Kokkolalaiset hoi!

Missä kaikki on?? Muutama ihminen vaan tapaamisissa käyny. Säikähtikö joku siitä ekasta tapaamisesta?? ;)
Mutta nyt reippaasti suunnitteleen uutta. Minä en ehkä pääse tuleen ku ei sitä räjähys päivää tiiä mutta senpä näkee sitte.
Taas ideoita ja ajatuksia kehiin!!! :attn: :attn: =)
 
Uutta kokoontumista ajatellen ni mulla on 7.4. klo 18 lastenvaate kutsut että tervetuloa vaan kaikki!!!

Jos vaan vähäänkään kiinnostaa ni tulkaa ainaki kattomaan mitä on tarjolla. :)

Jos siis tosiaan kiinnostaa ni laitan kyllä osotetta vaikka yviestinä tai sähköpostin kautta.Muistutan kyllä viel sitten lähempänä tästä asiasta.

Miten meni maanantain tapaaminen. Mä oon tosiaan vielki hieman flussassa. Harmittaa kun en päässy ma mukaan. Mutta jos nyt sitten ens kerralla tulisitte sitten meille? =)
 
näillä näkymin 7pv ei ole mitään.Ainoa joka tuossa mättää on se että minulla on ajopelko ja mieskään ei tuohon aikaan mua pääse viemään kun on navetoimassa.Ellei sitten jotenki keksi et pääsee tuomaan.Ja maanantaina en päässyt siksi tapaamiseen koska meillä on tosiaan nää vanhukset(tapanin äiti ja isä) ja ne aina välillä keksii sanoa viimetipassa sitä sun tätä.Ja kun ei ole kuin yksi auto niin kyllä sen tietää että vanhusten menothan ne aina tärkeimmät on.
 
hennuli harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 21:25 Iicca kirjoitti:
Uutta kokoontumista ajatellen ni mulla on 7.4. klo 18 lastenvaate kutsut että tervetuloa vaan kaikki!!!
Mitkä lastenvaate kutsut? lingån&blåbär?? Kyselee vaatefriikki.. ;)
Taidan kyllä olla just synnyttäny mutta kysyn silti, tuskin siis pääsen tuleen. =)
 
Lastenvaatekutsuilla on suuri vaara että sorrun taas osteleen neitille vaatetta. Isännältä tuli vähän kommenttia kun taas eilen tuli H&M:n paketti :ashamed: Näillä näkymin mulla ei ole mitään että voisin tullakkin mutta palataan asiaan vielä lähempänä =)

Onks tuo Iican kutsu seuraava tapaaminen vai???

Nyt neiti lähestyy uhkaavasti, lopetan ennen kuin se kerkee taas deletoimaan. Joten palataan asiaan :wave:
 
Taas meidän viestiketju tippuu uhkaavasti, kirjoitelkaas muutkin kuulumisia =)

Eipäs mulla kummempia, lähdenpäs syömään karkkia ja katsoon Teho-osastoa. Se uus lääkäripoika on niin söpö :p :wave: :wave:
 
mä en taida jaksaa 7pv kyllä kun samaisella viikolla on jo muutenkin ohjelmaa.Päivä olisi kyllä vapaa mutta katsotaan nyt.Tänään on tylsä päivä sillä masukki protestoi jo toista vuorokautta ja pakolliset teen ja ahistun kun olisi paljon muutakin järjestämistä vielä.Tapanikin on poissa töissään syömässä käy jos nyt mitään ruokaakaan kykenen tekemään.Täällä siis tylsistyn ja masennun.
 
hennuli harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2005 klo 10:57 pintelin kirjoitti:
Hennuli2.Täällä olis niitä pieniä vaatteita jos sua vielä kiinnostaa etkä ole synnärille lähtenyt :wave: Eilen taas plokkasin pois mitkä ei enää mahdu. ;)
Voi hyvä että oot vielä hengissä ku ei oo näkyny eikä kuulunu niin aattelin että mihin oot kadonnu!!
Juu en oo vielä lähteny mihkään mutta nyt on kyl tänään kivasti supistellu. Mut hei mää laitan viestiä sulle kännyyn ku tuun kylälle päin, oon kiinnostunu niistä vaatteista. =) Nähellään...
 
hennis
No niin moi vaan tännekki . =) Isäntää ooteellaan kotia töistä. Sitte kai sitä viikonloppun viettoon . Mutta hauskaa viikonloppua muillekki! =) B) Palataan juttuun taas :wave: ;)
 
Pistäydyinpäs vielä täällä ennen kuin koisimaan lähden. Hyvää pääsiäistä kaikille näin etukäteen kun lähden huomenna Rukalle ja nettipimentoo on sitten viikon verran :( Saa nähdä kuinka pahat vierotusoireet tulee :p

Palataan asiaan viikon päästä. Hyvää yötä \|O
 
hennuli harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 14:27 Carla kirjoitti:
Hennuli hoi! Aiotko viettää pääsiäsen laitoksella?? Meinaan vaan kun olet vielä kotona. Onnea koitokseen!
Kotona oon aatellu pääsiäisen viettää, se on sitte eri asia millä kokoonpanolla! No ei vaineen sielähän ois kätevää ku sais valmiissa ruokapöydässä olla. Mutta katotaan, ei mitään tuntemuksia mistään... :whistle:
 
hennuli harmailee
ollaan joo. ei täs nyt ehi lähtee ku pitää pääsiäistä laittaa.... ;) Eilen siivosin suursiivon ku heikkopäinen ja kävin kaikista kokkolan kaupoista hakeen tarjoukset. Tänään leivotaan. Katotaan josko viikonloppuna sit menis sairaalaan tai sit huhtikuussa...?? :whistle:
 
hennis
Moikkista tännekki! nyt kämpä kiiltää kun sain siivottua ;) =) Hennulille tsempiä koitokseen ! ja Mammoille Munarikasta pääsiäistä! =) ja aurinkoista kans! B) =) Palataan juttuun taas. =) ;)
 
Terveisiä Rukalta, pari tuntia sitten palattiin ja heti tännekkin piti tulla käymään :p Oli mukava loma, mutta kiva oli tulla kotiakkin. Neiti oppi siellä nukkuun yöt heräämättä ja nyt katsotaan että jatkuuko se myös kotona ;) Neiti yllätti kun tultiin kotia niin otti yhdeksän askelta !!! Mökki oli pieni ja veljen kaks koiraa (toinen semmoinen iso jota neiti vähän pelkäs) mukana niin siellä ei päässyt paljon mesomaan mutta on jo kaiken ottanut takas...

Mutta mitäs teille kuuluu? Meidän perhe ei jaksa tänään edes kokolle raahautua ja yhtään suklaamunakaa ei olla syöty :( Onneks neiti ei vielä ymmärräkkään pääsiäisen päälle, ensi vuonna sitten traditiot käyttöön. Käviks muitten lapset trullaamassa.

Jokos seuraava tapaaminen on sovittu? Meillä isäntä räkätaudissa että katsotaan tarttuuko meihin ja päästääks mukaan.

Mites Hennuli, jokos mahaasukki on tullut maailmaan?

Nyt täytyy lopettaa ja antaa muillekkin tilaa =)
 
hennuli harmailee
No huomenta..Täällä ollaan yhtenä palana vielä :whistle: Eikai tää synny ku ens vuonna jussin päivänä ;) :LOL:
Mutta mukava pääsiäinen on ollu,ja nautitaan nyt tää loppuun ja katotaan sitte sitä synnytys hommaa.
Aivan ihanat ilmat ollu. B)
Nytki ootellaan että vähä herättäs niin sitte lähetään ulos ja varmaan menee taas koko päivä,välillä vaan vähä sisälle syömään ja päikkäreille. =)
Eikai sitä uutta tapaamista oo sen kummemmin ku ne lastenvaate kutsut oli 7.4. oliko ne iiccalla no en oo varma. Kauheen hiljasta ollu täälä,ei oo meitä ku muutama. :(
 
No huomenta! =)
Hennuli, kyllä se vaavi sieltä tulee kun on valmis.
Mulla on kaikki mennyt niin paljon yli että kahden viimeisen kanssa en huomioinnut laskettua aikaa miksikään. Mikin piti syntyä 5.4 mun syntymäpäivänä, mutta herra oli valmis tulemaan vasta 24.4. :eek: Ukko ja sukunsa tuskastui odottamiseen ja kyllä mullakin viimeinen viikko oli \|O \|O \|O \|O \|O . Kuopuksen piti syntyä 25.5 mutta ilmoitin kysyjille että kaikki joka tapahtuu ennen 10.6 on positiivista, mimmi syntyi 8.6.

Heräilen tässä pikkuhiljaa, vielä pitäis kipaista suihkussa ja saada vaatteita päälle, olis kurjaa istua T-paitasillani jos joku keksis pistäytyä.
;)
Muistitteko siirtää kellot??
 
hennis
Huomenta mammat! =) Hennuli koitahan jaksaa kyllä se vaavi sieltä tulee. =) :hug: On tosiaan ollu hienot ilmat. B) Oltiin eilen ton Hannen kans viihteellä. Mä OLIN kuskina =) . Kivaa oli siitä huolimatta.Mutta palataampa juttuloiseen taas. =) ;)
 
Kellot on siirretty =) aamulla tosin vasta

Neiti sitten heräs klo 6.00 (kesäaikaa) ja vaati itselleen maitoa mutta saatiinpas sitten nukkua klo 8.30 asti =) Ehkä ensi yönä sitten nukutaan koko yö

Ihana ilma ulkona, lapin reissulta auto on niin likanen että pitäis asialle tehdä jotain tänään. Kivahan tuonne ulos on mennä kun noin hyvä ilma.
 

Yhteistyössä