*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

runttipulla testikuvia kehiin ;) harmaalle maanantaiaamulle vähän piristystä...

Mulla on nyt maltti menny oviksen odottelun suhteen. Eilinen testi, vaikka plussalta näyttikin, ei sitä ollut. Oon parin tikuttelukierron aikana oppinut sen, että jos itselle jää mietinnän varaa onko testi plussa vai ei, se ei sitä ole. Vaikka nopsaan tummuikin niin silti jäi mietityttämään joten tikuttelu jatkuu...sitä täydellistä plussaa odotellessa, mikäli sitä edes tässä kierossa tulee. Vielä tässä on toki aikaa oviksen tulla, mä vaan niin mieluusti jo luopuisin näistä päänsäryistä, turvotuksista ja limailuista. Ja nyt syksyn aikana tulleesta uudesta ovis-tuttavuudesta - herpeksestä, joka pesiytyy joko huuleen tai leukaan. Tällä kertaa kukkii leuka eikä mitenkään huomaamattomasti...

Maanantai-fiiliksillä.. :headwall:
 
Huomenia, testattu taas - ja siinä viiden minuutin sisään tuli samanlainen aavistus, siis ihan
olematon viiva(npaikka?) mutta nyt kun on aikaa yli tunti, tuossa testissä onki hailakka vaaleanpunainen viiva.
Koitan kuvata myöhemmin, nyt tuo kuopus roikkuu lahkeissa niin ettei tästä tule mitään.....
 
Täällä kp27 ja nega testattu jo tänään...vähän aikaisessahan mä oon noiden testien kans mutta minkäs teet kun niitä on kaappi täynnä :D ei ole tuntemuksia, en saanu kunnon ovisplussaa joten ei ole kyllä toiveet mitenkään kovin korkealla tämän kierron suhteen.
 
Bindi, älä vielä toiveita heitä pois! Jostain luin, että kun menkat pitäisi alkaa, se hcg:n määrä on elimiestissö 5-50jotain millimoolia :)D) joten jos hitaasti nousee, sehän näkyy vasta pari päivää myöhemmin kuinnekkojen pitäisi alkaa... Et sinänsä tää etukäteen testailu on vähän hupsua, mutta... minkäs teet :D

Nyt päikyille kun muutkin nukkuu, ihan järkyttävä väsymys. (vaikka pitäis kyllä siivota...)
 
mimosan::hug: tosi harmi! Tuon takia nuo superherkät r-testit on vähän huonoja, voivat näyttää haamujen haamua menkkahormonien takia, samanlailla kun just ennen menkkoja ovistestit näyttää melkein plussaa.

Oletteko muuten huomanneet, että iltapäivästä saisi tummemman viivan kun aamuvirtsasta? Tuolta raskaustesti-testi kuva pinoa katsoessa olen ainakin huomannut, että jotka testaavat useamman kerran, niin ihan kuin ip-testit olisi tummempia kuin aamu.

).( mun toiveikkuus on laskenut, usko tärppiin on hiipunut totaalisesti. Repäisykivutkin laantuneet, kylmä on ja lämmöt koholla n. 37 c (normaalisti 36.1), rinnat ehkä vähän pinkeet, nännit vähän arat mut varmaan siitä kun olen niin jäässä koko ajan, alavatsaa vähän kipeä, mutta olo "ei tärpännyt". Koko viime viikon odotin kuin kuuta nousevaa keskiviikkoa joka olisi se dpo 10, mutta sellainen olo etten uskalla testata, en vaan kestä nähdä nega-testiä. Hitto, no ennen la-iltaa on pakko testata ellei menkat ala, kun on miehen 30 v. juhlat ja pakko tietää millä kilistellään.
 
morebabies eihän sitä satavarmasti osaa etukäteen sanoa onko tärpännyt vai ei, kyllä ne fiilikset varmasti kaikilla vaihtelee monta kertaa päivän aikana ennen testin tekoa. Jaksuja sinne, tiedä vaikka sieltä plussa tulisikin :heart:

Oma napa on sitä mieltä että tänään itketään kaikesta mahdollisesta ja ollaan erittäin pahalla mielellä.. mieskin tuntuu olevan sitä mieltä että lohtua parempi idea on laittaa pökköä pesään. Ei millään pahalla mutta toisinaan kakslahkeiset osaa olla täysiä juntteja! Teen kohta ihan konkreettisesti näin :headwall: ja illaksi pitäis talletukset järjestää, kiviäkin kiinnostaa...
 
mimosan voi surku. :( Jos siellä oli kuitenkin yritystä kun testissä jotain näkyi.

Bindi toivoa on kun ei ole tätiä! :)

runttipulla koska me saadaan testikuvaa? :popcorn:

morebabies usko ja toivo on niin horjuvaisia kavereita, mutta älä niitä vielä kokonaan kuitenkaan hylkää kun testauspäivätkin on vasta tulossa. =)

Pikkuinen jos se päivä vielä siitä ehtisi kuitenkin iloksi muuttua. Mun neuvo on mennä lasten kanssa ulos hyvin syöneenä, niin sisään tullessa on kummasti parempi mieli. :saint:

Mä en uskalla vielä tuonne toiselle puolelle kurkistellakaan kun menkkojen pitäisi alkaa vasta huomenna. Jotenkin puuttuu kaikki raskausoireet. Ei palella, ei enää juili eikä jomota, ei tarvitse laukata vessassa eikä niin mitään tunnetta siitä, että olisi raskaana. Aiemmat kaks kertaa olen ollut varma raskaudesta jo ennen testin tulosta kun on ollut niin raskas olo, mutta tällä kertaa nix. Pitäisi varmaan olla tyytyväinen, tyyntä ennen myrskyä jne, mutta paneehan se miettimään. :|
 
Hei taas! Pienen palstatauon jälkeen ajattelin taas kurkata tänne. Filuurille heti kärkeen onnittelut plussasta! :flower:

Kovasti olen yrittänyt pitää raskaustoiveet poissa mielestä, mutta helpomminhan tuo on sanottu kuin tehty. Päivät ovat kuluneet todella hitaasti seuraavaa ovista odotellessa. Tänään aloitin taas tikuttamisen, mutta eipä testissä vielä mitään näkynyt.

Kuten joskus aiemmin kerroinkin, tämän odotuksen odotuksen yhtenä oireena on minulla ollut tuo äitiysvaatteiden katselu/ostelu. Keskenmenon jälkeen tämä oire on tuntunut vain pahenevan. Heti km:n jälkeisenä päivänä menin ostamaan yhdet äitiysfarkut (pakkohan se oli, kun kirpparilta löytyi, eikä maksanut kuin 3,5€) ja pari päivää sen jälkeen löysin itseni taas yhden vaateliikkeen äitiysvaateosastolta. :ashamed: Tämän lisäksi olen myös alkanut kaivaa varastosta omia vanhoja äitiysvaatteitani. Muutama niistä on pienten korjausten tarpeessa, ja olen kai yrittänyt hillitä samalla uusien hankkimisintoa käyttämällä vähäistä vapaa-aikaani ensin noiden vanhojen korjaamiseen.

Kyllähän tämä jo itseäkin hävettää, mutta minkäpä sitä tunteiden vietävissä oleva ihminen itselleen mahtaa. Myönnettävä on, että tuon keskenmenon myötä tietynlaiset pakkomielteisetkin tunteetkin ovat tulleet tutuksi. Ajatuksia siitä, että tätä pahaa oloa ei voi poistaa mikään muu kuin uuden raskauden alkaminen jne. Onko muilla "pitkämatkalaisilla" ollut vastaavaa? Mitä hartaimmin toivoisin että pystyisin hellittämään, mutta helppoahan se ei yleensä ole.
 
Aijaa.com - 9133609.jpg
Aijaa.com - 9133644.jpg enemmän pikseleitä,
siinä :) alempi kuva siis otettu joskus n. tunti testin ottamisesta ja se vaalea puna piirtyi vasta testiajan jälkeen. Ja siis on hailakka, mut kuvassa näyttää vielä onnettomammalta...

Eli pahoitteluni huonosta kuvanlaadusta, en osaa itse tarkentaa ja tuo automaattitarkennus on mitä on.. Mutta mies just tossa sano että punanen viivahan siellä hömöttää :)

Kiva - kävin tänään ostamassa prismasta uusia testejä ja otin toisen pakkauksen semmosia puikkoja. No, kiva ylläri kotona kun joku nuuka jooseppi on vaihtanut pakettiin noi tommoset liuskat tilalle, mitkä ois ollu ehkä euron halvemmat. Grr... että toisilla on otsaa!
No, saman tuloksenhan ne antaa mut silti harmittaa...
Ja Liljan kukka tuo sun vaatehamstraus ei varmasti ole pahasta :D nimim. poika oli 4 vkon ikäinen kun kävin masutuubeja ostamassa - kun halvalla sai ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
Filuuri kyllä tää tästä taas.. molemmille mukeloille taitaa flunssaa pukata piitkästä aikaa, niin kiukkusta on että huhhei :whistle: Ymmärrän kyllä tuon tunteen että jännittää luottaa raskauteen mutta sinullahan ei tainnut olla mitään keskenmenoja tai muita raskauden hankaluuksia taustalla, joten suotta taidat murehtia. Sinne vaan muiden masunkasvattajien kanssa turisemaan, me loput jäädään tänne piinailemaan vielä hetkeksi =)

Liljan kukka et ole ainoa mammavaatteiden haalija.. muutomaiset uudet on jo eksyny kaappiin ja yhdet farkut on jo löytyny käyttöön kun oli niin passelia kokoa että tuskin niihin raskaana mahtuisinkaan.. josko tää roppa tajuis vinkin ja rupeis raskautumaan kun verhoan sen jo nyt mammavaatteilla :D

Mulla oli myös hirmuinen hinku ja halu raskautua uudelleen ensimmäisen keskenmenon jälkeen.. ja toisen, ja kolmannen. Nyt ainoa toivonripe on siinä, että jokaisen keskenmenon jälkeen ollaan askeleen lähempänä onnistunutta raskautta. En ole netistä löytänyt yhtään verrokki tapausta joissa toistuvat keskenmenot on tapahtuneet peräkkäisissä kierroissa kuten mulla. Ei kovin lohduttavaa..

Muista Liljan kukka että yhden yksittäisen keskenmenon jälkeen on mahdollisuudet uuteen raskauteen tismalleen samat kuin naisilla jotka ei ole kokeneet yhtään keskenmenoa. Nyt vaan ovista hyödyntämään, tiedä vaikka saisit jouluksi ihanan lahjan plussatestin muodossa :heart:
 
Kyllä mä vaan runttipulla nään noissa viivat. Itselläni tuosta neidistä tuli tuollaisia vaaleita plussia pari kunnes enää en testannut vaan näin sitten neidin nt-ultrassa pieni sydän sykkien:heart:

Aattelin huomisen vapaan ynnä muun kunniaks (neitikin kyllä sairastaa ja toivottavasti isäntä olis hetken kotona) niin soitella et pääsisinkö käymään neuvolassa niin että tekisivät testin ihan vaan varoiks ja sitten mietittäis et mitä kuuluis tehdä ku ei menkkoja oo näkynyt ku viimeks syyskuun lopussa
 
Tän illan testauksia.. ekat tasavahvat viivat tuli o-testiin kp10-11 paikkeilla.. ne siitä laimeni ja joskus olisko ollut kp17 eteenpäin alkoi taas tulemaan vahvenevaa viivaa, ajattelisin että plussa tulisi kp23-24 kuten ennenkin. No eilen tuli vahvempaa testiviivaa jo. Kokeilin äsken samaan näytteeseen r-testin ja o-testin, otin ton kuvan n. 5min testin tekemisestä kun halusin tallentaa viivanpaikan r-testistä ennen kuin häviää. Ei se ole vieläkään hävinnyt mutta vasta ehkä 25min mennyt testaamisesta.. no tässä kuva, eli r-testi reagoi ovikseen?



muoks. nyt siis muistaakseni kp21 eli myöhäinen on ovis taas.. ja olokin on helpottanut sen verran että talletuksetkin jo houkuttaa kunhan saa miekkosen kotiin ;)
 
Viimeksi muokattu:
onnea kaikille plussanneille ja haamuileville tasavertaisesti!

Palailin palstalle pikkaisen tauon jälkeen, ja myösen minä oon yrittäny olla ajattelematta koko hemmetin raskautta... pah, hyvin onnistuu... ja nyt siis kp 15, ovista aloin testaamaan eilen, mut negaa näyttää vielä vaikka munasarjoissa vihlookin siihen malliin, että kohta vois olla se aika.

Toiveet tuntunu itselläkin hiljalleen hiipuvan.

Plussatuulia kakille.
 
Pikkuinen mitäs jos se oli ovis silloin kp 10 ja nyt olis dpo 10 ja toi r-testi näyttäisi uutta alkanutta raskautta? Mistä sä laskit kierron alkaneeksi? Oliko sulla vuotoa tai tuhrua jo ennen sitä?

Liljan kukka meillä meni se vuosi kakkosen alulle saamiseen, vaikka siinä oli tulehdusta ja kaavintaa ja mitä vielä välissä, niin silti henkisesti se oli vuosi. Mä silloin olin jotenkin ihan transsissa sen kanssa, että halusin uudestaan raskaaksi, koska tuntui ettei sitä pahaa oloa siitä edellisestä menetyksestä pysty jättämään taakseen ennen kuin on jotain muuta edessäpäin odotettavana. En siis halunnut korvata menetettyä, vaan tarvitsin kääntää katseen tulevaan ja silloin tuntui ettei se onnistu muuten. Mä olin jo ihan heittänyt toivoni kun lääkäritkin alkoi puhua siitä, että mahdollisuudet sille etten enää voisi tulla raskaaksi oli olemassa. Itkin joka kerta kun kuulin sukulaisten ja kavereitten raskauksista, vaikka olin iloinen niiden puolesta, niin se vaan muistutti siitä mitä mä ajattelin ettei enää koskaan tule meille. Ajatukset vaan kiersi kehää vaikka miten yritti päättää ettei ajattele asiaa ollenkaan. Sympatiat siis sinne. :hug: Toivottavasti nyt vaan tulisi uusi pysyvä plussa pian, niin pääsisit käyttämään niitä vaatteita. :)

runtti kylläpä on ollut joku varsinainen säästäjä siellä prismassa asialla. :headwall: Mutta viivoja näkyy noissa, huomenna lisää, pliis! :p

Maijamehi tule sitten kertomaan kuulumisia, jos pääset neuvolaan. :wave:

emmin toivottavasti löytyisi ovis pian!
 
mullahan tuli se km 8.11... kp15 asti tuli veriviiruista limaa km vuodon jälkeen, ja nyt tänään illalla tuli vaaleenpunaista limaa jonkin verran pyyhkiessä. Mietin että olisko noi mun testit ihan susia, kun näyttäneet o-plussaa niin pitkään. Ja viivatkin on verrattain haaleita ollu ton paketin testeissä kun vertaa aiempiin testailuihin, niissä on paljon tummemmaksi mennyt kontrolli ja testiviivat. R-testi on wondfon, niitä en ole aiemmin tehny mutta eikös se ole sama kuin pregcheck, samannäköinen on ainakin. Puikkotesti on mulla ainakin reagoinu ovikseenkin..

En oikeesti enää tiedä mitä mun kropassa tapahtuu. Oon ajatellu näitä repäisyjä nivusissa ovikseen liittyviksi ja iltalämmöt on huidellu jopa 37.7. Olisko mulla vaan hormonit tosi sekasin. Ens viikon perjantaina on gyne, josko se osais vähän valottaa tilannetta.
 
:heart: Onnea kaikille plussanneille ja haamuille, kyllä se haamukin ON plussa. :heart:

Hamstraamisesta oli puhe... Täälä yks joka kirpparilta on tehnyt niin ihania löytöjä, ettei ole voinnut jättää ostamatta. Ihan alkaa jo nolottamaan, kun sama kirppismyyjäkin varmaan jo katselee alkaako mulla maha kasvamaan... :D Mutta tiedän että mua alkais jälkeenpäin harmittamaan jos en ostais, koska ei niitä kaupasta löytyis ja siihen hintaan.

).( Tänään taas testattu, eikä haamun haamua... Eli Kolmatta kaipaavien Syyskuihin siis saa pian suunnata. :'( Tänään KP 29/28-31. Täti punaista siis odotellessa...:kieh:

Plussia kaikille. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Voi surku Molly, mä jo odotin että saataisiin sulta plussauutisia :) Pikkuisen tikuista mulle tuli kans mieleen ettei nyt kuitenkin olis jotain raskauteen viittaavaa :p Jostain luin, että davidin ovistestit on ovikseen ihan p**koja mutta raskauden ne kyllä näyttää... Pitääkin kokeilla vkl sitten mitä ne ovistestit näyttää, jos tämä haamuilu tästä jatkuu ja vahvistuu.

Ja ON: äsken tein testin, ja nyt tuli sen 5 min sisään samanlainen viiva kuin eilen pidemmän ajan kuluttua. Haalea vpun viiva, mutta näen sen kyllä siellä hailottavan ilman erityistä tiiraamista. Eli se siis vahvistuu mun käsityksen mukaan. Päivänvaloa odottelen vähän enemmän, kuvaan sit. Mutta jännä juttu, en ole ikinä näin aikasin testannu, kun kiertopäiviäkin on vielä monta jäljellä...vaikka tietysti se milloin alkupamaus on tapahtunut, merkitsee enemmän kuin kiertopäivät.
Huomenna en varmaan pääse tänne kuulumisia kertomaan, ellen jossain välissä pääse huomaamatta piipahtamaan (vieraita, tulee tänään mut on torstaihin asti meillä). Nyt aamupuuron keittoon ja sitten siivotaan :)
Plussatuulia kaikille ja kiitos rohkaisevista viiva-viesteistä :)
 

Yhteistyössä