KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

SUNNUNTAI 1.11.2009


UuTeEnNoUsUUn......................kp 34/28..............................yk ??
maamin82................................kp 30/??...............................yk 2
jenmo.......................................kp 30/26-29.........................yk 4
minttis81..................................kp 29/25-30.........................yk 2
Ella-83......................................kp 28/24-46.........................yk 12
memmiliini.................................kp 27/27-40.........................yk 9
Summergirl...............................kp 25/28...............................yk 2
MarjaPorkkana.........................kp 25/30-32..........................yk 1
Punaposket82..........................kp 21/26-31............................yk 9
höperö75.................................kp 21/26-28............................yk 16
SMSM.......................................kp 21/28-29.............................yk 2
Lasihelmi..................................kp 21/30..................................yk 11
Sssalla.....................................kp 21/32..............................yk 5
Ärrieri.......................................kp 16/??..................................yk 3
TaikaWiitta..............................kp 14/23-30............................yk ??
erka.........................................kp 14/28-31.........................yk 1
Siiri78.......................................kp 14/30.............................yk 6
Onlydream...............................kp 13/23-29.........................yk 4
snowangel...............................kp 12/26-27..............................yk 16
syksyinen................................kp 12/??..............................yk 1
äitx2........................................kp 11/27-31........................yk 1
Miuskipa..................................kp 10/28-33.........................yk 3
Silmäterä.................................kp 7/36-41.........................yk 5
punakaneli...............................kp 7/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 6/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 6/??.................................yk 1
Orwokki....................................kp 6/35..................................yk7
Sintyli.......................................kp 5/25-27.........................yk 2
Ilmatar.....................................kp 4/26...............................yk 3


satukirjan sankari....................kp ??/32-38........................yk 1,5v
Unikeiju ...................................kp ?/30-33 ......................yk 11
fantasy.....................................kp ??/??................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??...............................
Poni06......................................kp ??/??................................
P123.........................................kp ??/??...............................
Laurelias....................................kp ??/??.........................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79


Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa
 
Onnea jonttu!! :flower: :flower:

Mulla on ollut ihan mieletön kuvotus koko aamun... Ajattelin, että johtuu siitä kun join yhden lonkeron eilen saunan jälkeen, mutta c'moon hei! Vaikka sitä harvoin tuleekaan juotua niin on se nyt kumma jos yhdestä 0.3 lonkerosta saa huonon olon! :xmas: Enpä olisi kyllä sitäkään juonut jos olisin vähänkään epäillyt että olisi voinut tärpätä... Tässä on kuitenkin vielä kiertoa jäljellä, joten saas nähdä! Olisi aika ironista jos ekasta kierrosta tärppäis kun kakkosta yritettiin se vuosi! :headwall:

Vaikka voihan tuo olla vaikka flunssa tulossa! Ei vaan kahvi mennyt alas millään ja hyvä kun sain aamupuuroa keitettyä kun meinasi laatta lentää... Sitten kyllä helpotti kun sain itseni pakotettua syömään vähän puuroa.

Anteeksi oireiden analysointi ja oma napa! Taisi kuitenkin vähän toiveet herätä... :ashamed: :D
 
Apua! Jippii! Mulla on ovis ! Siis kun oon stressannut ettei mulla olis ovulaatiota tms. mut vaikka nuo muut testit näytti vaan hailukkaa viivaa niin nyt kun koitin clearblueta niin täysi sarvi . Ja mies tietty metsällä..... vooi kääk! Oon ihan täpinöissäni-...varmaan huomaa että on yk1 kun jaksaa innostua moisesta mutta nyt rupes harmittaa et ku kuiteski aamulla heräsin kuudelta ku mies lähti mettälle ni olis pitänyt työllistää tuo ketale ennen lähtöään. Sitten ku tulee mettältä niin on kuitenkin ihan raato... täytyy varmaan pukee jotkut sexyt vaatteet päälle kun tuo metsältä kotiin saapuu ja suitsutella jotain naisellisia tuoksuja ympäri huushollia ja sitte tarttis nuo lapset saada ajoissa nukkumaan... kyllähän sitä vielä ehtii tässä kierrossa toimimaan...ehtiihänn???? joohan???!! Kertokaa!
 
erka: onneksi sulla oli toi digitesti! Voi hitsi jos se olis jäänyt bongaamatta. Tunsitko jotain tuntemuksia vai miksi älysit testata digillä myös?

Ja sitten omaa napaa: Mulla on lieviä tissituntemuksia. Se kai tarkoittaa että ovis on tapahtunut, eikös? Nämä voivat olla pms-oireita tai sitten raskausoireita, mitä kyllä vahvasti epäilen sillä nyt on vasta dpo 4 eikä mahdollinen alkio olisi vielä kuitenkaan kiinnittynyt... :|
 
Ärrieri aavistelin kun tosiaan niissä onestep-testeissä hailukka viiva ja kuukautiset tulee suht säännöllisesti niin laskeskelin ja oon digillä testaillut jo neljänä päivänä ja nyt se ovis osui "tutkimushaarukkaan". Satsasin tähän kiertoon rahallisesti aika paljon kun jemmasin noita testejä reilusti. Olin aika suivaantunut itselleni kun viime kierrossa en sitä ovista bongannut ja "aseistauduin" tätä kiertoa varten kunnolla :LOL: Tosiaan miestä ei näy eikä kuulu vielä kotiin metsältä :attn: . Lapset käy ylikierroksilla ja mulla pyörii vaibn yks asia mielessä ;)
 
Oon niin onnellinen :heart: Mies sanoi toissa iltana että kolmas lapsi on tervetullut mein taloon vaik heti =) Eli ehkä meillä on sitten ensi vuonna loppu kesästä ja pikkuinen :heart: Nyt kp 11/27-31 ja yk siis 1.
 
Tulen kertomaan, että meillä jouduttiin laittamaan kaikki jäihin. Sain sellaisen lääkityksen, että meidän pitää huolehtia todella tarkasti ettei mitään uutta elämää pääse alkuun. Ei tietoa kuinka kauan tätä joudun syömään :'(

Onnea kaikille yritykseen, tarrasukkia onnistuneille ja tuleville onnistuville!

Minä häviän taustalle....
 
SMSM Kiitos uudesta pinosta :flower:

erka Onnea oviksen pongauksesta..nyt vaan ukkoa kellistään :)

Miuskipa :hug: tervetuloa takaisin lääkekuurin jälkeen.

äitx2 Tervetuloa kuumeilemaan!!

Kyllä on odottavan aika pitkä. Kaikenmaailman oireita ollut yli viikon, mutta mitään ratkaisevaa ei tapahtu. Perjantaina hätäpäissäni testinkin tekaisin, mutta ihan selkee negahan se oli. Nyt alavatsalla vaihtelevia oloja, valkkari lorisee niin, että saa veskissä ravata tarkistuksilla koko ajan, päätä särkee ja hyvin alavireinen olo. Tulis jo se täti niin päästäisin oikeasti yrittämään viimein.
 
Jonttu Onnea ja tarrasukkia =) Miuskipalle jaksuja, tulehhan takaisin kun saat itsesi kuntoon :)
Itselleni ei mitään uutta suuntaan tai toiseen, viikko odotellaan tätiä tai testausta...alkaa ja turhauttaa koko touhu, adoptiota alettu miettimään...kun riittäisi vielä lämpöä ja rakkautta ainakin yhdelle pikkuselle :heart:
Saikos Erka metsämiehen kellistettyä ;)
 
Täällä kans edelleen mukana kuumeilemassa. :wave: Eivät tainneet ne haamut minulla mitään tarkoittaa. Mitä lie viivanpaikkoja sitten testeihin tullut. :/ -Viime viikolla testasin selkeän negan. Jotain mun kropassa kuitenkin tapahtuu sillä alamahaa juilii niin pirullisesti päivittäin. Alkaisikohan ne menkat vihdoinkin! -Sitten ainakin päästäisiin kunnolla yritykseen. Kuopus nyt 11kk ja imetyksen takia kk:t edelleen kadoksissa.
Plussaonnea kaikille! :wave:
 
höperö75 juu kellistyihän se metsämies mutta voi että kun sitä nauratti mun vetimet :LOL: . Olin niiiin nolo :LOL: olin meinaan vähän "kasvanut ulos" siitä korsetista että yläosasto pursuili reteesti :LOL: :ashamed: :D . Käskin miehen aamulla töihin lähtiessä herättää mut (puoli kuus |O ) kun aattelin että täytyy varmistella mutta siitä touhusta ei kyllä tullut mitään että eilisillä simpoilla mennään... tänäillalla taitaa olla jo liian myöhäistä ovulaation kannalta..en tiedä. Jostain oon lukenut että aamuin illoin ovulaation aikaan olis paras touhuta ja kun nuo siittiöt voi olla vaan ½vrk hedelmöityskykyisiä. VAikka siittiöillä on kyllä aika laaja haarukka tuon eliniän suhteen ½-7vrk että mistä sitä sitten tietää kuinka kauan meidän isännän siittiöt hengissä pysyy...toivottavasti ovat pitkäikäisiä. mies on kyllä minua 3 v nuorempi että jospa ne olis kovastikin viriilejä vielä :LOL: . Mutta kyllä harmittaa etten ole aloittanut aikaisemmin tätä vauvanyritystouhua kun nyt on sellainen hampaat irvessä meininki että pakko saada ;) ja tulee sellainen suorittamisen maku tuohon puuhasteluun.
 
Tänään napsahti PLUSSA testiin :heart: :heart: Hieman varautuneesti vielä, kun molempia lapsia ennen oli keskenmeno, niin en sillä lailla osaa vielä riemuita, ehkä sitten kun näkee että siellä masussa on elämää :)

Suosittelen ovistikkujen käyttöä.. Tehtiin kakkosta sillon reilu vuosi ja sit koitin ovistikkuja yhden kierron, josta tuo pikkupoika on alkunsa saanu ja nyt yk2 ja tikut käytös ja tästä tärppäs,,,, SIIS AIVAN USKOMATONTA! Pelottaa kylläkin :ashamed:
 
Maanantain 2.11.2009


UuTeEnNoUsUUn......................kp 35/28..............................yk ??
jenmo.......................................kp 31/26-29.........................yk 4
minttis81..................................kp 30/25-30.........................yk 2
Ella-83......................................kp 29/24-46.........................yk 12
memmiliini.................................kp 28/27-40.........................yk 9
Summergirl...............................kp 26/28...............................yk 2
MarjaPorkkana.........................kp 26/30-32..........................yk 1
Punaposket82..........................kp 22/26-31............................yk 9
höperö75.................................kp 22/26-28............................yk 16
SMSM.......................................kp 22/28-29.............................yk 2
Lasihelmi..................................kp 22/30..................................yk 11
Sssalla.....................................kp 22/32..............................yk 5
Ärrieri.......................................kp 17/??..................................yk 3
TaikaWiitta..............................kp 15/23-30............................yk ??
erka.........................................kp 15/28-31.........................yk 1
Siiri78.......................................kp 15/30.............................yk 6
Onlydream...............................kp 14/23-29.........................yk 4
snowangel...............................kp 13/26-27..............................yk 16
syksyinen................................kp 13/??..............................yk 1
äitx2........................................kp 12/27-31........................yk 1
Silmäterä.................................kp 8/36-41.........................yk 5
punakaneli...............................kp 8/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 7/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 7/??.................................yk 1
Orwokki....................................kp 7/35..................................yk7
Sintyli.......................................kp 6/25-27.........................yk 2
Ilmatar.....................................kp 5/26...............................yk 3


satukirjan sankari....................kp ??/32-38........................yk 1,5v
Unikeiju ...................................kp ?/30-33 ......................yk 11
fantasy.....................................kp ??/??................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??...............................
Poni06......................................kp ??/??................................
P123.........................................kp ??/??...............................
Laurelias....................................kp ??/??.........................



Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa
[/quote]

 
Tervetuloa äitix2 ja hirmusti onnea uusille plussaajille! :flower: :flower:
Miuskipalle voimia! :hug: Lääkekuurin jälkeen sitten takaisin tositoimiin! =)

Täällä alkaa vainoharhaisuus olemaan päivän sana! :snotty: Ja niin kun vannoin, että otan nyt ihan lunkisti ja testailenkin vasta kun menkat on selvästi myöhässä... Eilen aamulla oli tosiaan ihan hirveä kuvotus. Tänään ei ollut sitä, mutta tein tuossa päivälliseksi kanankoipia enkä kerta kaikkiaan voinut syödä niitä itse ollenkaan... Ällötti vaan ihan hirveästi! No, ei ne nyt ikinä ole mun lempiruokaa olleet, mutta harvoin on meinannut laatta lentää kun vaan katsonkin muiden syömistä! :x Sitten on määrätyissä asennoissa sellaisia ylävatsakipuja. Niitä mulla on ollut aikasemmissakin raskauksissa. Vatsan nippailuita en edes ala analysoimaan! Siitä se vainoharhaisuus vasta roihahtaisikin!! :xmas:

Eli mene ja tiedä... Voi olla että olen vaan menettänyt järkeni jo ekasta yrityskuukaudesta tai sitten voi olla että...... :D Milläs testeillä ootte testanneet varhaisessa vaiheessa? Ajattelin, että jos oireet jatkuu, voisin leikata vainoharhoilta siivet tuosta loppuviikosta. Hulluksihan tässä muuten tulee!!
 
MarjaPorkkana en ole vielä testailuvaiheessa mutta jemmassa on odottamassa viljan sensitivetestejä joiden pitäisi ilmoittaa raskaudesta dpo6-7. Sitten on niitä onesttep-liuskoja joiden pitäisi olla erittäin herkkiä mutta kokemusta ei siis vielä noista ole. Vielä ostin clearbluen digiraskaustestin jonka kans pitäisi olla herkkä. olen miettinyt sitä aconin testiä että olisko se ssellainen joka kertois varhaisessa vaiheessa...?
 
erka: Mä testailin noilla Aconeilla sillon pari vuotta sitten kun kakkosta kuumeiltiin ja mulla näytti se positiivista vasta kun menkat oli 2-3päivää myöhässä. Voisi ehkä noita nettiapteekkeja tutkailla jos löytäisi muita sensitive testejä valmiiksi jemmaan! =)
 
Mie en nyt viel alkuun ainakaa meinannu noita ovistestejä käyttää. Perhanan ukko karkas venäjälle tankaamaan vaik minul olis ollu sille vähä hommia :LOL: Nyt siis kp 12/27-31. eli varmaan koht ovista pukkaa :whistle:
 
TIISTAI 3.11.09

UuTeEnNoUsUUn......................kp 36/28..............................yk ??
jenmo.......................................kp 32/26-29.........................yk 4
minttis81..................................kp 31/25-30.........................yk 2
Ella-83......................................kp 30/24-46.........................yk 12
memmiliini.................................kp 29/27-40.........................yk 9
Summergirl...............................kp 27/28...............................yk 2
MarjaPorkkana.........................kp 27/30-32..........................yk 1
Punaposket82..........................kp 23/26-31............................yk 9
höperö75.................................kp 23/26-28............................yk 16
SMSM.......................................kp 23/28-29.............................yk 2
Lasihelmi..................................kp 23/30..................................yk 11
Sssalla.....................................kp 23/32..............................yk 5
Ärrieri.......................................kp 18/??..................................yk 3
TaikaWiitta..............................kp 16/23-30............................yk ??
erka.........................................kp 16/28-31.........................yk 1
Siiri78.......................................kp 16/30.............................yk 6
Onlydream...............................kp 15/23-29.........................yk 4
snowangel...............................kp 14/26-27..............................yk 16
syksyinen................................kp 14/??..............................yk 1
äitx2........................................kp 13/27-31........................yk 1
Silmäterä.................................kp 9/36-41.........................yk 5
punakaneli...............................kp 9/28-32...........................yk 2
Frutti........................................kp 8/28................................yk 3
Mädchen...................................kp 8/??.................................yk 1
Orwokki....................................kp 8/35..................................yk7
Sintyli.......................................kp 7/25-27.........................yk 2
Ilmatar.....................................kp 6/26...............................yk 3


satukirjan sankari....................kp ??/32-38........................yk 1,5v
Unikeiju ...................................kp ?/30-33 ......................yk 11
fantasy.....................................kp ??/??................................yk 1
Black Adder...............................kp ??/??...............................
Poni06......................................kp ??/??................................
P123.........................................kp ??/??...............................
Laurelias....................................kp ??/??.........................



Taustalla

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira
Vaahtera-82
jonttu79
maamin82

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa
[/quote]

[/quote]

 

Yhteistyössä