Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Onnea KoiKoi!! :)

Mulla tää kauhee vauvakuume. Meidän pojut on 09 ja 11 syntyneet niin kuin useammalla täällä. Silti musta järki sanooet ne on niiiin pieniä, et vois odotella rauhassa. Esim. esikon eskariin.. Mut ne tunteet!! Tänne se vauvan yritys ja heti ;) no kai se on mies huomannu väkisinkin mun haaveet, nyt on sit selkeesti alkanu lämmetä asialle! Oon niiin onnellinen! :) oishan se hienoa jos ikäerot ei kovin venyis, ikääkin jo se 30 mittarissa.. Mitäpä jos sen neljännenkin vielä joskus haluis.. ;)
 
Eltsiiralle toivon kovasti plussaa tulevassa kierrossa!

KoiKoille varovaiset onnittelut plussasta! :)

Itsellä on vähän matalapainetta tämän yrityksen kanssa..Ei jotenkin jaksa toivoa sitä plussaa, ettei pettyisi. Saati että jaksaisi sitä stressiä ne ensimmäiset 12 viikkoa, kun viimeksi meni kesken. Osaispa vaan olla murehtimatta ja yhtäkkiä huomais vaan olevansa raskaana..
 
Hei pitkästä aikaa!
Teidän juttuja olen käynyt lukemassa, mutta itse en ole saanut kirjoitettua. Kivasti on noita plussatuulia täällä! Ja uusia kuumeilijoita!
Ollaan oltu reissussa ja samaan aikaan nyt jo melkein 3 viikkoa niin, että joku ollut kipeänä. Huoh. On siinä vauvakuume vähän hiipunut. Niin ja vielä joku ikäkriisi painaa päälle, luulin aviokriisiksi, mutta taitaa löytyä omien korvien välistä.

Joka tapauksessa mut voisi nyt lisätä tuolle varsinaiselle listalle:
Äippyli_81............... 14/36-46 .........yk 1 ........32 .........2/11, 8/12
Mulla olisi mitä luultavimmin tuossa ensi viikon alusta jo aika alkaa odotella ovista. Oltaispa silloin terveitä, että jaksaisi sitten peiton heiluttelutkin kiinnostaa. ;)
 
Onnea KoiKoi !!! :flower:

Itse testasin iltapäivällä tyylipuhtaan negan. Kp28, eli vielä muutama päivä aikaa toivoa muutosta. Menkkajomotukset on kyllä sitä luokkaa, että turhaa taitaa olla elätellä toivonrippeitä...
 
Onnittelut KoiKoille ja tervetuloa uusille! :)

Oma napa: tänään testattu liuskalla ja puhdas nega :/ Nyt menossa kp 27/30-32 ja dpo 9-10. Aikaisin olen liikkeellä mutta ei ole mitään oireitakaan (tavallista PMSää) joten toivo on hiipunut :( Edellisillä kerroilla tärpännyt yk 2 mutta ilmeisesti tämä "projekti" kestää nyt hieman kauemmin... Kunpa sitä kärsivällisyyttä voisi jostakin ostaa ;)
 
Moikka!

Koikoille myös täältä varovaiset onnittelut, onko viivat vahvistuneet? :)
Kettuli mä niin ajattelen samoin, kunpa vaan huomais olevansa raskaana.. silti ajatukset pyörii vain vauvansaannin ympärillä ja testejä kuluu ihan turhanpäiten! Nyt mulla on kaapissa yksi ja päätin että sen käytän siinä vaiheessa jos alan oksentamaan. Koska mullahan ei menkkoja ei ole ollut raskauden jälkeen, paitsi keväällä jotkut surkean pienet, en tiedä kierroista mitään. Mun vauva täyttää ensi kuussa siis jo vuoden että vois ne menkat vaikka jo tullakin. KOvasti jaksuja Sinullekin.
Mustang ja Marmeli iik että jännittää teidän puolesta. Plussatkaa ja antakaa toivoa minullekin, jooko?! <3
Uusille tervetuloa :)

ON: Juu, tässä mennään päivä kerrallaan. Vähän olen tässä itteäni tutkiskellut ja huomannut että rinnat ovat kipeät ja turvonneet kokoajan. Käyn välillä heittämässä keikkaa ja imetän edelleen, mietin olisko siksi kipeet kun tulee päiviä jolloin maito seisoo rinnoissa pitkiä aikoja. Ja sitten alhaalta vasemmalta juilii, lämmöt on eilen alkaneet nousta, olivat eilen illalla 36.7 parhaimmillaan. Muita oireita ei ole. Ehkä olen todella niin liikaa tässä asiassa että kaikki tuntemukseni menee harakoille, mutta siksihän tämä vauvakuumeilu onkin niin ihanaa kun ei koskaan tiedä koska sitä raskautuu oikeesti. Mitenkään kovin onnistuineissa fiiliksissä en ole oikeasti koska imetän niin tiheästi edelleenkin ja menkkoja ei kuulu ei näy. Okei, tein testin edellispäivänä ja oli niin tyylipuhdas nega kuin olla ja voi. Mietin että koska alkoivat lämmöt nousemaan hedelmöittymisen jälkeen ja missä vaiheessa sitä kannatti testata? Osaako kukaan auttaa? Ei noi testit ilmaisia ole että niitä kokoajan vois käyttää.. No, pidetään peukkua :)

Eltsiira, nyt megaisoplussauspuhallus täältä!!!
 
kolmiliini: en jaksa uskoa että plussa tulee...niin selvät PMS oireet taas :/ Sitä paitsi mies sai pari vkoa sitten tietää että hänen testosteronitasonsa on todella matala ja sehän tarkoittaa myös sitä, että (hyviä) siittiöitä ei ehkä ole tarpeeksi...Pikkasen kyllä harmittaa mutta kai tohonkin pulmaan löytyy ratkaisu (menossa lääkäriin ensi viikolla) joten ehkä se plussa sitten joskus tulee. Meillä on jo kaksi lasta joten oma kroppa toimii ilmeisesti ok :) Miten voit itse olla testaamatta? :)
 
Omanapaisesti. Ette tainneet saada sittenkään uutta päivittäjää. Tai siis tottakai, jos joku haluaa päivittäjäksi, niin ilmoittaa vaan. Mutta musta ette päässeet eroon. Tein aamutuimaan taas testin (niillä davideillä) ja oli ihan puhdas nega. Siinä testiä tyrmistyneenä tihrustaessa alkoi vuoto. :headwall: No, jotenkin tän arvasin.

Nyt vaan sitä miettii, mikä tässä kemiassa meni lopulta pieleen? Toivottavasti kohtu tyhjenee niin, että ei estäisi tulevalla kierrolla raskautumista. Pettynyt olen tietysti, mutta pitää yrittää miettiä ettei ole maailmanloppu.

Päivitän tänään myöhemmin.
 
Päivitetty.

En osannut vielä laittaa edes itseäni uudelle kierrolle, kun vuoto ei ole ollut kummoista. Pyyhkiessä tulevaa ja alavatsa on pinkee. Oiskohan se niin että nää helteet pitkittyvät kertoja, kun muillakin tuntuu olevan niin? No, mulla kummittelee se apteekin testin haalea, mut selvä plussa. Oliko se kemiallinen? Vai sainko nyt hyvin varhaisen keskenmenon? Kyllä mietityttää.
 
Koikoi: Voi että! Minkähan kumman vuoks se aikasempi testi näytti haamua ja nyt sit nega?? Ja alkaakohan nyt kunnon vuoto,vai olisko vielä mahkut plussata...?

Kiitos kaikille tsempityksistä :heart: Harmitti ihan vietävästi,ettei tärpännyt...eniten mua varmaan ketutti se,että mää oon aina jostain syystä halunnut huhtivauvan ja nyt sitä sitten en saanut. Menkat alkaa onneks olee ohi ja katotaan miten tämä kierto menee.Jos tärppää laskettuaika menee 1.5.
On se kumma,että mikä siinä hedelmöityksessä menee vikaan,kun itsekkin tiedän tasan mikä pv on ollut ovis ja monta krt on harrasteltu sinä aikana,kai sitä vaan pitää olla myös tuuria matkassa.
 
KoiKoi mulla semmoinen tunne että Davidit on peestä! Ja että sun vuoto loppuu ja oot edelleen raskaana, voihan niitä vuotoja aluks tullakin. Peukkuja :)

Mustang jos ei menkkoja, ei hätiä :) testaa vielä uusiks!

Ja ON: ette ikinä usko! Ehei en TOD plussannu mut menkat alko eilen. Siis oikeesti :) ja samalla ku niitä niiiiiiiiiiin toivoi, tajus olleensa toukokuun alusta ilman ehkäisyä ja näinpä ei tärpännyt tjottailuna ;( byyäää!
Mulla on vähän ylipainoo mut sama kg ku kakkonen tärppäsi ja en polta, en juo. Luin tänään et 30 täyttäneellä hedelmällisyydestä laskee ku lehmän häntä, niinkö on käyny mulle? Molemmat aiemmat lähteneet kerrasta. Jos jotain hyvääkin, nyt mulle VOI MERKATA ETTÄ KP 2/? YK ? :D no ukko tietty nyt sano et nyt ku noi alko sun pitää mennä lääkäriin.. Hymynkare kasvoilla. Sit paasasin sille kuinka haluan viel yhden ja ei sit osannu sanoo enää mitää. Et uskon että edelleen saan kuumeilua. Anteeksi kirj virheet, kirjoitan luurilla ;)
Anulle onnea :)
 
Viimeksi muokattu:
KP 2/ 24-26 YK 3 Aika kova pettymys piti nielaista ja melkoisesti saa tsempata itseä nyt uuteen kiertoon. Mutta eipä kai auta kuin nokka ylös vaan!

Onnitteluja plussanneille, niitä taisi muutama tuossa olla äkki lukaisulla :)
 
anu84: onnea, hienoa, et tulee välillä näitäkin uutisia. =)

heinäkuu: uuteen yritykseen vaan, uudella innolla! :)

kolmiliini: joo, Davidit on ihan pepusta. Hyvä, et sulla alko kierto. Nyt tietää, et jotain tapahtuu.

Eltsiira ja kaikki kommentoineet: kiitos teille myötätunnosta. Mitähän tekisin ilman tätä palstaa, kun en saisi mihinkään purettua ajatuksiani. Jonkinlaisessa välitilassa tässä ollaan. Aika vain näyttää.
 
Voihan surku kaikkia huonoja uutisia :'(

Mutta onneksi jotain positiivistakin: Onnea anu84!!! :flower:

Mulla ei ole vielä menkat alkanut. Mies painostaa hakemaan uutta testiä, mutta en taida ennen viikonloppua hakea. Sen verran edelleen menkkaoiretta pukkaa... Lauantaiaamuna teen uuden testin jos eivät ole alkaneet....
 
Jopas ikäviä uutisia täällä, tosin onnea anu84 :flower:
Omia juttuja; ois pitänyt eilen/tänään menkkojen alkaa mut ei. Nyt jännittää,kun ei tunnu menkkaoireilua olevan.. Pari/kolme päivää ollut pahoinvointia ja taas tullut nukuttua levottomasti :/ Testin tein aamulla, puhdas nega. Saa nähdä miten tässä käy.. Jos ei ala menkkoja näkymään niin uutta testiä hakemaan loppuviikosta.
 
Paljon onnea anu84 :flower:

Heinäkuu: voi harmitus :'( samassa jamassa ollaan sun kans,mulla kp5 ja yk3. Suretti hirveesti,kun ei tärpännyt,mutta mulla ainakin pahin helpotti muutamassa päivässä.Nyt taas uutta yritystä,tosin,nyt ihan pessimistin asenteella,että tuskin tässäkään kierrossa tärppää :D

Mulla ikää 30v. ja mietin,et onkohan oma hedelmällisyys alkanut laskea. ja sit aloin miettiä,niin mulla on oviksen ja menkkojen väli ollut nyt vaan 11 ja 12 pv. Vaikuttaako se raskautumiseen??Tietääkö joku?

koikoi: Siis sulla ei ole menkat kunnolla alkaneet? voi vitsit,tee digitesti!! =)
 
Nonniin...
Tuli sitten miehen houkuttelemana tehtyä (ehkä hätiköity iltapäiväpissa) negatiivinen testi. Eipä tainnut tärpätä tästä kierrosta. Tänään kp 33, niin eikös jo näkyisi jos olisi onnistunut??? Normaalisti kierto on ihan max. 34.
 
Onnea anu84 ja muut plussanneet!! :heart:

Mikäs koikoin tilanne on? Oletko testannut uudestaan?? entä piikru?
Täällähän on nyt paljon piinailijoita :)

Mulla on menossa kierron puoliväli ja tällä kertaa sattuu mieskin olemaan kotosalla :D
Kerrankin sattuu ajoitus nappiin meillä! Kp 16/28 menossa nyt.

Jännä juttu muuten vaikka kovasti sitä kolmatta toivonkin ja olisi ihana saada vielä kerran olla raskaana, ja näiden isompien kanssa myös viettää sitten kotiaikaa niin töistä luopuminen tuntuu vaikealta. Meillä on nyt niin mielenkiintoiset ajat töissä menossa ja uramahdollisuudet tuntuu nyt hyviltä ettei millään haluaisi niistä luopua vaikka tiedän että mulla on vielä äitiysloman jälkeenkin ainakin se 30 vuotta työikää jäljellä. :LOL: Onko muita jotka ajattelee näin?
 
Ei oo täällä menkat tulleet,eikä tunnu yhtään oireita niistä. Pahoinvointia kyllä on,tiedä sitten onko raskausoireilua vai tekeekö pää kepposia :D Tänään taidan ostaa testin,jännittävää piinailua!
 
Omanapaisesti tuun taas kertoo pikaisesti tilanteesta kiinnostuneille. Sain alkuraskauden keskenmenon. Digitestinkin ehdin tekemään, että sain varmuuden raskaudesta. Tänään kävin varhaisultrassa, mutta ei siellä mitään enää näkynyt. Olen siis vuotanut vähäisestä nyt neljättä päivää. Ei oikein edes harmita, vaikka vähän ehti toiveita jo elätellä. Parempi näin.

Se mikä jäi kysymättä ultraavalta lääkäriltä, koska voi taas yrittää. Heti vuodon loputtua vai? Onko kellään kokemusta?

Ja mitenhän mä ton kiertoni lasken?

piikru: Tsemppiä! :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä