*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

runttipulla, jännittävää! Mä tältä surkealta näytöltäni uskon näkeväni jonkun tummentuman kun väännän ruutua. Testaa pian uudestaan, niin päästään jännäilemään! :p

Pikkuinen hieno ovisplussa! Hyvä kun se aikaistuu koko ajan. Mahtavasti sun kroppa tosiaan tekee töitä kun heti jaksaa taas oviksen tuottaa. :flower:

morebabies mä ajattelisin, että su olisi 0 dpo, jos ovis silloin yöllä on tapahtunut. Toisaalta mulle yksi lääkäri kerran sanoi, että se oviskipu voi olla myös sen munarakkulan puhkeamisen jälkeen jolloin sulla olis voinut olla ovis jo la. Joka tapauksessa, lupaavalta kuullostaa repäisykivut, pidän peukkuja!

Mitenkäs muut, täällä on monella lähestymässä testailupäivät?

Kiitos vielä kovasti onnitteluista! Tuntuuu kauhean kivalta, vaikka epätodelliselta. :) Kati laita vaan plussanneisiin. Jos ei kestä mukana, niin ei, mutta kyllä se nyt ainakin plussalta näyttää. Nyt vielä terrorisoin teitä näillä otoksilla tämän päiväisistä o- ja r-testistä. Ja toisessa koko tehty sarja. Hyvin on kuivuessaan haalistuneet, ei tahdo tuossa ensimmäisessä nähdä enää mitään toivomallakaan. Mä luin jonkun nettikaupan sivuilta, että 25 herkkyys voisi jopa olla parempi kun 10, koska ei tule niin paljon tulkinnan varaa kun testi ei ole niin herkkä ja reagoi jokaiseen pieneen muutokseen.
Aijaa.com - 9124568.jpg
Aijaa.com - http://aijaa.com/002199124568.jpg - 9124569.jpg

Muoks. Uusi yritys linkkeihin
 
Viimeksi muokattu:
onnea runttis haamusta, toi oo viivanpaikkaa nähnytkään ;) Huomenna saat satavarmaan vielä nätimmän haamun, voin vaikka luvata sen (paljon on tullu testejä näettyä ja koettua joten kokemuksen hennolla rintaäänellä uskallan näin sanoa).

filuuri onnea ja iloa masunkasvatukseen, pysy sinä siellä plussanneissa loppuun asti :heart:

Oi että miten tässä malttaa odottaa omia testailuja, on niin kiva tiirailla teidän muiden haamuja ja plussia että alkaa pissitikut jo nyt kutsumaan mua kaapissa vaikkei oviskaan oo vielä pärähtänyt paikalle :p
 
runttipulla: Ai ei näy :D Kyllä tuo minustakin muistuttaa jo haamua enemmän kun viivanpaikkaa :) Toivottavasti lähtisi vahvistumaan!

pikkuinen: Tässä kierrossa en totisesti piinaile :) En usko että ovis olisi tullut myöhemminkään, koska nämä tutut munis/selkä juilimiset alkoivat jo muistaakseni niihin aikoihin kun oviksen olisi pitänyt tulla normaalisti.

sunflower: Kiva kun otat pinomme päivitettäväksi =)

filuuri: No on kyllä niin komeasti vahvistunu viivat =)

Omaan napaan ei kummempia, menkkoja odottelen ens kauantaiksi jos ovuloimattomuus ei pidennä kiertoa. Fiilikset vieläkin vähän mietteliäät yrittämisen jatkamisen suhteen, mutta eiköhän se tästä selkiinny kolmen viikon aikana johonkin suuntaan :)
 
Viimeksi muokattu:
runttipulla mun mies tuli äsken kotiin ja pääsin katsomaan sun testiä sen puhelimen näytöltä ja nyt mä olen samaa mieltä kun muut; kyllä toi on ihan selkeä haamu eikä mikään viivanpaikka! Näkyy ihan selvästi. Pienet varovaiset onnittelut! :heart::flower:
 
No vitsit, huomenna uutta testiä kehiin :D Ja siis luonnossa se näkyy kuulkaa selkeemmin ;) Toivotaan että vahvistuu --> hirveitä repäsykipuja tänään ja massu on ollu jotenkin tosi "perhosia täynnä". Jännää :D Ja Pikkuinen, jos tuo ei ole ovisplussa niin mikä sitten? Nyt toimeksi vain ;) ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Täällä iltalämmöt 37.7 :confused: Aamulämmöt jäi mittaamatta kun nukuttiin pidempään (kiitos lapset :heart: ). Onkohan mulla eilen ollu dpo0..? Torstai-aamuna tuli tasavahvat viivat mutta mulla oli niin järkky migreeni että kävin kattoos testiä vasta kun se oli 15 min tekeytynyt ja painuin oksennuksen kautta pehkuun.. en ajatellu sitä ovisplussaksi pienistä kiertopäivistä johtuen (kp17 vasta). Myös kp18 ja 19 tullu tasavahvoja, tänään sitten toi vahvempi... Kananmunalimoja on pukannu taas ainakin viikon verran eli niistä en voi päätellä yhtään mitään...

Tää kierto menee nyt näköjään pihalla ollessa ;)

missäs mimosan testikuvat..? Tule pian kertomaan kuulumisia :)
 
FiluuriMitä testejä noi sinun käyttämät siniset liuskat on? Sofi? Mietin tässä millä täyttäisin vessankaappeja tätä ja tulevia kiertoja varten.. muutama wondfo ja pregcheck on jo mutta ne menee varmasti tässä kierrossa jo, jos gyne vahvistaa oviksen.. halpa olis ainakin toi 40 kappaleen pakkaus sofeja. Pakko ruveta pihiksi testien kanssa kun yk:t vaihtuu kohta kaksinumeroiseen lukuun :whistle:
 
helou! reissusta palattu :D

meillä tuli niin hätänen lähtö reissuun, etten ehtinyt enään koneelle.

mulle tuli siis davidin 10 liuskoja ja puikkoja. dpo 9,10,ja 11 en liuskoihin saanut mitään. arvelinki että ei nyt tärpännyt, menin kuitenkin tänäpäivänä testaamaan davidin 10 puikolla ja sain haamujen haamun....

molemmissa kuvissa siis david 10 puikko joka purettu, ja tietenkään kukaan muu ei noissa mitään nää :D mutta luonnossa näen kyllä hailakan punertavan viivan....






tietysti vähän mietityttää, ku nyt kuitenkin jo dpo 12
 
mimosan kannattaa kokeilla pregcheck tai wondfo-liuskoja.. saa ihan prismasta ja halpoja on, alle 3e 2kpl paketti. Oon ymmärtänyt että david-puikot saattaa näyttää väärää roskishaamua/viivanpaikkaa, kannattaa siis ehdottomasti kokeilla "parempaa" testiä.

Aikaisin kun testailee niin kannattaa tutkailla vähän palstoja mitkä testit on todettu hyviksi ja luotettavaksi - jotkin testit kun saattavat näyttää väärää plussaa testiajan jälkeen kun on testattu ennen kuin menkat pitäisi edes alkaa. Varmasti kaikki testit on luotettavia sitten kun dpo:t on yli 14.
 
niin joo ja eilen kun oltiin kaupungilla, niin valahti housuun jotain ja menin äkkiä vessan kun aattelin etä täti kurvas paikalle, mutta se olikin valkkaria ja ihan kunnolla... lämmöt mittasin tuossa ja 37,2, alaselkää jomottelee välillä.. enhän minä mitään toiveita herättele kunhan höpisen ;)
 
oonkohan erehtyny puikosta.. joku puikko oli täysi susi, mutta itse kokeilisin jotain toista testiä niin saisi selkosempaa viivaa jopa, kun dpo;t on jo 13 huomenna eli päivää ennen menkkoja :) vaikkapa digiä? Eihän ne dpo;t välttämättä kerro milloin on oikeasti hedelmöittyminen tapahtunut joten viivanen voi siksikin olla noin heikko vielä. Vai olisko toi niitä testejä jotka ei edes näytä helpolla vahvaa viivaa.. mutta haamunen siellä pilkistää, oli miten oli :heart:
 
Runttipulla, nämä silmät näkee tuossa myös ihan kunnon haamun eikä mitään viivanpaikkaa. Vau. Ja Mimosan, jotain näkyy sunkin testeissä. Tässähän tulee varsinainen plussasuma. Mikäs sen hienompaa. Mikäs olikaan Mollyn tilanne?

Sunflower kiva, kun otat päivityksen hoitoosi.
 
Helou!

Täällä äskettäisen ovistestin tummahkon viivan perusteella tärätytetty kaverit matkaan. Eilen tosin poltteli munasarjoja, mut ei ollu mahkuja tehhä asialle mitään joten piän nyt peukkuja et tää tän päivänen tuottais tulosta. Perjantaista asti näyttäny lussaan viittaavaa viivaa ovistestissä ja tänään viimein pääs oikein asialle sitten... Emmää vaan tiiä sit et onko se sitä vai mitä vai tä... Tuhruvuoto loppu eilen, et jännityksellä ootellaan millon alkaa uuestaan. Nyt vaan pitää yrittää olla terävänä noiden lähetysten kanssa ku mikään ei olis parempi joululahja ku positiivinen raskaustesti. huoh!

plussatuulia kaikille!

-Malania, todella oman napansa ympäröimä
 
Pikkuinen mulla ei ole aavistustakaan testien merkistä. Testlagretista tilasin eikä siellä lue sivuilla mitään ja testitkin oli pakattu niiden omaan kuoreen, niin ei siinäkään mitään lukenut. Sinisiä tosiaan ja leveempiä kun ovistestit tai ne raskaustestit mitä viimeksi tilasin joiden merkistä ei sitten siitäkään aavistustakaan. Tilasin paketin 28 o-testiä ja 20 r-testiä ja 300 kr oli hinta, eli per testi ehkä n. 75 senttiä tai niillä main. Ei siis vie heti vararikkoon. :)

mimosan mäkin näen jotain, tosin mielestäni selvemmin alemmassa kuvassa. Jos sillä alkiolla on vaan kestänyt matka kohtuun päivän tai kaksikin kauemmin, eihän se ole standardi, niin heti vähenee viivan vahvuus kummasti kun ei ole hormonit vielä pitkään olleet nousussa. Tai sitten saisit tummemman 25 herkkyyksisellä. Mä rupesin kummasti luottamaan niihin nyt kovasti. ;)
 
Filuuri Onnea :) Ja tuleppa kirjottelemaan odottavien puolelle, varsinkin Kolmatta odottaviin ;)

runttipulla Näen viivoissa väriä, ei pelkkiä viivanpaikkoja. Varovaiset onnittelut :)

mimosan Haamuhan siellä, toivottavasti vahvistuu :)

Sunflower Kiitos kun otat pinon hoitaaksesi :)

Omaa napaa: Pahoinvointia..
 

Yhteistyössä