiset kun yrittää vuosia,
mutta tosiaan kaksi edellistä tärpänneet heti, eikä edes yrittämistä ja nyt ei onnistu sitten millään.
Mieletön stressi muutenkin tosta kaason hommasta, polttareista ja häistä ja vielä exän jutut päälle*huoh*
Kuitenkin nyt aktiivista yritystä ja turhat murheet pois
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Tuutikki, niin on mullakin kaveri jonka kanssa kuumeilu alkoi suunnilleen samaan aikaan. Lähes samanaikaisesti raskauduttiin viime syksynä ja molemmilla meni raskaus kesken, kaverilla viikkoa aiemmin kuin mulla :'( Sitten taas lähes samanaikaisesti huomattiin olevamme uudestaan raskaana, mulla se oli sitten se tuulimuna, mutta kaverilla sai raskaus onnellisesti jatkua. Onnellinen olen hänen puolestaan koko sydämestäni, mutta kyllä välillä on rankkaa seurata vierestä hänen mahansa pyöristymistä.. :ashamed: Mut tätä tää elämä on. Toivottavasti teillä tärppää ja ihan luomusti. :) :hug:

Me täällä jatkamme yritystä, toivosta ei vielä luovuta. :saint: Pianhan tässä päästään jo "tositoimiin" kun nyt menossa kp 8... :p

Sipuli, sen kun tietäisi miksi ei nyt ota onnistuakseen. Itselläni yksi lapsi ja hän sai alkunsa hyvinkin helposti, en ehtinyt oikein edes kuumeilemaankaan kun sain huomata olevani raskaana. Aika näyttää miten tässä käy.. kohta vuosi tässä mennyt...Toivotaan, että teille se kolmas lapsi vielä suodaan :hug: :heart: Ja tikuttelussa noudatat vaan paketin ohjeita, niin hyvin se sujuu :)
Joo mä kun olen niin huono noudattamaan mitään mikä pitää joka päivä tehdä
:D
No jospa se nyt onnistuis, ois kiva nähdä joku iloinen viiva noissa liuskoissa jotka on oikein huutaneet tyhjyyttään raskaustestien muodossa :snotty:
 
Heippa! oon välillä käyny lukeen teidän juttuja ja peukuttanu teitä tonne plussa puolelle ja onhan teitä jonkin verran jo tullukki B) Tulee niin mieleen oma pitkä lähes neljän vuoden yritys eli oon hengessä mukana!! Ehkä vihdoin se palkitaan eli viikkoja on nyt 12+2 ja ultrassa on käyty monistellen jo =) vielä silti pelottaa että jokin menee pieleen, ens viikolla ois np ultra ja mies ei tietenkään pääse mukaan töiden vuoksi :|
 
Milloin tää palsta on tämmöseks muuttunu :eek: Olin ihan hukassa kun on niin oudon näköinen...osaako tässä nyt kirjottaakkaan enää :p

Sipulille onnea uuteen kiertoon ja Jeminalle peukut pystyyn et olis plussaa!!!!

Nasustakin kiva kuulla että kaikki hyvin :heart: Kovasti ollaan perässä tulossa :saint:

Täällä edelleen ovista odotellaan... :D Paljon on jo harjoteltu,hormonit hyrrää ja aurinko paistaa :LOL:

Kohta olis yhdet valmistujaiset,joten palataan kupille...pitää sulatella tätä uudennäköistä "ruutua" :ashamed:
 
Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06............................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07...........................KP 12/28-30
Tytti.........................KM.....................................KP 14/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 5/26-30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 31/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 39/50
Tuutikki ..................KM 02/07.............................KP 6/37
Jemina-81................KM 12/06............................KP 22/23-32


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07...........................KP 25/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 9/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 15/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07....... ....................KP 95/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 3/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07..........................KP 8/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
[/b]
 
siis kolmatta haaveilen. keskemeno tapahtui viikolla 10+4 kolme viikkoa sitten. ilmoittauduin aluks tohon kevät vauvasta haaveilijoihin mutta tää tuntui kuitenkin sopivammalta pinolta. ensimmäisiä kuukautisia kaavinnan jälkeen odottelen ja sitten alkais uusi yritys. :)
täytynee alkaa neuloa jarrusukkia, et ois valmiina ku testi näyttää seuraavan kerran +++
 

Yhteistyössä