Kuinka yleistä nuoruudessasi ja kotipaikkakunnallasi tämä oli?

Jos nuoruus ja kokemattomuus viehättää aikuista, niin mun mielestä kyse on juuri siitä että hakee"lasta".
Olet tainnut itse olla aikuisen miehen tyttöystävä?
Mua ällöttää ajatus pikkulikkojen kropan katselusta, kyllä aikuisen miehen pitäisi olla kiinnostunut ihan ikäisistään.
Jaa... Jos 45v mies on vaikkapa 20v nuoren naisen kanssa, hän hakee lasta? :eek: Tuo on suht yleinen yhdistelmä...

Ei musta ole mitenkään väärin, että haluaa itseään nuoremman naisen/miehen, kun lakia kunnioitetaan ja muutenkin yleisiä moraalikäsityksiä.
 
"nuuh"
Muutama tälläinen pari oli yläasteella ja riparileiriltä muistan yhden tytön jolla oli parikymppinen tojotarassari. Jäänyt sellainen muistikuva että nää äijät oli jotenkin helevetin mustasukkaisia näistä lapsimorsiammistaan, oli ihme kyttäilyä rippileiripuskissa ja kihlasormuksia!!?
 
"gaga"
Tiedän muutama tuollaista 30v miestä jotka "seurustelee" teinien, ikähaarukalla 16-19v, kanssa ja voin sanoa että ovat varsin lapsellisia miehiä. Eivät ota vastuuta omista tekemisistään ja kaikki on aina muiden syytä jne. tuollaiset miehet menevät aivan lukkoon aikuisen naisen edessä, toisaalta teini-ikään juuttuneet miehet ei omanikäisiä naisia pahemmin kiinnostakaan. Teini on sen takia parempi vaihtoehto.
 
kahvikirahvi
Tosin epäilen, että nuo tytöt ovat ehkä juuri niitä jotka vielä aikuisenakin puolustelevat lapsen ja vanhan sedän välisiä suhteita "rakkaudella".
Mä en 13-vuotiaana vielä harrastanu seksiä, mutta olin useinkin ihastunut joihinkin parikymppisiin. 14-vuotiaana tais tulla seksi kuvioihin.
Mutta nykyään kun miettii miten kakara sitä silloin olikaan, niin inhottaa ajatus että parikymppiset on kattellu mua sillä silmillä ja ite on ollu tyhmänä mukana. Vaikkei se sillon tyhmältä tuntunut, niin nyt myöhemmin tuntuu. Ja siihen aikaan tuntui oikeesti että oli paljon yhteistä näitten amispoikien kanssa.

Enkä todellakaan puolustele suuria ikäeroja jos toinen on reilusti alaikäinen ja sakkolihaa.
 
Mä en 13-vuotiaana vielä harrastanu seksiä, mutta olin useinkin ihastunut joihinkin parikymppisiin. 14-vuotiaana tais tulla seksi kuvioihin.
Mutta nykyään kun miettii miten kakara sitä silloin olikaan, niin inhottaa ajatus että parikymppiset on kattellu mua sillä silmillä ja ite on ollu tyhmänä mukana. Vaikkei se sillon tyhmältä tuntunut, niin nyt myöhemmin tuntuu. Ja siihen aikaan tuntui oikeesti että oli paljon yhteistä näitten amispoikien kanssa.

Enkä todellakaan puolustele suuria ikäeroja jos toinen on reilusti alaikäinen ja sakkolihaa.
En mäkään lapsiani päästäis lähellekkään moisia, kun ovat siinä iässä, että osaavat tietokonetta käyttää, jää chatit välistä tai vähintäänkin tilaan logit siitä, mitä koneella on tapahtunut. Ainakin itse törmäsin moniin ehdottelijoihin juurikin chateissa.

Ja nyt katsoo vähän kieroon jos vaikka joku 25v on oikeasti 13v:n kimpussa O_O
Henk.koht. ei tosin noin isoja ikäeroja ollut. Kerran kyllä oksetti kun n.30v mies pysähtyi autolla viereen kun kaverin kanssa oltiin kävelyllä ja rupes ehdottelemaan, takapenkillä vauvan turvaistuin. Ja ikää meillä oli vasta jotain 11-12v. Ei sitä silloin tajunnut ottaa rekkaria ylös tai muutakaan tehdä, että tyyppi ois jäänyt kiinni.
 
"Jonna"
Niin, tai olisiko niistä tytöistä tullut vähän vajakkeja jos joutuivat seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi varhain?
13- vuotias nyt yleensä on tiedoiltaan ja taidoiltaan vähän täysi-ikäistä vajaampi, niin pitääkin.
Kyllä se todennäköisesti on niin, että tuollaiseen seuraan hakeutuvilla tytöillä on jotain häikkää omassa isäsuhteessaan, joten sitä hyväksyntää haetaan sitten itseä vanhemmilta pojilta/miehiltä ja tullaan sitä kautta hyväksikäytetyksi, kun ei osata suojella itseä. Surullista.
 
En muista yhtään tapausta. Sen sijaan useamman parikymppisen muistan kuljettaneen autossa ja käsipuolessa n. 15-16-vuotiaita tyttöjä ja ei sitä mitenkään paheksuttu. Luultavasti harrastivat seksiäkin, ainakin osa.
 
Yhden vanhan kaverin isoveljen kaveri oli näitä parikymppisiä corollanrassaajia, jotka pyörivät yläasteikäisten tyttöjen kanssa, yleensä 13-14-vuotiaiden kanssa ja tämä pellehän oli kaverin isoveljelle kehunut, miten helposti saa pillua pikkulikoilta kun jaksaa vähän kehua "kypsemmän" oloiseksi ja ajeluttaa pitkin kylää.

Kuvottava kusipää oli ja on varmaan edelleenkin...
 
"vieras"
itse 89 syntynyt, eikä todellakaan ollut normaalia tuollainen. Yhden pariskunnan tiedän/tiesin, tyttö 13, mies yli 20. Nykyisin yhä yhdessä, lapsi ja omakotitalo. Tuolloin kyllä pidin itsekin sitä suhdetta aivan sairaana, mutta ihme kyllä on kestänyt jo kohta 10 vuotta. Se oli kyllä normaalia että tytöt 15-v eteenpäin liikkui 2-4 vuotta vanhempien poikien seurassa, mutta alle 14 vuotiaat ei.
 
Yhden vanhan kaverin isoveljen kaveri oli näitä parikymppisiä corollanrassaajia, jotka pyörivät yläasteikäisten tyttöjen kanssa, yleensä 13-14-vuotiaiden kanssa ja tämä pellehän oli kaverin isoveljelle kehunut, miten helposti saa pillua pikkulikoilta kun jaksaa vähän kehua "kypsemmän" oloiseksi ja ajeluttaa pitkin kylää.

Kuvottava kusipää oli ja on varmaan edelleenkin...
Noinhan se menee.
Vähän kehutaan, eikä muka voitais siis ikinä uskoa tytön olevan niin nuori, vaikuttaa paljon vanhemmalta kuin muut tytöt.
Niin ja kauniskin vielä, lässynlässyn.

Lisäksi nuo hyväksyntää epätoivoisesti hakevat pikkutytöt kuulemma suostuu mihin vaan ja uskoo mitä vaan, sekä ihailee vanhempia poikia käsittämättömistä syistä, mm. oma kämppä, auto ja täysi-ikäisyys.

Yhden tapauksen tiedän, jossa 20v mies sanoi 15v tytölle, että jos miehellä seisoo, se tarkoittaa sitä että rakastaa.
Ja tyttö uskoi. :headwall:

Yöh, toivottavasti ei kenestäkään omaan lähipiiriin kuuluvasta pojasta tule ikinä tuollaista.
 
"höh"
Ei nyt yleistä, mutta kyllähän sitä tapahtui. Itsekkin olin 14v kun löysin tuon mieheni, joka oli silloin 21v. Olemme edelleen onnelisesti yhdessä ;)

Mutta minä olinkin ikäistäni kypsempi. Jotkut (äiti sanoi, että kateelliset) yrittivät kaikin keinoin tehdä minusta lastensuojeilmoitusta ja muuta mukavaa, mutta kun ei näyttöä löytynyt ja vanhemmille se oli ok.

Nyt katson kauhulla kun yläasteikäiset hengaa paljon vanhempien kanssa :D en vaan voi tietää, miten hyvin niillä synkkaa..

Odotan kauhulla sitä päivää kun meidän likat alkaa tuomaan niitä uroksia kotio.. Pystynkö olemaan yhtä neutraali kuin äitini oli aikoinaan vai vienkö samantien saunan taakse :D
 
"höh"
Ai niin! meidän koulussa oli eräs samanikäinen tyttö joka löysi englannista itselleen rokkarin. eihän siinä mitään, mutta se ukko on yli40v vanhempi. Ovat vieläkin yhdessä. Hyi.
 
"vieras"
Muistan erään tapauksen jota kouluaikana ihmettelimme. Mies odotti moottoripyöränsä kanssa koulun läheisyydessä erästä 14 vuotiasta tyttöä koulusta joka päivä. Olivat kuulemma seurustelleet jo kauan. Käytännössä tytöllä ei ollut ollenkaan omaa aikaa, kun mies oli tytössä käytännössä kiinni ja ryösti kaiken koulun ulkopuolisen ajan. Mies ei ilmeisesti sallinut kontakteja nuoriin.
En tajua kuinka lapsen vanhemmat sallivat tuon. Pieni paikkakunta kyseessä jossa muutenkin lastensuojelu retuperällä.
 
Ohhoh..
[QUOTE="höh";27179380]Ei nyt yleistä, mutta kyllähän sitä tapahtui. Itsekkin olin 14v kun löysin tuon mieheni, joka oli silloin 21v. Olemme edelleen onnelisesti yhdessä ;)

Mutta minä olinkin ikäistäni kypsempi. Jotkut (äiti sanoi, että kateelliset) yrittivät kaikin keinoin tehdä minusta lastensuojeilmoitusta ja muuta mukavaa, mutta kun ei näyttöä löytynyt ja vanhemmille se oli ok.

Nyt katson kauhulla kun yläasteikäiset hengaa paljon vanhempien kanssa :D en vaan voi tietää, miten hyvin niillä synkkaa..

Odotan kauhulla sitä päivää kun meidän likat alkaa tuomaan niitä uroksia kotio.. Pystynkö olemaan yhtä neutraali kuin äitini oli aikoinaan vai vienkö samantien saunan taakse :D[/QUOTE]

Oletko sä miettinyt että miksi sun vanhemmille se oli ok?
Musta toi kuulostaa ällöttävältä, olkoonkin että olette yhä yhdessä. Itse toivoisin että omat lapset odottaisivat aikuisten juttujen kanssa mahdollisimman pitkään, eikä se taatusti onnistu jos seurustellaan aikuisen miehen kanssa.
Seksin alaikäraja on 16v ja sen alle on aina seksuaalista hyväksikäyttöä. Mahtaa isäntäs olla ylpeä itsestään.

Mitähän ihmettä sun äitis päässä on liikkunut jos on uskonut että muut muka kateuttaan yrittivät saada lastensuojelun puuttumaan tuohon.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate ja Tepadj
Muutama oli omassa nuoruudessa. Tuntuu, että yksi näistä miehistä vieläkin jahtaa niitä teinityttöjä. Nyt ikää siis jo about 26v ja 16 vuotiaita kyydittelee. En ole tekemisissä mutta jutut liikkuu.

Silloin naurettiin selän takana ja nyt oksettaa koko ihminen.
 
"mama"
Juu, kyllä meillä jonkun verran yläasteella näillä "suosituilla" tytöillä oli vanhempia miehiä, 18-23v. Alkoi joskus seiskaluokalla, kesti koko yläasteen.... Olin yksi niistä juu. Auto, juomat, asunto, oli niiin hirveen ihania ne "pojat". Kiva oli kun pääsi ajelemaan ja sai ilmasta känniä :x

Jälkeenpäin, hyi helvetti, mitähän niiden päässä on liikkunut? Ollaan nuorimmillaan oltu silloin 13 vuotiaita aivan kakaroita. Vaikka tosin pukeuduttiin aika paljastavasti jne, mutta silti, tiesivät kyllä iät.
Tää oli joskus vuonna 2000->
 

Yhteistyössä