km:n jälkeen kuumeilevat...

Mie olen niin kiukkunen et voi :kieh: oltiin tänään perhekerhossa ja odotettiin kaikki innolla sitä kun näkee sitten pojat kavereita ja ite pääsee juttelee muiden kanssa...mut siis joukkoomme ilmaantui uusi äiti jolla lapset 6v,4v,3v,1v ja raskaana 7kk...siis toi nainen rupes paasaa kuinka hän ei ymmärrä nykyäitejä kun vaan kaks lasta tehään ja valitetaan elämän rankkuuta ym.myö muut kateltiin ihan ihmeissämme et mitä se nyt paasaa mut siinä vaiheessa kun rupes miulle pajattaa mein pojista ja ikä erosta ja miksei meillä ole enempää lapsia ja pitäis tehä lisää lapsia (en ole kyseistä ihmistä tavannu koskaan ennen) ni meitsi kilahti aivan täysin :ashamed: annoin tulla kaiken mein yrityksestä,raskauksista,poikien syntymisestä,keskosuudesta,kalloleikkauksista,yli vuoden yrityksestä,keskenmenosta,hormooni hoidoistaym...siis ihan kaikesta että se ei kaikilla vaan käy niin helposti toi vauvojen "tekeminen" ja lopetin legendaarisiin sanoin että:älä sinä tule mulle puhumaan lasten tekemisestä ja elämän rankkuudesta koska luulen tietäväni omalta osalta että mitä se on...nainen ei tajunnu edes hävetä vaan hyökkäs seuraavan kimppuun...nyt vaan kakki toivomme että vaihtaisi ryhmää koska mein ryhmä ei ole pitkä ikäinen jos se tota paasausta jatkaa joka kerralla.

Anteeksi purkaus tänne mut pakko oli saaha purkaa toi kävi sen verran sieppaa se nainen :kieh:
 
<- arvaa kuka? :D Kiitos synninpäästöstä
Minkäs ikäinen teidän Aaron on? Tää meidän poika, Elias, on melkoinen mammanpoika kans. On tuo hoidossa oleminen tehnyt hyvää siihenkin. Ei ole enää niin takiainen kuin ennen ja on myös tullut omatoimisemmaksi. Ei tarvii isoo poikaa aina pukeakaan...
Kerho vois olla ihan hyvä juttu tein pojalle. Se ei kuitenkaan ole kuin 3 tuntia ja kahtena päivänä viikossa. =)
 
Äitee
Ei juma mikä tyyppi!!
Että sillä oli otsaa kerpele!!!
Hyvä kun annoit tulla täydeltä laidalta takaisin!!
Ehkä sen pääkopassa se joku kaunis päivä kilahtaa!! Voi jösses! Pistää kyllä niin vihaksi sun puolestas!
 
Tervehdys ihanaiset täältä eteläisestä Euroopasta :wave:
Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, lämpöä reippasti yli 20 ja ikkunan takaa kuvastuu viinitarha.. Harmi vaan, että täällä konttorissa istutaan tiukasti vielä monta monta tuntia.

Epsu oli taas ladannu ruudun täyteen silmäniloa hymiöineen :D
Muutoin ehdin teidän kuulumisia lueskella valitettavasti hyvin pintapuolisesti. Toivottavasti illalla hotellissa netti toimii...

Lentomatka meni mukavasti. Hieman laskujen aikana alkoi etoa. Ja kyllä nuo hajut muutenkin tuntuvat paljon voimakkaimmilta kuin ennen. Mutta muuten mun salainen "matkakaveri" on voinut hyvin.

:hug: Uusille tulokkaille.
Nyt työt taas jatkuu.

B) -A- 5+0 *koskahan mä uskallan kunnolla siirtyä tonne odotus-puolelle...?
 
Heippa..
lääkärikäynti sitten vähän venyi.. Clomit oli toimineet ja lähipäivinä olisi ovis, MUTTA.. kohdussa oli jotain ihan sinne kuulumatonta. Sain lähetteen gynenpolille ja siellä vietin päivän.. 2cm löydös kohdusta, huomenna kaavintaan ja löydös patologille. Ei ole kumpikaan tuplista tai niiden istukoista, kun raskaushormoni veressä oli täysin nega. Mitä vielä oikeesti...... Nyt sitten kaavitaan ja sitten taas odotetaan... tekis mieli luovuttaa koko homma, voiko perheen perustaminen olla näin jumalattoman vaikeaa. Sitten 5 tunnin jälkeen pääsin pois ja olin menossa nostamaan rahaa, että saan auton pois parkkihallista. No, jostain syystä olin unohtanut tunnusluvun kokonaan. Seitsemännellä kokeilulla sain vahingossa oikein.. Missä mun aivot on? Onko kukaan nähnyt... ? Sitten menen parkkihalliin, niin eipä se automaatti hyväksynyt sitä lipuketta.. siinä vaiheessa loppui huumori ja se keskuksenpoika sai kuulla kaiken mitä ajattelin kun kehtasi vielä sanoa, että "jos sä et laita sitä lipuketta oikeinpäin..." V*ttu! Huusin sille, että vaikka mä nainen olenkin, niin se ei tee musta tyhmää.. :) Pelästyi vissiin kun pääsin sit ilmaiseksi pois sieltä hallista.

Että näin. Anteeksi omanapaisuuteni. Ärsyttää, surettaa ja suututtaa suunnattomasti. Eli multa voi kiertopäivät poistaa, katotaan milloin pääsen mukaan tähän hommaan. Saatan olla nyt vähän taka-alalla keskusteluista, en taida nyt jaksaa.... Kaikille kuitenkin plussia paljon!!!!!!!
 
:attn: Tini ilmoittautuu hengissä olevaksi mutta taistelee edelleen upottavaa suota vastaan..

(Oikea kutsumanimi muuten Tini mutta olosuhteiden sanelemana nicki Tinii kun oma oli jo varattu.. )

Ei mitään uutta täällä eikä varmaan odotettavissakaan.. :headwall:
 
Moikka!

Tänne on tullut taas niin paljon viestejä etten millään jaksa ja muista kommentoida kaikille mutta kaikille mukavaa päivää tasapuolisesti :wave:

Äiteen kertoma tyyppi sai minunkin aggressiot korkealle! Että ihmiset sitten voi ollakkin idiootteja

:( :( :(

Aurinkoenergiaa tsempit ja paljon plussapuhureita täältäpäin, toivotaan ettei se ole täti!

Tinii

:hug:

Minä ajattelin testailla lauantaina kun ollaan menossa Helsinkiin kyläileään niin voi sitten juoda lasin pari viiniä jos (kun) näyttää negaa.. ja tietty jos se täti ei sieltä tule. Jännäilen teidän muidenkin piinailijoiden kanssa :)
Tänään kävin taas verikokeissa.. laskin just että mulla on otettu nyt 15 kertaa verikoe keskenmenon jälkeen. Huomenna sitten taas lääkäri soittaa että olisko se hemppa jo noussut
:attn:
V*****aa kun on liikuntakieltokin niin ei pääse lenkille ja salille ja vaan paisun ja paisun.. no joo.. painun apatiani kanssa pois...
 
Ihan ensiksi neitikeväälle pahoittelut km:sta ja tervetuloa tähän aivan ihanaiseen porukkaan (josta minäkään en osaa poistua vaikka viime viikolla plussasin :ashamed: )

Äiteelle pahoittelut kerho-terroristista. Että joillain on otsaa... |O

Aurinkoenergiaa kuulostaa melko lupaavalta! Siellä mikään täti kolkuttele... ;)

Kiva Tini kun kävit ilmoittautumassa! Jaksuja sinulle! :hug:

Ja jaksuja myös Empulle! :hug: Oon tosi pahoillani sun puolesta mutta toivotaan, että kaikki on nyt kuitenkin olosuhteisiin nähden hyvin. Tai siis että ei ole kyse mistään pahasta.

Ja Amira nauti sinä siellä Etelä-Euroopassa! Täällä mäkin vielä roikuskelen... :whistle:

Sellasta olisin vielä halunnut udella josko joku jotakin kautta asiasta jotakin tietäisi (hyvä pohjustus ainakin :D ) Mietin vaan sitä kun netistä oon monasti lukenu että kolmen km:n jälkeen kun pääsee/joutuu tutkimuksiin niin mitataan aina esim. kilpirauhas- ja prolaktiininiarvot ja oon ymmärtäny että liiallinen prolaktiini voi olla yks keskenmenon syy. Niin mitenkäs tuo sitten ilmenee? Yhtään lasta kun mulla ei ole niin en tiedä miten normaalia on se, että maitoa tihkuu puristettaessa jo ihan alkuraskaudessa. Niin kuin mulla siinä kesken menneessä, minkä jälkeen mulla tihku maitoa päivän aikaan liiveihin ihan itsestäänkin ja yöllä. Jälkitarkastuksessa gyne tosin sanoi, että se on normaalia koska olen ikään kuin synnyttänyt. Tuo tihkuminen jatkui kyllä ihan tähän uuteen plusaan asti (siis puristettaessa) ja totta kai sitä nyt sitten miettii että onko omat arvot jotenkin pielessä?! (ja mähän kun niin vannoin olevani stressaamatta). Luin vielä tänään tuolta helistimen verkkolääkäripalstalta asiaan liittyvän kysymyksen, johon oli vastattu että km:n jälkeen vuoto on ihan normaalia jos sitä tulee molemmista rinnoista mutta jos vaan toisesta niin kannattaa käydä lääkärillä. Siis mitä?!? :eek: Mä oon ihan pihalla...
 
Mulla kävi samalla lailla kuin sulle Danjuska, että kun ensimmäiset menkat kaavinnan jälkeen alkoivat eilen, vuoto oli tosi niukkaa, mutta tänään on hanat auennut oikein kunnolla. Muutenkin ovat kipeämmät kuin aikaisemmin, mutta täytyy olla kuitenkin tyytyväinen, että vihdoin tulivat.

Vieläkin omaa napaa... eli henkisesti olemme valmiita yrittämään uudelleen, mutta fyysisestä puolesta en tiedä, kun kaavinnan jälkeen ei määrätty edes jälkitarkastusta. Toisaalta mitään kipuja tai vuotoja ei ole ollut, joten luulisi kaiken olevan kunnossa.

On kyllä lohduttava huomata, kuinka moni tästäkin ketjusta on jo plussannut uudestaan. Nyt vielä kunnon plussapuhuri meille muille!
 
iltoja kaikille

äitee aivan uskomatonta käytöstä, mutta hyvä että annoit tulla tuutin täydeltä, luulis pikkusen häpeävän

epsu oi oikeen arabi, varmaan ihanan näkönen ja suokkarit on kans mun ihan suosikkeja, pitäis kyllä ihan aktiivisesti jostain etsiä jotain ratsastuspaikkaa, muakaan ei vaan kyl tunneilla pyöriminen kiinnosta ja on niin kallistakin, mut jos jonkun yksityisen löytäis =)

aurinkoenergiaa ja epsu meitin tuo 4 ja puolivuotias Iina käy kanssa seurakunnankerhossa kaks kertaa viikossa ja on mun mielestä tosi kiva juttu ja viihtyy hyvin, kyllä ton ikäset jo kaipaa omanikästä seuraa ja omaa tekemistä

emppu iso :hug: toivottavasti paranet pian ja asiat selviää, koita jaksaa

tinille kans :hug:

risukasa eikös se prolaktiiniarvo katota ihan verikokeesta, kannattaa ehkä kysyä lääkäristä jos tarkistaisivat niin ei tarvi siitä huolehtia :)

kaikille masunkasvattajille, jotka on käyny kuulumisia kertomassa, hyvää jatkoa ja käykää vieläkin meitä ilahduttamassa =)

 
Musta on aika omituista ettei sulle neitikevät annettu minkäänlaista ohjeistusta. Mutta kuten täällä on aikaisemminkin huomattu että niin monta on toimintatapaa ja ohjetta kuin on paikkakuntiakin. Mulle sanottiin polilla kaavinnan jälkeen, että suositellaan odottavan yhdet kuukautiset kaavinnan jälkeen ja että kun nämä kuukautiset alkavat niin pitää ottaa yhteyttä omalääkäriin tai omaan gyneen tms. ja käydä jälkitarkastuksessa. Itse kävin yksityisellä gynellä jo kahden viikon päästä kaavinnasta omituisten vuotojen takia ja myös tämä gyne muistutti odottamaan ne yhdet kuukautiset. Ja toisaalta voi ajatella niinkin, että jos kroppa ei ole valmis uuten raskauteen niin tuskin se alkaa. Onnea teillekin uuteen yritykseen!
 
No huh huh! Miten Äitee2 sun kohdalle sattuu nuo ärsyttävät tyypit! Niinku se sun kaveriki joka sanoi toivoneensa sulle km:a. :( Uskomattomia älykääpiöitä! Hyvä että annoit tulla sille akalle tuutin täydeltä. Harmi ku se ei ees tajunnu omaa törkeyttään! :kieh:

Empulla vastustaa. :hug: sulle! Eipä ole ylimääräsiä aivoja tullu vastaan. Omatki välillä on täysin kadoksissa! :D

neitikevät, mulle sanottiin oysissa kahdenlaista ohjetta, toinen oli ettei tarvi kaavinnan jälkeen ees menkkoja odotella, toinen ohje oli että yhet menkat tarvis oottaa. Me ei ootettu mutta silti ne tuli. :) Ja jälkitarkastuksesta ei puhuttu mullekaan mitään, kysyin asiaa vielä neuvolasta ja siellä sanottiin että niistä ollaan luopumassa. Eli jos mitään kipuja tai muuta kummallista ei tuu ja menkat alkaa 4-6 viikon kuluessa niin ei tarvi tarkastuksia tehdä. Silloin ilmeisesti on kaikki kunnossa. Näin ainakin omalla kohdalla toivon, koska rahaa ei oo liikaa enkä raski yksityiselle lekurille mennä. Tk:n lääkäreille ei tahdo saada aikaa ja luottasinko ees niihin... sijaisen sijaisia ym harjottelijoita suurin osa.
Niin ja pahoittelut vielä minunkin puolesta neitikevät, toivotaan että pian tärppää uudestaan ja saatte oman vauvelin.

Kiitti teille jotka valaisitte mua et niitä tuhruvuotoja tosiaan voi olla, varsinki pian km:n jälkeen. Ihmetyttää tollanen, ku ei koskaan aiemmin oo ollu ainakaan alkupuolella kiertoa. Menkkojen lähestyessä kyllä on ollu useinkin, ja oviksen aikoihin joskus.

Mut jospa mulla olis se ovis lähestymässä, kp 14 jo menossa!! Huh kun päivät menee nopeesti!
 
Anteeksi kaikille murusille, kun en jaksa kaikkeen kommentoida, oon ihan poikkinainen :ashamed: Tännehän on nyt tullut ihan tosissaan tekstiä! :wave:

Neitikevät pahoitteluni että teitäkin on iso suru kohdannut :hug: Mutta kiva että olette jo niin pitkällä että pääsette yrittämään uudestaan :wave: Meille annettiin kaavinnan jälkeen ohjeeksi odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä. Jälkitarkastus piti käydä 3 viikkoa kaavinnasta omalääkärillä. Onnea teille matkaan! :)

Emppu voi ei :'( Kyllä teitä koetellaan! Toivotan sulle tosi paljon voimia! :hug: Ihan kohtuuttoman paljon on teillä ollut vastoinkäymisiä vauvahaaveiden kanssa :( En osaa sanoa mitään hienoa, joka ei kuulostaisi sananhelinältä :ashamed: Olet kuitenkin ajatuksissani ja olen ihan varma että sateen jälkeen jossain vaiheessa väkisinkin paistaa aurinko vaikka siltä ei aina myrskyn silmässä tuntuisikaan :hug:

Äitee2 oli myös haamuillut ja yhtä skeptinen kuin allekirjoittanut :LOL: Eikö ole tosi helppo olla ihan varma toisen plussasta, mutta omalle kohdalle ei usko oikein millään :LOL: Siis oikeesti, mä uskon että sulla on ihan sitä itteensä!!! :heart: Ja voi jestas mikä pässi oli ollut teillä kerhossa :headwall: Kyllä mä olen niin moneen kertaan kironnut tätä nykyajan omanapaisuutta!!! :kieh: Ihmisillä ei ole nykyään mitään empatiakykyä, kaikki ajatellaan vaan sen oman itsen kautta :headwall: :headwall:

Niin Epsu kyllä mullakin on typy päiväkodissa sen 4 tuntia päivässä, kun poitsu on eskassa. Ja itse olen kotona työttömänä. Tai siis yritän aloitella "loisteliasta uraani", mutta tää syksy on kyllä mennyt niin totaalisen plörinäksi, että voin kyllä sanoa ihan suoraan, että oon vaan lonninut, kun en saa otetta mistään :ashamed:

Juuh, tänään on ollut eka kertaa ehkä pariin viikkoon itkupäivä. Taas kaatui kaikki sieltä np-ultrasta lähtien niskaan. :'( Plääh. Ja väsyttää. JOtenkin ei jaksa yhtään mitään, siivota pitäis ja pitää yhteyttä ystäviin ja saada aikaiseksi yhtä ja toista, mutta kaikki tuntuu taas niiin ylivoimaiselle. Vaan kyllähän se taas kirkastuu kun jaksaa odottaa... Niin enkä meinannut testata ennen perjantaita uudestaan.

Plussaonnea kaikille jännääjille =) ++++++++++++ :whistle: :heart:
 
Kokeillaas... http://www.aijaa.com/v.php?i=1054058.jpg

No niin, tuossa on mun hepo :D On vaan toooosi huono kuva. Paremmat kuvat on toisella koneella.. Mut tommonen kopukka siis mua kiidättää pitkin maita ja mantuja


*muoks* Täs vielä toinen: http://www.aijaa.com/v.php?i=1055261.jpg Eip ole juurikaan parempi kuin tuo eka.. mut näkeepä vähän naamaa :D
 
kauhea pulina täällä käy, oon jo ihan pihalla, mitä kelleki kuuluu :eek:

äitee voi juma, kele ja ttu! jos oisin ollut sun rinnalla, oisin varmaan tintannu tyyppiä lättyyn. törkeä eukko oli! mää luin tuon kommentin jo töissä koneelta, ja heti nous kova kiukku puolestasi.

ja emppu voi itku! oli se löydös mitä hyvänsä, niin hyvä, että se löydettiin nyt ja asia tarkistetaan. tässä tulee sulle ja äiteelle yhteis :hug:

julietta irtosorsa kuulostaa aivan mahtavalta :D pitää ottaa käyttöön se seuraavalla palstalla, johon joskus kirjaudun.

neitikevät (ja erityisesti muut tuoreet palstalaiset): minä luulin km:n jälkeen, että löytäisin jostain hurjan kasan valmista tietoa km:n jälkeisestä elämästä ja että asiat voisi edetä sen jälkeen vain tietyssä järjestyksessä, josta ei olis poikkeuksia. kun kerran kaikestahan on olemassa jo vaikka mitä pureskeltua tietoa ja mähän en ennen km:ää tiennyt paljon mitään hedelmöittymisestä ja sen sellaisesta. mutta vasta km:n jälkeen oon tajunnut mikä kirjo tilanteita ja kohtaloita voi olla! ja että jos mulla menikin homma näin, toisella se menee ihan päinvastoin. itseäni onkin siksi helpottanut hirveästi se, kun oon kysellyt muilta tai tutustunut muuten muiden tarinoihin ja sillai saanut vähän perspektiiviä asiaan. ja kun jollekulle on neuvottu tiukasti yhdellä tavoin, huomaa, että toinen on saanut erilaiset ohjeet. siitä kaikesta sit yrittää suodattaa omaa ymmärrystä ja tietoa asiasta.

miinus tietty ne faktat, joita saan mun PFT:ltäni eli epsulta ;) ne tiedot otan vastaan sellasenaan :D ja PFT:lle tuleekin nyt raportti: niin tosiaan, kyllä mulla mahassa on tuntemuksia, mut onks ne jotain uudenlaisia ilmavaivoja vai mitä, niin sitähän en tiijä. ne ei oo tosiaan mitään menkkamaisia, vaan sellasta pientä, ehkä just vähän kutittelua tai lyhyttä nipistystä. tuntemus on ikäänkuin vatsan "laitamilla". ja ei satu koko aikaa, vaan esim. ma-illasta ti-iltaan oli, mut sit taas ei, jne. kohta varmaan huomaan, ett mul on joku vatsahaava tai jotain :LOL: no ei se kyllä olis yhtään hauskaa. muuten mua väsyttää ihan järkyttävästi. oon ihan kankaalla. kai se on tätä flunssasta toipumista.

varsinainen omanapaosuus: varahan ei venettä kaada, joten ostin tänään jonkun early-testin (no, sen verran katoin, että se ei ollut ovis-testi) ja testaan perjantaiaamuna ;) oon menossa pe syömään ja varmistan, sopiiko ottaa alkomahoolia kyytipojaksi... eli mm. margherita, pian jännätään (jollei täti tule)! vanha kunnon toivon-mukaan-tuleva-herra-isä eli lyhyesti vaan "mun mies" toimii virallisena valvojana. margherita, tuuthan säkin sitten heti la kertomaan testituloksen???

ja kaikille teille tasaisesti kaikkea hyvää ja kaunista! pahoittelen, etten jaksa kommentoida kaikille henk.kohtasesti, mut ku väsy on karmea :ashamed: plussaa ja pusuja kaikille!
 
moikka moi!

okei.. nyt vähän paremmalla mielellä kun eilen :LOL:

no, yritän tälle iltaa lukea edes vähän jos hereillä pysyn.. jospa siitä hemmetin tentistä läpi pääsiis..

voiskohan ylivuolaista menkoista saada saikkua :LOL:
ihan tajutonta :eek: saa rampata vessassa vähän väliä sidettä vaihtamassa ja tuntuu että työn teosta ei tule mitään..

Pelottaa: Kirottu täti :( , :hug:

Mites Miikkis??

Marleena ja Äitee: ++++++++ :whistle:

Empulle
:hug: mitään en oikein osaa sanoa joka helpottaisi mutta jaksuja kovasti. kyllä se vielä aurinkokin paistaa. Todella kurjaa tuommonen :(

Stoppikselle myös jaksuja kovasti lähettelen!

Epsu: Meillä (tai siis kotipaikalla) on 2 shettistä.. sitten osa omistuksessa yksi haflingeri.. hevotelu on jäänyt pojan syntymän myötä.. viime talvena vielä kävin ajamassa mutta sitten astuttivat tamman. ratsaille tekis mieli mutta kun ei oikein tunneille napostele mennä... hevosenhoitajaksi opiskelin 3 vuotta sitten mutta siihenpä kaikki sitten jäikin.

jep, jep mut nyt mentävä kun mieksin vielä kotona.. toiseksi viimeinen yö onneksi lähtee..ei oo mukava nukkua yksin.
 
Ihana heponen sulla Epskeps :) Minullakin on ollut hevosia.. lapsuuteni ja nuoruuteni eli 17 yhteistä vuotta elin pienen shettiksen kanssa, joka jouduttiin muutama vuosi sitten lopettamaan kaviokuumeen takia :( :( :( Suomenhevosia mulla on ollut hoidossa kaksi ja varmaan on tulevaisuudessakin ihan omia kun maalle joskus päästään muuttamaan. Huomatkaa, heti innostuin kun hevosista aletaan puhumaan :LOL:

Pelottaa eikä!!!!! inhottava täti. Jaksuja :hug:

Irtosora minäkin ostin tänään semmosen herkän testin ja tulen kertomaan sitten heti tuloksen!

Lukuintoa Danjuskalle!
 
Stoppikselle voimahalitus
Pura meille pahaa oloasi jos se vaikka helpottaisi. Täällä ollaan sua varten
:heart:

Pelottaa
Olen pahoillani, että se täti sittenkin tiensä löysi sinne :( Nyt täräytetään se kyllä maata kiertävälle radalle!!!


Irtiksen PFT heittää nyt täältä sellaisen raportin että ne kutkuttelut siellä johtuvat hyvinkin sellaisesta seikasta kuin alkion kiinnittyminen :D tai ei se kait alkio ihan vielä ole, mut en muista miksi sitä oikeasti sanotaan vaikka tänään katsoinkin "opetusvideoita"
Oisko ollu joku rakkularykelmä tms..
Mä en nyt muista sun kp:iä mut käyn tsekkaas ne kohta. Mut hyvinkin voi olla tuommottisesta ihanasta asiasta kyse. :heart: Mulla on kaikissa raskauksissa ollut tuota masun sisäpuolista kutkuttelua..

OmaNapaOsasto sain taas tänään annoksen vauvapöpöjä
Ihana tuleva kummipoika kävi kylässä ja voi että kun hän on niiiiiiiiiiiiiiiiin ihana
Mun paitaa tuoksuu vieläki vauvalle. Ihanan ihanaa.. Tahtoo kans tuollaisen pikku käärön
Saiskos sellaisen ensi kesänä..?
 
Niin ja ihan unohtu et tosi kivaa kun täältä löytyi myös heppaimmeisiä :D
Margherita, kiitos :) Kauniina mä kans tuota pidän. Tuo kuva ei vaan tee ihan oikeutusta sille minkä näköinen se on.. Mä kans haaveilen maalle muutosta
sit voisin hankkia vaik pari arabia lisää
Oon niihin vaan niin hömpsähtänyt tuon oman tammukan myötä vaikka tämä versio arabista onkin jokseenkin pähkähullua mallia :LOL: Mut nyt plikat ei kun takasin vaan satulaan!! Tai ainakin heti sen jälkeen kun ootte synnyttäneet.. ;) =)
 

Yhteistyössä