Kummallisin seksikokemuksenne?

  • Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti
"m79"
Tapasin baarissa naisen, ja se suostui lähtemään mun kotiin jatkoille. Suudeltiin ja kähmittiin, siirryttiin sohvalle. Riisuttiin toisiamme. Tässä vaiheessa mietin, että ihan ei tunnu nainen täysillä nauttivan, oli hassuja ilmeitä välillä. No, häneltä oli jo vaatteet pois kun kesken muhinoinnin kuului pöräys ja v*ttu sitä RIPULIA riitti. Ihan oikeasti, miten h*lvetissä hoikasta naisesta lähtee niin paljon tavaraa?

Nainen lähti, samoin lähti värit mun sohvasta. Lattiaan ei jäänyt pysyviä jälkiä.

Vieläkin oksettaa.
 
........
Työsuhdeasunto, pomo asuu toisella puolella ja työkaveri toisella puolella, koko piha kameroita täynnä. Niinpä siinä yhden aamuyön tunteina tupakan päätteeksi taisin vähän muutakin imeskellä meidän portailla.

Ja kyllä muuten nolotti maanantaina mennä töihin.

Sitten yksi tapaus ei unohdu kyllä ikinä, "vakipano" joka ruinasi aina että saisi tissien väliin lykkiä. Nooh, mikäpä siinä kun mulla nippa nappa AA tuo kuppikoko, noh annoin koittaa, eipä siitä mitään yllätys yllätys tullut.

Onpi tullut myös kaverin nukkuessa vieressä pantua silloista poikaystävääni, sitten yksi nukahti suihkupanon jälkeen sinne suihkun lattialle, sitten pidemmillä automatkoilla kuskilta tullut muutaman kerran otettua suihin...
 
"nimetön"
onhan näitä.. ensimmäisenä tulee mieleen, kun panin exää (mies siis :D ) dildolla perseeseen. hyvänä kakkosena tulee, kun lähdettiin poikakaverin(nyk.avokki) kanssa toiseen kaupungiin tapaamaan jostain tekstitv:ltä pongattua bi-muijaa, joka oli halukas kolmenkimppaan. perillä odotti sellainen ilmestys että tältä tytöltä hävisi halut samantien, edes viina ei auttanut :LOL: katselin sitten, kun mies hyllyi sen lihavuoren päällä.. voi elämä mitä meininkiä :D
:x :X

olet SAIRAS!!
 
se nuoruus...
Oltiin 2-kymppisinä Stockan alusvaateosastolla poikaystävän kanssa. Päätin koklailla niitä kaikkein kalleimpia korsetteja. No poikakaveri makutuomarina ja tuli samaan koppiin. Sitä nuoruuden intoa, niin panemiseksihan se meni. Sitten vietiin spermaiset kalliit korsetiti takaisin vaatetankoihin roikkumaan. Aika noloa näin jälkikäteen.

Kummallinen tyyppi oli yksi, jonka jostain baarista raahasin kotiini. Tykkään kyllä puhua tuhmia, mutta tää mies hoki jatkuvasti "Mä panen sua xxxxx:uun. Panen sua mun isolla xxxx xxxx:uun" Siis jatkuvasti, ilman taukoja, koko ajan putkeen puhui tuota. Lopulta mä huusin sille "Joo mä tajusin kyllä jo vartti sitten!" Maksu meni.
 
se nuoruus...
Oltiin 2-kymppisinä Stockan alusvaateosastolla poikaystävän kanssa. Päätin koklailla niitä kaikkein kalleimpia korsetteja. No poikakaveri makutuomarina ja tuli samaan koppiin. Sitä nuoruuden intoa, niin panemiseksihan se meni. Sitten vietiin spermaiset kalliit korsetiti takaisin vaatetankoihin roikkumaan. Aika noloa näin jälkikäteen.

Kummallinen tyyppi oli yksi, jonka jostain baarista raahasin kotiini. Tykkään kyllä puhua tuhmia, mutta tää mies hoki jatkuvasti "Mä panen sua xxxxx:uun. Panen sua mun isolla xxxx xxxx:uun" Siis jatkuvasti, ilman taukoja, koko ajan putkeen puhui tuota. Lopulta mä huusin sille "Joo mä tajusin kyllä jo vartti sitten!" Maksu meni.
Siis maku meni. Ei maksua sentään:)
 
mävain:(
No se pano oli nimen omaan kummallinen. En pystyis sitä edes selvinpäin tähän kirjoittamaan. Pili oli niin pieni, että jopa ensikertalaiselle se oli outo. Toiseksi, sen miehen kaveri kävi välillä kurkkaamassa, ollaanko valmiita.. :D Ja kyllä täytyy sanoa, että oli aika eksoottista, että neitsyyden vievä mies haluaa panna peppuun. :( Minä sitten seisoskelin seuraavan päivän kipeän peräni kanssa ja ihmettelin, että tällaistako tämä nyt on... Ressukka olin silloin alle 15v. :(
 
"heta"
Alkuperäinen kirjoittaja mävain:(;27038261:
No se pano oli nimen omaan kummallinen. En pystyis sitä edes selvinpäin tähän kirjoittamaan. Pili oli niin pieni, että jopa ensikertalaiselle se oli outo. Toiseksi, sen miehen kaveri kävi välillä kurkkaamassa, ollaanko valmiita.. :D Ja kyllä täytyy sanoa, että oli aika eksoottista, että neitsyyden vievä mies haluaa panna peppuun. :( Minä sitten seisoskelin seuraavan päivän kipeän peräni kanssa ja ihmettelin, että tällaistako tämä nyt on... Ressukka olin silloin alle 15v. :(
Tässäpä se syy miksi lasten täytyisi harjoitella seksiä aikuisten kanssa. Ei keskenään.

Eihän lapset opetelle autolla ajoakaan keskenään, vaan vastuullisen, osaavan aikuisen avustuksella.
 
"Vierailija"
Varsinaisesti tämä ei ole kummallinen seksikokemus vaan outo tilanne seuraavana aamuna...

Olimme yhden ystäväni kanssa risteilyllä, illalla ravintolassa seuraamme lyöttäytyi meitä n. 15 vuotta vanhempi mies. Itse olimme tuolloin 23-vuotiaita. Päädyimme sit hyttiimme. Kiimaisen kimppakivan jälkeen mies sanoi joutuvansa lähtemään, koska kuulemma hänen hyttikaverillaan, miehen omien sanojen mukaan heitä yöpyi 3 2h hytissä, ei ollut hytin avainta ja he olivat sopineet, että olisivat hytillä tietyyn aikaan, joka oli jo mennyt ohi. Me jäimme ystäväni kanssa hyttiimme nukkumaan. Vasta aamulla huomasimme, että mies oli kiireessä unohtanut joitakin tavaroita hyttiimme.

Aamupalalla meinasin meiltä molemmilta ystäväni kanssa mennä kahvit väärään kurkkuun, kun huomasimme edellisen yön kumppanimme naisen ja noin 10v pojan kanssa aamupalalla. Ystäväni ei ole liialla hienotunteisuudella varustettu, hän nousi pöydästä, käveli miehen, naisen ja pojan luokse. Oli kuulemma sanonut naiselle, että jos etsivät ***** (miehen nimi) tavaroita, ne löytyvät hytistä **** (hyttimme numero). Nainen nousi samantien pöydästä pojan kanssa.
 
tooosi huima nuoruus
Voi apua näitä juttuja! Itsellänikin on ollut tosi noloja panokumppaneita huimassa nuoruudessani...örks! Miten ihmeessä sitä on voinutkin paneskella ihan tuntemattomien hyypiöiden kanssa??!! En voi ymmärtää omaa käytöstäni. Nyt jälkeenpäin kun näitä omia kokemuksia muistelee,niin mua HÄVETTÄÄ!! Toivottavasti kukaan ei muista mun sekoilujani :)
 
aaaapeee
Netissä tutustuin päälle 50-v mieheen, joka oli aivan seksi hullu. Joka päivä piti leikkiä ja yksi sessio kesti 1-2h. Oltiin sängyllä, vähäväliä piti vaihtaa asentoa, välillä kiikutti keittiöpöydälle ja taas kohta makkariin. Varmaan aina pari-kolme minuuttia ja asentoa piti vaihtaa.Ei siinä itse päässyt oikein nauttimaan. Ja oudointa ettei miehellä ottanut kunnolla edes eteen vaan muna oli puoli löysä kokoajan. Oli vähän oksettavaa ottaa sellanen lörpykkä suihin ja B reikään se ei mennyt ollenkaan. Aluksi luulin etten ole tarpeeksi haluttava ja sillä ei vaan seiso mun takia. Mutta kuitenkin se joka päivä kuttui mut luokseen ja riisui jo heti eteisessä. Pari kuukautta jaksoin, mut sit alko tympiä iso, mutta löysä muna. Tapasin nykyisen mieheni, niin tämä laitteli viestiä vielä monta kuukautta että rakastaa minua ja voisinko suostua pelkkään seksi suhteeseen?!?!?!? Ei kiitos!
 
Spapti
Itte otin kerran silloiselta poikaystävältä suihin kun hän nukku (heräs siihen), kun sen pikkuveli nukku samassa sängyssä... Voi päähänpistojen päähänpisto.

Nykyisen miehen kanssa laivalla ollessa hytin ikkunan eessä pöydällä ja tää vaan tokasee et vilkuta ohikulkeville laivoille :D
 

Yhteistyössä