Kuvia plussatesteistä

mur-mur:heart:, voi kiitos kun vastasit :ashamed:, kun mä vaan yritän perustella nyt miksi tuo noin reagoi.. no siis joo tää on tosi jännittävää, meinaan toi on nyt ihan selvä plussa mitä tossa testissä on.. ainakin musta :)
 
tiuhti_ se R-testi tosiaan voi reagoida myös LH hormoniin, ovat tuon HCG:n kanssa vähän kuin "serkukset"..nyt vain malttia!(joo, helppo toisen sanoa täältä;))

Peukuttelen sen ihan OIKIAN plussan puolesta d=)b:heart:
 
tiuhti ja mur-mur! Mulle on käyny niin että liuskaraskaustesti imaisi ovistestistä väriä kun tein noin miten tiuhti kuvaili! Tein samasta pissasta varmistukseksi toisen r-testin ja ihan puhdas nega, samanmerkkinen liuska kyseessä. Että kyllä se vaan imasee, tulee just tollanen osittainen viiva! Plussatuulia tänne kaikille :heart:

Harhis ja Eemeli, rv 27+0
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista :heart:
Raskaana siis ollaan ja ekaa ultraa odotellaan että pääsee näkemään pienen pienen sykkeen :heart:

Tsemppiä ja onnea matkaan kaikille muillekin raskautuneille ja niille jotka sitä toivovat!
 
tiuhti_ kiva, jotta asia selvisi testien suhteen..en koskaan itse ole saanut tuota väriä leviämään - testistä toiseen, vaikka olenhin niitä vierekkäin pidellyt?:confused:

..kaikkea sitä oppii kun vanhaks elää..;)

Joko tiuhti_ dippailt R-testiä tälle kiertoa?=)
Plussatuulosia!!:heart:
 
joo kyl mie oon dippaillu, viimeksi eilen mutta puhdas nega, ei taida tässä kierrossa onnistua, menkat ei oo kyllä vielä alkanu ja tissit ollu nyt viikon kipeet, toissayönä oli tissikipu kylläki hävinny melkeen kokonaan :confused: mut en mie usko et tästä kierrosta tärppää, oviksesta en nyt sit tiiä koska on ollut.. tänään KP25/24-28 :) mut nyt 3 viimisintä kiertoa ollut 23-25 eli tänäänn varmaan alkaaki sit :) kiitos mur-mur tsempeistäsi :heart: koitaha sie nyt saada se plussa tikkuun ja pikkunen pýsymään matkassa ;) *puuhpuuhpuuh* ++++++:whistle:
 
voi ei!! kääk! Nyt sitten alkaa taas se "panikointi". Kumpa osais ottaa rennosti.
Takana liian monta km ja noita "kemiallisia".
Mutta kyl toi viiva on selkeempi mitä niissä kierroissa olen saanu. Tämä testi on vaan "vieras" mulle,joten siksi kyselin..
Aamuksi ois digi laatikossa..


nyt hiukan kuivuttua testin viivat on ihan punaset *voih* :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä