KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
MAANANTAI 28.2


kp 31-> ...

mymosa...........................kp 38/46.....................yk x -04 -07
InkeriIisakki......................kp 37/30......................yk1 -08 -10
Maijamehi.......................kp 32/28........................yk2 -03 -10
KaramelliApina.................kp 31/28-30...................yk5 -07 -09


kp 21-30

Sametuli..........................kp 28/28-31...................yk 1 -07 -09
Nindez80.........................kp 26/32.........................yk5 -04 -07
Eevaliisa.........................kp 26/27-29.....................yk3 -05 -06
KauniinaPäivänäTuut........kp 26/27-30.....................yk5v+ -00 -04
Anooj.............................kp 25/34...........................yk1 -06 -09
VanamoBr.......................kp 24/28............................yk1 -01 -08
miranda-81.....................kp 24/28-33......................yk2 -07 -09
m0308............................kp 23/32........................yk6/1v -03 -08
Heja................................kp 21/x...............................yk2 -07 -08


kp 11-20

Barbamama35..................kp 16/23-28......................yk6 -00 -02
Niisku74...........................kp 13/29-31...............yk5 -06 -09


kp 1-10

Tails................................kp 10/29-33.................yk7 -04 -07
Sunflower11...................kp 4/28-31...................yk3 -08 -10
PieniTytönTylleröinen.......kp 4/x.........................yk 2 -04 -08
Minnarun........................kp 3/29-31....................yk8 -04 -06


PIINAILIJAT..


Miranda-81.....dpo 7
InkeriIisakki
Karamelliapina
Maijamehi


MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

KHJ
Äidin onni
Tähti77
Rockamama
Pettunia
Danjuska
merimama
Usvametsän neito
Moonchaser




2011 PLUSSAT - ONNEA :flower:

Tammikuu**************Helmikuu
Kerran vielä.....yk 7..............Koiksa-79.......yk 2
Äpyli..............yk x...............Herttaliisa.......yk 1
sporty............yk 8
kaneli87..........yk 3
Mädchen.........yk 15
Santtu81........yk 4
äiti88.............yk 6




Uuden vuoden painon pudotus haaste!
Seuraava punnitus 7.3. Ilmoittakaa kokonaispudotuksen määrä!

Barbamama ...........-3,9 kg.........(-6 kg)
mymosa ............... -0,6kg.........(-10 kg)
Äidin onni.............. -4,0 kg.........(-7 kg)
koiksa-79.............. -4,6 kg.........(-5 kg)
Sunflower11...........0,3kg...........(-10kg)
Tähti77................. -2,2 kg.........(-10 kg)
Niisku74................ -4,8 kg.........(-9 kg)
Usvametsän neito... -0,3 kg.........(-5 kg)
pudotus tähän asti (ensimmäinen tavoite)





PÄIVITYSPYYNNÖT LIVAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sunflower11
Se on nyt sitten helmikuu :)
Kiva uusi pino!

Täällä taitaa olla ovis joskus ehkä ystävänpäivän aikoihin. Sitä sanoinkin miehelle että silloin sitten tehdään vauva ja se syntyy sopivasti marraskuussa isänpäivälahjaksi ;)

Mullahan vuoto kesti 3pvää, sit lakkas, mut alko taas yhtäkkiä eilen päivällä, eli oli n. puol päivää pois ja sit illalla taas lakkas.. Siis se ku jatkus ni vuoti ihan kunnolla, ettei uskaltanu pöntöltäkään nousta ja sit taas yhtäkkiä vain lakkas :O Jo on kumma..
Tuliskohan tänää/huomenna ne mun tilaamat ovistikut.
 
Mulla alkaa olee menkat hiipumaan päin, jospa sitä sitten viikonloppuna isännän kanssa vähän harjoiteltais. Siis meillähän ei tuo peitto heilu kuin viikonloppuisin, johtuen siitä että isäntä on yleensä viikot töissä maailmalla. Tää meen yhteinen neiti sai alkunsa isänpäivänä niin nyt voiskin olla kiva jos seuraava tulis isänpäivänä=)
 
Kiitos mymosa uudesta pinosta! Plussarikasta helmikuuta kaikille!

Mulle voi päivittää tänään dpo 1. Ainakin niin tuo TCOYF laskuri veikkaili ja samaa veikkaan itse oireiden perusteella. Lämmöt lähtivät eilen dippauksen jälkeen nousuun ja tänään noususuuntaus jatkui. Selvää limailuakin on ollut jo monta päivää ja eilen illalla oli kipua, jonka tulkitsin ovikseksi. Vähän aikaa jo mietin, että pitäisikö tehdä ovistesti ihan huvin vuoksi, mutta jätin sitten ne viimeiset tikut kuitenkin odottelemaan kaappiin. Ehkä niille on vielä jossain vaiheessa oikeasti käyttöä. Tällä kertaa on ainakin peitot heiluneet ahkerasti viimeiset neljä päivää eli ajoituksen pitäisi olla ihan kohdallaan. Saapi sitten parin viikon päästä nähdä meneekö asiat muutenkin kohdalleen. Tällä hetkellä on ainakin sen suhteen ihan rento olo eli ei niin väliä vaikkei nyt tärppäisi. Voi olla, että skitsoan täällä taas ensin kuviteltuja oireita loppukierrosta ja sitten poraan, kun täti tulee paikalle... :D
 
Kiitos mymosalle uudesta pidosta =)

Mä en ole vielä tilaillut ovistestejä, yritän suhtautua mahdollisimman rennosti ja tjottaillen. Siltikin tulee kurkittua kp:t etusivulta (ihan kuin en muistaisi ulkoa ;) ) ja ajatuksissa kuitenkin kokoajan mahdollisuus raskaudesta on.
Painonpudotuksessa olen tsempannut, toivottavasti ei taas viikonloppuna tule mitään herkkuhimoa..:ashamed: :headwall:

Toivottavasti helmikuusta tulee meidän kaikkien kuukausi ja mennään isolla porukalla odottajiin :heart:
 
Kiitos mymosa uudesta pinosta, hauska tuo Viivi&Wagner :D

Onpas nyt monet tulleet tädin yllättämiksi :hug: ja onnea uuteen kiertoon!

Tuli mieleeni, että onko kenelläkään kokemuksia ovulaatiotestistä joka katsotaan syljestä? Tuli vaan mieleeni, kun useampi täällä näyttää ovistestejä käyttävän. Itse tilasin netistä 36,6e (sis. pk: t). Pattereiden pitäisi toimia ainakin vuoden verran, joten jos se toimii, niin se kyllä säästää rahaa :) Itsehän en vaan ole päässyt sitä testailemaan kun ei ole niitä menkkojakaan vielä :kieh:

ON: Välillä mielikuvitus laukkaa vähän liian lujaa täällä, näin unta kahtena yönä, että olen raskaana. Hassua, että 5v tyttöni sanoi toisella kerralla että äiti sulla on vauva masussa :O Ei siis tienyt unistani.. Tämän kuun alusta lähtien onkin ihmeellisesti alkanut turvottamaan, varsinkin aamuisin. Googlettamalla tosin selvisi, että tuttu vaiva imettäjillä :ashamed: Ja nyt sain ilmeisesti hiivan ja tai jonkun tulehduksen, ja joudun yölläkin käymään vessassa. Väsymys on myös tänään ollut kamalaa, mutta no, kenelläpä ei olisi useamman yöllisen heräämisen jälkeen :LOL: Välillä vaan hiipii mieleen, että mitäs jos kuitenkin.. No sepä selviää viikon päästä, kun testaan ennen kun lähdetään reissuun. Mutta joo, olisi varsinainen ihme kyllä.

Plussa rikasta Helmikuuta kaikille!
 
Kp1
Kuten oli vähä odotettavissakin.. yllätys oli et kierto oli ihan normaalin mittainen vaikka en käyttänyt pillereitä. Yleensä on menny sinne kp35 ihan kevyesti. Nyt vain pohdinnassa että jätänkö kuumeilun nyt paussille ja käyn siellä teatterissa ja ehkä jos syksyllä yrittäisi töihin.. ja syksyllä vois aloittaa yrittämisen sitten paremmin.. ei oikein tiiä.. kun kummallakkin on kuitenkin kova vauvakuume... :( Kaikki ois vauvaa varten valmiina... ei tartteisi ostaa kuin uusi turvakaukalo.. Kaikki on säästetty kun on haluttu se kolmas tähän perään.. mut kyllä aika kovasti polttelee se teatterikin kun en oo ollu neljään vuoteen lavalla..
 
Usvametsän neidon kanssa vastaavia pohdintoja meneillään... Mä olen aina halunnut teatteriin ja jos mulle tuollainen mahdollisuus aukenisi niin varmasti ottaisin sen vastaan! Etenkin jos se lykkäis "vauvantekoa" vain syksyyn... :)
Mies meillä edelleen vatvoo ja vaikka oon sanonut et toi vatvominen on rasittavaa ja tää epätietoisuudessa vellominen on väsyttävää. Sanois jo, jos ei halua. Tuntuu tosin olevan kaikki päätökset taas vaikeita, kun vatvoo asuntoasioita samalla tavalla...
Eilen illalla vaihteeksi puitiin asiaa ja muistutin sitten, että jos vauva olisi jo masussa kasvamassa, niin tuskin kummallakaan olisi epäröinnin häivääkään, vaan innolla odotettais tulokasta.. :)

Meinaa mennä hermo :mad:
Tätikin jo pakkailis kamppeitaan...
 
Viimeksi muokattu:
mymosa


Tältä näytti ovistesti tänään, tosi hyvältä vaikuttaa, että ovis olisi sieltä puksuttamassa kohti ;) Ja mikä onni olisi jos sattuisikin viikonlopulle.

Tuo on puikkotesti, mutta vahvistunut on viiva kaikissa muissakin testeissä, jokohan pian alkais varmistelee digillä..
 
Sunflower11
Samaa minäkin olen miettinyt kuin mymosa!

Tein sitten elämäni ensimmäisen ovistestin :D Tiedänhän minä että turhaa oli testata, nyt kp6, mutta halusin katsoa millanen se on. Ihan haalean hailakka tuli. Täytyy sit oikee testaus aloitella tuossa kp11 (jos kierto siis 28).

Kannattaako testailla aamuin (toisen pissan aikana) ja illoin?
 
mymosa
Parhaitenhan saa oviksen kiinni jos testaa kaksi kertaa. Ite en testaile alkuun kuin aamusta ja sitten kun alkaa kierto lähenee oletettua ovista niin kaksi kertaa saatan tehdä.
 
hieno uusi pino =)

KaramelliApina
: Meillä kans tuntuu että välillä mies empii.. ja olenkin huomannut että mitä enemmän asiasta "vouhotan" sitä herkemmin lyö jarrua.. tai siis lapsi on toki tervetullut mutta tämä itse projekti kai stressaa.. Niinpä olen pättänyt pitää suuni kiinni..

Tämä kierto meneekin ihan ilman stressaamista.. tai ainakin tähän asti mennyt. Jotenkin vetässyt niin maahan että luovutus fiilis jo on.. ja pikku hiljaa alkaa tuntua että kai kaksikin riittäis :heart: ovista testailen ihan sillä, että toedän lääkärissä sanoa jos kysytään.. viimeksi ovi? oli kp15, tänään ei kuin hailu viiva.. ja jopa hailumpi mitä edellisenä päivinä. Mutta niinhän mulla kiertokin heittelee 28-36pv, että vielähän tuo ehtii tulla.
Niin mulle saisi tosiaan päivittää tuonne kp15/28-34 vaikkakaan sillä niin väliä ole :)

hirveellä kiireellä iltahommille ja nukkumaan. Aamulla aikaisin töihin ja meillä kun ollaan edelleen kipeitä |O tai siis lähinnä tyttö.
 
mymosa
Barbamama, no hyvä jos äiti88 kaikki ok.. En vaan tajua miksi ei voi tulla asiaa tänne kertomaan, kun on kuitenkin asiasta kirjoittanut..

Mutta se onkin taas tällanen turha ärsytyksen aihe :D

Joo tuossa ukolle viestiä laitoin, että saa luvan töistä huolimatta panna parastaan :whistle:
 

Yhteistyössä