Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Jouluvalmistelut... Hmm... VAIHEESSA! Joululiina on pöydällä, parit tontut ikkunoissa ja yksi kynttelikkö ikkunassa. Jouluverhot silittämistä vailla, lahjat KAIKKI OSTAMATTA ja jouluruokia en ole ehtinyt edes sen kummemmin ajatella. Mutta mä luotan siihen, että saan hoidettua ne ens viikon lopulla, on niin täyttä koko ensi viikko koulussa ja töissä etten taida ehtiä edes miettimään mitään.

Lahja-asioista en ota edes mitään sen kummempaa stressiä. Lapsille yhdet paketit ostetaan koska niitä tulee niin järkyttävä määrä tänäkin vuonna jo sukulaisilta. JOtain pientä pitäisi sitten sukulaisille, siis jotkut pienet muistamiset vaan..

Kyllä tässä vielä ehtii... Eikös? Ei saa nyt aiheuttaa mulle mitään stressiä tästä.. Ei saa... :D
 
Kyllä on odottavan aika pitkä...kp 17, ovis ohi ja hyödynnetty. :) Eilen tilasin r-testejäkin jo, pääsee sit hyvissä ajoin niihin taas kuseksimaan :D

Mä oon ollu elämäni kunnossa aina raskaana ollessa! (tai sit aika kultaa muistot...) Ei minkäänlaista pahoinvointia, närästystä tms. Ekaa odottaessa n. puolenvälin aihoihin oli jonkinverran liitoskipuja, mut ei sitäkään montaa viikkoa kestänyt. Lopussa tietysti on ollu tuskanen olo, hankala nukkua jne, mut se kuulunee asiaan :) Mulla ollu ihan todella iso maha kummastakin, eka painoikin 4,5kg ja toinen vähän päälle 5kg ja lapsivettä kummallakin kerralla ollu kuulemma huomattavan paljon. Voitte kuvitella millanen maha ollu tässä 164cm varressa... :LOL: jäljet nahassakin kyllä sen mukaiset :|

Meillä joululahjat hommattu, vähän joulua laiteltu kotiinkin ja (vasta) ekat piparit ajattelin et tänään tehdään. :xmas:

Täytyy lähtee hakee kersoja hoidosta, mulla oli tänään tonttuilun täyteinen vapaapäivä, viimeset lahjat kävin ostamassa ja paketoin kaikki. :)
 
Mulle voi päivittää kp1, yk4 ja ikää 30v: /

Juuh ja puuh, vaikka raskaustoiveita tälle kierrolle ei juurikaan ollut, niin silti tuli melko pettynyt olo kun menkat tänään alkoi. Ehkä sen takia että nyt alkaa tulemaan se tunne että ei taida raskaus välttämättä enää onnistua. Esikoistahan aloin odottaan saman tien kun toinen munatorvi saatiin auki ja toinen tuli kans hiaman yllärinä. Eihän tässä vielä olla pitkään yritetty, mutta en millään enää jaksais käydä läpi pitkää raskaaks yrittämistä..:|

Ens kierrossa ovis tapahtuu luultavasti siltä puolelta mikä on ainakin tukossa, joten sekin tässä laskee tunnelmia. Pitää kattoa jatkoa, ehkä tässä vielä tovi yritetään ja ajattelin että kävisin sitten tutkituttamassa nuo munatorvet että ovatko auki. Sitten ainakin tietää tilanteen ja sen että onko toiveita raskautumiselle.. sori nyt kun näin omaa juttuani vain kirjotan, tympii vaan niin kaikki!

Meillä edelleen sairastellaan. Oma olo on jo parempi mutta esikko on kuumeessa, samoin mies on nyt sairaana. Alkaa tämä päivien makoilu tuntumaan pääkopassa, vaikka on kyllä ihan kivaa kun saa olla vaan kotona. Jumpalle pitäis päästä, tätä flunssaa on jatkunut nyt useamman viikon ja se että en oo päässy liikkumaan, tekee fyysisen ja henkisen olon tosi ankeaks|O

Toive pikkukolmoselle tervetuloa mukaan sakkiin!=)

Ja mammun tilannetta vielä seuraillaan!;)
 
dita mä niin uskon, että turhautaa ajatus, että mitäs jos ei tulekkaan raskaaksi, tai kuinka kauan tässä pitää yrittää.
Onneks et oo kuitenkaan ainoa joka kamppailee ihan noitten samojen kysymysten kanssa.
Mun kohdalla ainakin tuo pettymys valtaa joka ikinen kerta, vaikka kuinka tietäisin että en ole raskaana, mutta silti! Kaikki ne ajatukset!
Mutta jos ette oo vielä pitkään yrittäny niin ei tosiaan kannata vielä lannistua ja kantsii kyllä tutkituttaa ne munatorvet!
Täällä ainakin yks joka niin tietää ton tunteen, kun tympii kaikki ja ihan ymmärrettävästä syystä.:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Mammulle kiitokset myötätunnosta!:)
Ajattelin kyllä että ne torvet tutkitutan. Harmi kun täällä meilläpäin ei tehdä sitä yksityisellä, pitää hakeutua julkiselle puolelle ja tutkimusaikoja joutuu odottamaan sitten useamman kuukauden. Siksi ajattelin että jos hankkisin lähetettä sinne jo alkuvuodesta. Jos sitten tutkimusaikaa odotellessa raskaudun, niin sen ajanhan voi sitten perua;)

Hyvää viikonloppua kaikille!:D
 
Kolmatta kuumeileva liittyy joukkoon! Meillä ei kyllä vielä ole yritystä käynnissä, mutta mulla kuumetta sitäkin enemmän..:D

Edelliset lapset vm. -08 ja -10. Kunhan työkuvioihin tulisi selvyyttä, niin päästäisiin yrittämään kolmatta. Vaikeaa tää odottaminen ja epäselvyys on, mutta ei voi muutakaan..

Tällä hetkellä tosin tilanne on se, että vaihdoin kuparikierukan pillereihin kesken kiertoa ja on alkanut epäilyttää olenko raskaana, kun on outoja oireita. Testasin kyllä jo parikin kertaa hermostuksissani, mutta negaa näytti. Tänään loppui pilleriliuska, joten menkkoja odotellessa..Jos taukoviikolla pahoinvointi helpottaa, niin sitten pitää miettiä johtuuko se pillereistä ja lopetanko ne sitten..Ei paljon huvita syödä niitä, jos tulee tollasia oireita!

No joo, jään kateellisena lukemaan teidän yrityskiertojanne ja onnistumisiakin! :)
 
No niin, nyt on jouluvalmisteluja tehty ja enää kuusta vailla on tämä koti joulua odottelemassa. Piparkakkutalo tosin pitäisi vielä leipoa, mutta jospa sen tässä vielä ehtisi. :) Ja kaikki jouluruuat toki on vielä ostamatta, mutta ehkä nekin ehtii hoitaa vielä.

ON: Niin vaan tämä "stressitön tulee jos on tullakseen" - meininki on muuttumassa oviksen bongailemiseksi, kiertopäivien laskemiseksi, lastenvaunujen vertailemiseksi, laskettuaika-laskureiden tarkasteluksi jnejne.. Toodella "tulee jos on tullakseen" :D Ihan naurettavaa.. Tää asia maltaa joka ikisen solun mun kropassani.... :) Tänään taitaa olla ovis, luulisin, koska sen verran juilii mahaa.. Musta tuntuu että mulla viimeisimmissä kierroissa on juilinut mahaa ja selkää monta päivää aina ennen ovista, onko muilla vastaavaa? No, tänään taitaa olla tärppipäivä meneillään tai sitten huomenna (jos nyt oikein laskeskelin) eli eiköhän nämä juilimiset ole sitten "sitä itseään" :)

Olishan se aika huippua esim. uusi vuosi aloittaa plussatestillä :) Laskeskelin että tossa 30.12. -2.1. pitäisi menkkojen sitten alkaa suunnilleen. Aika piinaavat joulupyhät edessä... :D
 
ihanaa että jotkut on saaneet jouluvalmistelut tehtyä. Mä en ole vieläkään saanut, vaikka eilen vein lapset oikein mummulaan yökylään että saisin tehtyä joulusiivoukset loppuun, mutta se menikin sitten miehen kanssa riidellessä, vaikka tiedän että se vika on kyllä nyt ihan samanlailla minussakin. Mutta kun ärsyttää, kun toista ei kiinnosta mikään ja sen takia mää sitten "vähän" saatan mäkättää.
Kaiken tämän päälle mua niin jotenkin turhauttaa kun nyt yhtäkkiä menkatkin alkoi temppuilemaan näin joulun alla, kun ei voi ajallaan tulla ja nyt mietityttää koko ajan että mistähän tääkin johtuu. No toivottavasti tuo joulumieli vielä jostain löytyis. : /
 
Casper77 mun mielestä tossa kyllä näkyy ihan selkeä haamu :) Toivotaan parasta! :) Tuuhan sitten ilmottelemaan alkoko menkat vai vahvistuuko tuo viiva tosta :) Peukut pystyssä!

Mulle voi muuten päivittää yk1 vaikka nyt mennäänkin rennoin mielin (niin varmaan joo...) eikä mitään hirveetä yritystä ole tarkotus pitää yllä :) Mä en malta odottaa että pääsen piinailemaan ja testailemaan. Kun vaan malttais oikeesti odottaa sinne asti että menkat on myöhässä. Aikaisemmin oon aina testaillu jo monta päivää ennen ku menkkojen on pitäny edes alkaa.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Casper77
Tervetuloa taas uudet :wave:

Casper77 selvä haamuhan siinä näkyy :) Toivotaan et vahvistuu!

Tsemppiä uuten kiertoon lähteneille ja kovasti plussatuulia!!

Miltäs loppukiertolaisten tilanne näyttää? :)

Jouluvalmistelut on melkolailla tehty, lahjat paketoimatta mut kaikki muuten kuusta myöten valmiina ja suurin osa ruokahankinnoistakin tehty jo. Puuttuu vaan se joulufiilis? En ymmärrä et miks kun oon kyllä jouluihminen ollu aina ja nyt puitteetkin kunnossa kun maassa lumi yms. Mut kerkee se onneksi vielä tulla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Casper77
Täällä jo kp 14/29-31 ja ovistestiin alkaa pikkuhiljaa tulla vain vahvempia viivoja, mutta talletukset on kuitenkin tehty, vaikka se ovis ei vielä niin lähellä oliskaan. Laskureiden mukaan 18.12 mutta saattahan tuo heitellä.

Kävin tänään laulelemassa kauneimpia joululauluja, oli niin kaunis tilaisuus. Toi joulua vain lähemmäksi, mulla on koko jouluvapaa nimittäin 8 päivän loma ja sitten kun töihin palaan pitäisi jo pikku hiljaa menkkojenkin saapua, toivottavasti pysyvät pois.

casper77: On tuo minustakin selkeä haamu, pidän peukut pystyssä että se vahvistuu. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Casper77
:heart:Kiitos viivan tulkitsijolle!

Tein tänä aamuna sitten 2 luiskatestiä:ashamed: ja kyllä niihin kumpaankin ihan viivat tuli ja mielestäni myös vahvemmat :heart::heart:

Käyn kyllä ruokkiksella vielä ostamassa jotain parempia testejä:ashamed:

Tuntuu hassulta. Saataisiinko me nyt "tasotusta" aiemmasta koettelemuksesta ja plussa eka yrityksellä???

Oireita: hirveä turvotus. Kaikki housut ei mene kiinni:ashamed: ja sormet on myös selkeästi turvoksissa... iltaisin vilu. Eipä muuta tässä vaiheessa.

Muoks: ruokikselta palattu ja digitesti sanoi "raskaana 1-2" :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Astre
Hei, mahtuisko porukkaan mukaan jännäilemään? :) Ikää 30, mies 33. Lapset 1 ja 4. Nyt eka yrityskuukausi meneillään. :heart: Edellistä lasta yritettiin vuoden verran. Ongelmaa aiheutti viimeksi lyhyehkö luteaalivaihe + kuukautiset alkoivat vasta usean päivän tihkuttelun jälkeen. Apuna oli Primolut. Useampi alkuraskaude km takana. Nyt tihkuttelu ongelma ei niin paha mielestäni ja toivon että ilman lääkkeitä selvitään. Tänään meneillään kp 25. Ovisplussa tuli kp16. Kierto 25-30pv.
 
Onnea Casper plussasta! :D

Täällä taitaa olla menkat alkamassa..Luulen nähneeni paperissa hieman punaista vessassa käydessä. :D Kumma miten hulluksi kroppansa kyttääjäksi sitä muuttuu kun on vauvakuume! Kadehdin tjottailijoita..Olis nyt vaan käynyt vahinko, niin ei tarttis enää järkeillä tätäkään asiaa. Muutenhan tässä jatkuu pillereiden syöminen ja en tiiä kuinka kauan. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Casper77
Heippa kaikille pitkästä aikaa ja paljon onnea Casper+ muut plussanneet. Ja tervetuloa uusille.

Olen kokeillut tämän kierron olla ajattelematta koko vauvaprojektia, mutta näyttäs vähän sille ettei tulosta tuu tälläkään tekniikalla :LOL: Mitään oireita ei ole. Ei yhtään mitään. Ovulaatiokin tuli n. viikon liian aikaisin. Edellinen oli tosi pitkä kierto ja nyt tuntuis siltä että nyt tulis joku 29-31 kierron pituudeksi. Ota tästä nyt sitten selvää. Astrella tuntus olevan jännät paikat. Mä pidän peukkuja, että tarrais nyt sitten kunnolla kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: Astre
Tiistai 18.12.2012





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki......kiertopäivät..........yrityskerta.....ikä.........lapset

mammu991.....kp 34/28..............yk 6............21......... -09, -10
angelbird........kp 32/32-33..........yk 3............27.........12/06, 4/09
Tintti83..........kp 31/33-35..........yk 5...........29.........9/09, 3/11

härkäneito.......kp 29/33-34.........yk 3...........24.........-08, -09
EiKahtaIlman3..kp 26/25-30........yk 1............30........ -08, -11
Astre..............kp 21/28-32.........yk 2...........24.........6/09, 12/11
NuVe.............kp 21/28-30.........yk 2............27.......... -07, -09
Ole luonani aina.kp 19/28...........yk 2...........24..........01/09, 06/11
Suan............ kp 19/28-32..........yk 1...........24..........-08,-09
Tytymamma....kp 18/26-30.........yk 5...........23..........10/09, 3/11
Aliila.............kp 17/28-54..........yk 6...........30..........-07,-09
Sanna-M........kp 16/29-31..........yk 2...........27.........12/07, 1/10
hemu2..........kp 16/?.................yk 2..........32..........07/07, 01/09
suhveli..........kp 12/27-30..........yk 4...........28..........9/08, 11/10
ViiruP...........kp 12/29-30...........yk 4..........24..........11/08, 10/11

Toive Pikkukolmoselle.kp 6/29-30.yk2...........?............ -05, -11
dita..............kp 5/29................yk 4...........30..........-07, -09

Mamimamimami.kp -/-................yk 1...........29.......... -05, -07
keksipurkki....kp -/25-26.............yk 16.........25..........9/08, 11/10
Jenny90........kp -/-....................yk -............?...........
Kettula..........kp -/-....................yk -............27........... -08, -10




Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti......yk 2
Alabama.....yk 1
Tillukas.......yk 5
amylee........yk 1
marraskuu
Äitikissa......yk 8
Terp...........yk 2
Äidin onni...yk 2
Toive3........yk 1
Kemai.........yk 3
Väpä08.......yk 1
joulukuu
liiisu............yk 5
Buster84......yk 1
Jennamaria..yk 1
Casper77.....yk1



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos![/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Eikahtailman3. Mites listan kärkipää? Joko, joko testaatte:heart: Toivon ahkerasti plussatuulia teille kaikille:heart::heart::heart:

Oma napa: älkää ostako Raskauskeijun David testejä. "Muka herkkä" testi ja ihan hailukat viivat... No minä himotestaaja ostin eilen PregChekin digin, johon piirtyi raskaana ja sitten vielä (kun olin mennyt ostamaan:ashamed:) piti tänä aamuna katsella saman valmistajan tavistestiä, johon myös piirtyi plussa ennen kontrollia:heart: (mä olen tehnyt nyt varmaan enemmän testejä kuin muista lapsista yhteensä noiden hailakoiden viivojen takia:ashamed::ashamed:). Mutta tämän aamun testituloksen myötä siirsin itseni plussanneisiin:heart::heart:
 
Onnea Casper77!! :heart:

Ja kiva kun saan tulla kanssanne kuumeilemaan :whistle:
Lasketteko että DPO1 on seuraavana tai vasta sitä seuraavana päivänä ovulaatioplussasta. Esim. mulla tuli plussa kp16 lauantaina ja mietin että millonkahan plussan pitäs raskaustestissä alkaa näkymään... Edellisistä lapsista en muista millon oon plussannu, aika aikasin kuitenkin. Oli muuten jännä juttu kun liuskaovistesti oli mielestäni selkeä plussa jo perjantaina mutta digi näytti negatiivista. Plussaa sitten vasta seuraavana aamuna.
Mitään oireita ei oikeastaan ole, paitsi että masussa on kuplinut aika paljon. Jostain luin että lisääntynyt veri kohdussa aiheuttaisi kuplivaa tunnetta. Tiedä sitten...
Plussaonnea kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Casper77
Huoh... Vauva ajatukset saatu aika hyvin työnnettyä jonnekkin sopukkaan mistä ne ei aina mieleen tule.Mutta nyt kun kiertopäiviä alkaa kertymään, ovistikuttelu pitäisi aloittaa. Tuntuu että miten selviän tästä kierrosta ja en raskaaksi tule.. viime kierrossa olin varmaan viikon kun perseelle ammuttu karhu! Suutuin, huusin, itkin, kiukuttelin, mökötin, itkin, itkin ja itkin.

Anteeksi vuodatukseni.. Mutta ovis testin 7kpl ja raskaus testejä 5kpl oottaa kaapissa. Nyt saa tehhä r-testinkin vähä ennakkoon kun niitä nyt kerran on, perkele!! :D

Meillä on miehen kanssa suunitelmissa oma isompi koti, tällä hetkellä 4hlö+koira, 73neliöö. Jos jostain vaikka omakotitaloa etsittäisiin ja isompaa autoa, tourania, pösön partner teepeetä tai jotain muuta tila-autoa. Mutta nämä on vasta sitten ajankohtaisit kunhan r-testiin se plussa saadaan. Molemmat nyt oottaa että pääsee tulevaisuutta suunitettelemaan.
 
Voi vee, alkais nyt ne menkat oikeasti jos on alkaakseen! Eilen tuli kerran ja tänään taas on tullut kerran vähän tuhrua paperiin, mutta siinä kaikki.

Niin joo, listaan voi päivittää mun iäksi 27 mutta kiertopäiviä ja yrityskiertoja ei vielä ole..:)
 
Tein testin eilen ja edelleen nega ilman minkään valtakunnan haamua. Ei auta kuin odotella. Jotenkin musta tuntuu että tässä kierrossa oviskin on ollut myöhässä. Mutta eiköhän loppuviikosta ala tulemaa jo jotain vastauksia. Kohdunnapukka mulla on muuttunut tosi pieneksi ja kovaksi ja mennyt tosi kauaksi.
Mitään muuta viitettä raskaudesta ei taida enään olla. Eli odotetaan edelleen.
 

Yhteistyössä