Kuvia plussatesteistä

Lara-- Oi kun ihunaa, sie toista jo kuumeilet!!=)

Siulla alkaa näkymään TOSI aikseen nuo plussat..tuo kuule samanlainen, minkä mie sain tänään dpo12 ja EI testiajalla, vaan 3.5h:n kuluttua kun heräilin sitten aamudippauksen jälkeen.

Kovasti viivan vahvistumusta siulle toivon!!:heart:
..minkä ikäinen se siun pien jo onkaan?..:)
 
Olipas tiksuttimen viivat vahventunu komiasti :) Voi se olla Bindi, että tuo on sellanen "roskishaamu", kun tuli ihan loppuajasta (10 min kohdalla ) ja tummeni testiajan jälkeen... Maanantaina luulis näkyvän edes jotain jos on näkyäkseen ;) Ei me ehkä olla ihan tilattu näin aikasin sitä kakkosta, mutta otetaan vastaan kaikki mitä tulee, on positiivinen tai ei... Mutta kyllä tästä vähän vauvakuume nostaa päätään, kun testailee ja täällä lukee juttuja :) :heart:
 
Aika samanlaisen viivanpaikan sain, (tällä kertaa testiajan jälkeen! ) kun tuo edellinen, mutta vielä haaleamman (jos se on edes mahdollista heh heh ) En siis taida olla raskaana tällä kertaa :) Ihmeellisiä nuo roskishaamut ja muut epäselvyydet... :LOL:
 
Minä laitan eiliset kuvani tännekin. Kuvat on kyllä otettu vasta testin kuivumisen jälkeen ja näkemäni väri on mielestäni pakkautunut viivanpaikan reunaan...
Mutta en tiedä näkeekö kuvissa kukaan muu yhtään mitään..

Näytön kontrastia säätämällä saattaa jotain saada näkyviin tai sitten se on vaan silmissäni vika.
Tässä kuvat eilisestä testistä:
Aijaa.com - 7501534.jpg

Aijaa.com - 7501532.jpg

Onhan tämä epätoivoista... tiedetään...
Kotona odottaa vielä juuri tilattu paketti testejä ja voin arvata tekeväni niitä tässä joka päivä.

Perjantaina on raskaustesti verestä, silloin viimeistään selviää jotain.
 
Taidan laittaa tännekin kuvat. Testit on tehty samasta näytteestä päivällä parin-kolmen tunnin pidätyksen jälkeen...

Ensimmäiset kaksi kuvaa on Sofi One Step-testistä ja vielä samasta kuvasta, joista ensimmäistä ei ole muokattu, mutta toisessa on kuvaa rajattu ja kontrastia säädetty.
Alemmat kolme kuvaa on Pregcheck testistä johon mielestäni tuli jotain testiajalla, mutten sitä kyllä kameralla saanut kiinni. Testiajan jälkeen (1h) ennen testin kuivumista kuitenkin alkoi jo näkymään jotain. En tiedä näkeekö sitä muut kuvista... Tai en tiedä onko kaikki pelkästään kuviteltua.

Mutta jokatapauksessa tilanne on sellainen, etten ole näin "hyviä viivoja" saanut aiemmin edes kuviteltua.. joten vähän jännittää. Dpo on luultavasti aika alhainen vielä (8-9) joten ehkä jotain toivoa on, vaikkei noissa mitään näkyisikään.

Kysymys?? Minkälaisia kokemuksia teillä on Sofi One step- herkästä r. testistä ? Entä Pregcheck puikkotestistä?


Liitteenä sitten kuvia:

Aamulla tehty Sofi One step:


tässä sama kuva vähän käsiteltynä (kontrastia säädetty):


Sitten Pregcheck, jossa itse olin näkevinäni jotain testiajalla ja testiajan jälkeen näkyy vielä jotain... (kuva otettu myös testiajan jälkeen):
Tässä muutama kuva ko. testistä:





 
mymosa en minäkään oikeastaan väristä tiedä. Mutta hulluksi tässä olen tulossa ;) Niihän se on, että muutaman päivän päästä sitä on jo viisaampi, mutta kummasti sitä vaan ei malttaisi odottaa. Kaiken lisäksi perjantaina on raskaustesti verestä... joten silloin viimeistään selviää. Kiitos kuitenkin tiirailuavusta :)
 
iloksi, mä näen myös viivaa noissa testeissä, varsinkin tuossa Sofi one stepin testissä on selkeä viiva. Keskimmäisessä Pregchec:ssä olisin näkevinäni hailakkaa punertavaa viivaa.
Mitä olen tuolta muualta lukenut, sulla on dpo:t niin alussa, että eihän siinä hirveitä vielä näy.
Mulla näkyi myös samoissa testeissä jo sillo dpo8-9 jotain, jota ei kyllä kameralla saanu vangittua, mutta vahvistui sittemmin plussaksi.=)
Joten yritä jaksaa vielä näitä piinapäiviä ja testaa taas uudestaan. bd
 
iloksi, kyllä tuossa sun testissäs jotain näkyy, mutta vaikea sanoa mitä se on. Testiviivasta näen siis vain reunat. Mikä tuon testin herkkyys on? Ehkä huomenna tai ylihuomenna näkyy jo paremmin. :)

Tässä oma tänään tehty testi: Aijaa.com - 7506140.jpg ja Aijaa.com - 7506176.jpg (sama testi, kaksi eri kuvaa)
Testi on davidin herkkä ja tänään on dpo10.

Vielä tosin pelottaa, että tuleeko tästä mitään. Plussaa on tullut edellisissäkin kierroissa, mutta aina se vuoto alkaa.
 

Yhteistyössä