******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa Kiitos uudesta pinosta!

InkeriIisakki, miranda-81 ja Maijamehi :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Monella jo paljon päiviä kasassa, jospa niitä plussauutisiakin saataisiin tässä kuussa. :)

Barbamama samalla tavalla minäkin kuopuksen plussaa odotellessa aina toivoin ilouutisia, vaikka se järjellä ajatellen ei välttämättä olisi ollut mahdollista. Oli milloin mitäkin oiretta ja lopultahan se plussa tuli juuri sellaisesta kierrosta, josta olin poikkeuksellisesti todennut ettei varmasti mitään plussaa tule vaan täti; ei oireita ja peiton heilutteluakin vasta juuri niihin aikoihin kun tädin piti tulla kylään. Toisin kuitenkin kävi. Voimia toiveikkuuden kanssa!

ON: Ei mitään uutta. Lasten sairastelut alkavat olla elettyä elämää taas toistaiseksi ja minä elättelen toiveita paremmista yöunista.
 
Sunflower11
Olipa tääkin pino tippunut alas :)

Täällä on viikonloppu ollut yhtä juhlimista :D Nyt voidaan taas palata arkeen.. Tuli huomattua et nyt on "jo" kp 11 :D Ei oo oikeen kerennyt ajattelemaan kun on ollut muuta tekemistä (tahallaankin keksin kaikennäköistä etten käytä koko ajatusvarastoani tähän "vauvaprojektiin")
 
Usvametsän neito hieno pudotus! Ja kyllä tänään on punnituspäivä, joten ihan oikeassa välissä hehkutit. :D

Paino ei ole täällä pudonnut vaan on pysynyt entisessä lukemassa. No, kyllä sen toisaalta ymmärtää kun eilen tuli pitkästä aikaa syötyä pitsaa, pastaa ym. joka kivasti pistää turvottamaan.:whistle:

Sunflower muun tekemisen keksiminen on kyllä hyvä juttu, niin ei kaikki jää pyörimään vauvautumisen ympärille. Varsinkin jos se muu tekeminen on jotain hauskaa ja rentouttavaa. Mukavaa paluuta arkeen! :)
 
Harmittelut kaikille negan saaneille ja tädin tavanneille :hug:

ON: Ovista on tullut testailtua, mutta viiva ei jäi kontrollia vaaleammaksi kunten odotinkin. Tosin esikoista yrittäessä en saanut kertaakaan ovistestistä plussaa ;)

Kp 24 (?) taitaa olla menossa. Teroja jäljellä kolme kpl joten kuukautisia (tai toiveikkaasti, muttei kovin realistisesti plussaa) sunnuntaille. Kuukautiskipumaista kipua tuntunut melko voimakkaastikin torstai-lauantai välillä. Liekö sitten johtunut noista teroista. Myös rinnat on tosi arat.

Onko täällä muita terolutteja syövää? Sivuvaikutuksista olis kiva kuulla :)
 
InkeriIisakki, Maijamehi, Sametuli ja Miranda :hug:

Bassets Tervetuloa sinulle!

Ovista en sitten bongannut, kun tikut ei olleet käytössä. Tuurilla nyt sitten ei ovis-kipuja ollutkaan niinkuin kahdessa viimeisessä. Ja limatkin oli ihan oudossa kohtaa. No,toiveet ei ole hirveen korkealla tämän kierron suhteen. Peittoja on kyllä heilutettu ahkerasti joka toinen päivä =)

Painonpudotus -5,2kg :)

Niisku kp 20/29-32
 
mymosa: Saako udella, että mihin vaivaan ja mille päiville sulle määrättiin terot ja onko ollut apua?
Mulle määrättiin pitkiin kiertoihin kierron 16-25. pvä. Esikoinen sai alkunsa 3. terokuurista :)

Täällä ei "onneksi" ehditä kauheasti stressata tätä vauvautumista tällä hetkellä. 1 v ja 2 v vilkaat pojat jotka eivät nuku öisin :kieh: ynnättynä vesivahingolla (neljäs kolmen vuoden sisään, nyt tosin vain keittiö auki), laajennusprojektin käynnistämisellä, rikkinäisellä autolla ja kahdella ponilla pitää siitä huolen...
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Bassets, mulle on määrätty terot tällä kertaa ainoastaan menkkojen aloittamiseen. Eli ilmeisesti menkat ei taas suostu alkamaan ilman teroja, kierrot venyy ym. Syön siis sattunaisesti sen 10päivää. Ennen söin samalain ku säkin.

Nyt otettiin terot, ettei kierto taas venyis ja saadaan munasarjat ultrattua kp 12
 
InkeriIisakki kaikkea hyvää sinulle, opiskeluiloa ja plussatuulia sitten kun aika on kypsä. :hug:

Heja voi harmi... :( Tsemppiä uuteen kiertoon. Jospa nämä olisivat viimeiset kuukautiset aikoihin!
 
Viimeksi muokattu:
InkeriIisakki: Voi harmi! Toivottavasti teillä on kaikki hyvin kuitenkin. Kaikkea hyvää jatkossa! :wave:

Heja: :hug:

Omaa napaa... Olen flunssan kourissa enkä ole kauheasti jaksanut mitään kommentoida. Oireita on, mutta ne on kaikki hyvin todennäköisesti vain flunssan ja lähestyvän tädin aiheuttamia. Olen siis jo miltei menettänyt toivon tältä kierrolta. Punaista näkyy ennen viikonloppua... :( Tunnelmat on aika masentuneet sekä itsellä että miehellä, kun ei tämä vain onnistu. Ollaan jo mietitty, että jos mitään ei tapahdu parin kierron aikana, lähdetään yksityisen kautta tutkimuksiin onko joku vialla. Meillä on jo sen verran ikää, ettei voida jäädä vain odottelemaan, jos meinataan vielä yhteinen elävä lapsi joskus saada. (tämä negasävyisyys on selvä merkki tädistä) :headwall:
 
Voi Barbamama... Kuulostat siltä että olet halauksen tarpeessa. :hug: Menetyksen ja surun jälkeen jonka olette kokeneet, ei ole ihme, että odotuksen odotus alkaa väsyttää ja mieli maassa. Varmasti ihan viisasta lähteä tutkimuksiin jos plussaa ei ala kuulua. Saatte sitten ainakin selvyyden siihen onko mitään konkreettista syytä olemassa.
 
mymosa
Barbbiksele hali.. tiedän fiiliksen pettyä joka kerta.. voi sua :(

Mäkin niin toivoin, että saisin sen kolmannen ennen 30v.. mutta saa taas nähdä, joudunko siirtämään tuota rajaa.. Mutta kovin suurta ikäeroa en halua.. Muutenkin joku selvyys, kannattaako tässä edes toivoa.
 
Sunflower11
Barbamamalle halit!

Jomottelee.. kiva kun alkaa jo nyt kipuilemaan toi oviksen läheneminen.. No gynelle on varattu aika ens viikoks, et kyselen samalla sieltä sitten..
 
täällä odotellaan ovista,parina päivän olen jo testaillut ja tänään näytti jo haalean viivan...ihan mielenkiinnosta haluan tätä testaillä,että pitääkö miun tuntemukset,kipuilut ym limailut paikkaansa kuinka paljon...tänään siis tuntunut painetta,turvotusta ja nippailuja,ja tänään myös alkoi viivaa o-testissä näkyä...ja kyllähän merkit näyttäis menevän yksiin testien tulosten kanssa..katsotaan miten vahvistuu viiva.:) jospa sitä saisi kuun lopussa testailla noita r-testejäkin ja saisi niihin jotain tuloksia..:)
 
mut saa tuolta kiertopäivistä poistaa.. vuodot loppunu ja tuhruttelua välillä mut nyt ootellaan niit oikeita menkkoja ja sit ilmottelen kiertopäiviä ja kunnon yritys saa alkaa vasta menkkojen jälkeen..
 
sunflower mulla kans oikeastaan täs jo muutaman päivän tuntunut outoa tunnetta mahan seudulla,entiä olisiko voinut olla sitten jo esim.eilen ovis?? eilen oli kuiteskin vasta kp 11,ja viimesen clomifenin otin kp7.

mut joo mä en ole kirjotellut pitkään aikaan kun toi alkukierto aina on niin tylsää..ja nyt vasta tänään päästiin ekat yrityksetkin alottaan. et hu pitää ottaa uusiksi,koska mä aion olla nyt erittäin aktiivinen tämän kierron suhteen,sillä oon pättänyt et jos nyt ei onnaa niin ens kierrolla en clomifenejä alota.

Kaikille kovaa tsemppiä tähän kuuhun!!!

barbamama:hug:

bassets mä syön myös teroja,muuten kierrot tooosi pitkiä,mulla ei ole mitn.sivuvaikutuksia ainakaan tullut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin onni;23297497:
Usvametsän neito hieno pudotus! Ja kyllä tänään on punnituspäivä, joten ihan oikeassa välissä hehkutit. :D
Ai sekö olikin punnituspäivä? :D Minun sisäinen kalenterini sitten oli sekaisin.

On muuten vauvakuume nyt vähä hellittäny ku on tuo koiranpentu.. tullu sille ostettua kaikkea hömppää "vauvatarviketta". Mut sen verran on täytyny todeta että vauva on tsiljoona kertaa helpompi.. :D Ainaki jos vertaa tuota koirulia meidän lasten vauva-aikoihin. Tuo puree kaiken mitä eteensä sattuu.. Koko kämppä haisee valkopippurille ja etikalle.. Puruleluja ja -luita pitäisi olla riittämiin. Lastenhuoneeseen sillä on pääsy tiukasti kielletty, siellä on lasten lelut ja lapsilla rauha. Toisaalta ihmeen rauhassa se on antanu lasten olla. Nuorempi sen kanssa enempi hästää, juoksee sen kanssa ja syöttää kädestä. Vanhempaa poikaa näyttää lähinnä tympivän koko koira kun se ei osaa vielä temppuja. :D Se sanoo aina mulle "äiti, sano isosti ISTU", vissiin aattelee että se paremmin tottelee.. Oman nimensä se on nyt oppinu tuntemaan. Heti juoksee luokse kun huutaa nimen. Jos seuraavaksi rupeais opettamaan sitä istumista.
 
Sunflower11
Pienitytöntylleröinen: Jospa sulla sitten on ovis ollut :) Mulla taitaa viikkoa ennen alkaa tuntumaan/kipuilemaan :(

Tännekin vielä naureskelen tota mun ovistestiä :LOL: En käsitä miten se meni tolleen :D Toi viivanpaikka ihan valkosena ja ympärillä toi tausta punainen..

 
sunflower no ohhoh,on kyllä aikas jännän näköinen testi! mitenkä se onkin tuollaseks mennyt.
entiä oliko ovis kipuilua vai mitä..mutta en kyllä menisi uskomaan et sitä oli,tai toivon ettei ole vielä olllut sillä eilen oli vasta ekat sekstaamiset. oon kyllä kuullut etr joillakin voi ovis olla jopa kahestikin kierron aikana.
kun edellisillä kierroilla on tuntunut samaa outoa tunnetta vasta kp17 maissa...
 

Yhteistyössä