KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heh!
En oo testannu.. Hetken kaupassa viipyileen testien edessä, mut pidin vielä näppini erossa. Keskiviikko vois olla hyvä testipäivä.. Kaupan kassalla oli liian monta tuttua myyjää ni senkin takia onnistuin ohittaan testit, vaikkakin hidastellen.. Tässä neljän viikkon elämäntapa muutos session aikan on oppinu itsehillintää..:vampire:
 
Annan pienen äänimerkin, minun ja perheeni elämä hieman seisahtui... tyttäremme 4-v oksennustaudin&vesirokon jälkeen lopetti syömisen, nyt sitten siirryttiin kotihoitoon ja harjoitellaan syöminen ihan alusta, alustavasti olen kuukauden kotona lapsen kanssa ja opettelemme nielemään ruokaa tukena tietysti lastenpoli psykiatri ja ravitsemusterapeutti, pienin askelin eteen päin, voin kertoa että viikko on ollut niin tuskan täyteinen että ei oo ikinä ollu, vauvahaaveet on nyt sitten ihan tosissaan taka-alalla kunhan tyttö saadaan kuntoon. Onnea plussanneille =)
 
Minnarun: Kovasti voimia!!! :hug: Lyhempiä vastaavia episodeja tyttären kanssa kokeneena tiedän, että on ihan hemmetin rankkaa. Toivottavasti löytyy joku herkkuruoka mikä alkaa maittaa ja pääsette sillä yli tilanteesta. Keksin aikoinaan tehdä 8kk ikäiselle tytölle banaanista ja tuttelista pirtelöä, kun ei mitään ruokaa tai nestettä mennyt alas vatsataudin jälkeen. Sillä selvittiin kunnes tauti oli ohi ja tyttö alkoi taas syödä pienin askelin. Sittemmin tuli tavaksi antaa Osmosal liuosta lapsille vatsatautien yhteydessä, ettei nestetasapaino menisi niin huonoksi. Se vaan maistuu ihan tajuttoman pahalle eli saa aika paljon nähdä vaivaa, että menee kurkusta alas... :x
 
Sunflower11
koiksa, hööh, ei saa hulluja pittää jännityksessä ;) Toivotaan toivottua tulosta :)

miranda-81, mie en tiiä mikä on hyvä, mut mie tilasin mammaksin testejä ja sit digillä varmistan.
 
Sori tämä omanapaisuus... Ihmettelen edelleen omaa olotilaa...

Tässä illalla on kipuillut aika kovastikin alavatsalla oikealla puolella. Mitä ihmettä tämä nyt on??? Tädin pitäisi laskelmieni mukaan tulla perjantaina. En yleensä kipuile näin aikaisin ja se on sellaista jomottelua joka puolella alavatsassa ja selässä. Tämä on pistävää. Kiinnittymiskipu kävi mielessä yhtenä vaihtoehtona, koska nyt on dpo 6. En muista yhtään onko aiemmissa raskauksissa ollut kipuilua tuolloin. En osannut silloin tälläistä tarkkailla. Ihmettelen kuitenkin sitä kivun sijaintia, kun se on enemmän sivussa kuin keskellä. Tuntuu ihan kuin ovis olisi tulossa. Tosi kummallista... :confused: Onkos teillä ideoita? Mitä tämä on?

Tietty voi olla, että kierto on lyhentynyt entisestään ja täti on tulossa... Saa nähdä tippuuko lämmöt aamulla kuin lehmän häntä... :(
 
Minnarun: Voimia ihan hirveästi ja typykälle pikaista paranemista! :hug:
Meillä oli vuosi sitten hirveä oksennustauti virus ja kahteen otteeseen oltiin oyksissa tipassa kun tyttö ( silloin alle 1v) meni niin heikkoon kuntoon.. siinä kuumeilu unohtui totaalisesti ja 3vk:n päästä huomasin olevani raskaana... se oli kertapläjäys. joka tosin kesken meni mut kuitenkin ;)

Barbamama: toivottavasti olisi kiinnittymiskipuiluja mikä siellä nippailee :D

pöh.. 3 liuskaa jäljellä ja saattaa olla että ovis oiskin vasta tulossa.. ( eli tulee piiiitkä kierto : / ärrin murrin )
Huomenna heti aamusta se lääkäri ja vähän jännittää kyllä.
 
Barbamama: oisko kiinnittymiskipuiluja nuo sun tuntemukset. Toivon ainakin niin :)

Tosi moni teistä tikuttaa ovista, mä en ole siihen vielä koskaan sortunut, katsotaan nyt joudunko jossain vaiheessa senkin sit opettelemaan. Nyt vielä näyttää siltä, että tunnistan oviksen tosi hyvin.

Eilen tosiaan tuli kivat limat ja vauvakin on tilaukseen laitettu. Tänään ei oo niin limoja enää tullutkaan, yleensä ovispäivänä sitä tulee oikein lorisemalla. Oiskohan me oltu nyt oikeeseen aikaan liikkeellä...josko se ovis olikin jo eilen :)
Toiveajattelua tietty tämä... :/

Minnarun: :hug:


Kaikille painonpudottajille tsemppihalit!

Hertta
 
Jännitys tiivistyy... Lämmöt on edelleen ylhäällä ja viime yönä heräsin kovaan pisuhätään :D Ehkä olin juonut eilen vain paljon... en mielestäni, mutta... Huomenna pitäisi lämpöjen alkaa tippua, jos vanhat merkit pitävät paikkaansa tädin saapumisesta. Jännää!

Painoa on pudonnut tähän mennessä yhteensä 3,5 kg. Ei ihan niin miten olisin alkujaan toivonut. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen, koska olen herkutellut Lidlin 81% suklaalla tällä kuluneella viikolla hieman liikaa... :ashamed:
 
Sunflower11
m0308:hug:

Toivottavasti Barbamama35 olisi jotain muuta kuin tätiä..

Mulla alavatsakipuja, kai se enteilee sitä ovista sitten..? Ovistikuttelu alkaapi tännää, kp11 :)
 
m0308 ja KauniinaPäivänäTuut: Pahoittelut tädistä :hug:

Barbamama: Lupaavia oireita, jännää!! =)

herttaliisa: Mäkään en ovista tikuttele, omia tuntemuksia kuunnellen ja edelleen tjottaillen. Tässä kierrossa osui gynellä käynti juuri sopivasti oviksen aikoihin (siis ovis ihan lääkärin varmistama :D ) ja nyt se hyödynnettiin ainakin ihan ajallaan :) Kohta alkaa oireiden jännäily...:whistle:

Painonpudotukseen pääsin nyt mäkin vihdoin mukaan! Jes, ei enää turvotuksia yms. vaan pudotusta -2.2kg !! :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä