Kummallisin seksikokemuksenne?

  • Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja varmasti harmaa:
Kummallisin ja ainoa kokemus, joka on oikeasti jälkeenpäin tuntunut siltä, että olisi saanut jäädä väliin oli känninen kolmen kimppa minun, mieheni ja naispuolisen serkkuni kesken :ashamed:
Mitä serkumpi sitä herkumpi:p

Ukkos tais olla tyytyväinen:p
 
Hauskoja :D
Mä aluksi ajattelin, ettei mulla oo mitään, mikä vois vetää näille vertoja, mutta kertyihän niitä aika monta B)

- Joskus sinkkuaikoina päädyin harrastamaan ryhmäseksiä kahden miespuolisen kaverin kanssa, aamulla kun heräsin, niin toisen miehen koira oli repinyt mun farkut haaroista auki... sieltä sitten lähdettiin vähä paljastavammat housut jalassa :LOL:

- Tämäkin joskus aikoja sitten... Päädyin tutun luo, jonka kanssa harrastettiin seksiä parvella ja pienessä yksiössä oli ainakin 10 ihmistä, parvelta siirryttiin vessaan ja taas sänkyyn. Myöhemmin porukka väheni, ja olin tämän tutun kaverilta kysynyt, että haluaako sekin
:ashamed: Tämän jälkimmäisen kanssa olen ollut naimisissa pian 4-vuotta :D

- Muutama kesä sitten oltiin miehen vanhempien mökillä ja sisällä oli niin täyttä, että minä ja mies päätettiin nukkua teltassa. Arvata saattaa, mihin se johti ja kun minä olin päällä, niin pää osui teltan kattoon ja koko teltta heilui mielettömästi :headwall: Aamulla anoppi kyseli, että oliko teltassa huono nukkua, kun niin pyörittiin. Oli istuskellut siinä vieressä tupakalla ties kuinka kauan... onneksi oli ottanut kunnolla juotavaa, niin muistikuvat oli hataria :LOL:

- Teininä harrastin seksiä suljetussa hotellissa/ravintolassa, yläkerrassa oli hälytykset päällä. Joku juhlavieraista oli mennyt yläkertaan ja aiheuttanut hälytyksen. Kesken villeimmän touhun paukahti huoneen ovesta sisään vapaapalokunta ja vartijat :D

Oliskohan tuossa ne pahimmat :ashamed:
 
jopasjotain
onhan näitä :D olen nainen)
*tilkka on kanss amulle tuttu kuhertelu paikka...
*jossain parkkipailalla autossa jonkun randomin kanssa kunnes vartia tuli taskulampulla siihen että olis yksityinen parkkis.. :D
*luulin olevani keskellä metsää miehen kanssa, no kyllähän siihen eksy lenkkeilijä jos toinenkin :D
*tullut toisen naisen kanssa harrastettua "piiri pieni pyörii" muutaman kundin kanssa eli miehet istu ja me mentiin sylistä toiseen
*mies jolla ei millään seissyt ja yritti loppujen lopuks laittaa kuminauhaa munansa ympärille ja siinä vaiheessa lähin ite menee :D
* toine mies jolla ei seissyt ajattelin auttaa imemällä mutta ei alkanut silloinkaan seisomaan oli suussa kuin limainen etana hyi!
* kolmaskin mies erektio ongelmien kanssa koitti laittaa kortin iin että menee pallienkin yli...
* mies joka lykki mua takaa päin samalla ku kattoi fudista telkusta...
*seurustelin, kumppani kanssa mentiin samoille jatkoille. oma mies sammu sohvalle ite menin makkariin nukkumaan pariskunan viereen jossa sitten pariskunnan miehen kanssa "salaa" puuhattiin... oli kyllä nolo!
*itselle kanssa tullut vastaan nämä ties mitä huutavat miehet ja myös jotka haluavat että potkitaan munille yms
*mukava kokemus 3kimppa 2:den miehen kanssa molempiin reikiin ;)
* on myös anusta nuolto todella ällöttävää mutta samalla kiihottavaa
mites viellä ei tuli mieleen enempä pitää lisäillä jos tulee :D :D tapahtumat on tapatunut enemmän tai vähemmän kännissä tai jopa selvinpäin, myös osa suomessa/ulkomailla.
 
slutty slut
Lähdin panoni mukaan töihin rekan kyytiin. Panin hänen kaveriaan hytissä, kun panoni ajoi rekkaa. :D Panin kyllä hänenkin kanssaan levähdyspaikalla. :D Voi niitä hurjia nuoruusaikoja.
 
hyi ällöä
Mun exä. Ekaa kertaa kun harrastettiin seksiä huomasin, että jätkä on tosi karvainen. Ja sillä on tissit. Sitten se pani niinku pieni sika. Ja hikoilikin kuin pieni sika. Siis että sitten lopulta uitiin siinä helvetin hiessä ja koko sänky patjaa myöten oli ihan helvetin märkä. Lisäks jätkä laittoi dödöä kainaloiden lisäksi rintakehäänsä?!! Sitten se ihmetteli, että miks mua ei kauheen usein kiinnosta harrastaa seksiä. No joo, ku ei kiinnosta nukkua märässä sängyssä kun ei patjoja voi vaihtaa.... Muutenki inhottava.

Joskus ratsastaessa tuli yhtäkkiä huono olo, selvin päin olin, tuli semmonen olo, että nyt lentää laatta. Kyseessä oli vielä parvisänky, siinä oli sitten noin viis sekuntia aikaa miettiä, että oksennanko sänkyyn vai partnerin päälle. No kumpihan on helpompi siivota, siitä voitte päätellä.

Jostain jatkoilta raahasin kotiini joku about 15v vanhemman irlantilaisen kaverin. Ihan hauska sälli, ei siinä mitään. Sitten se seksihomma olikin sitte vaan semmone 2 minsan pano, spermat sänkyyn ja lakanoihin, niissä sitten nukutaan hetki, sama uusiksi, ja viel kolmannenki kerran. Kysyi että haluunko sen numeron. Sanoin että ei kiitos, moi moi. Ällöttää jos joku iha random tyyppi tulee ja heittelee mällejään toisten sänkyyn.... HYI.

Abinvuonna laivalla pongasin jonkun mukavan pojan ja menin sen kanssa puuhastelemaan hyttiin. Ensinnäkin sen penis oli niin iso, ettei saanut sitä mun sisään, joten se meni ihan suuseksiksi sitten se homma. Toiseksi, sen jätkän ISÄ ja joku sen KAVERI tulee sinne hyttiin hetken päästä yllättäen, sitten ne istuu siihen vastakkaiselle puolelle sängylle ja sanoo että nonni, hyvä, aletaas runkkaa, jatkakaa vaa me katellaa.... Onneks se jäbä sai ajettua muut pois ja pääsin livahtamaan pois.

Varattu, itseä joku 15v vanhempi mies, s&m-leikkejä muutaman kerran. Mut se nyt ei oo ällöä eikä huono seksikokemus.

Ehkä täs oli mun top 2.
 
hyi ällöä
Mulla oli kyseenalainen suhde 15vuotiaana 24v tyypin kanssa. Se eka kerta kun oltiin touhuumassa, kun jätkällä ei seissyt, tokaisin sille: Vittu ku oot säälittävä. Eipä stondannut sen jälkeenkään.

Joskus paneskelin huoneessa, jossa oli muita nukkumassa.
 
Ystävän kanssa lähdettiin tummaihoisen miehen luo jatkoille. Kummatkin pantiin siellä sen miehen kanssa, toisten nähden. Tää mies olikin sitten pizza/kebabyrittäjä ja vei meidät ravintolaansa joka siis oli kiinni. Teki meille pitsoja ja kebabannoksia ja välillä vuorotellen käytiin paneskelemassa sen kanssa. Kun me lähdettiin niin löi kummallekin viiskymppiset kouraan.
Kyllä oli kamala morkkis ja huoramainen olo, ette usko..

Ja joskus ollaan yhden toisen kaverin kans pantu saman äijän kanssa samassa sängyssä, siis niin että toinen nukkuu/tuijottaa vieressä.
 
"vieras"
Ystävän kanssa lähdettiin tummaihoisen miehen luo jatkoille. Kummatkin pantiin siellä sen miehen kanssa, toisten nähden. Tää mies olikin sitten pizza/kebabyrittäjä ja vei meidät ravintolaansa joka siis oli kiinni. Teki meille pitsoja ja kebabannoksia ja välillä vuorotellen käytiin paneskelemassa sen kanssa. Kun me lähdettiin niin löi kummallekin viiskymppiset kouraan.
Kyllä oli kamala morkkis ja huoramainen olo, ette usko..
:D
 
"Mimi"
Voih, kyllä on tullut nuoruudessa hölmöiltyä!! Mm..

- Yksistä kotibileistä tuli napattua sellainen puolituttu kundi "saatille". Siinä sitten molempia panetti ja alettiin etsiä paikkaa, missä tätä tehdä. Päädyttiin erään kaupan lastauslaiturin viereen.. Vasta myöhemmin tajusin, että voi hemmetin hyvin olla kamerat tuollaisessa paikassa..

- Eräillä festareilla 5min. tuntemisen jälkeen totesin vaan kundille, että mennäänkö mettään :D Sinne mentiin joo ja jonkun kiven päällä vedeltiin ja tuntemattomia ihmisiä ravas ihan vieressä kusella.

- Hyvän kaverin poikaystävää tuli joskus pisteltyä ja tämä kaveri odotti pihalla.

- Parhaan ystäväni kanssa pyörittiin vuodenpäivät tiiviisti noin. 8pojan kanssa.. Näitä tuli kyllä sitten pantua ihan jokaista, välillä yhdessä ja välillä erikseen..

- Exän kanssa paneskeltiin joskus yhdellä saarella kalliolla ja laiturilla.. Saarella oli siis noin. 100 muunkin ihmisen mökit :D

- Samaisen exän kanssa tullut kokeiltua minuun kurkut ja kaikenmaailman hedelmät ja tavarat..

Olishan näitä, vaikka kuinka paljon..
 
joskus teininä päädyin bileiden päätteeksi sänkyyn exän kanssa, emme olleet jostain syystä menneet suutelua pidemmälle ollessamme pari mutta tuona yönä päädyimme sänkyyn.. ja voin sanoa, etten ollut kyllä menettänyt mitään!! :headwall: tyypillä oli niin pieni, ettei tuntunut missään & lisäksi kalu luiskahteli koko ajan ulos... kortsukin yritti lähteä lipettiin sen nakin päältä.
se oli myös melkoisen hämmentävää, kun nykyinen mies halusi ensimmäisen kerran nuolla peppureikääni
 
Oi kamala, niitä on paljon!!

-yks hoki kuola leuassa koko ajan että anna mä laitan tän sun PYLLYNSILMÄÄN, jooko, anna mä vähän laitan pliis..

-Yhen kanssa piti aina olla silmälasit ja leikkii opettajaa. Keljua kun mies oli mua vielä 17 vuotta vanhempi.

-Yks sai ennenkuin ehittiin edes hommiin, mä sivelin sen alamahaa kun jo lasti lenti.

-Yks yhenillan juttu yritti ruveta vetelee paljaalla ja selitti miten kiva ois jos tulisin raskaaksi, voitais olla together forever :X Juu, ei saanu ollenkaan.

-yks hoki IHAN KOKO AJAN että vielä mä kerran vetäsen, tän kerran vetäsen, kohta mä oon vetässy, sit mä oon vetässy JA AAAAAAH; nyt sen vetäsin :X

:LOL: :LOL:
 
Yksi "outo" juttu tuli mieleen :D
Mies, joka puri mua ihan saatanan kovaa, repi hiuksista ja oli muutenkin aika kovakouranen. Sillon se tuntu hauskalta, mutta aamulla huomasin, että olen ihan täynnä isoja tummanvioletteja mustelmia ja hampaanjälkiä. Siis selkä, niska, kaula, käsivarret, PERSE, ihan täynnä mustelmia :D

Kiva tyyppi, mut aika kovaa kyytiä. Kiitetään aina tavatessamme tästä asiasta toisiamme :D
 
"Omena"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26468752:
joskus teininä päädyin bileiden päätteeksi sänkyyn exän kanssa, emme olleet jostain syystä menneet suutelua pidemmälle ollessamme pari mutta tuona yönä päädyimme sänkyyn.. ja voin sanoa, etten ollut kyllä menettänyt mitään!! :headwall: tyypillä oli niin pieni, ettei tuntunut missään & lisäksi kalu luiskahteli koko ajan ulos... kortsukin yritti lähteä lipettiin sen nakin päältä.
se oli myös melkoisen hämmentävää, kun nykyinen mies halusi ensimmäisen kerran nuolla peppureikääni
"lipettiin nakin päältä" :laught:
 

Yhteistyössä