Kolmatta kaipaavien TOUKOKUU

Liljan Kukka, testi oli davidin herkkä liuska. Selkeesti näkyi silloin kun tein , mutta kuivuessa ei juur erota kun tihrustaen. Ja siis menossa vasta dpo11. Pahoinvointi viimepäiviänä on ollut huimaa joten siks koklasin testata.
Mullakin yleensä on mun mielestä selkee plussa näkyny melko myöhään aikasemmissa raskauksissa.

Mites muut plussanneet, muistatteko oliko teillä jo jotain oireita ennen plussaa?

Pahoinvointia on siis ollu noin viikon ja parina iltana on ollu oikeen tosi huono olo :x. Aikasemmin oon treenannu salilla kahdesta-kolmeen kertaan, mutta nyt kyllä tökkii ja kunnolla. Tällä viikol oon kerran käynyt ja olin jotenkin ihan tukossa. Tietty siitepölykin voi vaikuttaa vaikken yleensä oo siihen reagoinu...
 
Hei kaikille=) Voisin liittyä tohon menossa mukana enemmän ja vähemmän, itse kun kuumeilen kolmatta mutta miehen mielipide muuttuu vähän väliä;) Minä 30v ja mies 34v. Lapset 6v ja 7v.

Kertokaahan miulle minkä ikäisiä olette ja minkä ikäisiä lapsia teillä ennestään?=)
 
Henkari :hug:, tsemppii uuteen kiertoon.

äitx2: Minä ja mies 29, Lapset pian 6-v ja 2-v.

Kyllä on pahoinvointia ja menkkajuilintaa ilmassa. Huomenna teen sitten testin ennen kun mies lähtee töihin että hänkin näkee. Aikamoista piinailua on ollut koko viime viikko. Iltasella turvottaa ihan järkyttävästi, maha on ku jalkapallo. Helppoahan sitä on nyt jatkossa peitellä...
 
äitx2, meillä mennään onneks vasta eskariin :D, tuntuu kyllä että aika rientää. Vanhimman ja nuorimman ikäero on hiukan reilu neljä vuotta, kakkosta kun tehtiin lähes kaks vuotta nnin iso ikäero tuli. Oon kyllä ihmeissäni jos nyt tosiaan on tärpänny ekast kierrost...
 
Selis: Onnittelut plussasta! Itse en ole noita Davidin herkkiä raskaustestejä kokeillut, mutta vähän ristiriitaista tietoa olen niistä palstalta saanut. Ymmärtääkseni voivat muita aiemmin näyttää sen haalean plussan, mutta eivät vissiin näytä vahvempaa viivaa sen aiemmin kuin muutkaan testit. Nyt en ole ihan varma muistanko tämän asian väärin, mutta ettei joku olisi haukkunutkin niitä siksi että saattavat myös joskus näyttää aiheettomasti plussaa. (Vai olikohan se sittenkin Clearbluen tavallinen - se ei-digitaalinen - testi?)

Henkarille taas pahoittelut tädistä. :(

Omaa napaa: Piinalliseksi alkavat päivät käydä pahoinvointia odotellessa. Ekassa raskaudessa alkoi "vasta" viikolla 7+. Tokassa alkoi jo 5+ ja viimeisimmässä (keskenmenneessä) ekat kuvotukset taisivat olla 6+. Tänään pitäisi viikkoja olla (oviksesta laskettuna) 6+3 tai (menkoista laskettuna) 6+6. Eikä pahoinvoinnista vielä tietoakaan...
 
Nyt pitäisi lista olla taas ajan tasalla. Mitäs kärkipään porukalle kuuluu? Joko olette testailleet?

Kuten listasta näkyy, meidän kaksi ensimmäistä ovat syntyneet -08 ja -10. Nuorempi on täyttänyt jo kaksi, esikoinen täyttää neljä. Kovasti olisin toivonut kolmannenkin saapuvan noin kahden vuoden ikäerolla, mutta siitä toiveesta jouduin luopumaan. Mikäli tämä hiljattain alkanut raskaus sujuisi onnellisesti, tulisi ikäeroa kakkosen ja kolmosen välillä lähemmäs kolme vuotta.

Eilen soitin neuvolantädille, ja sain ihmeen kaupalla tingittyä ylimääräisen käynnin tälle päivälle. Ultrahuonekin oli tänään vapaana, ja saatiin kurkattua kohdun tilanne. Vaikka laite ei ollut mikään uusin ja hienoin, ja terkka vielä ultrasi vatsan päältä, niin pienen pieni vauvanalku siellä kohdussa silti näkyi. Sykkeenkin saattoi havaita. :heart: Kunpa nyt pysyisi matkassa...
 
Hienoa Selis!

dpo 11. Iltaturvotusta ollut nyt selvästi kolme päivää, jomotusta ja juilintaa pari päivää enemmän ja ukkokultaa ei todellakaan ei tee meili, enemmänkin raivostuttaa, tänään kuvioihin on tullut mukaan kevyt ällötys (aloitan aina ennen ns. plussaamista). Eli ensi viikolla testataan, vaan ans kattoa nyt, kauanko tämä tällä kertaa kestää, kyseessä on kuitenkin 8. raskauteni. Jos loppuun saakka menisi, olisi meidän perheessä kolme helmikuista.

Jaloissa pyörii helmikuussa vuoden ja neljä vuotta täyttäneet tytöt, emo täytti viikon pikkusiskon perään 32v. Ja se perheen ainoa miespuolinen on minua seitsemän vuotta vanhempi, kevään lapsia hänkin ;)
 
Viimeksi muokattu:
täällä ei mitään uutta... Oviksia ei tullut hyödynnettyä :( Eilen tuntui kipua taas vasemmalla puolella, mutta viimeksi perjantaina heiluteltiin peittoa, ei taida olla toivoakaan :(
Tai sitten se ovis oli jo tosiaan sillon kp14 ja sitäkään ei hyödynnetty... Kyllä tympäsee!

Onnea selikselle plussasta =)

Mie oon 23(muistaakseni :D ) ja listasta näkyy lasten iät :) äitix2
 
tänä aamuna tuli outo ja epätodellinen olo, en ole yhtään kärryillä millon ovis olisi voinut oikeasti olla... Koska sunnuntainakin muistan tunteneeni nippailua :O vasemmalla puolella... Eilen olin älyttömän itkuherkällä päällä ja oli outo fiilis. Sitten ehkä mun oudoin kotikonsti testata onko jotain tapahtunut on se että paino nousee tärppikierrossa 2kg, kävinpä sitten puntarissa niin paino oli 2kg korkeampi :O

miten muilla plussakierrossa, onko mitä tuntemuksia munasarjoissa ollut?? :O
 
Täällä eletäänkin jänniä aikoja =) Pidän peukkuja kaikille!!!

Viikon päästä selviää onko omassa masussa mitään ;) Olen yrittänyt raskuausoireita olla miettimättä koska minulla on taipumus kuvitella kaikenlaista! esim. jos joku sanoo että vatsatautia liikkellä miuta käy heti oksettamaan ;)
 
Heips,

Ensiksi onnea plussista :flower:

Sitten sitä omaa napaa.. Ovulaatio jäi taas bongaamatta. Tikuttamisen loppusaldona on melkein viikon ajan lähes plussaa ja sitten nega, tuossa välissä jossain saattoi olla ovulaatio tai sitten ei. Peittoa on heilutettu, siitä ei taaskaan jää kiinni :)

Nyt kuitenkin minulla on yksi oire, nimittäin tunteiden heittely laidasta laitaan, esim. vauvalehden jutut on itkettänyt tänään (en ole helposti liikuttuvaa sorttia). Alkukuusta oli myös pahoinvointia, mutta siinä vaiheessa kun koko perhe oli oksennustaudissa, menetin uskon siihen oireeseen, hah :) Yritän ottaa rauhallisesti. Muissa raskauksissa oireet on alkanut vasta toisella kuulla ja silloinkin vain pahoinvointi ja itkuherkkyys, esim.rinnoissa en ole ikinä huomannut mitään.

Täällä tosiaan 30v äiti, 7v ja 1v lapset.
 
mama007 tuota itkuherkkyyttä minäkin olen ihmetellyt :D Siinä luulossa olen nyt kumminkin ollut että peittoja heiluteltu vääriin aikoihin, mutta tänään ollut taas niin omituinen olo että ei tiedä mitä ajattelis :O saas nähdä meinaako tämä herkistely sulla ja mulla sitä toivottua asiaa ;)

äitix2 herkästi kyllä niitä oireita alkaa kuvittelemaan :D ja oikeastaan mikä tauti vaan liikenteessä niin sitä vahtaa itseään, että onko sitä nyt tulossa kipeäksi vai mitä... :D

ON: outo olo jatkuu, en osaa sanoa millanen... Molemmissa munasarjoja vihloo välillä, jos kantaa kuopusta sylissä niin outo paineen tunne tuntuu myös siellä munasarjoissa.. Ja tänään tuli taas vähän ovulaationtuntuisia kipuja??? Alaselässä tylppää kipua mikä säteilee vähän alamaahankin. Maha murisee herkästi... Mielialat heittelee. Voi nämä oireet kyllä tulevasta tädistäkin johtua :(
 

Yhteistyössä