Kuinka moni teistä näyttää raskaana näin hyvältä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.
en miekään tykkää angelinasta. en kertakaikkiaan pysty kattelemaan sen elokuvia. enkä mie tiiä että miksi....
Minä taas voisin katsella tuota naista ikuisuuden! :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Peesi. Ja aika moni teistäkin ois tuota kauniimpi, jos olis samanlaiset armeijat stylisteja, kampaajia, meikkaajia ym. hyörimässä ympärillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:
Näkisitpä nyt.. Silmät ja puoli naamaa itkusta turvonneet, virttyneet collegehousut karseilla polvipusseilla jalassa, tahrainen mammapaita päällä, puolipitkä tukka hätäisellä nutturalla loput silmillä roikkuen, mustat silmänaluset... Hehkeenä!
Just tätä tarkoitin :LOL: Yleensä kadulla ei näe näin hyvin säilyneitä naisia. Tavalliset naiset yleensä tuossa vaiheessa raskaana ollessaan pukeutuvat miehensä t-paitaan ja verkkareihin :whistle:
onko tuo nainen bongattu suoraan kadulta,esim kauppareissulla?
pukeudutteko itekin arvokkaisiin juhliin verkkareihin,t-paitaan ja hiukset rasvaselle nutturalle äkkiä sutastuna?
:LOL: Miten te jaksatte olla niin vakavia aina ja miettiä tätäkin asiaa niin monesta eri näkökulmasta :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no onneks en näyttäny tolta!
mun mielestä ei oo mitenkään kaunis nainen...
Ihanko totta? Hassua miten eri tavoin ihmiset ajattelee kauneudesta. Minun mielestäni yksi maailman kauneimmista naisista.
Minusta on omituisen näköinen turbohuulineen ja noi käsivarret on kauheat. Paljon kauniimpia ihmisiä tiedän, kuin tämän...
 
Turkilmas
Lisäänpä vielä että vaikka mun kimpussa olis kokonainen armeija ja parit jääkiekkojoukkueetkin maskeeraamasssa ja ehostamassa, niin enpä pääsis lähellekään Angelina Jolien kauneutta. Täytyy elämässä olla joitakin realiteetteja ja yks niistä on että Angelina on TODELLA kaunis nainen, oli hän sitten tällätty tai ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Lisäänpä vielä että vaikka mun kimpussa olis kokonainen armeija ja parit jääkiekkojoukkueetkin maskeeraamasssa ja ehostamassa, niin enpä pääsis lähellekään Angelina Jolien kauneutta. Täytyy elämässä olla joitakin realiteetteja ja yks niistä on että Angelina on TODELLA kaunis nainen, oli hän sitten tällätty tai ei.
Sinun mielestäsi. Mut muunlaisiakin mielipiteitä on.
 
En näytä :LOL: . Kaksoisleuka on alkanut jo muodostua ja perse senkun leviää päivä päivältä. Tässä raskaudessa maha on ollut pienempi kuin ensimmäisessä raskaudessa, mutta takapuoli ja reidet ovat taas vastaavasti olleet isommat :headwall: . Nilkat ovat turvonneet ja edellisen raskauden raskausarvetkaan eivät ole vielä kunnolla vaalenneet. Kaiken kruunaa mustat silmänaluset ja raskausaikana oireileva atooppinen ihottuma käsivarsissa ja kasvoissa |O .
Nytkin on toinen silmäluomi kaksinkertainen toiseen verrattuna ja silmän alla ja poskessa on ihanat punaiset hilseilevät läikät. 5 päivän kortisoonilla rasvauksella sain ihottuman kuriin, mutta 3 päivän tauko rasvauksessa sai ihottuman taas palaamaan.
Naama on rasvoittunut ja tukka yhtä hamppua. sääri- ja kainalokarvat rehottavat, muista karvoista puhumattakaan.
Hikoilen kuin pieni sika. Pieneltä sialta en silti näytä vaan isolta emakolta. :$
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No en TODELLAKAAN näytä!!! Enpä oo ikinä ollut niin ruma kuin nyt raskausaikana, ihan alusta asti ja näemmä ihan loppuun saakka sama petolinnun perse :(
Äläs nyt :) Mitä minä sinun kuviasi olen täältä joskus sattunut bongailemaan niin aikamoinen kaunotar olet. Masukin niin nätti.
 
Sangria
jolie näyttää tuossa vähän taylorilta. taylor(hunter tylo, kauniit ja rohkeat) oli miun mielestä vielä kauniinpi ennen kauneusleikkauksia kuin nyt. ja kauniinpi kuin jolie. siis ennen. niin ja jolie on tosi kaunis kyllä =)
 
vieras
Voihan sitä kiistellä täällä vaikka kuinka kauan onko Jolie kaunis vai ei, mutta kovin pitkälle ei taideta päästä. Tuskin tullaan kaikki samaan johtopäätökseen asiasta ja kompromissia emme varmasti saa aikaiseksi. Vai saataisko? :D
Minusta on kyllä ainutlaatuisella tavalla kaunis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
jolie näyttää tuossa vähän taylorilta. taylor(hunter tylo, kauniit ja rohkeat) oli miun mielestä vielä kauniinpi ennen kauneusleikkauksia kuin nyt. ja kauniinpi kuin jolie. siis ennen.
On muuten vähän saman näköinen, en käsitä miksi nuo julkkikset tekee itselleen näin...

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No en TODELLAKAAN näytä!!! Enpä oo ikinä ollut niin ruma kuin nyt raskausaikana, ihan alusta asti ja näemmä ihan loppuun saakka sama petolinnun perse :(
Äläs nyt :) Mitä minä sinun kuviasi olen täältä joskus sattunut bongailemaan niin aikamoinen kaunotar olet. Masukin niin nätti.
Oho :eek: . Siis ottaen huomioon miten mua oikeesti hävettää edes ihmisten ilmoille meneminen ja miten monet kerrat olen miehellenikin pillittänyt tätä pärstää, niin oikeesti tuntuu aika hyvältä kommenttisi, kiitos :hug: .

Tosin fakta juttu on, että olen aika monta tuttua ja kaveria järkyttänyt omalla ulkokuorellani, kun tosiaan OLEN harvinaisen kulahtanut aknenaama ollut tän raskauden ajan. Eli ilmeisesti valokuvat on armollisia, mutta kuitenkin mä nyt hetkeksi huijaan itseäni tuolla sun kivalla kommentillasi =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
jolie näyttää tuossa vähän taylorilta. taylor(hunter tylo, kauniit ja rohkeat) oli miun mielestä vielä kauniinpi ennen kauneusleikkauksia kuin nyt. ja kauniinpi kuin jolie. siis ennen.
On muuten vähän saman näköinen, en käsitä miksi nuo julkkikset tekee itselleen näin...

Tuokin nainen OLI todella kaunis ennen. Nyt on kyllä pärstä pahasti pilattu erinäisillä leikkauksilla...ei ymmärrä.


Miks mä en ikinä opi noita lainauksia

|O |O |O
 

Yhteistyössä