~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Heips taasen.

Olipas taas kiiruinen viikonloppu, mutta mukava. La Hulluilla Päivillä ja miehen isä ja veli syömässä , Su siivottiin, pesin ja oikein vahasin lattiat (mies imuroi). Tätä ei saa sitten äidille keroa että sunnuntaina siivosin...no leikki leikkinä ja sitten iltapäivällä poika tuli avokkinsa kanssa syömään ja sitten illalla vielä oltiin HopLop:ssa.

Tuosta kasvatuksesta eli äitini on ollut aina ns. uskovainen mutta minuun ei ole tarttunut, kuulun kyllä kirkkoon ja halusin että lapsetkin kastetaan (ja kirkkohäät...sitten joskus) niin jotenkin uskominen ja luottaminen "johonkin jumalaan" ei vaan mulle natsaa. Mutta jos siis jollekin (esim. teitä täällä monta) se on tärkeää ja auttaa elämässä niin silloinhan se on erittäin hyvä asia. Olen kuitenkin kristillisen kasvatuksen saanut ja sitä asiaa kunnioitan. Eli en halua ketään loukata enkä arvostella onko uskovainen tai ei. Painotan vielä en halua loukata ketään tuosta "johonkin jumalaan" sanonnasta, en nyt muuten osannut sitä sanoa.

Meillä on ns. kahden mökin ongelma, eli miehellä on veljiensä kanssa mökki ja siellä käydään vain me (veljensä erittäin harvoin) ja sitten minulla on oma mökki. Pääasiassa käydään miehen mökillä kun se on isompi ja järven rannalla. Mulla on semmonen pikkuinen, jossa oma pieni lampi. Mies ei oikein tykkää käydä mun mökillä :-( Välillä tuo harmittaa mutta ei voi mitään. Töitä kyllä riittää kahdesta mökistä mutta onneksi tuo aikuinen poikani käy mökilläni ja tekee siellä paljon hommia.

Harmitus Lillis että sun kirppis ei mennyt putkeen. Itse olen ajatellut kans kirppiksellä myydä noita lasten vaatteita, pitäisköhän kuitenkin laittaa niitä huutonet:tiin. Se on vaan aikaa vievää kuvata kaikki, no katotaan nyt, vielä ei ole sen aika. Kiva että teillä oli mukava lintsireissu.

Mulla kuuluu työterveyteen noi arvojen mittaukset (ikätarkastukset) ja olleet myös kaikki normaaleja. Hb mulla on ollut aina alhainen, vaikka mitä tekis.

Paulanna oli päässyt Yön konserttiin, olipas kiva. Kyllähän kyseinen bändi kuuluu nuoruuden suosikkibändeihin.

Ottis, tuon kahden mökin takia myös puuhommat ovat melkoisen tuttuja. Puun kaato on myös mukavaa puuhaa, aika homma vaan on korjata ne oksat pois. Puu kyllä katuu nopsaan, mutta se oksien korjuu vie aikaa.

Kastehelmi, mäkin sain kukkakimpun viimeviikolla ja osin siksi että mies halusi näin juhlistaa kun tehtiin viimeviikolla asuntokaupat. Muutto on vasta huhtikuussa mutta eipä haittaa kun ollaan jo kauan jo etsitty uutta isompaa kämppää. Kyllä sitä sitten skumpallakin (vähän vaan tuon imetyksen takia) juhlistettiin perjantai-iltana.

Kiitos Uudi, kyllä olen jo toipunut tärskystä ja flunssasta Vielä en mennyt treenaileen, mutta olo kuitenkin jo hyvä. Otan nyt varman päälle ettei tule takapakkia, on niin raskasta olla kipeenä ja hoitaa lapsia.

Nyt alkaa lapsoset heräileen jää loput kommenoimatta, ehkä illalla ehdin jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Hei kaikille:wave:

Ilmottaudun mukaa tähän ihanaa pinoon. ON ikää jo 44v ja yksi lapsi :heart: on minulla. Toista kovasti toivon :heart:

Olen tätä pinoa hajanaisesti lukenut, mutta kokonaan en ole ehtinyt vielä. Täällä kuitenin monta vanhaa tutta tullut vastaa, terri sinusta en pitkään aikaa olekaan kuullut mitään, joten kiva oli kuulla.

Minä olen ahkerasti tässä syksyllä kiertänyt lastenvaatekirppiksiä ja paljon hankintoja olen saannutkin tehtyä käytettynä, mutta talvikenkiä en ole onnistunut löytämään, vähän on haastavampaa, kun pitäisi löytää tukevat (nilkaa tukevat), hyväkuntoiset ja oikean kokoiset.

Oivikki :wave:
 
Toivotan tervetulleksi sinut Oivikki :flower: Mukavaa, kun tulee lisää palstalaisia !

Kirppari tyhjennetty ja tuototkin saatu: viikossa 120e voittoa, ihan tyytyväinen oon. Muutoin tavarat ois päätyneet UFFille tai roskiin. Nyt vein yhden kassin UFFille tyhjennyksen jälkeen. Kävin heti tuhlaamassa itselleni pari uutta puseroa; kierrätystä parhaimmillaan :)

Jotenkin tämä viikko lähtenyt nihkeästi käyntiin, lenkillekin on ollut pakko ihan pakottaa itsensä. Sitten kyllä hyvä mieli kun on tullut käytyä. Pimeys iskee niin aikaisin ja totaalisesti, että illat tuntuu lyhyiltä. Tulis siten edes lunta, vähän; ei kiitos niin paljon kuin viime talvena !

Viikonjatkoja kaikille !
 
Terpat typykät:wave:

Oi, Oivikki, kiva kun löysit tänne perille=). Oon monasti miettinyt, jotta mitä sulle ja prinsessalle kuuluu?

Paulanna, kiva, jotta kirppis oli onnistunut! Ja jes, hienoa, jotta sait heti kaappiin lisää täydennystä;). Mä haluisin uudet farkut, ja aion kyllä kohta semmoset jostakin löytääkin.. Käytättekö muuten muut iki-nuoret farkkuja? Vai onko joku ihan semmonen hame-ihminen? Vaiko millasesta vaatetuksesta itsellänne pidätte? Mä oon aina melkein farkuissa, mutta sitten taas tykkään, jos joskus pääsee johonkin tilaisuuteen, johon saa pukeutua nätisti! Ihanaa laittautua, ja pukeutua vaikka "klenninkiin" tai kivaan paitaan ja hamoseen! Ja meikatakin pikkasen.. Mä niin harvoin kyllä meikkaan, että sitten yleensä unohdan, että on silmämeikkiä ja saatan hieroa silmää ihan huolella, ennen ku muistan, että "jösses", mullahan OLI meikkiä, joka onkin sitten jo poskella:snotty:! Mulla niin tummat hiukset (harmaita ei lasketa:D), silmät ja kulmat, että arkioloissa oon yleensä ihan luonnon tilassa..Kuis muut? Mulla on nyt tämmönen kyselykausi, kuin pienellä lapsella..

Huomenna ois pienenpieni työvuoro het aamusta, ja sit alkais miniloma! Meillä nyt jääkin 13v(kk:n päästä jo 14) kotio isoveljen, 20v, kanssa, kun muut painutaan mökille. Äitini tulee kyllä perjantaina vaklaamaan, kuin poijat pärjää... On vähän kaksipiippunen olo tosta mökille lähdöstä; toisaalta ihanaa päästä sinne mökittymään, toisaalta taas, jänskättää, kuinka pojat pärjää ja mitenkä aika mökillä sujuu..Toivottavasti ei nyt ainakaan sada koko loppuviikkoa!

Nyt pitää käydä nakkaamassa kuopus petiin, joten kauniita unia, lempeitä kuvia:heart:

Lillis:wave:
 
Minni :wave: sinulle.

Paulanna
kiitos. Tuo pimeys on minustakin tosi kurjaa ja sitten vielä sataa kokoajan. Aikaista lumipeitettä toivon, mutta tosiaan vähempikin riittää mitä parina edellisenä vuonna on ollut. Kirkasvalolamppu pitäisi saada haettua varastosta, sillä tahtoo tämä rytmi kääntyä iltavalvomisieksi ja aamuulla ja alkuillasta sitten väsyttää. Miten teillä muilla vaikuttaa pimeys?

Lillis tyttö täällä kovasti jo kiipeilee aina vain korkeammalle, mutta varoa ei vielä osaa. Omaa tahtoa on myös mukavasti tullut. Kyllä minuakin jännittäisi poikien pärjäily, vaikka varmasti hyvin menee heillä. Farkut on minulla päällä useinmiten, kotona tosin pidän jotain collarhousuja yms. kotihousuja. Minulla on vai yhdet kunnon farkut, jota mahtuu päälle... Hameita ja mekkoja käytän mielelläni kesällä, jos on lämmintä. Viime ksä meni ennemmän caprihousuilla, pari kertaa vain tarkenin kesämekossa. On kaapissa hameita myös kylmemmille ilmoille, mutta nyt ei paljoa ole niille käyttöä :). Nykyisin olen yleensä ilman meikkiä, mutta töissä käytän meikkivoidetta ja ripsaria. Olen jo pidempään ajatellut, että voisi laittaa kestovärit ripsiin, pitäisi pyytää kaveria laittamaan, mielummin teen sen kotona kuin menen jonnekin laitattamaan. Mukavaa lomaa teille.

Kauniita unia :wave:
 
Hei.
Yritin tänne kirjoitella aikasemminkin mutta meillä meni kone jotenkin jumiin ja joutui huoltoon. Nyt sitten laina koneella oon.
paulanna Viiseisimmässä IVF hoidossa kävi hyvin ja muistaakseni 4 munasolua vain saatiin punktiossa, joista 2 kehittyivät alkioiksi. Ne siirrettiin ja yksi lapsi syntyi :heart:
On meillä ollut epäonnistuneitakin siirtoja useita. Rankkoja on nuo hoidot ja pelko siitä, ettei vauvaa saanut oli kamala. Minulla ei ikävä enään hoitoja ole vaan onnellinen siitä että se vaihe elämästäni on ohi. Nostan hattua sinulle että jaksat hoidot:hug:
Mutta osa lapsista on hoidoin saatu ja osa on sitten luomusti :heart: en laita lukumääriä tänne, ettei minua heti tunnisteta :whistle: ;)


Kamala kiire kauppaan....

ja silmätulehduksenkin pukkas päälle... :(
 
Viimeksi muokattu:
Hei

Onko moni teistä syyslomalla? Täällä on ollut ihan käsittämättömän sateista, saisi olla jo paripäivää edes kuivempaa. Vaikka onneksi nykyisin on niin hyviä vedenpitäviä vaatteita lapsille, mutta nyt kyllä lisäksi on perinteisille kuravaatteille ollut käyttöä.

Pieni tähtönen miten silmätulehdus onko jo parempaan päin. Minullekin tuli silmäluomen tulehdus, minulla on niitä muutama vuodessa, mutta yleensä siitepölykautena.

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: Pieni Tähtönen
Oivikki tervetulemas minunkin puolesta. :wave:

Päästiin paikallislehteen. ja saatiin uusikin kutsu Onni-possun kanssa, kun torstain ryhmäläisiä oli harmittanut, kun he ei nähneet Onnia. No lupasin jossain vaiheessa tulla.

Satelee vaan ja minulla ankara syysväsymys. Aika menee melkeen siivoilemiseen ja lukemiseen, kun näitä karvalapsosia on nyt kolme ja Onnin sisäsiisteys on hieman hakusalla.

Sohvaa etsin edelleen. Kävin katsomassa yhtä, mutta ei ollut niin hyväkuntoinen kuin olisin toivonut.

Kaikille ihania syspäiviä ja viikonloppua tv Uudi:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Pieni Tähtönen
Heipat tytsyt.

Lillis, mä olen myös farkkutyyppi henkeen ja vereen. Töissä joudun pukeutumaan suoriin housuihin jos on asiakastapaaminen, mutta sielläkin voi joskus farkuissa olla. Meikkiä en kyllä käytä kuin joskus ja meinaa käydä samalla lailla kuin sulla että että hierasen silmää ja muistan vasta sitten että on meikkiä.

Oivikki, täällä on myös ollut sateista vähän ollaan oltu ulkona johtuen kyllä siitä että käväsin kotiseudulla lapsien kanssa, vierailin äidin luona ja olin yötä siskolla, joten siellä ei ehtinyt ulkoilla.

Uudi, kiva tuo lehtijuttu ja tais olla Onni-possu ihana kun uudelleen kutsuttiin. Olisi kyllä tosi mukava nähdä livenä tuommoinen possu. Toivottavasti Onni oppii pikaisesti sisäsiistiksi.

Viikonloppuja kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Uudi
Lisäilin Oivikki sinutkin etusivun listaan. :wave:

Mullakin olis edessä farkkujen hankinta, oon onnekseni saanut vähän painoa alas ja nyt kaikki housut lököttää. Mä vain inhoan vaatteiden shoppailemista nykyään kun mikään ei sovi, istu eikä näytä hyvältä. Persus on leveä, mahassa makkaroita ja tissit roikkuu navan seutuvilla. Tästä jos vielä laihdun niin sitten mahanahka roikkuu polvissa, tissit vielä vähän alempana ja persaus polvitaipeissa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Hei.

Oivikki Kiitos kysymästä. Itse asiassa minullakin tuntuisi olevan luomen tulehdus mutta vain toisessa silmässä. On hieman turvonnut ja raskaan oloinen. Minulla on kyllä kamalan kuivat silmät ja joudun kostuttavia tippoja käyttämään. Ei tämä minusta meinaa tällä silmälääkkeellä (antibiootti) helpottaa ollenkaan.. Täytyy käyttää kuuri sen viisi pvää yhteensä ja ottaa lääkäriin taas yhteys.
Pelottaa jos TK lääkäri ei ota tosissaan tätä mun vaivaa :| toivottavasti pääsisin näyttään silmäpolille näitä mun kuivia silmiä muutenkin.
Millä tavoin sinulla tuo luomen tulehdus oireilee?

Kolesteroli arvokin oli minulla hieman koholla, huoh. Ei oo kroppa kunnossa, ei.
 
Viimeksi muokattu:
Uudi tuo väsymys täälläkin yrittää päälle, pitäisi keksiä paikka kirkasvalolapulle ja alkaa sen käyttö, jos se vaikka auttaisi, olen maca jauhetta nyt myös noin viikon käyttänyt, vain tl jugurtissa, mutta jospa sekin auttaisi. Ihanalta kuulostaa teidän possu, toivottavasti pian oppii sisiäsiistiksi. Käyvätkö possut laatikolla, kuten kissat vai pyytäväkö ulos kuin koirat?

Minni no ette kyllä mitään menettäneet vaikka ette olkaa kerinnet ulkoilla, kyllä varmaan vierailu oli piristävämpää.

Morticia minä inhoa erityisesti housujen ostamista olen niin "väärän" kokoinen lähes kaikkiin housuihin. Minä kun olen tälläinen lyhyt omena vartaloinen, jos housut menee kiinni vyötärönkohdalta niin sitten ne ovat yleensä tosi isot lantiolta ja reisitä. Saan aina kokeilla tosi monet housut ennen kuin tärpää. Lisäksi en halua ostaa housuja, jotka kuivaväärjäävät, nykyisin lähes kaikissa farkuissa on tuo vaara...
Mukavaa varmaan kuitenkin, mennä ostamaan pienepiä vaatteita :)

Pieni tähtönen Minulla on vuosia jatkuntu tämä vaiva. Siis taitaa olla enemmän kuitenkin luomenraunantulehdus, kun ihan luomi tulehdus. Eli minulle tulee näärännäppyjä, tulehdus on kyllä syvemmälläkin ei vain siinnä näpyssä. Kerran olin jo menossa leikkaukseen, poistamaan luomeen kapseloituntutta pattia, mutta onneksi se parani juuri ennen leikkausta, sieltä sain hoito-ohjeen ja olen saannut vastaavia ohjeta myöhemminkin. Saman sisältöinen ohje lytyy Optokari oy sivulta ( valitse palvelut) Kroonisen silmäluomentulehduksen hoito. Tosin tuosta poiketen minulle on sanottu, että voin käyttää luomen reunan puhdistukseen myös keitettyä (jäähdytettyä) vettä. Lisäksi ei kannata vetää pumpulipuikkoa luomenpinnalta alaspäin vaan pyöräyttää sen pinnalta, jotta ei venytä luomen ihoa. Toivottavati saat apua myös kuiviin silmiin, minä olen käynnyt myös yksityisellä harvakseltaan, kun julkiselle puolelle on niin vaikea päästä silmä asioissa, olen vain pari kertaa pääsyt jukisen puolen silämäläkärille.

Tyttö sairastui nuhaan juuri, kun oli edellisestä paranemassa :| tänään en sitten ole viitsinyt ulkona sen kanssa käydä. Toivottaasti paranisi pian.

Oivikki
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi
Lisäilin Oivikki sinutkin etusivun listaan. :wave:

Mullakin olis edessä farkkujen hankinta, oon onnekseni saanut vähän painoa alas ja nyt kaikki housut lököttää. Mä vain inhoan vaatteiden shoppailemista nykyään kun mikään ei sovi, istu eikä näytä hyvältä. Persus on leveä, mahassa makkaroita ja tissit roikkuu navan seutuvilla. Tästä jos vielä laihdun niin sitten mahanahka roikkuu polvissa, tissit vielä vähän alempana ja persaus polvitaipeissa. :D


Tervetuloa jengiin!..:D

 
Miulla ollut vuosia pieni näärännäppy yläluomesa, joka nyt vuoden aikana kasvanut ja kutiaa pirusti..pitäs käydä sitä lääkärille/sairaanhoitajalle näytämässä..olen vain ollut saamaton sen suhteen: /

Sitten on kaulan seutuvilla paljon noita "puoli irtonaisia" varsiluomia - todella ikäviä..välistä pikkasen hankautuessaan vaatteeseen, repeytyvät juurestaan hieman..ja ne ne vasta ovat kipiöitä, auuuuts!!:whistle:

Eilen olimme ystäväni kera siellä Paula Koivuniemen konsertissa..yllätyin oikein positiivisesti.:)..ja mies siellä Kalpan pelissä(Kalpa voitti)
Sitten mentiin erääseen pikku paikkaan laulamaan karaokea, vaihdettiin paikkaa ja valomerkin jälkeen hetkeksi vielä jatkoille - kotona puoli neljän seutuilla sitten.
Miulla ihan vetävä oloinen - miehellä kaikkea muuta - a i v a n kaaaarrrrrrmea kankkunen.:D

Viina se on viisasten juoma..juuuuh..:saint:..hyvä nyt sanoa kun itse osasin hillitysti naatiskella.;)eikä kohmeloa.

Pizzaa ja herkkuja on tullut naposteltua,:p joten varaudun painon junnaamiseen - menkatkin alkoi Torstaina ja olo sen mukainen - pallo.:x

Mukavan kirpakkaa lauantai päivän jatkoa:wave:..onpa se illasta kiva lämmäyttää sauna..ja miulla jemmassa 1 kuplis siideri vielä saunajuomaksi.=)
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille !
Mur-mur :Paula on kans yx suosikeistani; on vuodesta toiseen yhtä hyvä :)

Farkkukansaan allekirjottaudun minäkin. Valitettavasti niissä ei kaikissa tilanteissa pärjää: joudun työnpuolesta pukeutumaan usein siistimmin, mutta joskus voin olla farkuissakin ja varsinkin jos teen töitä kotona :)

Täällä viikonloppu lähtenyt nihkeästi käyntiin, ihan vetämätön olo ja hormonit on saanut mut tosi ärsyyntymisherkäksi juuri tällä kertaa...Kaikki asiat ärsyttää. Eikä yhtään vähiten ärsyttänyt, että mies kävi koiran kanssa lenkillä ja oli päästänyt sen rypemään pitkin kuralätäköitä ja ojia; oli likainen kuin mikä ja arvatkaas kuka joutui pesuhommiin...Kääk, olis pessyt itse ! Mutta toisaalta pääsin vähemmällä kun ei niitä sotkuja sitten tarvinnut siivota...Ehkä tämä olo tästä :) Ens viikolla jo vähän helpottaa, kun käyn ultran ja selviää siirtopäivä jne. ja lisää hormoneja tungen kehooni. Kauheen epävarma vaan on olo. Ekalla siirtokerralla sitä oli niin toivoa ja iloa täynnä, nyt vaan lähinnä pelkoa. Ja toisaalta on itselleen vihainen, miksi on tähän ryhtynyt eikä ole vain tyytyväinen nykyiseen olotilaan, mutta...

Syyslomaa ei mulla ole nyt, mutta "pakkoloma" siirron takia on viikon päästä ja viikko menee melkein Tartossa, ellei välillä lennä kotiin; eli lomaa on pidettävä silloin. Lapsilla on syysloma ja onneksi heillä on tekemistä kullakin, reissussakin on osa heistä. Katselin jo tässä yx päivä, että joulu on ihan kohta. Siellä tulee monia pyhäpäiviä ja silloin lekotellaan ja levätään. Työt teen siihen malliin, että voin olla mahdollisimman paljon myös välipäivinä vapaalla :)

Hyvää viikonloppua kaikille ! Ja toivotaan hyviä ulkoilukelejä :LOL: Voin vain kuvitella miten kurjaa on pienten kanssa ulkoilla ainaisessa sateessa ja kurassa
 
Viimeksi muokattu:
Morticia ja Oivikki kiitos sisäsiisteys-toivotuksista . Sitä minäkin odotan, kuin kuuta nousevaa. :D

Oivikki sinulle ja pienelle pikaista paranemista. :kiss: Isällä vaivasi luomi usein ja sitten se putsattiin.
Possu käy, jos käy, laatikolla ja sitten pitäis kyllä oppia ulos niinkuin koirakin. Oonkohan mä tehnyt jotain väärin, kun laatikko on enimmäkseen kuiva ja Onni ruikkii ympäri huushollia KÄÄK.

Morticia voi miten kuullostaa tutulle. Minäkin jos tästä paljon laihtuisin niin kävis juurikin noin.Tai onhan se jo nytkin maha makkaralla ja tissit alempana. Siksi olen mieluummin hieman pyöreä. Keski-iässä kun laihtuu paljon, niin se jälki ei ole enää niin sulokas. :LOL:

Pieni tähtönen ikävä vaiva sinullakin. Pikaista paranemista. :hug:

Mur-mur kiva ilta oli sinulla. Noita varsiluomia mullekin pakkaa tulemaan, tosi ärsyttäviä. Isän perintöä ovat. Sille tulee noita ja lapsenlapsia naurattaa, kun katsoo niitä. :heart:

Paulanna voimia ja tsemppiä. Jännää aikaa on sinulla toivotaan, että kaikki menee hyvin. :heart:

Minäkin farkkuja ostelen. Hameet ja mekot ei enää niin passaa, kun olen lihonut.
Nuorena pidin juhlissa paljon mekkoja, mutta nyt olisin siinä koossa missä nyt olen, kuin odottava äiti mekko päällä. Ei hyvä, kun olen omenavartaloinen.

Jalat kuin tikut ja maha pömpöttöää. Löydä siinä sitten housuja.

Hyvää saunailtaa kaikille toivoopi Uudi
 
Tsatsatsaa:wave:!

Terpat mökkireissusta; mekin kotiudutiin jo tänään, kun sää ei ollut mitenkään mairitteleva, ja kiva kotioloissakin olla vapaalla ees yksi pvä +, ei tarvinnut ruuhkassa mököttää kotimatkalla.. Ihanaa kyllä oli; herkuteltiin aivan liikaa, pelattiin Yatzia, Twisteriä ja muita seurapelejä, ja uskaltauduimme kaikki, miestä lukuunottamatta, kastautumaan järveenkin saunan yhteydessä:D! Ihan oli virkistävä kokemus, juu.

Pukeutumisesta, taas jatkan; ihanaa, kun marraskuussa pääsee pukeutumaan, sillä meillä duunin "arvokkaat" bileet, ei siis pikkujoulut:whistle:, niitä ei meillä järjestetäkään nykyään.. Mutta siis ihan illallisjuhlat, ja kovasti yrtiän pitää painoa hallinnassa, ja vetää vatsaa sisäänpäin, että mahdun ainoaan, kivaan mekkooni.

Voi *mur-mur*; varmaan ollut hieno konsertti! Paula on kyllä aika valovoimainen ollut aina, ja äänestään tykkään ihan kybällä, kuten useimmista biiseistäänkin.. Ettei liput vain ois tullut Iskelmän kautta?;). Mä oon sieltä saanut soittoja aika useinkin, ja voittanut niin reppuja, t-paitoja, levyjä sekä matkamessu-liput, hyvä kanava:saint:!

Oon taas ihan uutispimennossa, kaikesta mediasta, kun siellä mökillä ei tellua, eikä tullut ees kannettavaa tutkailtua lainkaan.. Hienoa kyllä huomata, että pärjäämme ilman telkkua ja nettiä, myös nuoriso, ja aika menee nopeaan ihan perheen kesken puuhatessa. Ja kotona-olijatkin olivat ihmisiksi, ja mummi (äitini siis) kehui, että oli niin puhdas ja siisti keittiö, ettei ois koskaan osannut pojilta odottaa moista:).

Tervehtymisiä kaikille, joilla jotain terveysongelmaa, jaksuja ja tsemiä piikittelijöille (ihan ku jollekin narkkarille toivottasin..) ja plussia niille, jotka niitä toivoo/odottaa/kaipaa.. Mulla näköjään sittenkin se pidempi kierto, kun täti jätti mut möksällä rauhaan, mutta nyt ollut havaittavissa piskusta pinnankiristelyä + armaani ja hänen puheensa, tekonsa, sanansa ja ilmeensä meinaa ärsyttää mua aika huolella!!:O Joten tätiä ootellessa:mad:!

Iki-ihanaista viikonlopun jatkoa, ja ei välitetä sateesta, vaan nautitaan, kun hyvä syy vetäytyä peiton alle sohvalle, ja ottaa vaikka muutama pala suklaata ja lämmin glögi=)!

Lillis
 
Uudi, onko Onni jo kastroitu? Jollei ole, niin voisiko se selittää ruikkimista sinne tänne, vaikka ei luulisi noin nuoren vielä "merkkailevan" mitään. Kipikapi kuitenkin kastroittamaan possu, jos pallit on vielä tallella.

Kaikille
mukavan viikonlopun toivotuksia! Onneksi keli on kuivunut viikon sateista ja tänään oli ihanaa ulkoilla valoisassa. Nyt on ilta pimentynyt ja saa mennä sytyttämään kynttilät pihalyhtyihin. Nautitaan syksystä :)
 
Suhmuransantra ei varmaan siitä ole kyse, että merkkais. Eläinlääkäriin olen ollut yhteydessä ja luvannut monta kertaa selvittää asiaa, kun ei ole itse perehtynyt possuihin ja viimeksi lupasi soittaakin, kun ei ollut muistanut selvittää. Eipä ole kuulunut vielä.

Täytyy otaa yhteys kunnaneläinlääkäriin voipi olla enempi kokemusta possuista.
Olis vain ollut kiva käydä samalla lekurilla, kuin koirien kans, mutta jos hän ei nyt saa aikaseksi niin olkoon.

Lilleriinalla ihana mökkireissu. Huh hurja kun uskalsit vielä järveenkin.
Minunkin on tehnyt mieli. Yritin eräällä mökillä saunassa kaataa päälleni kylmää järvi vettä totuttelu mielessä. Tuntui niin karmealta, kun vähän etupuolelle kauhalla kippasin, että se siitä kokeilusta riitti.
Ois kiva taas päästä viikonlopuksi johonkin mökille, mutta isännän työt ja nuo eläimet taitavat nyt tehdä lähdöt melko hankaliksi.

Kauniita unia oman kullan kuvia tv Uudi
 
Tervehdys

Mur-Mur kivalle kuulosti tuo konsertti keikka.

Paulanna tsemppiä lääkkeiden kanssa, toivottavasti kaikki menee tosi hyvin. Olisi ihanaa, jos voisi vain luottavaisena ja iloisena mennä siirtoon, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.

Uudi kiitos. Jospa saisit vastauksia toiselta eläinlääkäriltä tai muilta neuvoja joilla on possuja lemmikkeinä. Minulla myös on tikkujalat :D

suhmurasantra noi kynttilälyhdyt kuulostaa ihanilta! Pitäisi mennä itsellekin hankkimaan, minulla oli kiva lyhty, jossa pidin ukovalosarjaa, mutta muutossa hävisi valosarjan muuntaja ja sitten meni lyhty rikki. Viime syksynä minulla oli oikea kurpitsa lyhty.

Lillis ihanan rauhalliselle kuulosti teidän loma. Hyvä, että pojat pärjäsivät hienosti keskenään kotona. Sinun järvessä käymisestä tuli mieleen, harrastaako kukaan teistä avantouinita? Miinun on tehnyt mieli kokeilla sellaista, mutta nyt asutaan sellaisessa paikassa, missä ei ole avatoa lähellä. Ja minulla on välillä rytmihäiriöitä, mutta ne eivät haitaa tavallista elämää, joten voisihan sitä avantouintia kokeille. Olen kyllä nuorena parikertaa käynnynt saunasta avannossa, mutta oikein harrastanut en sitä ole.
 
Tsatsatsaa:wave:!

Terpat mökkireissusta; mekin kotiudutiin jo tänään, kun sää ei ollut mitenkään mairitteleva, ja kiva kotioloissakin olla vapaalla ees yksi pvä +, ei tarvinnut ruuhkassa mököttää kotimatkalla.. Ihanaa kyllä oli; herkuteltiin aivan liikaa, pelattiin Yatzia, Twisteriä ja muita seurapelejä, ja uskaltauduimme kaikki, miestä lukuunottamatta, kastautumaan järveenkin saunan yhteydessä:D! Ihan oli virkistävä kokemus, juu.

Pukeutumisesta, taas jatkan; ihanaa, kun marraskuussa pääsee pukeutumaan, sillä meillä duunin "arvokkaat" bileet, ei siis pikkujoulut:whistle:, niitä ei meillä järjestetäkään nykyään.. Mutta siis ihan illallisjuhlat, ja kovasti yrtiän pitää painoa hallinnassa, ja vetää vatsaa sisäänpäin, että mahdun ainoaan, kivaan mekkooni.

Voi *mur-mur*; varmaan ollut hieno konsertti! Paula on kyllä aika valovoimainen ollut aina, ja äänestään tykkään ihan kybällä, kuten useimmista biiseistäänkin.. Ettei liput vain ois tullut Iskelmän kautta?;). Mä oon sieltä saanut soittoja aika useinkin, ja voittanut niin reppuja, t-paitoja, levyjä sekä matkamessu-liput, hyvä kanava:saint:!

Oon taas ihan uutispimennossa, kaikesta mediasta, kun siellä mökillä ei tellua, eikä tullut ees kannettavaa tutkailtua lainkaan.. Hienoa kyllä huomata, että pärjäämme ilman telkkua ja nettiä, myös nuoriso, ja aika menee nopeaan ihan perheen kesken puuhatessa. Ja kotona-olijatkin olivat ihmisiksi, ja mummi (äitini siis) kehui, että oli niin puhdas ja siisti keittiö, ettei ois koskaan osannut pojilta odottaa moista:).

Tervehtymisiä kaikille, joilla jotain terveysongelmaa, jaksuja ja tsemiä piikittelijöille (ihan ku jollekin narkkarille toivottasin..) ja plussia niille, jotka niitä toivoo/odottaa/kaipaa.. Mulla näköjään sittenkin se pidempi kierto, kun täti jätti mut möksällä rauhaan, mutta nyt ollut havaittavissa piskusta pinnankiristelyä + armaani ja hänen puheensa, tekonsa, sanansa ja ilmeensä meinaa ärsyttää mua aika huolella!!:O Joten tätiä ootellessa:mad:!

Iki-ihanaista viikonlopun jatkoa, ja ei välitetä sateesta, vaan nautitaan, kun hyvä syy vetäytyä peiton alle sohvalle, ja ottaa vaikka muutama pala suklaata ja lämmin glögi=)!

Lillis
Sieltähän mies ne voitti kun soitteli eräs aamu työmakalla;)(enkö mie maininnutkaan sitä?)kysymys kuului: Mistä kaupungista Paula kotoisin - Kuopiosta vai Seinäjoelta.

Itse osalistuin Suvi Teräsniskan konserttilippujen arvontaan.:)
 
Viimeksi muokattu:
Viisaat naiset: Kiperä tilanne, neuvojanne kaipaan pikaisesti.
Mites on Buranan 600-800mg ja Treo:n käyttö alkutaipaleella?

Äsken alkoi hammasta särkemään pirusti (huono tapa stressaantuneena purra hampaita yhteen) eikä 1g Panadol auta. Samoin mirgeenin kaltainen päänsärky. Aiemmin olen ottanut Treo:n heti ensioireisiin. Uskallanko vieläkin? Entäs Burana satunaisesti?

RKTT rv 6+3 :D
 
Moikat taasen:wave:

Voihan Perhis, kun en uskalla sanoa juuta enkä jaata noihin lääkehommiin, mutta toisaalta taas; kun mä odotin meidän yllätysvauvaa aikanaan, niin en osannut varoa yhtikäs mitään, kun en tiennyt oottavani häntä ...niin sillä naisen logiikalla, satunnainen käyttö tarpeeseen ei kaiketi voi vaurioittaa vaavin-alkua??!:confused:! Soitapas yliopistollisen apteekin neuvontaan, niin saat faktat, jos et ole vielä apuja vaivaasi/kysymykseesi saanut.

Niin, *mur-mur*, mä muistelisin, ettet maininnut sitä kanavaa ääneen, mutta voipi olla, etten muista oikein.. Kiva kanava kuiteskin, noin kilpailujen puolesta, ainaskii..

Arvatkaas tyttöset, kuin huono tuuri meillä sen UUDEN sohvan kanssa!!!? No, mehän ostettiin/tilattiin se MASKUsta, ja nyt se perkuleen firma on jossain selvitystilassa:stick:! Varmaan ei saada koko helvetin sohvaa, ja olkkari jää seuraavaksi vuosikymmeneksi sekasorron valtaan:mad:! Mulla taas niin masennusta ja v*tutusta pukkaa, että todellakin vosin hypätä sinne avantoon, mitä Oivikki funtsi! Se järveen meneminenkin on ihan helppoa, kun ja jos, ei kokeile karaista itseään etukäteen, vaan menee vain! Meidän ekaluokkalainen hiipi sinne rannasta käsin,mutta muut oltiin sen verran "fiksuja", ettei liiemmin testailtu, vaan upottiin vain! En oo koklannut avantoa, mutta tiedän ainaskin yhden, joka siellä käy säännöllisesti ja kehuu kokemusta kyllä aivan mahtavaksi, ja oloa sen jälkeen!

Ottis ; mihnä oot? Tuu nyt kertomaan kuulumisiasi, pliis=)!

Mun ei paljon kauempaa kantsi tässä jaaritella, sillä mielentila on niin huono, etten saa kuin huonoja viboja aikaseksi!!
Toivon muille muikeampaa otetta elämään, ja naatinnollista pyhäiltaa!

Lilleriina:wave:
 
Heipat kaikille !
Lilleriina mulla just eilen yhtä kurjat fiilikset...Kummasti nyt on muuttunut positiivisemmaksi :) Näin se vaan menee: alas ja ylös ja tasaista.
Tässä mietiskelen ensi viikon ohjelmaa, vähän erilaista on, kun lapsilla on syysloma (paitsi vanhimmalla, joka on jo osittain työelämässä, osittain opiskelussa). Itse teen huhkien ensi viikon töitä, jotta seuraavan voin lomailla ja seuraavallakin mahdollisimman vähän työskennellä; tiedän, että siirron jälkeen ei oikein huvita tehdä töitä; on niin eri maailmoissa:)
Sunnuntaita vietetty tekemällä hyvää ruokaa ja nauttimalla siitä isossa porukassa: pöydän äärellä oli 11 henkeä :) Mä niin nautin, kun on väkeä ympärillä ruokapöydässä. Ruokakin maistuu paremmalle. Sitten vietettiin mukava iltapäivä yhdessä rupatellen ja kahvitellen; nyt siis oon siivoillut jälkiä ja innostui kuuraamaan uuninkin näin sunnuntain kunniax.
Lenkki ois vuorossa ja sauna, sitten vaan oleilua ja viikon suunnittelua :) Paljon ois tiedossa toimintaa ensi viikolle työn lisäksi, että aika taitaa mennä siivillä.

Perhikselle senverran kommentoin, että itse henk.kohtaisesti en Buranaa raskaana ollessa ottaisi (vaikka nykyisin taitaa olla sallittuakin), Treon vaikuttavaa ainetta en muista, mutta googlesta varmaan löytyy sekin saako raskaana ollessa käyttää...Varmaan olet jo selvittänytkin :) Mukavia raskausaikoja sinulle !

Palstalaisille ratkeaa viikon alkua ja nauttikaamme syksystä; se on kohta talvi !
 

Yhteistyössä