Kokkola ja lähialueet huhuuu....

:wave:
täällä "yh" äiti on vähä kiireinen ettei ehi koneella olemaan. Tai tahallaan järjestän menoja ja tekemistä koska sillon ei ikävä oo niin paha mutta tänään ku ei oo mitään ihmeempää niin oisin voinu aamun alottaa itkemällä. :'(

Tohon koivuhaka keskusteluun sanon sen verran että jokainen saa sanoa oman mielipiteensä ja niin sanon minäki. Mää en ikinä muuttais koivuhakaan vaikka tiedän että sielä on paljo hyvääki mutta sielä töissä käyneenä niin :x mut peltokorpi onki maailman paras paikka asua. B)

Hemuliina: toivottavasti tervehytte pian! :hug:

Pikku miehellä meinas vähä olla huono elämä ku isi lähti ja en tiä reagoiko siihen vai oliko ihan mahatautia tai tuliko hampaita tai mitä mutta ei syöny eikä nukkunu ja itki vaan monta päivää, melkeen vkon. Käytiin lääkäris ja mitään ei löytyny, hyvä niin. Nyt onki taas oma ihtensä.

Vihdoin taas aurinko näyttää parhaat puolensa B) lunta ei vaan tarvi tulla yhtään enään.

Mutta nyt päiväkahvin juontiin :wave:
 
märkää on ulkona niin että huh huh.
Mutta ihana tuo aurinko =)

Mies harjakaisissa ja huomenna lähtee jo puolilta päivin ouluun taasen lätkäpeliin :(
no onneksi minä pääsen huomenna siskoni kanssa lohtajan kirkkoon rajattomien konserttiin, sieltä jonnekin syömään ja "muutamalle". Äitini tulee poikia hoitamaan.

Alankin olla ihan kypsä tähän sairasteluun. 2 vuotias ollut nyt kohta yli 2 vkoa kuumeessa. eilen taas käytiin lekurilla ja ei mitään löytynyyt paitsi ne tulehdusarvot koholla. Jos ei viikonlopun aikana ole parempi niin ma uudestaan verikokeisiin ja ajattelin tilata sanatoriin ajan...
Kuumetta ei enään juuri ole, pientä lämpöä, mutta viimeyönäkin noustiin monta kertaa ylös kamalan kipuitkun takia. Joten jossakin on pipi. :'(

Sitä tapaamista ajattelen. Eikös täällä kokkolassa ole mitään paikkaa missä olisi lasten hyvä leikkiä. Meillä ainakin on niin riiviöt, että pitäis jotain toimintaa niille olla. Mutta en pääse tulemaan jos pikkumies vielä sairas, mikäli en saa hoitajaa ja tulisin isomman kanssa..

Nyt seuihkuun koko konkkaronkka ja sitte iltapalaa.
Paranemisia myös muille sairaille ja aurinkoista viikonloppua kaikille! :hug:
 
Heippa vaan kaikille!

Mä en olekaan käynyt piiitkään aikaan täällä 2+:n sivuilla ja nyt heti kun kävin, niin löysin Kokkola-ketjun! Hyvä säkä! :)

Mä olen siis 23-vuotias kahden lapsen äiti. Lapset on nyt 2 v 9 kk ja 3kk. Perheeseen kuuluu myös isi, 28 vee. :D

Mulla ei ole oikeastaan äitiystäviä ollenkaan, paitsi naapuri, eli olisi tosi kiva joskus nähdä. Teilläkö on siis ollut jo tapaamisia? Tuossa viimeisimmäsä viestissä joku kyseli hyvää tapaamispaikkaa jossa voisi leikkiä. Olettekos käyneet Koivutuvalla (kammotun Koivuhaan palvelukeskuksessa)? Minusta siellä on ollut tosi mukavaa käydä, lapsille on paljon leluja ja aikuiset voivat kahvitella ja jutella.

No nyt vauva alkaa hermostua, eli gotta go, mutta yritän päästä tänne palstailemaan useamminkin! :heart:
 
No niin saatiinpas taas eloa ketjuun....

Koivutuvalla olen kerran käynyt ja paikasta tykkäsin. Saisko siellä näin iso porukka kokoontua? Sanokaas te jotka käytte siellä?

Tästä kirjoittamisesta ei tule mitään kun neiti rimpuilee sylissä joten :wave:
 
huomenta!

me sit saatiin tyttöjenkaa lääkekuurit..nyt rupee helpottaan jo,onneks!
sade:sinne pikaista paranemista pikkuselle!!

koivutupa ois kyl hyvä paikka tapaamiselle,sielä on lapsille paljon tekemistä!

no mutta nyt täytyy mennä :wave:
 
Huomenta! :)

Mun käsittääkseni Koivutupa on "avoin", eli sinne saa tulla kuka tahansa milloin tahansa. Sinne kai voi myös varata omalle ryhmälle kokoontumisajan (ainakin olen nähnyt sellaisen viikko-ohjelman siellä). Voisin kysellä tänään vielä äidiltäni koska se saattaisi tietää paremmin.

Nyt pitää mennä, mutta tulen sitten illemmalla kertomaan mitä äiti sanoi! :D
 
Joo koivutupa ois kiva. Millon sitte nähtäs? ennen vai jälkeen pääsiäisen? varmaan jälkeen niin ehtii paremmin sopia ja järjestää aika taulun.

me lähetään kohta syömään mun porukoille. Kyllä on ankee tää vkonloppu ku mies ei oo kotona. :/
Mut täytyy vaan kestää.
 
kyllä joo siis koivuvalle saa mennä,eikä haittaa vaikka oiski isompiki porukka.me sielä käydään kerran viikossa lastenkaa.

kävin tänään kattomassa meidän äitiä.eka päivä ku pääkipua ei oo tullu ollenkaa =) ehkäpä ens viikolla pääsee kotiin!toivotaan niin!!

pikkuinen just heräs 4h päikkäreiltä.kerkesin käydä sairaalassa ja kaupassa ja oli ihan tyytyväisenä nukkunut koko ajan.

no mutta jatketaan :wave:
 
Nähdäänkö me huomenna kuten joskus suunniteltiin? Vaikka Hesessä jos ei muuta keksitä vai mikä on meininki?

Olen tänään koko päivän siivonnut, oikein suursiivouksen tein. Nyt on jo kesäverhot vaihdettu ja mattojakin olen pessyt. Osa matoista pitäis huomenna käydä pesemässä pesukatissa. Keittiönkaapitkin pesin. Ikkunat pesin sisältä. Olen aika tyytyväinen itseeni :D

Pikaista paranemista kaikille.

Katsonpas tuon Amazing Racen loppuun ja sitten kyllä kuukahdan sänkyyn väsyneenä mutta onnellisena :D :p :wave:
 
voi kökkö ku mulla ei nyt ookkaan autoa joten en huomena pääse! ellette tuu meille! :attn: saa tulla joka haluaa. en aio siivota mutta saapi tulla jos tahtoo. pakkasessa aina jotain herkkua. ;)

Ihan karmee ilma :headwall: siis jos oon oikein ymmärtäny niin nythän on huhtikuu vai oonko nukkunu yli kesän ja nyt onki uusi talvi? :eek: ;) kyl ois kaameeta.
 
Huomenta!

Hennuli: olis kiva ollut tulla kylään mutta olin luvannut jo kaverille että menen tänään aamupäivästä sinne käymään. Ja töihin pitää sitten mennä jo klo 14.

Meillä neiti katsoi eilen aamulla ulos ikkunasta ja tokas "lunta sataa, äiti ei tykkää" =) Ja ihan oikeassa oli. Neiti taas rakastaa vesilätäkköjä. Eilen oltiin kaks kertaa ulkona sateella ja aamullakin ensimmäisenä tokas että ulos tahtoo =) No kunhan satais vettä että lumi sulais pois. Yritin eilen hakata jäätä tosta pihalta että sulais vähän nopeammin =)

Laittakaa kehiin uutta tapaamispäivää ja paikkaa. Tahtoo nähdä Hemuliinan vauvan ja muut myös. Erityisesti uudet olis kiva nähdä. Minkälainen naamataulu nimimerkin takaa paljastuu =) Ties jos taas löytyis vaikka tuttuja lisää (nuoruudesta) =)
 
moi!

käytiin tänään neuvolassa ja neiti oli sit pikkasen päättänyt kasvaa =) syntymä pituus oli 51cm ja tänään oli 57,1cm pitkä :D painoa oli 4830g ja sitäki oli reilussa kolmessa viikossa tullu kilo lisää =)

jaahas mut nyt neiti heräilee täytyy mennä :wave:
 
Tervetuloa joukkoon Punaviinimarja :D Oletkohan palstan ensimmäinen Psaaresta? En ole ainakaan törmännyt muihin... Kun ujo en ole niin heti kysyn että mitäs vuosimallia olet ja minkäikäisiä lapsia? Minä vm -79 ja neiti tuli kaksi vuotta helmikuussa.

 
Hemuliina: Hienosti on tyttö kasvanu :heart:
Punaviinimarja: Tervetuloa kaiken karvaiseen sakkiimme! =)

Jumpalla olin illalla ja huh-huh että veettiin sitte kevään viiminen jumppa vähä sykkeellä :whistle: No nyt pitäs sitte jaksaa olla tosi skarppina koko kesä ettei vaan käy kiloille huonosti. =)
Isäntä tulee huomena kotia, jee jee :saint: :heart:
Hyvää pääsiäistä kaikille tasapuolisesti!
 
Olin äsken kirjautuneena mutta hups vain nyt en ole.... missä mättää...

Hennuli: Hieno homma että saat isännän pääsiäiseksi kotia =)

Nyt mä lähden koisiin, hyvää yötä!

Tuli mieleen että eiks Juliuksella ollut tänään nimipäivä, hyvää nimipäivää Juliukselle (jos muistin väärin niin etukäteen onnittelut)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 21:23 Saparo kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon Punaviinimarja :D Oletkohan palstan ensimmäinen Psaaresta? En ole ainakaan törmännyt muihin... Kun ujo en ole niin heti kysyn että mitäs vuosimallia olet ja minkäikäisiä lapsia? Minä vm -79 ja neiti tuli kaksi vuotta helmikuussa.
kuulutinkin muita jeppisläisiä, ei ole toistaiseksi kuulunu. eipä tää niin iso city ole.. Olen vm.78 ja esikoispoika täytti helmikuun lopussa 2 vuotta ja nuorempi poika täytti lauantaina 3 kuukautta.
 
moi

ja punaviinimarja tervetuloa joukkoon mukaan =)

meillä on niiiin hiljasta ku tytöt on sielä reisussa.koko ajan on sellanen olo et jotain puuttuu..Veetiki taitaa pikkasen siskoja kaivata ku ei oikeen oo ketään leikkikaveria.

no mutta neiti hermostuu,täytyy mennä
 
Munkin pitäis vissiin rekisteröityä...

No mut niin se pääsiäinen kolkuttaa ovella. Siivot tehty ja tiput rivissä raeruohossa =)
Kovasti 3v odottelee lauantaita ja trullittelua sekä kokkoa. Onneksi tässä halkokarilla tuo kokko on niin lähellä. harmi vaan että poika on tulossa flunssaan, toivottavasti ei kuume nouse että pääsee sitten lauantaina trulliksi ym.

Isäntä teki leikkihuoneessa inventaarion ja laittoin melkein kaikki lelut jätesäkkiin ja varastoon. Alko niin tympiä jatkuva leluissa kahlaaminen. Nytpä sitten kun ne lelut taas kaivaa esille, tuntuvat uusilta.
Niillä tietyillähän ne vaan leikkii...

Miten on, oliko ensiviikolla sitä tapaamista ja missä? koivutuvalla?

Nyt lähden tekemään virpomisoksia poikien kanssa. :kieh:

Mukavaa ja iloista pääsiäistä kaikille!! :wave:
 

Yhteistyössä