Kuvia plussatesteistä

Liljaana kiitoksia tiirailusta sinullekin :) Ja aivan oikeassa siis olet, että päivät ei vielä pitkällä ole. Kaikki lähti oikeastaan siitä, kun eilen testasin kun ajattelin piikitettyä hormonia olevan vielä ja halusin tarkistaa, että näkyykö se testissä. Sittenhän tämä meni aivan sekavaksi (siis päässäni).
Vuosien kokemuksella tiedän, ettei tähän auta kuin odottaminen...
... mutta niin sitä vaan etsii pienintäkin toivonripettä...
Testejä teen varmaan viimeiseen asti, joten jos tiirattavaa vielä tulee, niin varmasti lisäilen tänne ;)
 
maanantaina 7.2. aamupissasta.. Menkat oli tuolloin 7 päivää myöhässä :)

yritystä takana 14 kk, ovistestejä en oo tehny enkä laskenu päiviä.. Yllätys yllätys lopetettiin yrittäminen vuoden vaihteessa (ei kuitenkaan käytetty ehkäisyä ;))

Aijaa.com - 7507356.jpg

Torstaina tein uuden testin, joka oli vahvempi plussa.. :)

Mun Örkki on nyt kuusi viikkoa vanha :heart:

Käsi vähän tärisi, siks suttuinen kuva :D
 
LEENAT: viivan minäkin näen.:) toivottavasti vahvistuu


No niin, pakkohan se oli vielä testi tehdä...
Pissa oli rakossa alle tunnin, ja alle minuutissa oli tälläinen tulos tänään päivällä:


:heart:

T.Neiti+Kihuli rv 5
 
Tässäpä mun haamujen haamu joka tuli maanantaina. Ovis oli viikko sitte maanantaina tai tiistaina, limoista ja kivuista päätellen. Testasin aivan huvin vuoksi koska epäilin jo edellisessä kierrossa raskautta outojen oireiden takia ja silloin sain jotain viivanpaikkoja tai haamujenhaamuja, tosin eri testeillä. Päätin että niihin en luota ja että raskaana en ole..

Kaikki kuvat samasta testistä vähä eri etäisyyksistä. Alimmaisessa kuvassa alempi testi on aikaisemmasta kierrosta testattu tyylipuhdas nega, otin kuvaan ihan vertailun vuoksi.

Kuvat ei edusta huippulaatua, mutta näettekö saman kuin mä? Luonnossa viiva näkyy ilman tirkistelyjä, ilman erikoisvaloja yms. :D

Aijaa.com - 7511626.jpg

Aijaa.com - 7511605.jpg

Aijaa.com - 7511562.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Nyt eletään jännittäviä aikoja..mä tein testin tänään päivällä..tein ton clear blue plussan...Kuukautisten pitäis alkaa vasta viikon päästä..senhän voi tehdä 4 päivää ennen odottettujen kuukautisten alkamista mut silloin se pitäisi tehdä aamuvirtsasta...mä en tietenkään jaksanut odottaa ja tein testin heti..siihen tuli välittömästi haamu viiva..siis todella haamu..mietin että onko se oikeesti viivamutta taitaa se olla kun sitä tiirailee..kuvaa en valitettavasti tajunnut ottaa..mut toivotaan maanantaina vahvempiä viivoja!
 
herttaliisaToi on niin selkeä ettei sitä edes tarvinnut suurentaa! Onneksi olkoon:heart:

Itsellä taas niin paha valeraskaus menossa ettei mitään rajaa:x Oksennan joka aamu ja kyökin pitkin päivää,suuta kuivaa ja janottaa, pissattaa kokoajan ja väsyttää taas aikalailla... Toivon että pääsen pian sille gynelle että saisin nämä asiat kuntoon. Missään testeissä ja tutkimuksissa ei ole mitään vikaa ollut ja nyt lääkärit on samaa mieltä että pitää ottaa klipsit pois kun raskaus alkoi niistä huolimatta(onneksi) ja olen kärsinyt kivuista siitä asti kun ne laitettiin. Itsekin olen halunut ne pois jo pitkään ja nyt olen toiveikas, mutta silti uskon vasta kun ne todella on pois. Tänään on kp 18-19/27-28 ja kipuja kyllä on kuten aina:(
 
Herttaliisalla aivan selvä plussa! Itse tein yhden testin jälleen kp 23 ja oli selvempi viiva kuin edellisessä ja etenkin se oli selvästi punainen :) nyt oon reissussa ja huomenna pääsen Vasta testaileen uudelleen. Pitää laittaa sitten uutta kuvaa esille.
 
platina, Jomi ja mamakone KIITOS :heart: Nyt uskon, kun tekin sanoitte testissä olevan kaksi viivaa :) Aamupissasta ois varmaan ollu vahvemmat viivat. Mun ei pitänyt vielä tänään testata, mut sit päätin, että kokeillaan nyt. Oireita on ollu: palelua, pissattanu enemmän ku normaalisti...mitäs vielä...ei tuu mitään nyt mieleen muuta, pää on niin sekasin!!! ONNESTA siis :D Tänään odottelin siis tätiä kylään, vähän masussa kivistää, sillan että tuntuu siltä että menkat alkaa just! Nooo, toivottavasti tämä pieni ihmistaimi matkassa pysyy...kovasti on toivottu.


Lähetän teille kaikille plussatuulia!
Hertta

PS. huomenna testaan vielä aamupissasta...pakko!
 
Viimeksi muokattu:
Lily: Noi Prisman testit on kuuluisia niistä valeviivoista, omallekin kohdalle on pari näitä osunut. Tuossa sun testissä on just semmonen haamuviiva mitä mie sain. Varsinkin jos se tuli testiajan jälkeen, niin veikkaisin viivanpaikaksi. Mutta peukkuja että vahvistuisi :)
 
Bindi: jep. mulla takana nyt 2 clearbluen ROSKISplussaa :ashamed: mutta siis se viiva tuli siihen ihan puolen tunnin sisällä (puhun CB:n perinteisestä..)
mutta niihin vaikee mennä mitään uskomaan kun on niin huono maine nykyään sillä testillä.
 
LiLy_ PregCheckeihin oon minäkin saanut viivanpaikan useammankin kerran. Ja nuo CB:n Plus-testit on kyllä niin pahamaineisia, etten ikinä enää erehdy niitä ostamaan (joskin mulla toimivat oikein hyvin eli puhdasta negaa näyttivät :p).
 
voi kun malttais pitää näppinsä erossa noista testeistä ja odotella rauhassa.
mutta sorruin tekemään tänään iltasella yhden clearbluen testin. ja heti kun kastoi pissaan niin tuli tuo ohut sininen pystyviiva. todella ohut se on. :( eihän tuo voi tarkottaa mitään, eihän?
miten tuota CB:tä edes myydään missään apteekissa jos se näyttää plussia ja haamuja ihan miten sattuu vaikka raskaana ei olisikaan? toihan on tosi törkeetä.
roskisplussat ymmärrän, sehän on sit vaan omaa tyhmyyttään kun jää kyttäämään testiä. (niinkuin esimerkiksi minä :ashamed:)
 

Yhteistyössä