Kolmatta kaipaavien TOUKOKUU

mmh... Omaanapaa nyt ensin :D Mulle on tullut sellaisia ajatuksia, että taidan ehkä nyt kesäksi alkaa vähän tjot-meiningille, etten enää niin vahtaisi oviksia ym. Mulla on olleet alkuraskauden väsymykset ja ällötys aina sitä luokkaa, että ei hirveesti nappaisi se kesällä. Mutten tietenkään pettynytkään olisi jos raskaaksi sattuisin tulemaan :D Mua ei vaan huvittaisi olla niillä kauheilla helteillä väsynyt ja kaitsea vielä kahta pientä lasta, kuopus täytti nyt toukokuun alussa 1v. niin hänenkin kanssaan sitten olen varmasti tiukilla kesällä, kun saa kylvyssä kulettaa ja yrittää nukkumaan päiväunia kaikinmahdollisin poppakonstein :D Niin tuohon kun vielä lisäisi sen alkuraskauden väsymyksen ja ällötykset niin huh huh

Tosi omituista, mulla on jo nyt vähän kuin ovisoireita, alavatsassa sitä samaa kipua mitä ennenkin ja limaa alkanut tulla + paikat "pehmenneet" :O Tuntuu aika uskomattomalle, että nyt jo voisi uusi ovis alkaa kehittymään :O Vuodon alkamispäivästäkään ei ole vasta kuin 14päivää ja hyvällä tuurilla se ovis nyt tulisi tässä viikon sisään... :confused: Tai sitten tämä vaan liittyy siihen kemialliseen raskauteen ja vieläkin tulee jotain vuotoja siihen liittyen...

Pidän peukkuja pystyssä henkarille ja selis:ille d=)b
 
Jospa minäkin tänne nyt sitten varovaisesti tulen kyselemään neuvoja. Elikäs, kuinka pitkään olette odotelleet plussan ilmestymistä? Mulla selkeitä raskausoireita (ällöö, väsyttää, rinnat on kipeähköt) mutta testi näytti tänään negaa, eilen kylläkin vasta olis täytynyt menkkojen alkaa,kierto säännöllinen. Koska kannattaisi uudelleen testailla, onko testillä väliä? Oon ihan hermoheikko tän asian kanssa kun en saa sitä ajatuksista pois ja haluisin varmuuden asialle.. Odottavan aika on pitkä.. Onko teillä menkat myöhästyneet paljonkin kun olette ns stressanneet asiaa?
 
Jospa minäkin tänne nyt sitten varovaisesti tulen kyselemään neuvoja. Elikäs, kuinka pitkään olette odotelleet plussan ilmestymistä? Mulla selkeitä raskausoireita (ällöö, väsyttää, rinnat on kipeähköt) mutta testi näytti tänään negaa, eilen kylläkin vasta olis täytynyt menkkojen alkaa,kierto säännöllinen. Koska kannattaisi uudelleen testailla, onko testillä väliä? Oon ihan hermoheikko tän asian kanssa kun en saa sitä ajatuksista pois ja haluisin varmuuden asialle.. Odottavan aika on pitkä.. Onko teillä menkat myöhästyneet paljonkin kun olette ns stressanneet asiaa?
mmh, onko ovulaatiosta jotakin tietoa millon on ollut? mulla on aika vakiona alkanut ilmestymään haaleita viivoja 12-14päivää ovulaatiosta. Ja sekin on erittäin tärkeää, että tekee sen testin aamun ensimmäisestä pissasta tai ainakin 4tuntia rakossa olleesta ja ettei ole juonut kauheasti tuona aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Jaa, mulla ois kp 30 menossa. Ei ole kyllä mitään r-oireita, joskaan ei täti-oireitakaan joten kaikki lienee mahdollista :) viime kierto oli tasan 30 pv ja sitä edellinen 37, mutta nyt olin oviksen hoksaavinani kp14 kieppeillä. josko sitä ens viikolla ihan innostuisi testin ostamaan, ellei sitten punahelma heilahda paikalle.

Onnittelut plussa-uutisista! <3
 
Muovailuvaha; esikoisesta plussasin yli viikko menkkojen jälkeen ja silloinkin haaleen plussan. Tokasta tein jo ajoissa herkällä testillä ja plussan, muistaakseni siihen aikoihin kun menkkojen piti alkaa ellen jopa paria päivää ennen.

Voihan tätä ällötysoloa, ihmeellistä. Reissussakin huomasin etovaa oloa, eritoten iltaisin ja vatsa on selkeesti turvoksissa illalla. Ihan käsittämätöntä jos nyt jo tärppäis kun kakkosta tehtiin se kaks vuotta. Piinaava viikko on kyllä tulossa.
 
Bindi :hug:, tsemppiä uuteen kiertoon.

Mulla ois tuolla vino pino testejä ja sormet kuumottaa että pääsee testailemaan :LOL:. Menossa on luultavasti dpo7, mietein koska ois ekat mahikset nähdä kuis käy. Muutama päivä varmaan ainakin pitäis oottaa.
 
Hei:wave:,

täällä olisi uusi mama tähän ketjuun. Kolmosta yritetään, nyt menossa kp 11.........28/34............yk 6. Takana yli puoli vuotta yritystä, fiilikset vähän maassa, mutta yritys jatkuu..

Ajattelin joskos täältä saisi uutta tsemppiä vähän matkaan!
 
Hei taas! :wave:

En näköjään pysty tänäänkään vielä listaa päivittämään. Migreeni iski taas viime yönä, eikä ole vielä helpottanut. Koneen ääressä en siis kovin kauaa uskalla kökkiä.

Varasin varhaisultran reilun parin viikon päähän. Olen silloin lähdössä lasten kanssa mummolaan, ja äitini kotipaikkakunnalta löytyy yksityinen vastaanotto jossa ultrahinnat ovat inhimillisemmät kuin täällä. (Jos nyt vain sinne asti päästään.)
 
Heippa kaikille!

Täältä löytyisi sitten listalle yksi uusi kuumeilija. Pillereitä on vielä reilu viikko jäljellä, joten kesäkuussa olisi tarkoitus aloittaa tuon kolmosen hankinta.

Aikaisemmat lapset ovat nyt 4½v ja 3v, joten aikaa vauvalle alkaa nyt löytymään, noiden reippaiden apureiden ansiosta. :)

Kesän aika mennään nyt ilman tarkempien tärppipäivien tarkkailua, mutta syksyllä voisi noita tärppipäiviä tarkemmin jo laskeskella.
 
Viimeksi muokattu:
UniQuePopPy: Eipä tässä mitään uutta eikä ihmeellistä. Pahoinvointi minulla on yleensä alkanut viikoilla 6-7, eli sitä odotellessa. (Jos ovistestin tuloksiin on uskominen niin nyt pitäisi olla menossa rv 5+2.) Onneksi viime päivinä on riittänyt sen verran ohjelmaa muutenkin, ettei ole joka hetki ehtinyt tätä asiaa mielessään pyörittelemään.
 
Mama007 ja aliila :wave:, terppa vaan.

Ällötys öllötys olo jatkuu edelleen, tänään oli jo aamusti sellanen olo. Eilen illalla juilis ihan kun menkat alkais. Testaisin aamulla hätähousuna, taisinpa saada viivanpaikan :LOL:. Josko nyt malttais olla loppuviikon testailematta ja viikonloppuna aikasintaan uudelleen.
 
Nyt pitäisi listan olla suunnilleen ajan tasalla. Olisikohan kukaan halukas ryhtymään kesäkuun listan päivittäjäksi? Itsehän plussasin viime viikolla, joten periaatteessa pitäisi varmaan kohta siirtyä tuonne odottajien puolelle. Siellä on vain ollut aika hiljaista viime aikoina, ja aiemmin olen joutunut jo kahteen otteeseen palaamaan häntä koipien välissä takaisin tänne kuumeilupuolelle. Siksi en kai ole vielä pitänyt asian suhteen kiirettä. (Ja kaikki tästä pinosta tututkin taitavat siellä olla jo raskauden loppumetreillä tai jo synnyttäneet.)
 
Liljan Kukka, mä voin olla vapaaehtonen uus listan päivittäjä jos käy kalpaten. Oishan se epätodennäköistä plussata ekassa kierrossa. Mutta pahoinvointia on edelleen, eritoten iltasella ja siks elättelen toiveit raskautumisen suhteen :heart:.
 
Huomenta :wave:

Kuudesta saakka oltu hereillä, koiruus herätti eikä tullut unta.

Jes, maltoin olla testailematta :D. Vähänkö oon tyytyväinen. Mittasin piruttani lämmön kun oon lueskellu että monella se kohoaa ja jummi sentään sehän oli koholla. Kyllä on piinaava loppukierto tiedossa huhhu. Eilen illalla oli niin etova olo että melkein jouduin oksentamaan :x. Mulla on aikasemminkin ollut nimenomaan iltasella pahoinvointia.
 
Ei oo sitten yhtään mitään oireen poikasta, tai no tissit ei oo vielä loppukierron tavoin kipeytyny mut enpä usko et olis tärppi käyny.. Sen verran juilii masussa et on ajan kysymys koska täti pyyhältää kylään..
 
Perjantaita kaikille :wave:!

Tää testas tänään haamun :D. Ja se on ihan paljaalla silmällä havaittavissa ettei tarvii tihrustaa. Ens maanantain tai tiistain pitäis menkkojen alkaa, mutta nyt on toiveet korkeella. Jätin tuon vimpan testin alkuviikkoon.

Mitäs muille kuuluu, kovasti on pino hiljanen ollu viime päivin.
 
Henkari, pahoittelut negasta :( Mutta mikäs kp sulla nyt onkaan, oisko vielä mahiksia, että muuttuis plussaksi? En nyt näköjään pääse enää katsomaan listaa edelliseltä sivulta...

Selikselle onnittelut haamusta! Toivotaan vahvistumista.

Mulla nyt dpo 1 ja nyt sitten vaan taas odotellaan tulisko vihdoin ja viimein jotain positiivista tulosta. Ovis tuli harvinaisen aikaisin ja lemmenaikoja ei miehen kanssa oikein tähän hätään ollut...talletukset tehtiin oikein pikaversiona :D Mutta kun kuitenkin päästiin edes sen "pakollisen" verran huitaisemaan simpat talteen, niin jaksan nyt sitten tässä iloita ja jännäillä loppukierron. Oli iso pelko, ettei tärppiaikana löydy yhtään tilaisuutta, kun ei nyt oikein olla tällä viikolla yhtä aikaa kotona oltu.

Onkos täällä muita oviksen jo ohittaneita loppukiertolaisia?
 
Viimeksi muokattu:
Selis: Varovaiset onnittelut haamusta. Millä testillä testasit kun noin varhain näkyi?

Henkari: Älä nyt ihan vielä heitä hanskoja tiskiin. Jos ovis olisi ollut 14. pvä, niin eikös tänään silloin olisi DPO 11? Aika harvallahan siinä vaiheessa vielä testissä mitään näkyy. Itselläni edellisissa raskauksissa näkyi DPO 14 ja 15 päivillä testattuna vielä varsin vaatimaton haamu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä