Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

casper77 Millaista vuotoa on ollut? Mulla tulieilen yhdellä vessa käynnillä vaaleanpunaista tosi niukkaa vuotoa. Aijemmissa raskauksissa ei oo tullut mitään.. Mutta en yhtään ihmettelin vaikka tämä olis vaikee kun laskureiden mukaan laskettu aikakin on 13.9. ja perjantai! :D
Viirup: alusta asti ollut hyvin niukkaa tiputtelua, ruskeaa. Välillä oli 2 päivää vuodotonta ja sitten alkoi taas. Nyt vaihteeksi taas toinen päivä vuodotonta... Äsken kävin varhaisraskauden ultrassa, jossa löytyi syke ja pieni, joka vastasi rv 6+4 (kk laskettuna 6+3). Eli kaikki oikein hyvin:heart:

Aiemmissa raskauksissa ei ole tosiaan yhtään tiputellut, joskin toisesta lapsesta oli rv 13 (päivä NP-ultran jälkeen) kova vuoto, joka oli kirkasta... Nousin ylös autosta ja tunsin "hulauksen". Kaikki housut kastui ja pönttö pian sen jälkeen. Niin vain seuraavan aamun ultrassa kaikki hyvin ja sen jälkeen ei yhtään vuotoa. Kummastakin aiemmista raskaudesta ollut etinen istukka, joka usein aiheuttaa tiputtelua, mutta minulla tosiaan ei ollut niissä.... Tänään lääkäri totesi, että "joillakin tiputtelee ihan raskauden loppuun asti".... kiva... toivottavasti nyt kohta loppuisi tämä.

Tsemppiä myös sinulle ViiruP :hug: Vuodot on stressaavia.
 
Onnittelut Viirulle plussasta!!! käy tosiaan lyhyeksi tämä meidän pliussajonotus:D

Oon eilisen ja tän päivän saikulla flunssan takia. Eilen tytöt oli mun kans kotona mut tänään vein tarhaan. Ihanaa olla yksin kotona!!! Nyt ei ehi enempiä kirjotella kun pitää mennä sohvalle nauttimaan tästä hiljasuudesta, palaillaan kun hulina on talossa takasin!:D
 
Onnea Viiru!! :hug: Mä haluan tulla perässä pian! ;)

ON: Mä oon täällä ovista alkanu tikuttaa jo ihan hulluna vaikka vasta kp 10 menossa :kieh: No toisaalta vähän pakkokin kun ei oo MITÄÄN hajua koska mulla on ovis. Eilen illalla iski PITKÄSTÄ aikaa migreeni, joten toivon sen enteilevän ovista tiukasti muutaman päivän päästä... Tikuttelut ollu kauniita negoja, mutta mä uskon että jossain vaiheessa pärähtää EDES ovis plussa. :D Paree olis.

Mutta jotenkin tää on hassua iten tää vie multa kaiken ajan tää kolmosen hössöttäminen. Ehkä ihaninta oli kun poikani sanoi mulle yksi ilta "Äiti me tarvitaan lisää vauvoja! Kun muuten meille tule niitä ikävä!" :heart: Ja emme ole siis halaistua sanaa sanoneet lapsille siitä että kolmonen olisi suunnitteilla.

Tsemppiä flunssan kourissa oleville, kateuden vihreitä onnitteluja plussanneille ja meille muille; hypätääs nyt kaikki reilusti sinne plussa-aalolle piakkoin jooko? :saint:
 
pikaisesti; kp12 vasta menossa tänään :)

Tässä kierrossa oon ensimmäistä kertaa tikuttanu ovista, ja vähitellen alkaa viiva vahvistuu, veikkaan että saattaapi jo huomenna olla täysvahva, vlopun aikana siis varastoimme siimahäntiä :)
 
Onnea taas plussanneille. Ihana juttu....

Täällä KP 35 menossa, eikä menkkoja näy. Vatsaa menkkamaisesti särkee, joten kaippa ne viikonloppuna alkaa....
Negan testin tein tänään, joten ehkä tässä raskaus haaveet saa nyt haudata... :( Nyt menossa dpo 14, joten luulis, että plussa olisi nyt jo näkynyt...

Alkais ne menkat vain niin pääsis uuteen yritykseen... :)

Muille parempia plussa tuulia, jos meillä ei taaskaan tärpännyt!

Kiva DITA kun kyselet kuulumisia.... Mites teillä? Joko oireita on ilmaantunut?
 
ViiruP onnea sinnekin! meillähän onkin sitten sama LA :) joko ilmottauduit syyskuisten pinoon? Mulla oli kakkosesta vuotoa, 7+5 tuli Casperin kuvailema kirkasvuoto. Mutta ultrassa 8+2 näkyi viikkoja vastaava alkio, sekä toinen, jo lyttyynpainunut sikiöpussi, jossa elämää ei ollut. Lääkäri totesi vuodon todennäköisesti tulleen sieltä. Eli alkuun kaksoisraskaus, joista toinen meni kesken tai oli tuulimuna. Np-ultrassa tästä ei näkynyt enää jälkeäkään! Eli usein tämä kyseinen syy vuotoihin jää selviämättä, kun pussi kuihtuu äkkiä pois...
 
Aliila onpas kyllä ikävää kun joudut pitkän kierron kanssa odottelemaan, mulla oli kans silloin kun esikkoa yritettiin niin väliin tosi pitkiä kiertoja ja kyllä oli tuskastuttavaa se jatkuva venailu...
Täällä ei mitään ihmeempiä, nyt kp22 menossa, alavatsa hieman kipuillut. Sama oli yk1:ssä ja silloin menkat alkoi ajallaan, joten mitään raskaustoiveita en kyllä elättele. Itseasiassa oon melkeinpä varma että nytkään raskaus ei alkanut, ja nyt siis ihan lunkin mielin olen enkä oo mitään raskausoireita edes viittiny ajatella. Aattelin että kun menkat alkaa niin varaisin yksityiselle gynelle aikaa, vois hiljalleen alkaa sitten miettiin sitä lähetteen saamista munatorvien tutkimukseen kun siinä kuitenkin menee useampi kuukausi ennen kuin kutsu toimenpiteeseen tulee (mullahan torvissa ollut vikaa).. Mutta ihan luottavaisin mielin kuitenkin ajattelen että tänä vuonna se raskaus mullakin alkais, tuntuu vain että ei ihan lähikuukausina=)
 
Hei! Liittyisin JÄLLEEN joukkoon, haluttaa puhua jonkun kanssa! Olin noin vuosi sitten porukassa mutta sitten päätimme vielä lykätä kolmannen tekoa, että entiset vilpertit kasvais vähän isommiksi. Olen ollut jo monta kuukautta ilman pillereitä, alussa oli vielä kondomit käytössä mutta sitten jätettiin pois. Nyt lähti neljäs yrityskierto... Ekaa piti yrittää 11 kk, kakkonen lähti heti. Saa nähdä kauanko tässä menee. Eli Usvametsän neito, kp2/28, yk4, ikä 29, pojat synt 07 ja 09.
 
Tervetuloa Usvametsän neito!!! Meillä onkin saman ikäiset lapset, mulla vaan molemmat tyttöjä. Ja mekin ollaan melkein saman ikäisiä, minä vaan vuoden vanhempi:D

Ihana lauantaipäivä, aurinko paistaa!!! Mies on jälleen kerran meidän raksalla, joten me lähdetään käymään tyttöjen kanssa kaupassa ja hakeen niille Makuunista "lehvan" (kuten ite sanovat), jotta minä saan sitten päivällä puuhailla tässä rauhassa omia hommiani.

Aivan ihana tunne kun pimeä syksy on takana ja nyt alkaa tulla näitä ihania aurinkoisia talvipäiviä, jee:D
 
Aliila KP 1/28-36 yk 7

No nyt taas päästiin uuteen kiertoon. :)

Tänään tajusin erään tärkeän asian.Totta kai harmittaa tämä uuteen kiertoon joutuminen, mutta toisaalta on tämä yrittäminenkin ihan mukavaa! Parisuhde voi hyvin, kun läheisyyttä on. Lapset on tyytyväisiä kun saavat paljon huomiota yms. Yrittämisen myötä sitä arvostaa jo olemassa olevia lapsiaan entisestään. Niin ja tämä on meille viimeinen kerta kun yritämme lasta. Sitten/jos kolmas tulee, niin emme enään koskaa saa yrittää saada vauvaa! :)

Eli ihan kiva toisaalta vaikka tämä projekti hieman vaatiikin aikaa. Tämä pitemmän kaavan yrittäminen pitää nähdä hyvänä asiana, eikä antaa sen lannistaa tai masentaa meitä! Toivottavasti "pitempään" yrittäneet saatte tästä myös vastaavaa idistä!

Meidän esikoinen lähtee ensi syksynä vasta eskariin. Joten meillä on vielä hyvin aikaa yrittää tätä kolmatta. Tavoite olisi, että voisin olla kotona vauvan kanssa kun esikoinen lähtee kouluun. Eli kanssa sisaret nähkäämme tämä yrityksemme ihana aikana jolla voimme lähentää koko perhettämme, eikä masentava, stressaavana aika. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Villanen
Tervetuloa mukaan Usvametsän neito! :)

Täällä taitaa ovishetket olla käsillä, paljon ollaan talleteltu ja iltasella vielä houkuttelen miehen pupuilemaan, että mahikset tähän kiertoon olis mahdollisimmat hyvät :D Minkäslaisia oireita teillä ovulaation aikana? Itse en oo koskaan pahemmin ovulaation aikaisia oireita seurannut, mutta nyt kun ovistestit ekaa kertaa käytössä niin omia tuntemuksiakin on tullut tarkemmin tarkkailtua.. tänä aamuna töihin ajellessa rintoja särki ja nipisteli, sitte löytyy lievää turvotusta ja joitain nippailuja vatsalla.. Nyt erittäin positiivinen ja toiveikas olo tähän kiertoon, silti vähän jänskättää että tuleekohan se täti tässäkin kuussa kylään.. sais nyt pysyä poissa!

Paljon tsemppiä kaikille kiertoon ja plussatuulia oikein myrskynlailla :heart: :heart:
 
moikka kaikki:wave: ja hirmuisesti onnea plussanneille!
en oo täällä hetkeen käynyt kirjoittelemassa, piti vähän vauvakuumeen antaa tasaantua, kun viimeks oli niin hirveä pettymys tuo negatiivinen testi, olin nimittäin 99% varma, että sillon olis tärpännyt. Nyt päätin että ottaa ihan iisisti ja toivoa vaan parasta, että jos ehkä tässä kierrossa, mut katotaan nyt. täällä menossa kp 18. tässä kierrossa pupuiltu on joka päivä heti menkkojen loputtua, että mahikset pitäs olla aikas hyvät,
en oo vaan saanut tikutettua ovista ja nyt vähän hirvittää, että onko se pirulainen tullut ja mennyt jo.
Mulla ei oo ikinä ollut juuri mitään merkkejä oviksesta, täällä innolla ootetaan, että tunnistaiskohan sitä tässä kierrossa jotain poikkeavaa. :)
olipa taas omanapainen juttu. tsemppiä kaikille muillekkin taas tähän kiertoon!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on päivä oltu raksalla talkoohommissa ja nyt yritän saada tytöt nukkumaan jotaa jaksetaan aamulla kukonlaulun aikaan ylös. Työviikko eessä, mutta onneks on mun jännäilyviikko joten se tuo jotain kivaa spesiaalia arkeen. Vaikka ei juuri mitään toiveita raskauden suhteen, lämmötkin on melko alhaset, mutta on se kuitenkin jotenkin kivaa=)
Ovisoireet mulla on aina enemmän tai vähemmän kipeät ovikset, johtunee niistä torvien tukoksista. Joskus kun irtoaa tuolta tukossa olevalta puolelta, on niin kipeä että pitää kontillaan olla|O Se puoli mikä vois olla auki, on onneks iisimpi, vaikka jomottelee kyllä.. Nyt on mua hämänny se että oviksen aikaan on ollu kipuilua alavatsalla mutta en oo tuntenu kummalta puolelta munasolu irtoaa. Oon vähän miettiny et onkohan se ovis tapahtunu ollenkaan kun tässä kierrossa oviskivut jatkuu edelleen, alavatsa siis kipuilee. En usko että viittais raskauteen, kun tätä samaa mulla oli myös yk1:ssä.

Nyt pitää mennä komentamaan: päät tyynyyn ja silmät kiinni!:D

Ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Mä tunnen useimmiten oviksen repäisyinä tuolla munasarjojen paikkeilla. Muita oireita ei valkovuodon lisääntymisen lisäksi ole. Osaako muuten joku sanoa, että tapahtuuko se munasolun irtoaminen silloin kun repii vai mitä se on? Olen itse ajatellut, että silloin se munasolu irtoaa ja sit ollaan ainakin harrastettu seksiä. Tosin kyllä sen huomasi kuparikierukan aikana, että se luonto hoitaa tuon lisääntymisvietin ihan luonnostaan, kun aina oviksen aikoihin himotti kahta kauheammin. :LOL:

Ihana työkaveri piristi tänään mun aamua, kun väsytti niin paljon etten meinannut pystyssä pysyä. Nähtiin nyt ensimmäisen kerran tänä vuonna ja kun toivotin hyvää uutta vuotta, niin hän sanoi toivovansa mulle mahan pyöristymistä! Ei olla mitenkään asiasta keskusteltu töissä enkä ole lisää lapsia sanonut haaveilevani. Jo aiemmin hän kyllä kysyi, menenkö raskaustestiin, kun sanoin meneväni labrakokeisiin. :) Hauskaa, että hänkin jo keski-ikäinen ihminen niin toivoo muille lapsia. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Villanen
Palaan tänne, keskenmeno tuli eilen ja olen aikas maassa. Mutta kyllä täältä noustaan ja yrittäminen jatkuu kunhan vuoto loppuu. Ensin eilen alkoi mahakivut ja sen jälkeen vuoto. Nyt piristän itseäni ben ja jerrys jäätelöllä ja suklaalla :)

Sanna-M kp 2/29-31
 
Hei, saisinkohan jo liittyä joukkoon? Kolmannen yritys alkaa virallisesti huomenaamulla, kun kuparikierukka otetaan pois. Tässä kierrossa ei pääse kuitenkaan vielä oikeasti yrittämään, kun mies on työreissulla vielä kuukauden. Seuraavassa olisi teoriassa mahdollista...

Meillä ennestään kaksi tyttöä, jotka molemmat ovat saaneet alkunsa ensiyrittämällä. Nyt olen varma, että kolmas ei voi tulla niin helposti, ja vähän jännittää kuinka kauan saa yrittää. Mutta olen päättänyt ensi kertaa tutustua tarkemmin kiertopäiviin ja meinasin tikuttaa ovista, joten jännää opetella uusia asioita itsestäänkin ;)

Eli siis Klementiini, 34, kp 10/28, tytöt -08 ja -09

Voimia teille Sanna-M ja ViiruP.
 
Viirulla ja Sannalla surullisia uutisia, voimia teille molemmille!:hug:
Klementiini, tervetuloa mukaan porukkaan!:)

Minä myös pidin Aliilan mietteistä, meillä tosin sitä parisuhdeaikaa ei juurikaan ole nyt kun taloa rakennetaan ja pinna on miehellä lähes jatkuvasti kireällä... mutta hyviä ajatuksia kuitenkin jokaiselle pohtia

Kp25 menossa, alavatsa lievästi kipuillut oviksesta asti, rinnat isommat ja "pallommat" kuin normaalisti, aamulämpö kuitenkin alhainen joten eiköhän ne menkat loppuviikosta löydä taas tänne mun luo: /

Mutta mutta, mikäs sen ihanampaa kuin viettää ilta fiilistellen J.Karjalaisen uuden biisin Mennyt Mies parissa:D
 

Yhteistyössä