Kuvia plussatesteistä

Sunflower11
Mul oli kyl eri testi (firs signal kasetti) mut samanlainen tommonen tuli ja seuraavana päivänä alko kyl vuoto et tiä sit mitä se oli. Kuulemma niihin ainakin tulee tommonen joskus vaikkei oo raskaana.

Jännä toi kyl sun testin viiva.. en ossoo sanoo siihen kyl mitää.
 
löysin tuommoisen kuvan, ei ole oma kuva, pölläsin tän jostain mutta samanlainen viiva kuin tuo clearbluen testi tuossa.
Aijaa.com - 5926695.jpg
Heh, noi on mun testiviivat esikoisesta, kirjoitinkin tuonne sun aloitukseen et oon saanu yhden plussana ja yhden negana.. :D

First signalin kasettiin tulee roskisplussana noita ohuita viivoja, tikun kanssa en koskaan ole moiseen törmännyt.

Ja siis tuohon first signalin tikkuun tuo ohut viiva tuli heti, eikä roskisplussana ja oli tosiaan positiivinen.
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea plussanneille :heart:

Noista pregcheck-liuskatesteistä ja first signalin kasettitestistä sen verran että mä taas en oo koskaan niillä saanu mitään ns.vääriä viivoja jos en raskaana ole ollu...
Noista clearbluen:n testeistä (joihin pitäs tulla se + jos on raskaana) sen sijaan olen kuullu sen sijaan paljon huonoa, ihan kuvien kera... Omakohtasta kokemusta ei ole
 
Jonzkuli, onko tuo testi herkkä Dadin testi?

Mie sain myöskin Lokakuussa-2010 dpo12 aamupisusta vain harmahtavan viivasen, kun taas David puikotestillä 25mIU/ml selkeän punertavan viivasen.=)
 
Viimeksi muokattu:
Mä tein CB:n plus testin viime keskiviikkona..Siihen tuli heti haamuviiva ja sellainen tunne on että olen raskaana...tänä aamuna tein kuitenkin jälleen CB:n plus testin ja nyt se näytti negaa..Kuukautisten pitäis alkaa ke tai torsataina, mut jotenkin silti todella vahva tunne että olen raskaana..Toivottavastu mun vaisto ei petä! Mutta muutaman päivän päästä se selviää..
Nyt vaan tuli vähän paha mieli kun lueskeli teidän kokemuksia kyseisestä testistä, että jos se viime viikkoinen haamu ei kertonutkaan raskaudesta!
 
platina: täälläkin jännäillään tarkoittaako nuo minun cb:n roskisplussat ja testiajan sisällä tulleet ohuet viivat mitään..
se on ainakin varma että multa jää tulevaisuudessa clearbluen testit apteekin hyllylle jos noi ei sitten tarkoitakkaan mitään! :mad:
 
apua, mä tartten kanssa tulkinta-apua.. eli clinic direct-testi, noin 2 päivää ennen menkkojen alkua eli aikaista on. Testiajan (3 min) jälkeen näkyi aivan tosi haalea viiva, mielestäni kuitenkin selvästi vaaleanpunainen. nyt noin 45 min jälkeen väri ehkä vähän haalistunut ja näyttää enemmän viivanpaikalta..? Tiedän ettei tässä mikään auta kuin muutaman päivän odotus vielä, mutta halusin nyt kuitenkin minäkin kirjoittaa tänne..

kuvia:
Aijaa.com - 7564508.jpg
Aijaa.com - 7564509.jpg
 
no joo, tein vielä uudestaan toisen testin ja kyllä siihen selvästi tuli haalea viiva.. HUHHUH! yhdestä kerrasta sitten on tärpännyt, ei ihan vielä ollut tarkoitus, mutta ei kai tässä muuta voi kun varovasti hymyillä :)
 
Kyllä mäkin näen Laran testissä tosi hailakan haamun! Hmm, miksi sen pitäisi olla nega?
Olin Hcg mittauksessa torstaina ja tulos oli 2 eli negatiivinen... Mutta sitten rupesin miettimään, että jos se oliskin alkava raskaus :D ja testasin.. Mutta järkihän sanoo, että on nega... Ihmetyttää nuo testit, tosi eri tasosia, koska tollastakaan viivaa en saa pregcheckiin jos on nega...
 
Heippa!
Pakko oli laittaa kuva haamujen haamujen haamusta, joka tuli heti testiajan jälkeen. Apteekin omalla testattu. Kiertopäivät ovat vähän sekaisin kun sain keskenmenon ja menkkoja ei ole vielä tullut, mut dpo EHKÄ 11?? Oireita on ollu, parina päivänä meinannu tulla oksennus, mutta pahoinvointia ei ole... aiemmissa raskauksissa ei ole oksettanut noin. Ja menkkajomotteluja ollu jo perjantaista lähtien. Mutta halusin nyt tulla teidän kanssa jännäämään mite käy :)

Tässä pari kuvaa, tosi huonosti saa sen haamun kameralla näkyviin, mutta luonnossa näkyy kyllä ihan kääntelemättä.

Aijaa.com - 7595968.jpg

Aijaa.com - 7595969.jpg
 
emskuli: Onnea! tuohan on jo selvä haamu. :heart:

Mites onko teillä kokemuksia noista mammaksin david puikkotesteistä? kun sain "viivanpaikan?" sillä tänään päiväpissasta.. se oli herkkä 10 testi.
niin on haalea hailakka että välillä tuntuu että kuvittelen sen hailun siihen, väristä en osaa sanoa kun on kyllä todellinen haamujen haamu. tai sitten viivanpaikka..:|
kuvaa yritin ottaa, mutta ei se kuvassa näy ollenkaan, kun kamerana vaan tää huono kännykän kamera..
 

Yhteistyössä