******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
En tiedä mitä aatella. mulla loppui nyt sitten eilen noi menkat, kestivät 6 päivää. viime kuussa kesti 8 päivää. tänään kp7.
Mä yritin sulatella sitä ajatusta keskenmenosta, en osaa olla hirveen surullinen kun aatteelin jo ettei vauvaa voi olla tulossa kun menkat tuli.
Yhdelle ystävälle siitä sanoin ja hän sanoi että se luonto vaan karsii vialliset pois. että olisitta saaneet vammaisen lapsen. Vähän kyllä loukkaannuin vaikka tiedän hänen olevankin oikeassa.
Jos tämä oli keskenmeno eikä vaan viallinen testi.
Mä teen huomenaamulla uuden.
 
huomenet

m0308: :hug:

InkeriIisakki
: oletko testannut jollain muulla testillä? Missä vaiheessa sait ensimmäisen ensimmäisen haamun? Voihan se tosiaan kemiallinen olla..

ensi viikolla aika polille.. jospa sitten ollaan viisampia. Ainakin toivon kovasti. ovis kerkee olla.. jos sitä edes tapahtuu. Ainakin viivat tummuneet.

Tuosta luteaalivaiheesta.. Mulla kun itse ovulaatio ajankohta voi heittää rajustikkin, mutta aika ovisplussastas menkkoihin on aina 14 vrk.. onko tämä sitten hyvä vai huono?? Väillä ovulaatiuo on kp 15, välillä kp24.. nyt näyttäis sijoittuvan kp18-19 tietämille.

plussa tuulia josaiselle!
palailen varmaan kertomaan sitten jos polilla selviää jotain.
Pahin pelko kai on että käskeevät alkaa syödä pillereitä tms, että nämä oireet tasoittuis.
 
huomenet! mulla tätä kiertoa ei voi oikein sanoa yrityskierroksi,eipä tuo sekstailu meillä oikein nyt onnaa..miestä ei vaan kiinnosta kait...nytkin menossa jo kp15,että eipä tässä enään niitä toivon päiviä ole edes kohta.

ja muutenkin en tiä mikä tökkii.mut joku vaan...huoh,paistaisi edes aurinko!
 
Danjuska: Taisin testata predictorilla sillon haamun kp 30?/41 ja sen jälkeen negan kp41/41 ja sitten tosiaan kp6 tuli taas haamu.
Ehkä on vaan huono tuuri ja kaikki testit jotka on haamuja johtuukin vain huonoista testeistä, tosin toi viimeisin oli apteekin oma testi? eikös sen pitäis olla hyvä testi?
 
sunflower onko meillä sama kp ollut?? vai miten toi eka sivu menee et mulla olis ko kp 20?? vai eikö kukaan ole päivittänyt sitä...

mä yleensä merkkaan kalenteriini kun menkat alkaa mut nyt viime menkkoja en ole laittanut,en muistanut....ja nyt siis entiä mikä mun kp on??? kun mun piti aloittaa ne terolutitkin jo kp15...oisko mulla se nyt...kun muistelen et mulla oli päivän jäljessä sun kp:hen sunflower
 
Sunflower11
Pienitytöntylleröinen: Näkyis päivityksen olevan etukäteen laitettu, keskiviikon, eli silloin on kp 20 ja näytti siullakin olevan, eli samoilla kp:llä mennään, nyt kp 16 mulla :)
 
Jahas... Tänään taitaa olla kp 29. Tein aamulla testin varmuuden vuoksi ja tulos oli negatiivinen :|
Ja nyt illalla pyyhkiessä näkyi pientä verivanaa joten kp 1 tulee sitten varmaan huomenna tai maanantaina.

Tuossa laskeskelin, että jos seuraavasta kierrosta tärppäisi niin LA olis 21.12 ja mulla on yleensä mennyt muutaman päivän yli joten jouluaattona.... Tietysti tämä nyt on vaan jossittelua, mutta en kyllä haluais viettää joulua sairaalassa varsinkin kun on nuo 1 v ja 2 v kaverit kotona. Jäis samalla kuopuksen eka joulu jossa hänkin saa olla kunnolla mukana kokematta.

Toisaalta aikas pieniä on murheet kun tuollaista mietin ;)
 
Sunflower11
Tais tulla ovis+ testiin, tarkistan vielä digillä että tuleeko hymyä :D Oletettavasti tulee, vahvempi viiva tuli kuin tyhjästä (eilen ei ollut mitään) ja on vahvempi kuin viime kierron digitestillä vahvistettu ovis+.
Tiedän siis mitä meillä tehdään tänään :D
 
sunnuntaita kaikille!...minä olin eilen viihteellä ja hyvää teki.. tulin kotiin kyllä jo kymmenen aikaan,kun oltiin aloiteltu jo kolmen jälkeen..miehen vein lentokentälle viiden aikaan,lähti kotimaassaan käymään..
Tein tuossa huvikseni vielä ovistestin,negaa on näyttänyt torstain jälkeen,mutta nyt taas testiviiva vahvistunut!!!...siis täh....Limailu on loppunut on muutenkin kuiva kausi alkanut...tosi outoa,harmi vaan kun ei voi enää varmistella ,jos se ovis muka oisikin huomenna..( noh,ei auta turhaan surra sellsta mitä ei tiedä...parin viikon päästähän sen sit tietää..toisaalta mietin sitäkin että jos hedelmöitys ois tapahtumassa,voisiko ovulaatio testi näyttää vain vahvoja viivoja oviksen jälkeenkin,mulla viivat oli tosi heikot oletetun oviksen jälkeen ja limailu loppui myös.
Saapa nähdä.
 
sunflower noh,ei muutakuin harjoitusta vain!=)

voiko tosiaan olla sillain et muistelen et mulla oli ovis tuntemuksia viime kierrossa vasta siellä kp16-18 paikkeilla,mut myöhään siis,ja nyt mulla oli niitä tuntemuksia jo kp10 tienoilla...

tää kierto ei ole ollut kyl yhtään mikään yrityskierto meillä kun yrityksiä on jäänyt vain pariin kertaan,kp 12 ja kp 15
 
Näyttää, että tässä pinossa kirjoittelijoilla on aikas vähän noita yrityskertoja takana, hyvä niin :)
Mietin kuitenkin, että missä vaiheessa olette hakeutuneet/ajatelleet hakeutua lääkärin tutkimuksiin jos kolmosta ei kuulu?

ON: Mulle voi päivittää kp 1
 
Bassets: miulla on kyllä yrityskertoja vaikka muille jakaa =)

Toverini: kokemuksia kaivataan ?!?! oviksesta onko kellä muilla ihan kamala väsymys keskittymiskyky on ihan heikko ja tuntuu jopa välillä että väsyttää niin ettei jaksa puhua ? rintoja kutittaa ja huono-olo ? höpötänkin ihan mitä sattuu piti puhua uimisesta puhuin luistelusta ????
 
Bassets: miulla on kyllä yrityskertoja vaikka muille jakaa =)

Toverini: kokemuksia kaivataan ?!?! oviksesta onko kellä muilla ihan kamala väsymys keskittymiskyky on ihan heikko ja tuntuu jopa välillä että väsyttää niin ettei jaksa puhua ? rintoja kutittaa ja huono-olo ? höpötänkin ihan mitä sattuu piti puhua uimisesta puhuin luistelusta ????
minulla ainakin ajatus on ihan hakoteillä saatan puhuessa unohtaa mitä olen kertomassa. rintoja mulla tai toista rintaa kutittaa,oikeaa puolta,mistä arvelen muniksen toimineen oviksen aikaan,mahtaakohan liittyä toisiinsa. Onko muita joilla rinnat arkana ymm vain samalta puolelta kuin ovulaatio tapahtunut,siis arkana heti ovulaation jälkeen,mulla yleensä tulee kipeiksi n. viikko ennen menkkoja.
Jotain ihme vihlontoja on alavasalla ollut..jännäillä saa.
Koitan pitää itseni kiireisenä ja väsyttää illasta jotaa ei turhaan ajatukset saisi valtaa tän viikon aikana näihin raskautumisajatuksiin.

Ohhohijaa..ihanat yöunet takana yksin hiljaisessa kodissa,mies matkalla ja lapset mummulassa,menevät tänään suoraan päiväkotiin..:) näin vain jotain ihme painajaisia,jotka onneksi herätti vasta 4min ennen kun herätyskello sitten soikin..
Nyt kahvia naamaan ja naamaan laitto ja sit kipaisen töihin.

Ihanaa viikkoa kaikille:flower: pidetään lippu korkealla!
 
Sunflower11
Kyl välillä tuntuu itekki olevan ihan pihalla oviksen aikaan :whistle:

Aamulla testattu digillä hymynaama, oletan et huomenna ei näy liuskoissa mitään niin sit tänään on dpo 0 (koska eilenkin samanvahvunen viiva liuskalla kuin tänään). Katsotaan, huomenna tiedän enemmän.
 
Sunflower. meillä onkin yhteinen jännitys matka =)
minäkin ihan oireiden perusteella oletan tänään olevan dpo 1 ainenkin toivon, olisi edes jonkinlainen toivon kipinä olemassa, voi toivon niin ?

Aika hiljaista on meidän tiimillä taitaa usealla olla alkukierron ikävät päivät ja silloin ei tee mieli paljon kirjoitella... kaikille aurinkoista kevättä ?
 
Moikka!
Ja ihan hirveesti pahoitteluita omanapajutusta jo valmiiksi. palaan tarkastelemaan ketjua tarkemmin paremmalla ajalla. Nyt tulin vain jakamaan jonkun kanssa tämän fiiliksen:

Mulla siis oviksen aikana ja jälkeen vatsa pinkeänä, ensin kipeä oikealta puolelta nyt vihlovainen ja sukkapuikko vihlaisuja sisempänä, selkä jäykkänä, kuvotusta ja pientä vuotoa eilen. En pysty istumaan ihan kippurassa sillä alavatsa "taistelee" farkun kanssa. Ennen ovista siis yhdyntä, joten ...pidän peukkuja. kp 13/25 yk 2 . Kierto lyhentynyt jo parin kierron aikana ja ovis oli siis jo kp 10. Tunnen oviksen merkit hyvin joten siitä ei ole epäilystä.

Onnittelut mikäli plussanneita siis on ollut :flower: ja tsempit vielä yrittäville! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan kovasti plussatuulia ketjulaisille tässä kuussa. <3 Jospa sitten urakalla loppukuusta jännätään!
Minäkin ovista odottelen, eilen vielä ihan haamuviiva. Tikutan varmuuden vuoksi kun vielä on tikkuja kaapissa. Tosin limailu ei vielä kunnolla alkanut eli ehkä loppuviikosta vasta tulossa... Aika tympee olo toistaseksi tän yrityksenkin suhteen, kun päätä särkee ja kurkku kipee koko ajan - ilmeisesti joku pikkupöpö tuli pilaamaan tämän lomaviikkonikin :(
 

Yhteistyössä