Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

Keskiviikko 29.2.2012




kp 31->

Tuitsukka..................kp 57/30.................yk
Malania..................kp 48/??..................yk 5
mimosan...................kp 44/28-32...................yk 6
SaNi-81.......................kp 37/29...................yk2 -07 -09

kp 21-30


Elmaleena..................kp 27/29-31............yk3

kp 11-20

mirjami_73...............kp 19/21-25...................yk 7
Pettunia....................kp 14/28-35................yk 16
hopsan......................kp 12/28.............. yk

kp 1-10


Bindi..........................kp 9/30-36...........yk 6 -06 -09
emmy83...............kp 7/28-30..................yk 3 -09 -10
lippimami...............kp 2/34.................yk -09 -10
Sunflower11..........kp 1/24-35............yk

toinen...................kp??/....................yk 2
Vaniljakaakao........kp??/??..................yk -08 -10

Äippä27....................kp ??/32-33...............yk ? -03 -05
KauniinaPäivänäTuut...kp ??/24-28...........yv 6+



PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..



MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Äidin onni
Miima81
Tuuska
Fiona-neiti
Tasse
nereida
Whisky Peat




2012 PLUSSAT - ONNEA!



TAMMIKUU
smurffiina84
Bamboo81 yk 2
Liljan Kukka yk 11
Emmaliini yk 2
Emminmamma yk1

HELMIKUU
Iltatuuli

2011 PLUSSAT - ONNEA!


TAMMIKUU
Kerran vielä yk 7
Äpyli
sporty yk 8
kaneli87 yk 3
Mädchen yk 15
Santtu81 yk 4
äiti88 yk 6

HELMIKUU
Koiksa-79 yk 2
Herttaliisa yk 1

MAALISKUU
Karamelliapina yk 5
EevaN
Sametuli yk 2

HUHTIKUU
Niisku74 yk 6
m0308

TOUKOKUU
raparperitaivas
kipakko
Bassets yk 9

KESÄKUU
Tails yk 11
*JS* yk 7
Iina73 yk 1

HEINÄKUU
Minnarun yk11
moomin(34)

ELOKUU
Tähti77
Annastiinakerttuli yk2
Kultakurkku yk3
Mymosa yk18
Malania yk2

SYYSKUU
LepikonHeta yk3

LOKAKUU
Enisa84 yk5
Aanna yk2
Barbamama35 yk14
Daniella yk5
Jenhy yk2

MARRASKUU
PieniTytönTylleröinen
Kati82 yk7
Filuuri yk2
runttipulla yk 1

JOULUKUU
Maijamehi
Santtu81 yk1
Emmin yk 4
Moonchaser yk 11
morebabies

PLUSSANNEIDEN PINO LÖYTYY TÄÄLTÄ:
KOLMANNEN ODOTTAJAT

PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS! .
 
Viimeksi muokattu:
P12
Tein uuden nimimerkin, taustailen vaan nyt ainakin hetkisen. Kiitos mirjami uudesta pinosta!

Kiitos kaikille myös tsempeistä, tänne kuuluu semmoista että dpo15-16 menossa eikä tietoakaan vuodosta, ei kipuja, ei mitään. Huomennako sitten alkaa vuoto, ei näissä näin kauaa ole yleensä mennyt. Maksimissaan 6 päivää ensimmäisestä plussatestistä, no se täyttyy sitten huomenna. Voin tulla polikäynnin uutisia kertoilemaan loppuviikosta. Sen verran on ilmeisesti hiljentynyt pino ettei niitä uutisia varmaan kukaan edes lue vai onko kaikki taustalla vaan :D

-Pikkuinen
 
Sunflower11
P12 Ootko varma ettei plussaa enää tule? :)
Tsemppiä! Kyllä mä ainakin luen!

Täällä siis kp 1 tänään, kuten tuossa listassakin huomaa. Luteaalivaihe 7pvää.. aika surkeeta.
 
P12
Oon mä aika varma, olis se sunnuntain vika testi ollu jo vahvempi.

Voi ei, lyhentyny entisestään sun luteaali :( No mutta, teilläkin apuja on tuloillaan, kyllä me pitkään tahkonneet tänä vuonna vielä plussataan :) Voin kertoa ettei tämmönen 16 päiväinen luteaalikaan ilman kunnon plussaa ole kovin herkkua.. tänään käyny monta kertaa tarkistamassa joko nyt tulis edes vähän punaa valkkarin sekaan mutta ei. Lämmötkään ei ole vielä tipahtaneet. Huominen on toivoa täynnä, varmaan oikea megavuoto kipuineen tulossa kun näin viipyilee.
 
Huh, tuollahan komeilee jo kivat kp:t itsellä huomisen kunniaksi. :)

Tekaisin iltapissistä vielä toisen pregcheckin, ja se oli ihan viallinen testi. :( Siinä oli vinottain ura testi- ja kontrolliviivojen välissä, ja kaikki väri pakkaantui siihen. Ei tullut edes kontrolliviivaa oikealla paikalleen. No, kun se pissi siinä kupissa vielä lillui, niin kastoin huvikseni vielä ovistestinkin siihen, ja se näyttää edelleen tosi vahvasti plussaa. Tätiä ei siis vielä näy, jos aikataulussaan on, niin huomennahan se paikalle kurvaa. Kumma juttu sikäli, että olin ihan varma että mulla oli ovis tässä kierrossa aikaisessa, ja siksi olen tätiä odotellut saapuvaksi jo sunnuntaina. No, ei näy vielä. Eikä enää edes jomota minnekään, selän polttelukin loppui päivän mittaan. Lämmöt on edelleen 37,3 (normisti mulla 36,6), eikös ne pitäisi laskea ennen menkkojen alkua? Tissit on ihan järkyttävän kipeät. Tulis nyt se täti että helpottaisi tuokin vaiva, aina se parissa päivässä tasaantuu.

P12, minä olenkin jo odotellut kuulumisiasi. Kerrohan lisää polikäynnin jälkeen. Oletko tehnyt uutta testiä, onko viiva vahvistunut?

Sun, pahoittelut menkoista. Nopsaan ne sitten tulivat. :(


Minä niin toivon ettei täti jostain syystä tänne tietään löytäisikään, mutta en vaan jaksa uskoa etteikö se kuitenkin tulisi. Vaikkei mitään menkkajomotuksia nyt enää olekaan. Vaan käyn hihkaisemassa tänne sitten kun tiedän miten tässä kierrossa loppujen lopuksi kävi. Nyt nukkumaan, aamulla on aikainen herätys.



-Elmaleena-
 
Sunflower: Voihan surku :( Iso:hug: Oletko vielä varaillut sitä uutta lääkäriaikaa?

P12: Minä ainakin käyn täällä lähes päivittäin lueskelemassa teidän kuulumiset :) Olen myös utelias tietämään että oletko testannut sunnuntain jälkeen? Tsemppiä polikäyntiin!
 
Voi Sunflower :hug: Minua mietityttää myös kierron lyhyys, luteaalivaihe on ollut maksimissaan 10 pvä. Mutta nyt olen alkanut vasta testaamaan ovista, pitää varmaan seurata tilannetta pari kuukautta.

Mukavaa kuulla sinusta P12! kuitenkin vielä odottavalla kannalla, jos sittenkin?

Elmaleena, eikös ovistestin plussa ole ihan lupaava juttu...
 
P12
Testasin tänään odotetusti puhtaan negan, huomenna sitten selvii onko vuotamassa itsekseen ulos vai joudutaanko tyhjentelee. Ei minkäänsortin tuhrua ole edes tullut :/ Kovasti jännittää mitä gyne tuolta kohdusta ja munasarjoista löytää, luultavasti limakalvo on korkeintaan 6mm kun ei alkiot jää kiinni kasvamaan. Pelottaa että se käskee jatkamaan luomusti yritystä, on se jo nähty ettei tästä mitään tule. Ottaa kovasti päähän ettei tällä kertaa edes vuoda itsekseen ulos :headwall:

Jospa huomenna illalla tulisin parempien uutisten kera teitä kurkkaamaan, alkaa olemaan jo niin maansa myynyt olo vauvanteon kanssa ettei osaa enää odottaa gynekäynniltäkään kuin kuraa niskaan.

Elmaleenalle tsemppiä, tuliko täti vai plussa?

Mirjamilla samaa ongelmaa kuin sunflowerilla, onneksi lyhyt luteaalivaihe on helposti korjattava ongelma. Yksityiseltä varmaan helpoiten irtoaa avuksi troppeja, meidän kunnallinen tunkee teroluteja varmaan kaikille summamutikassa ettei tarvitsisi muita apuja antaa. Mulla jo 2 raskautta keskeytynyt teroista huolimatta, enkä niitä enää aio syödä vaikken muuta saisikaan tilalle.

Pettunialle tsemppiä myös, sullahan taisi nyt olla hoitokierto käynnissä?
 
Hei, mahtuisko mukaan? :) meillä on kolmosen yrittäminen vielä enemmän mun toiveissa kuin miehen. Hän on vähän odottavalla kannalla vielä, joskin haluaa kyllä sen kolmannen vielä (ja hupuloi kyllä ehkäisyn kanssa ajoittain). Meillä lapset ovat 2v4kk ja 1v3kk.

Nyt on sellainen vaihe, että ovulaatio oli la ja ehkäisy oli huolimatonta pe. Eli olis hyvät mahdollisuudet saada "yllätys"kolmonen. ;) jännittää jo valmiiksi..

Ai juu mulla on todettu ennen esikoista pco ja raskautuminen kestikin tuolloin vuosia. Kakkonen tuli taas sitten supervikkelään. Raskauksissa oli diabetes, eli kai mulla on jotain yleistä hormoonihäikkää sitten.

Tsemppiä kaikille!
 
Tervetuloa Virvaliekki kuumeilemaan.

Elmaleenaa siis vielä kuitenkin jännäillään. Kiva.

Vielä tähän kiertoon ei ylimääräiset avut meillä kerenneet. Eli viimeinen luomukierto menoillaan. Se eilinen oli sitten ovisplussa tai sellaisen yritys, sillä tänään tikussa oli enää ihan hailukka viiva. Olis kiva laittaa teille tänne kuva tiirattavaksi, mutta en millään jaksa siirtää koneelle ja opetella liittämistä. Ensi kierrossa on sitten Femarit tukena. Tai joku halvempi rinnakkaislääke toivonmukaan. Uskoa luomuplussaan ei täälläkään enää ole, kuten huomaatte.

W P on muuten toisen pinon mukaan jo puolessa välissä uutta kiertoa.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta. :)

Ei näy tätiä vielä. Pregcheckiin tuli viivanpaikka, Cb:ssä pystyviivan kohdalle tuli ohut sininen viiva jonka mieskin näki. Apteekin oma ja Predictor antoivat myös aiemmin ne viivanpaikat. Ei noista saa muuta kuin pahan mielen kun jää vaivaamaan miksi näkyy yhtään mitään jos kerran nega on. Pakko kai satsata digitaaliseen ellei täti viikonloppuun mennessä tule.

Kertokaas joku viisas miksi lähes kaikkiin testeiin tulee noita viivanpaikkoja? Mulla nyt neljä eri merkkistä testiä tehnyt niin: Pregcheck (harmaa viiva), Predictorin early jotain (vaaleanlila viiva), Clearbluen tavistesti johon pitäisi tulla se sininen plussa (ohut sininen viiva), sekä Apteekin oma (harmaa viivanpaikka).

Mirjami, toivotaan että se ovistestin plussa merkkaisikin jotain. En usko että mulla kuitenkaan nyt olisi ovis, kierto ei ole koskaan heitellyt, aina ollt tarkka 29 päivää. Vai alkaisiko ikä vaikuttaa yhtäkkiä siihen...? Ja oviskivut ja -limat olivat jo 2,5viikkoa sitten. Nyt on vain valkkaria.

Odotellaan, odotellaan...

-Elmaleena-
 
Sunflower11
^ Joidenkin pissan koostumus on semmosta et voi tulla viivanpaikka näkyviin. Sit oon myös kuullut semmosta että kierron lopussa voi nousta lh-hormoni ja se näkyä r-testissä. CB:n testi ja predictor ainakin tunnetusti antaa vääriä positiivisiakin testiajalla (juuri kuten toi cb:n testi antaa ohuen viivan).
Toivottavasti sieltä kunnon plussa tulis!
 
Moooi!!

Jonkin aikaa "takavasemmalta" seuranneena liityn joukkoonne, kun en malta poissakaan pysyä. :) Minulla on ollut vauvakuumetta jo jonkin aikaa enemmän tai vähemmän, tällä hetkellä taas enemmän. Mieheni ei ole vielä valmis kolmanteen lapseen, joten joudun vain haaveilemaan ja kuumeilemaan vielä tovin. Onneksi mies ei ole ehdottoman kielteinen asialle, ei vain halua kolmatta VIELÄ. Esikoisemme täytti tammikuussa viisi ja kuopus täyttää huhtikuussa kolme. Eli mielestäni olisi jo oiva aika kolmannelle! Mutta pitää vielä lämmitellä miestä. Yrittäminen ei siis vielä meillä ole käynnissä, joskin toivoisin tilanteen pian muuttuvan. Painostamaan en halua alkaa, molempien pitää haluta lasta yhtä paljon. Pitää siis purkaa vauvakuumetta vaikka täällä netissä ja jännäilen teidän puolestanne. :D

Ihanaa, aurinkoista talvea ja plussatuulia niitä toivoville!

Reda
 
Reda, meillä on siis sama tilanne. ;) minkä ikäiset lapset sulla on?

Pettunia: mun ovisviivat oli aina heikkoja, mutta ei se ilmeisesti estänyt lastensaantia.. hih. Taisi silti hidastaa. Esikoisen ovisplussan vielä oikein muistan, oli haaleempi kuin se kontrolli vaan silti kävi kuten kävi. :)

Voi jumpura, olis perin mukavaa jos kolmaskin tulisi helposti kuin toi kakkonen. Yritysaika osaa olla niin stressaavaa. Mutta toisaalta musta tuntuu, että näitä lapsiaan arvostaa vielä enemmän, kun on niin heitä toivonut.
 
Voi P12 :hug: mutta hienoa että gynekäynti on jo lähellä. Kyllä sieltä saa varmasti lisäapua.

Elmaleena: On tässä tullut jo muutama testi tehtyä viimoisen puolen vuoden aikana :ashamed: ja ovat olleet vitivalkoisia, ei mitään viivanpaikkaa. Että tiedä nyt, mitä tästäkin ajattelisi. Silloin muinoin kun haamu tuli testiin, niin oli tärppikin käynyt.
Mutta o-testiin tuli eilen ja tänään jonkinnäköistä viivaa, että kiireisiä iltoja luvassa...

Tervetuloa Reda ja Virvaliekki :wave:
 
täällä ollaan taustalla:wave:lueskelen kyllä kans nää teidän kuulumiset,mutta meille ei mitään uutta kuulu joten..ovista odotellaan,mutta taitaa olla et mies ei just silloin oo kotona,mikäli oikein veikkaan tota ajankohtaa:ashamed:mutta koitetaan ennen sitä puuhastella,eihän sitä voi tietää jos vaikka tärppäiskin:whistle:

mun vauvakuume kyllä vaan yltyy,kävin tossa läpi jotain lasteni vauva-vaatteita..voi kun ne on niin ihanan pieniä:heart: en oo niistä kaikista raaskinu luopua,ajattelin aina että jos sitä joskus vielä lisää saisi..:)

hyvää helmikuuta kaikille!
 
Tervetulloo kaikille uusille miunki puolestani!!
Kuule Elmaleena, siun tilanne näyttää aikas hienolta kun kerta haamuja saalistelet siellä. Toivon hartaasti että plussia tulis roppakaupalla. Täällä ei ihmeemmin ole testailtu viime kerran jälkeen, oon jo nin VÄSYNYT pettymyksiin.
Mutta mie ilmottelen hetimiten kun testailen miten käy, ellei täti ehdi kurvata paikalle aiemmin.
 
Sunflower11
Pahoittelut Elmaleena!

Mirjami_73 laitatko mulle tälle päivälle kp 1.
Nyt vasta alko kunnon vuoto ja lääkäri sano et siitä vasta lasketaan kun noi 3päivää oli vaan tiputtelua..
 
P12
Taustalta huikkaan kuulumisia! :)
Mulla alkoi tänäaamuna kp1, eilen oli polikäynti ja nyt alkaa kierronkartoitus, jos siinä kaikki ok, saadaan kokeilla luomusti kesään asti ja sitten alkaa ovulaation induktiot. Askel eteenpäin :) Kuulemma hyvät mahdollisuudet raskautua ihan luomusti, munasarjat ja kohtu on priimakunnossa ultralla katsottuna.

Eli ensi viikolla hormoniverikokeet, sitten folliultra kun alan tuntemaan ovulaatio-oireita, ja oviksen jälkeen progesteroni-verikoe. Sitten kun menkat myöhästyy ja alkaa epäilys raskaudesta, pääsen suoraan tarkkoihin veren hcg-määrityksiin ja alkuraskauden ultraan rv7. Hommat hyvässä hoidossa siis :) Palstailun vähennän lähelle nollatasoa, yritän jättää kaiken ylimääräisen stressin pois.

Plussatuulosia kaikille ja kaikkea hyvää jo alkaneille odotuksille ja tuleviin raskauksiin toivottelee pikkuinen :heart:
 

Yhteistyössä