Kuvia plussatesteistä

lisään tuohon että se "viivanpaikka" tuli siihen ihan testiajan sisällä.. ja ennenkin oon testaillu noilla mammaksin david puikolla (herkkyys niissä oli 25) enkä koskaan saanut niihin mitään, vaikka välillä testiajan jälkeenkin tiiraillut. :ashamed:
jostain vaan muistelen lukeneeni että herkimmät testit voi näyttää herkemmin viivanpaikkaa? vai voiko?
 
Kiitos teille ihanaiset kannustuksesta =) Jännittää tuleeko täti vai ei. Miks tämä aika menee niiiiin hitaasti? Ja se mietityttää tuliko haamu kun oli se km?? Gyne kyllä ultras ja sanoi että on kaikki tyhjentynyt... Mutta eiköhän tämä viikonloppuna viimestään varmistu suuntaan tai toiseen!

mur-mur: kyllä se 10 min sisään tuli.

Mamma91: keskiviikko aamuna uusi digitesti, tämän tein tänään päivällä...
 
Laitampas nyt minäkin omani :)

Eli ekassa kuvassa kp 26/26


Toka kuva parin päivän päästä eli kp 28/26


ja testi siis apteekin oma raskaustesti. Ensimmäistä ei voinut uskoa niin oli pakko tehdä toinen :D Huomenna (tai noh tänään, tiistaina siis) viikkoja 5+1 ja pakko tehdä vielä yksi ihan vain varmuuden vuoksi :whistle:

Toivottavasti kuvien laitto onnistuu. Olen ihan aloittelija vielä täällä kaksplussassa :ashamed:
 
tiuhti_ kylläpä oikein hyvn voi ja juurikin tuolla tapaa, niin kuin siulla: viiva ei ole tasavahva - ylhäältä tai alhaalta himmeämpi.
Mie testailin kolme, neljä kiertoa tuota "ilmiötä" ja kun oli oikein VAHVA ovis, viivakin oli R-testissä vahvempi!!

Veikkaisin ovista kun Kp:tkin noin vähäiset..tosin, se toinen vaihtoehto olisi ihanampi - peukutukset sillehin d=)b:heart:

Tuossapa vielä se miun "Ovis" R-testissä
..ylhäältä pienen matkaa vahva punainen "täplä", haaleten olemattomaksi alaspäin mentäessä..

..ja tässä O-testi(punainen)ja R-testi(vihreä)


Huono on tämä kuvainen, kamera susi:kieh:..mutta kuvasta näkyy vahva ovis+ ja siellä R-testissä kuvaa suurentamalla reilusti, sitä punertavaa haamua.
 
Viimeksi muokattu:
oon mäkin herkkin 10 r-testeihin, varsinki sofi one step testeihin saanut oviksen aikaan hailukkaa viivaa, mutta tuo on cittarin pregcheck ja herkkyydeltä 25.. :ashamed: no, ei auta kuin katsoo tilannetta.. ihmettelin vaan kun menkkajomottelut ja repäsyt jatkuu, sekä nännit on kipeät, ei mulla koskaan ole näin ollut alkukierrosta :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Nuo David testit ovat muistaakseni niitä 25mIU/ml herkkyydeltään..ihan varma en ole..muisti pätkii:whistle:

Toivon tiuhti_ että se olisi :heart:SITÄ:heart:..:)

((muoks)) nyt muistin!!..O-testi on herkkä 10mIU/ml(Raskauskeijulta) ja R-testi 25mIU/ml..

tiuhti_ siun R-testin viivanen ON kyllä vahvempi, kuin miulla oli..toivotaan ja jännätään:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tiukutus: ONNEA :flower: Ihanat viivat:heart:

Minä... sanottaisko "vähän" malttamattomana testasin aamulla cb:n digilla "ei raskaana". No kun olo vaan välillä on niiiiin oksettava ja menkkajomottelut jatkuu, niin ostin cittarista pari Pregchec-testiä ja tein toisen tässä päivällä ja testiajan SISÄLLÄ tuli punertava haamujen haamu taas.

Tosi vaikee oli saada kuvaa kun aika pieni on se testi, mut tässä jos siitä jotain selvää saa...

Aijaa.com - 7601306.jpg
 
mur-mur, mulla olis kysymys liittyen tuohon et r-testi reagoi ovikseen.. kun teit testejä, piditkö tikkuja kiinni toisissaan? eli siis vertasitko o ja r-testiä et tuleeko viiva samaan kohtaan? (vaikea selittää :D), mutta siis mun ajatus on, että voiko tosta o-testistä lieta sitä LH-vasta-ainetta siihen r-testin testiviivaan ja siksi se tekee noin?

Aijaa.com - 7605893.jpg

Aijaa.com - 7605924.jpg

sain tänään meinaan tällaisen, kuvassa se ei näy, mutta se on paljon vahvemi kuin eilen.. ja tosiaan, olen joka kerta nyt tehnyt niin, että vertaan testejä toisiinsa, pitämällä niitä kiinni toisissaan ja viivoja peräkkäin..
 
Viimeksi muokattu:
Minnuska89: Onnea onnea :flower: Tosi hyvin viivat vahvistuneet!! Huikee tunne varmasti!

Tässä olisi pari kuvaa tänä aamuna tehdystä testistä:

Aijaa.com - 7605960.jpg

Aijaa.com - 7605959.jpg

On se vahvistunut eilisestä (ainakin kun livenä vertaa)!! Eli on mulla kai toivoa ettei se ole vain haamua kuukausi sitten olleesta keskenmenosta. Ja kun oireita on ollu... näin aikasin ei kyllä aikasemmissa raskauksissa ole ollut tämmösiä oireita. Mutta kaikkihan ovat erilaisia. Jännittää :heart:

Tässä parempi kuva:
Aijaa.com - 7606696.jpg
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti_ enpä usko, että sitä väriainetta siitä O-testistä, sinne R-testiin liukenee, v a i k k a vierekkäin niitä pidät..erittäin vahva viiva jo siellä R-testissä siulla on..

Nyt siun on vain jatkettava tuota dippailua hetki niin näet, pysyykö O-testissä viivanen ja vahveneeko - samoin R-testin viivanen..kylläpä on tosiaan jänittävää
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä