* Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Elmaleena ja Iltatuuli. Vieläkö täti loistaa poissaolollaan?

Onnea Tuitsukka. Minusta aika selkeä plussa. Olen unohtanut onnitella sinuakin Moon. Kaikesta huolimatta.

Ja pikkuiselle tsemppiä jatkoon. Tule nyt vielä kertomaan, tuliko täti
oikeasti kylään.

Täällä kp16 ja jo vähän vahvempi viiva ovistikussa. Jospa se plussa sieltä kuitenkin tulisi lähipäivinä.
 
Selkää polttelee siihen malliin, että kyllä se täti on paikalle kurvaamassa ihan lähiaikoina. Rinnatkin on ihan pirun kipeät ja hermot kireät, että ei ole tunnelmat kovin korkealla. Vaan uuteen kiertoon sitten miehen sanojen mukaan "joka päivä -tekniikalla" ;)

Huomenna testaan ellei täti yöllä paikalle pyrähdä, vaikka kaikista oireista päätellen olen ihan varma että ei ole onni ollut myötä tässä kierrossa. Mutta kun se testi kerran on ostettu, niin pitäähän se pois käyttää, happanee vielä kaapissa ennen seuraavaa mahdollisuutta... ;)


-Elmaleena-
 
En uskalla vielä liputtaa plussan puolesta, katsotaan nyt kaikki kortit loppuun siihen saakka kun menkkojen pitäisi oikeasti alkaa. Niin monta kertaa on saanut toivoa ja odottaa ja taas pettyä, että musta on tullut hieman skeptinen jo. : /

Voi voimia Elmaleena!
 
Sunflower11
Ok, saa nähdä miten mun ylläpito onnistuu... saanko Sunflower vinkkejä: avaan uuden keskustelun ja kopioin listan siihen ensimmäiseen viestiin?
Eli sä teet keskustelun toki nimellä kolmatta kaipaavien helmikuu, lainaa se ensimmäinen viesti, kopio se siitä ja liität sinne uuteen keskusteluun, ymmärrätkö? :) Sitten voit vaihtaa kuvaa jos tahdot ja sit päivittelet päivämäärää ja kp:tä ym.
Toki mä tässä pohdin et voin mä vielä helmikuun jatkaakin, en kyllä aio joka päivä enää käydä :D jos sais muuta ajateltavaa.. Et ihan miten tahdot?
 
Voin tehdä helmikuun pinon, Sunflower. Katsotaan mitä saan aikaisksi, hetkinen vain...

ON: ovistesti on niin valkoinen, että häikäisee. Jospa parin päivän päästä alkaisi näkyä jotakin...

Elmaleena, pahoittelut negasta :(
 
Heippa kaikillle!!!

Haluan ilmoittaa, että siirryn tuonne odottavien puolelle, tein plussan tänään. Olen hirveen iloinen ja onnellinen asiasta, ja tekis mieli kuuluttaa asiasta koko maailmalle!!! Viikon oli menkat myöhässä ja vasta tänään ilmesty viiva tikkuun...

Mutta joo, laskettu aika on nettilaskurin mukaan 1.11...hui, on tää jännää...:heart:

Toivottelen kaikille oikein paljon suotuisia plussatuulia, tavataan toivottavasti plussanneiden puolella :)

Sani :)
 

Yhteistyössä