Kroppapino! (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Siis oikeasti... Helvetti että mä häpeen itteeni tämmösten missien ja kaunottarien seassa!! Ette takuulla tuu näkemään ikänä musta kuvaa tällä palstalla enää, ei ilman päätä saatika pään kanssa!! |O :ashamed: :'(
Nyt kuule :kieh: :kieh: :kieh:
Kenenköhän sitä pitäis olla laittamatta kuvia tänne palstalle :whistle: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Siis oikeasti... Helvetti että mä häpeen itteeni tämmösten missien ja kaunottarien seassa!! Ette takuulla tuu näkemään ikänä musta kuvaa tällä palstalla enää, ei ilman päätä saatika pään kanssa!! |O :ashamed: :'(
Nyt kuule :kieh: :kieh: :kieh:
Kenenköhän sitä pitäis olla laittamatta kuvia tänne palstalle :whistle: :wave:
Mut sähän olet kaunis!! Ja sinut itses kanssa. Mulla tasi iskeä se kuuluisa 30-kriisi näin jälkikäteen... :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Siis oikeasti... Helvetti että mä häpeen itteeni tämmösten missien ja kaunottarien seassa!! Ette takuulla tuu näkemään ikänä musta kuvaa tällä palstalla enää, ei ilman päätä saatika pään kanssa!! |O :ashamed: :'(
Nyt kuule :kieh: :kieh: :kieh:
Kenenköhän sitä pitäis olla laittamatta kuvia tänne palstalle :whistle: :wave:
Mut sähän olet kaunis!! Ja sinut itses kanssa. Mulla tasi iskeä se kuuluisa 30-kriisi näin jälkikäteen... :ashamed: :ashamed:
Ja pöh sanon mie... En mä oikeesti oo sinut itteni kanssa, mä vaan esitän että oon :ashamed: Tai siis oikeesti mä kyllä yritän olla, kun en saa ittelleni tehtyä mitään kuitenkaan...
 
gh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tulitikkutyttöjä. :( Onko se jonkun mielestä kivasti sanottu?
voi jee taas. ota nyt siitä nokkiisi ? mun käsittääkseni sä olet sinut itsesi kanssa, joten älä ees jaksa alottaa.
näihin ketjuihin laittaa kuviaan suurena enemmistönä oikeesti vaan sellaiset, jotka tietää olevansa hyvännäköisiä, mutta esittävät, etteivät tiedä ja sillä tavoin keräävät kehuja.
ja aina ne samat naamat näissä. ehkä yks uus naama per ketju tulee.

ne oikeasti tavallisennäköiset ihmiset saa näissä ketjuissa lässytyskommentteja "oletpa nätti " , joilla sanoja kiillottaa omaa sädekehäänsä vaan...

ja siis juu, minusta rukoilijasirkka, boogyman, naurukohtaus, perhoinen, emilyn on nättejä. että onnea vaan teille. onhan se paskajuttu että joku kehtaa sanoo tulitikkutytöks. voi apua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tulitikkutyttöjä. :( Onko se jonkun mielestä kivasti sanottu?
:wave: tästä vinkkelistä joo... mut jos olisin se semmonen tulitikkutyttö ei se enää välttämättä oliskaan ihan niin kivasti sanottu... Tosin möisin vaikka mummoni, jos saisin olla semmonen tulitikkutyttönen, mutta kun en ole enkä saa eikä musta koskaan tuliskaan, niin pakko se vaan on koittaa luovia eteenpäin tällaisena |O :kieh:
 
Laitanpa minäkin KERRANKIN jotain tälläistä. :D Tuli vaan vähän isot kuvat, mutta ei se haittaa. Näytän kyllä noissa ikävästi lihavammalta kuin olen. :eek: Profiilissa näimmä vuodentakainen kroppakuva. :LOL:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4183776.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=4183773.jpg

Samalla huiskuttelen, kun pitkästä aikaa kirjautuneena täällä taas. Vaikka siis joka päivä täällä notkun. :wave:
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:


Tosin täs sama ongelma, ei saa itseään kokonaa kerrallaan kuvaan kun itse kuvaa.
Tämmöisissä kuvissa on sellainen vika, että vaikka haluaa kuvasta rajata ne omat kasvot pois, niin se kasvokuva löytyy kuitenkin profiilista.

Varovaisuutta, kun laitatte itsestänne tällaisia kuvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:


Tosin täs sama ongelma, ei saa itseään kokonaa kerrallaan kuvaan kun itse kuvaa.
Tämmöisissä kuvissa on sellainen vika, että vaikka haluaa kuvasta rajata ne omat kasvot pois, niin se kasvokuva löytyy kuitenkin profiilista.

Varovaisuutta, kun laitatte itsestänne tällaisia kuvia.
No ei heti kävis mielessä laittaa tollasta kuvaa tänne.... En tosin omista tuommoisia vermeitäkään, joten ei ihan hätäsesti onnistuiskaan... :|
 
no mun kroppakuva on vaan profiilissa, kun en osaa muulla tavalla kuvaa laittaa...kuten näkyy en suoranaisesti huku lakanan mutkaan...hame on kylläkin leveä helmainen, mutta kyllä mä aika hyvin sen täytän...painossa löytyy :ashamed:
 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:


Tosin täs sama ongelma, ei saa itseään kokonaa kerrallaan kuvaan kun itse kuvaa.
Tämmöisissä kuvissa on sellainen vika, että vaikka haluaa kuvasta rajata ne omat kasvot pois, niin se kasvokuva löytyy kuitenkin profiilista.

Varovaisuutta, kun laitatte itsestänne tällaisia kuvia.
No ei heti kävis mielessä laittaa tollasta kuvaa tänne.... En tosin omista tuommoisia vermeitäkään, joten ei ihan hätäsesti onnistuiskaan... :|
Vaikka se Narsissan (?) kuva oli paljon rohkeampi, siinä oli sentään tyyliä, tämä lähinnä säälittää.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:


Tosin täs sama ongelma, ei saa itseään kokonaa kerrallaan kuvaan kun itse kuvaa.
Tämmöisissä kuvissa on sellainen vika, että vaikka haluaa kuvasta rajata ne omat kasvot pois, niin se kasvokuva löytyy kuitenkin profiilista.

Varovaisuutta, kun laitatte itsestänne tällaisia kuvia.
No ei heti kävis mielessä laittaa tollasta kuvaa tänne.... En tosin omista tuommoisia vermeitäkään, joten ei ihan hätäsesti onnistuiskaan... :|
Vaikka se Narsissan (?) kuva oli paljon rohkeampi, siinä oli sentään tyyliä, tämä lähinnä säälittää.

mitä siitä sitten??
 

Yhteistyössä