Kokkolalaiset hoi!

hennuli harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2005 klo 18:15 hennis kirjoitti:
hennulille voimia koita jaksaa!!kyllä se siitä!! :hug: :flower: =)
Kyllä te ootte ihania!! kiitos! =)
Joo mää oon kans sitä mieltä että eiköhän tää ennen vappua tuu!!! :whistle: :wave:
 
SnowFairy
:p Toivotaan että tulee kuitenkin ennen juhannusta.... :D
:flower: Tässä lisää kukkia jos se innostais pientä! Meillä meni yli vaatimattomat 3 päivää ja silti poltteli, sympatiseeraan kyllä sua!!

:ashamed: en oo tosiaan kirjautunu vähään aikaa, pitääpä käydä! Laitan sulle viestiä Satu...

Akvaarioista: laitan yksäriä! =)
 
hennuli harmailee
Ei tässä nyt uskalla kepposia alkaa tekemään,ku kaikki on jo muutenki niin hysteerisiä. Ja mikä parasta,nyt mulla on selkäkipee,kyllä se kunnon S on vaan hyväks. ;) Katotaan vieläkö pitää viikko kouristella vai rupeeko se tulemaan, voihan tää kipu loppua kokonaan vielä ja se siitä sitte taas,mutta tänä aamuna on jo valoisampi mieli... =) :wave:
 
HENNULI:Näin unta ekan kerran tämän raskauden aikana vauvoist,mutta lähinnä näin että kun Otto meni sen 10pv yli lasketusta että menee tämäkin kesäkuun puolelle reippaasti.Ja näin itseni kärvistelemässä.Oli niin todentuntuinen uni että hien päälle pukkas.Jaksuja sinne!´
 
Olin neitiä nukuttamassa ulkona ja naapurin setä oli ulkona vaihtamassa auton renkaita. Juteltiin kaikkia muuta siinä ja sitten tokas että oletko huomannut että teidän leikkimökin ikkunat on rikottu. Minä viisaana että ei kai, täytyypäs käydä katsomassa. Vein neitin omalle pihalle nukkumaan ja sitten menin katsomaan niitä ikkunoita, jotka oli ihan ehjät :ashamed: Sitten vasta muistin niin tänään on aprillipäivä :D

Me ollaan muuten koko porukka flunssassa taas kerran, neitiin iski viimeyönä :snotty: :snotty: :snotty: Milloinhan nämä virukset loppuu.... :headwall: :headwall: Toivoin niin että tämä ei ois tarttunut neitiin mutta :snotty: :snotty:
 
ei oo vauveli tullu \|O
Verenpaine kiva 140/94 (joka on mulle tosi korkee) ja sitte arvatenki pää on kipee. pissa onneks puhas ettei nyt myrkytystä ainakaan tähän hätään pukannu. No katellaan. Kummipojan 3v synttärit tänään että täytyy sinne lähtee herkutteleen ku ei tästä muuten tuu mitään. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2005 klo 07:16 hennuli2 kirjoitti:
ei oo vauveli tullu \|O
Verenpaine kiva 140/94 (joka on mulle tosi korkee) ja sitte arvatenki pää on kipee. pissa onneks puhas ettei nyt myrkytystä ainakaan tähän hätään pukannu. No katellaan. Kummipojan 3v synttärit tänään että täytyy sinne lähtee herkutteleen ku ei tästä muuten tuu mitään. =)
Tiedän tunteen, taitaa olla niitä aikoja jo ettei uskalla soittaa ja kysyä joko? Ainakin minä yhdelle kysyjälle tiuskasin: v*ttua se sulle kuuluu! :ashamed: Onneksi kaveri ties että mulla oli pinna kireellä.
Tulee se, jos ei tänään niin huomenna, jos ei huomenna niin... :hug:
 
hennuli harmailee
Kiitos kaikille myötä eläjille. Carla: mää oon jo monta viikkoo sitte räjähtäny yhelle ihmiselle että kysy kuule seuraavan kerran huhtikuussa mikä on tilanne! ei se oo vieläkään uskaltanu kysyä :ashamed: :whistle: . Kyllä tässä ihan himpun verran aggressiivinen olo on... \|O :LOL:
Mutta nyt on taas kerran alotettu S:t kiertään läpi, eli siivottu on ja loput ässät sit illalla. On se piru monestikko nuoki pitää tehä?? :p
Mutta kylläpä se kuuluu sitte ku mää oon menny, saa bianca ilmottaa teille sitte.
 
Bianca harmaana
Hennulin viestin mukaan hän on nyt synnärillä.Illalla supisteli ja näymmä yölläkin jatkui.Joten toivotaan että on nyt tositoimissa.Ilmottelen kun kuulen missä mennään.
Hui kun mua jännittää!
 

Yhteistyössä