*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

Runttipulla onnea plussasta! :kiss:

Aika vahvaksi muodostui eilisen r-testin viiva lopulta, kuvan otin alta 10 min testien teosta kun ajattelin että se hävii kuten viivanpaikat usein tekee.. No mene ja tiedä. Mä edelleen jännäilen enemmänkin ovista, aamulämmöt oli tänään 37.0. Alavatsatuntemuksia on ollu aika paljonkin eilen illalla ja tänään. Olisko se sitten mennyt jo.. Hienoa mennä ens viikolla gynelle kun on ihan ulapalla omasta kierrosta =) No se ehkäpä osaa katsoa onko ovista vai mitä.. en tohtis enempää r-testejä tuhrata oviksen testailuun vaikka toi vahva viiva vähän pistää houkuttamaan...
 
Pikkuinen mä niiiiiin toivon, että siellä gynellä näkyisi muutakin kuin ovistuntemuksia ;)
Jos parin päivän päästä kuitenkin testaisit taas ;)??
Juu ja mä kans tuon viimesimmän nyt jo hennoksi plussaksi luen, kun se tuli ihan testiajan puitteissa selväti näkyviin. Jännää - ekaa kertaa meillä mieskin on tässä mukana jotenkin eri tatsilla, kiinnostuneempi siis...
 
Pikkuinen: No oli kyllä todella tumma viiva r-testiin :O Olen kyllä kuullut että näyttävät viivanpaikkaa ovisaikaan, mutta tuo ei kyllä ole viivanpaikkaa nähnytkään. Hyvä että pääset gynelle tarkistuttamaan tilanteen. Ja voithan varuiksi tehdä uuden r-testin vaikka viikonloppuna.

runttipulla: Hyvälle näyttää =) Toivotaan että viivat jatkavat tummenemista!

Liljan Kukka: Minulla on täysin päinvastainen tilanne kuin sinulla. Keskenmenon jälkeen olen todella miettinyt haluanko kolmatta sittenkään ja keksinyt liudan syitä miksi ei. Äitiysvaatteet mitkä olin kerennyt hakea varastosta, päätyivät yhtä nopeasti takaisin sinne kuin olivat tulleetkin. En halunut nähdäkään niitä, alkoi vain suututtaa. Minulla suuri yk vaikuttaa sillä tavalla, että tunnun olevan hirveän katkera äideille, joilla on samanikäinen tai nuorempi lapsi kun minun kuopus ja ovat jo raskaana. Niinkun se olisi minulta jotain pois :ashamed: Varmaan tuo keskenmeno vaikuttaa tunteisiini enemmän kun tuo yrityskertojen määrä. Pelottaa vaan että se toistuu.

mimosan: Voi ei :( Iso :hug: sinne!

Bindi, morebabies ja Molly: Toivotaan että saataisiin vielä teiltäkin hyviä uutisia b=)d
 
Runttipulla, sullahan on paljon selkeempi plussa nyt tämä viimeinen kuin mulla tuosta pikku neidistä. Mulla tais olla toinen testi tota luokkaa kuin sulla tuo eka testi. Pidetään peukut pystyssä että vauva pysyis kyydissä mukana:)

Isäntä lähti asioille, joten enpä itse pääse nyt sitten sinne neuvolaan. Voihan räkä. Siivousintoa täällä odottelen, jos vaikka sit edes nyt pikku hiljaa sais jotain tehtyä..
 
mymosa
pikkuisen puolesta peukuttelen, sen verran vahvaa näytti r-testi, mutta o-testi ei mun silmään ollut plussa niin reagoisiko r-testikään noin vahvasti.

En malttais olla testailematta uudelleen.
 
samaa näytti r-testi äsken kuin eilenkin. Kyllä mä luulen että se lh-hormoniin nyt reagoi. Ovista en oo tuntenu vielä (ei ole kahdessa aiemmassa tikutetussa kierrossa jäänyt huomaamatta kun on niin kipeä maha) ja kunnollista, vahvantummaa o-plussaa ei ole näkynyt. Tänään on tullut taas veriviiruinen lima kuvioihin takaisin... samoin ovista edeltävät olot jatkuu eli päänsärky, turvotus, alaselkä ja alavatsakivut, huonovointisuus jne. Joko o-plussa tulee kp23 tai kp24 tai sitten pärryyttelen ovuloimatonta kiertoa gynen mieliksi. (sitä jo melkein toivon josko sitten lohkeaisi clomit avuksi...). Epäilen että mulla on lievää pco:ta kun ovistestit ja r-testit käyttäytyy noin ja munikset on ollu tosi herkät kipuilemaan. Eikös pco aiheuta jatkuvaa tasavahvaa ovistesteihin...
 
Pikkuinen, olisiko mitään mieltä et tekis ihan terveyskeskustestin? Tuossa sun tapauksessa varmaan tekisivätte verikokeellakin mielellään...? Jos siis vaan tahdot mennä semmoseen.. mä en ole mikään pro näissä jutuissa, mutta maalaisjärkeilyllä jotenkin enemmän tuo nyt raskauteen viittais, eihän sinne pitäis piirtyä yhtään mitään jos ei ole mitään raskauteen viittaavaa...? Mä niin peukutan että oisit raskaana :)
 
runttipulla Nuo siun testit ei tainnu olla kauheen herkkiä? Käytin itsekin noita samoja (jos tunnistin oikein) ja niihin tuli vaan tosi haaleita viivoja, vaikka muihin tuli jo samoihin aikoihin paljon tummempia.. Eli alkaisin jo melkeimpä onnittelemaan :)
 
runttipulla: mun tekisi niiiin mieli testata, mutta pelkään et jos ei mitään näy, niin petyn sitten niin kovasti. Nyt kuitenkin on periaatteessa vasta dpo 9, jos ovis oli la/su yönä niin kuin luulen. Uutena oireena joko tulevista menkoista tai raskaudesta oli aivan omituinen "vihlonta" kohdun tietämillä eilen spinningissä seisoeltaan polkiessa. 1 krt kun noustiin hölkälle, mun persus tippui takaisin satulaan, kun säikähdin tunnetta.

pikkuinen: kyllä mä kävisin hcg:n mittauksessa, siis verestä? Vaikka mulla oli hcg:tä veressä keskenmenon jäljiltä 10 viikkoa niin en sillä positiivista ovistestiä saanut millään ennen kuin laski 3 ja ovis oikeasti tapahtui. Ja mullahan on pco taustaa kanssa. Oli puhetta aikaisemmin, että ovistestit näyttäisi raskauden niin mun kohdalla näin kävi vasta 23 päivää hedelmöityksen jälkeen eli silloin ovistesti muuttui vasta positiiviseksi, sitä ennen näytti haaleaa viivaa ja yhtäkkiä tummanpunaiseksi eikä siitä enää haalistunut. En siis tajunnut olevani raskaana, vaan tein ovistestejä ihan raskautumistarjkoituksessa.
 
Aijaa.com - 9138440.jpg öööh, no nyt on testattu, mutta siis 1h pidätyksellä ja laimea päiväpissa. Jaaa, miten tämän nyt muotoilisi dpo on siis vasta 9 ja sanotaanko että näin testistä kyllä testiajan sisällä missä toisen viivan pitäisi olla eli siinä kyllä näkyy testiä kääntelemällä tummempi ohut viiva eli olisko viivanpaikka? Ja nuo Wondfon testit ei ole ennen näyttänyt mitään paikkaa. Eli en oikein tiedä olenko tosi pettynyt, kun haamua ei tullut vai ehkä toiveikas, että jotain näkyy, sekava olo...Oli ainoa r-testi, joten pistimpä tilauksen menemään, että pääsee loppuviikosta testailee.
 
Viimeksi muokattu:
onpa ihanaa kun täälläkin pinossa plussia ihan enenevässä määrin :D

Mulla edelleen negaa...tätiä odottelen jo! toivottavasti ei ole yhtä pitkä kierto ku viimeks, taisi olla 37 päivää. toisaalta, kun se ovis+ jäi saamatta niin voi olla että tulee vielä sitäkin pidempi kierto!
'
Nooh, eteenpäin vaan sano mummo lumessa :)
 
morebabies viivanpaikka on aina hyvä juttu noilla dpoilla ;) noi mun r-testit on myös wondfon. Mutta samoja siis kuin pregcheck, eri pakettiin vaan pakattu. Huomenna laitat meille sitten kuvia haamusta :popcorn:

omanapaa ja kommentoijille vastauksia:

Aijaa.com - 9123736.jpg tossa on toi sunnuntain tikutus, se oli kyllä paljaalla silmällä ihan o-plussa kun testiviiva oli tummempi kuin kontrolli, sitä en tiedä miten kuvassa muiden silmiin näyttää. Mutta kun se ei ollut niin vahva plussa mitä oon aiemmissa kierroissa saanu. En ymmärrä miks noissa testeissä jäi aina molemmat viivat tosi hailuiksi, nyt kun ostin uusia niin näyttää taas tummaa punaista. Mutta missä viipyy mun kunnollinen o-plussa :headwall:

Taidan kyllä odotella sitä ens viikon gyneä suosiolla ja jatkaa o-tikutusta sinne asti jos se kunnon plussa sieltä tulis. Sen verran oppinut tuntemaan omia oloja etten raskauteen usko. Ja jos niin hullusti olis että olisin muka ovuloinut aiemmin kuin koskaan ikinä, senkin se gyne jo siinä vaiheessa havaitsee kun aika on ens viikon perjantaina vasta.

Tossa vielä eilinen ja tän päivänen r-testi vieretysten, tänään on vähän tummempi eli uskaltaisko ovista sittenkin odotella tulevaksi vasta.. o-testi on siinä ja siinä onko tasavahvaa ollu tänään. Aijaa.com - 9138000.jpg
 
hemmetin mies on aina niin pessimistinen: "no joo, kyllähän siinä jotain on mutta siis kuuluuhan siihen tulla jonkin näköinen paikka mihin sen viivan kuuluu tulla". No joo... Tilasin lisää testejä, joten niitä odotellessa...
 
Nyt vaan ei viivat oo vaalentunu kunnolla kuten normaalisti.. pari tuntia sitten sain taas ihan kirkkaanpunaiset tasavahvat viivat. Kai se on nyt vaan maltettava sinne ens viikkoon niin selkenee tilanne, tikutuksia en kylläkään malta lopettaa kun huomenna tulee halpatestiltä pakettia.. :p Nyt ei vaan tiedä milloin alkaa ottamaan loppukierron pilleriapuja kun ei ole oviksesta hajuakaan, kai tää kierto menee sitten ihan "luomuna".

morebabies haamuilee!! :heart: ei miehet ymmärrä testeistä mitään, ne näkee aina niitä viivanpaikkoja vaikka olis mimmonen viiva testissä, koettu on :D Läväytä hälle muutaman päivän päästä digitesti käteen, jossa lukee "Raskaana 1-2" ;)
 
mymosa
Pikkuinen, toivottavasti tilanne selkiytyy ja pietään pientä peukkua, että tällanen epävarma kierto toisi yllättävää tulosta.

Mä ne miehelle edes näyttänyt/kertonut r-testailusta ennenkuin sain apteekin omaan kunnon viivan ja sen kanssa sitten kävin miehen herättämässä :D tuolla ne on tallessa vieläkin ja välillä kattelen.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
onnea teille haamuilijoille! hurjasti viivan vahvistumisia!

tänneppä ei mitään. eilen ku tein o-testin oli huomattavasti sunnuntai-iltaa laimeampi. kuitenkin laitettiin lähetykset vauvapankkiin ja nyt vaan ollaan. :/
veristä tuhrua TAAS tullu tänään, mut ei kuitenkaa nii paljo mitä viime viikolla. en tiiä mikä sielä voi valuttaa.

minkäänlaisia tuntemuksia ei oo puoleen eikä toiseen. puuduttavaa!!!!!

-Malania
 
Mielenkiinnolla täällä seurailen tilanteiden etenemisiä. Aina ja joka paikassa sanotaan, että raskaustestiin ei tule vaaleanpunaista, jos ei ole elimistössä raskaushormonia. Eli jotain oppii taas uutta, jos Pikkuinen et ole raskaana. On noissa testeissä sen verran selvästi punaista.

Haamuilijoille toivottelen yhteisesti kovasti viivojen vahvistumista. Konetta ei kyllä tarvinnut edes käännellä, kun jo näki selkeän haamuviivasen morebabies sun kuvasta.

Itse nautin täällä niistä muutamista kierron päivistä, kun ei ole minkään sortin vuotoa. Harvinaista herkkua.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä