kolmatta kaipaavien joulukuu

Ihania nuo lasten jutut Miuski ja Minnarun :LOL:

Kiitos Huldasharks! Luulin, että kamiraro oli saanut vasta haamusen. Siirrän plussanneisiin =)

Sandemar: Ok. Lisään lapset kohdallesi listalle =)

Ihanasti raskausoireita monella. Kyllä nyt on jänskät paikat :popcorn: Kuka testailee huomenna? Laittakaa tänne raporttia. Me jännätään täällä teidän puolesta! bd
 
Oireista: Joku on vaihtanu mun hinkkien tilalle kaks painavaa moukaria, jotka ei mahu liiveihin ja ovat älytsin kipeet. Leipoessa juili alamahaa silleen ku menkkoja ennen, vaikkei niitä pitäis vielä päiviin tulla. Iho oireilee, mulla hormonit laittaa ihon kuivaks ja pigmenttimuutoksia tulee, todella kipeäksi menee esim. leuan iho. Oliskohan jotain :)

Olipas omaa napaa tänä iltana...sori.
 
KHJ
Sandemar: en menis sanomaan että mitenkään iloitsen tästä tilanteesta! päinvastoin! Tokihan vauveli olisi ihana yllätys,mutta aika moni murhe varjostaa tätä tilannetta. Ja juuri olin saamas mielen tasapainoon niin sit tää rumba alkaa alusta......

Mutta elettävähän se on tämäkin päivä joten lippu korkeelle kaikilla!!! Kovasti toivon plussa tuulia kaikille!!!
 
Lista päivitetty!

Pettunia: lohdutushalaus :hug: Onnea uuteen kiertoon! bd

KHJ: Tilanteesi on tosi hermoja raastava. Saatko silloin tiistaina heti tuloksia vai pitääkö odotella keskiviikolle? Kovasti tsemppiä, että jaksat tämän piinaavan ajan yli.

Sandemar: Hyvältä kuulostaa =)
 
no nii eilen sit vuotoo alko tulemaan illalla vähän ja aamulla jo enemmän. Eli tännä olis sit kp2/28-32 joo nyt sit oottelen seuraavan kerran kunnolla ennenku alan testailee 3 kumminki ehdin jo tehdä. olis vauva ollu tervetullu mutta ei viel ollu kai aika ehtiipähä kuopus kasvaa vähä taas... Eteenpäin sanoi mummo lumessa!!! =)
 
kamiraro, onnittelut :) Pääsispä perässä...huomenna dpo11 ja ajattelin herkällä testillä aamupissan katsoa, pitäkää peukkuja!

Lämmöt koholla ja paleltaa, oksettaa, tissit on kipeet, alavatsalla painaa, päätä särkee koko ajan, makuaisti kateissa...kyllä mieli osaa nämä kaikki itselleen kehittää, jos oikein kovasti toivoo!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Täältä iloisia uutisia,eilen tein preglyn vai mikä olikaan ni aamulla toosi haaleen plussa,ostin sit apteekin oman testin ja tein nyt aamulla ja oli viiva vahvistunut vaikkakin oli vielä heikko :heart: MItehän on vaikuttaako ikä raskaushoormoonin kehitykseen,ku oon molemmista lapsista saanu vahvan plussan heti sinä pävänä ku menkat ollu myöhässä ja nyt jo 33kp ja haamu oli? Eilen ku miehen kans oltiin menossa kauppaan ja nousin autosta ni tuntu ÄLYTÖN vihlasu oikeella puolen ministen kohdalla,meni pian ohi.tästä ne IHANAT liitosoireet alkaa ja nämä ovat minun viimeiset kun en tee enää lapsia :) ( 3mas sectio tulee olemaan) Laitan kuvan testistä jos osaan. :hug: sitä tarvitseville ja onnea kaikille plussanneille ja haamuileville! :flower:

Tässäpäs tämä,hyvin hailu haamu,mut on silti ainakin mun ja miehen mielestä :LOL: kp 33..Iltatähti 4+4 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
maitsu 83: onnea

kamiraro: hitaasti mutta varmasti tuo viiva vahvistuu =)

on: eilinen jäi hyödyntämättä joten ollaan taas hyvin heikkoilla onnistumis mahdollisuuksilla no näillä se on mentävä, uusi vuosi ja uudet kujeet edessä, täti on tänne tulossa vasta ensi vuonna =) tietysti toivoisin että jättäisi vierailun vuodelle 2012 =)=)=)=)

huldis: käyn kommentoimassa siuta tuolla toisessa pinossa =)

leppoisaa lepopäivää =)
 
Kamiraro: Onnea kovasti paljon, jopa minun sokeat silmäni näkevät viivan!

Maitsulle: Onnitelut myös.

Kivan kuuloisia oireita muillakin.. Toivottavasti pärähtää plussat pian näkyviin.

Kylläpäs tuolla toisaalla jaksetaanki vatuloida ja tapella. En ole jaksanut sinne itse mitään vähään aikaan kirjoittaakkaan. Itse kyllä luen kaikkien viestit ja valitettavasti olen huono kommentoimaan. Onnea plussista ja voimia uuteen yritykseen on helppo toivottaa. Itse en tikuttelua harrasta, joten siihenkään en osaa mitään sanoa. Itse olen tämmöinen tunteella eläjä ja kaikki tapahtuu jos niin on tarkoitus.
Nyt tuntuu aika matelevan oikein urakalla, kun kuitenkin salaa kokoajan toivoo, että olis sittenkin jokin pieni ihme saanut alkunsa. Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato!

Hih isäntä kävi just puritamassa tissistä ja totes että sulla on tissit turvoksissa. Itse ne kyllä huomaa. Päätä särkee kokoaja, ei paljoa, mut vähän kokoajan, eikä meinaa lääke auttaa. Veto pois...
 
mulla ei oo nyt hajuakaan mistä tappelemisesta te puhutta, mutta ei haittaa, ei kyllä ees kiinnosta mitkään taistelut.
maitsulle pienet onnittelut ja kamirarolle vielä pienemmät. onnittelen vasta sit kunnolla ja isoosti ku nään ihan oikeasti viivat noissa teidän testeissä. sori :ashamed:
muille ja itselleni toivotan vielä paljon pitkäjänteisyyttä. kyllä se plussa vielä meille muillekkin tuloo :popcorn:
om: joko ovuloin kaksi kertaa tai sitten ovis on vasta nyt. eli tasan samat oireet oli eilen mitä viikko sitten. paksua kirkasta limaa tuli het varmaa ruokalusikallinen ja sit se muuttu vetiseks ja sitähän sitte tuli!!!! aattelin jo että oonko oikeasti alkanu kärsiä virtsan pidätys ongelmasta, mutta ei , kyllä se ihan muuta vuotoa oli. lisäks vasemalla (terveellä puolella) tuntu äkillinen aivan mieletön vihlasu!! :eek: sellanen vielä,että kirkkaan liman seas on ihan kirkkaan punasia veri viiruja,niinku langan pätkiä. viikko sitte liman kans tuli ihan selkeetä ruskeeta/vaaleanpunasta verta. on vähä sellanen WTF?!?!-olo. varsinkin ku tissit on niin kamalan kipeät jo 4päivää ja eilen alko jumalaton närästys, mistä en todellakaan oo kärsiny muillon ku raskausaikoina.
mun roppa on iiihaaan sekasin :confused: :O :headwall:
 
Onnea plussista!! Toivottavasti itselle (muiden joukossa :) ) tulisi se kaivattu lahja jouluna. :heart:

Vaikka päätin etten mitään kirjoita niin nyt on jo pakko! Oireita tai ainakin tuntemuksia jostakin on vaikka mitä!! Ovis oli viikko sitten, en tikuttanut mutta oireinden perusteella oli la, eli tänään olis n. dpo 8. Pari päivää oviksen jälkeen oli ns. normaalia, mutta sitten alkoi tuntua pientä juilimista joka on vahvistunut päivä päivältä ja parina päivänä ollut nyt oikein jatkuvaa ja vihlovaakin. Torstaina paistinpannua nostessa vihlaisi oikein kivasti... Sellaista vihlontajuilimista tuntuu nyttenkin kokoajan. Ja rauta maistuu suussa. Torstaina töissä piti työkaverille sanoa että kattoo onko mulla verta suussa kun tuli niin voimakas raudan maku. Eilen oli sama juttu ja tänä aamunakin... Päässä sellainen suhina olo, päätä vähän kuin särkisi, muttei kuitenkaan. Väynytkin oon viikion ajan ollut, mutta sen pistän kyllä kuun piikkiin, on meinaan täyttynyt ja täysi nyt. Mulla kuu vaikuttaa uniin, mutta muuten ei ole mitään vaikutusta ollut. Kahdet kunnon menkat ollu kierukan jälkeen, eikä kummassakaan kierrossa tällaista ole ollu.
Mitään toiveita en yritä herätellä... päin vastoin, yritän pitää ajatukset pois, mutta tää mahajuilinta on kokoajan mukana niin ei oikein pysty ajattelee mitään. Testejä on kaapissa odottamassa ja olisikin jo ihana saada vastauksia, mutten viitsi vielä testata kun ei siinä kuitenkaan mitään näy ja sitten vaan pahoittaa mielensä turhaan.
 
kaneli: Iso lohdutushalaus :hug: Olin jo ihan varma, että plussaat parin päivän kuluessa. Ihanaa, että osaat suhtautua asiaan noin ja suunnata katseen taas tulevaan =) Paljon onnea uuteen kiertoon!

kamiraro: ONNEA :flower: :heart: Sieltä se viiva vahvistuu =) Siirsin sinut jo eilen plussanneisiin. Vedähän täältä iso joukko perässäsi =)

maitsu: ONNEA :flower: :heart: Siirränkö sinutkin plussanneisiin? En tiedä vaikuttaako ikä. Ainakin itse sain myös aika myöhään viimeksi plussan. Muistaakseni kp 27 tuli selvä nega ja kp 32 tms. sain CB:stä tekstin raskaana. Voipi siis olla, että vaikuttaa. Tietysti siinä on myös riski, että hidas nousu johtuu kemiallisesta eli uutta testiä vain parin päivän päästä, jotta tiedät vahvistuuko viiva.

m0308: Entä, jos tämä olikin kiinnittymiskipua? Mulla tuli ainakin vetistä valkovuotoa tosi paljon edellisen raskauden alkumetreillä. Oli just sellainen olo, että pissit lirahti housuun. :whistle:

Mulla on myös hieman varovainen asenne haamuviivoihin. En itse uskalla uskoa ennen kuin viiva on tosi vahva tai tulee se selkeä raskaana teksti. Viime raskaudessa vain vilkaisin sitä negaksi tulkitsemaani testiä ja tungin samantien syvälle roskiin, etten tiiraile sitä enempää. Tässä asiassa me kuumeilijat ollaan niin erillaisia. Osa ei halua plussanneisiin edes selvän plussan saatuaan ennen ultra varmistusta. Sen vuoksi en siirtänyt kamiraroa vielä plussanneisiin ennen kuin hänen oma mielipiteensä asiasta vahvistui (Kiitos vielä Huldasharks). Hyvä, kun joku uskaltaa iloita turhia murehtimatta heti viivasen nähdessään =) Voisit kamiraro säteillä sitä luottamusta minuunkin :D Luulen, että jos tässä jossain vaiheessa tärppää, pelkään loppuun asti jonkin menevän pieleen.
 
Santtu: Me mennäänkin ihan samaa tahtia. Sama dpo päivä menossa. Oireita olen myös havainnut ja paljolti samoja mitä sinullakin. Yritän kuitenkin painaa ne taka-alalle ja miettiä, että ne on vain oireita tulevasta vuodosta. Polla on ihan sekaisin jo... Tuo kuujuttu selittäisi kyllä nämä viimeiset levottomat yöt. Mietin jo sitäkin raskausoireena. :ashamed: Miten ihmeessä sitä jaksaa odotella jouluaattoon ja nauttia joulusta, jos vuoto alkaakin silloin? Testaan siis jouluna, jos silloin vielä on tarvetta. Koska ajattelit testata?

Mies on syönyt tänään jo pari kunnon ateriaa, jota tässä naureskelin. Mies totesi siihen pilke silmäkulmassa, että kai hän on raskaana, kun on koko ajan nälkä. :LOL: Onneksi tuo osaa ottaa rennosti ja vitsailla asiasta. =)
 
Barbamama, Kiva kun on joku "samassa veneessä" ;) Voidaan sitten yhdessä kiukutella joulu, jos siltä näyttää ;) Testata ajattelin herkällä testillä tostaina ja sitten aattona vielä perus Prisman testillä. Jos niissä jotain näkyy, teen vielä digin sillon aattona ja paketoin sen miehelle annettavaksi :heart: Saa sen kyllä sitten niin ettei muut näe ;)
 
Siirrä vaan (mulla ei koskaa oo kemiallista raskautta ollukkaa..jospa ei siis tämäkään ois..) Ajattelinki et käyn huomenna labrassa otattaan verestä testin,et mitä se sanoo sit..mut edelleen oireita on viluttaa,ja kuuma eli kuumia aaltoja,ala masu on turvonnut,yököttää päivittäin,väsyttää,ja tuntuu en menkat alkais mut tulee vaan kirkasta valkkaria hyvä niin :) kiitokset onnitteluista!
 
Onnea kamiraro ja maitsu!!!

Toivottavasti pääsisin teidän vanavedessä odottajiin. Tänään apteekin omaan testiin testiajan jälkeen kun katsoin, niin selvä viiva oli ilmestynyt (mieskin näki). Oli ehkä väritön ja kai haamuksi luokittelisin, mutta koskaan en apteekin testiin ole vastaavaa saanut, ellei raskaus olisi alkanut. Jännittää ihan hirmusti. Muutaman päivän päästä uusi testi!
 
mymosa
Onnea haamuilijoille, toivottavasti vahvistuu testit ihan kunnon plussaksi.

Mä sitten menin tekee sen ovistestin, davidin.. ei mitään.. kontrolliviiva vaan. outo.. onko tuo testi tuollanen vai?? mulla aina ollut ees se haalea viiva, joten vähän ihmetyttää.. Vaikuttaako metut..
 
Nyt täytyy jakaa ja toivon että saan palautetta !!!

Outo O:

tosiaan kp 15 oli limat ja semmoinen reilun vartin mittainen kipuilu muniksissa todella kova, maha sekaisin. Kp 16 ei ihmeitä vatsa sekaisin. Kp 17 aivan järkyttävät munis kivut säteili ihan reisiin ja vatsa sekaisin ja muutenkin huono-olo ja tänään kp 18 vatsa sekaisin yhä rinnoissa semmoinen tunne muutaman kerran kuin maito nousisi ja vatsa aivan kamalan turvonnu ja aamulla tuntui vatsassa kuin olisi tullu tehtyä kunnon vatsatreeni, osaisitteko kertoa mikä näistä päivistä voisi olla O päivä ? Mie kyllä ihmettelen miten nää kivut voi olla näin kovat ja yks outo asia jota olen jo muutaman kierron ihmetelly miun rinnat ei oo kipeytyny niin ku normaalisti kierron aikana, ne on joskus niin kipeät ettei niihin saa koskea, riittää että katsoo !!! miun on varmaan vuoden alusta otettava yhteyttä neuvolaan ja jos sitä kautta tulis vastauksia näihin aivan järkyttäviin kipuihin ! Oon lukenu että useammalla naisella synnytysten myötä kivut on kasvaneet. Kiitän ja kumarran jo ennakkoon.
 
mymosa: Ne Davidit on just tollasia..... Oliskohan ne ei niin herkkiä ja siksi ei näytä oikein mitään-mulla ei edes ovista :)

Minnarun: Mulla tissit kipeytyy oviksen aikaan, se on siis normaalia. Oletko seurannut vuotoja?
Noi kivut on niin yksilöllisiä, ettei niistä voi päätellä oikein mitään, ainakaan ulkopuolinen. Joillain kivut ja limat kestää viikonkin ennen ovista ja toisilla vain hetken (siis vaikka vain pari tuntia on oireita), MUTTA oviksen tietää ilmeisesti juuri tapahtuneen, KUN limailut loppuu kuin seinään. Eli kuivuus iskee heti munasolun irrottua.
 
Minnarun: Meinasin kommentoida samaa kuin Huldasharks, että limoista ja muista oireista yhteensä olen saanut pääteltyä oviksen ajankohdan. Ilmeisesti et ole tikuttanut tai mittaillut lämpöjä? Juon greippimehua sen vuoksi, että limaa tulee selkeästi enemmän. Silloin on helpompi bongata limailun alku ja loppu. Sitä tuli nyt useampi päivä ihan kunnolla ja loppui yhtäkkiä kipujen jälkeen. Silloin myös lämmöt nousivat ja ovistestin viivat haalistuivat olemattomiin parina seuraavina päivinä. Olen joltain näistä ketjuista lukenut, että pari päivää oviksen jälkeen voi kipuilla keltarauhanen? Eikö se niin ollut? Tietääkö joku? Nuo oviskivut ovat kyllä itselläkin ihan selkeästi koventuneet vuosien varrella ja erityisesti synnytysten jälkeen. Toisaalta kuukautiskivut ovat taas helpottaneet.

leana: Peukutuksia, että saat kunnon viivan parin päivän kuluttua testiin! Ihanaa, kun tulee näin paljon niitä parhaita joululahjoja =)

maitsu: Siirrän sinut plussanneisiin. Hienoja oireita on jo =)
 

Yhteistyössä