Kuvia plussatesteistä

Tulin katsomaan millon kannattais testata ja törmäsin neljän suoran clearbluen haamutestiin :p... oon niitä clearbluen testejä niin monessa eri valossa kattonut, että siinä ei ole viivanpaikkaa. Ja neljän suoralla oli kyllä jonkinlainen viiva siinä. Olen aukaissutkin testin :whistle:, että näkisin onko siinä viivanpaikkaa (seuraavaa testikertaa ajatellen). Clearblue on mulle kyllä näyttänyt tosi haaleaa haamua silloin kun olen saanut (kai) aikaisen keskenmenon. Eli ei noin haaleasta kannata vielä innostua. Mutta koska siinä mitään viivanpaikkaa ei ole, niin pakko jonkun verran sitä hcg hormonia on pitänyt olla.

First signalissakaan en ole mitään viivapaikkaa tai roskisviivapaikkaa nähnyt. Niitä en ole tehnyt kuin ehkä kaksi ja toisella kerralla sain tumman plussan :) One stepin liuskat on ainakin tosi huonoja. Viivanpaikkoja ja roskishaamuja. Vaikka yhdestä tavallista vahvemmasta roskishaamusta sainkin muutaman päivän päästä toisella testillä täyden plussan =)

Nyt raskaus epäilyttää ehkäisystä huolimatta. En tosin haluaisi olla nyt raskaana, koska on niin huono hetki :/, vaikka naisilla nyt aina jotenkin alitajuisesti pieni lapsi vatsassa on ihana asia :) Huomenna ajattelin testata. Luulisin että nyt on ainakin dpo 13 ja kiinnittymisvuodosta 6 päivää (jos se pieni vuoto sitä oli). Luulis, että clearbluen herkkä raskaustesti näyttäis jos olisin raskaana.
 
Hei kaikille!
Olen ihan uusi täällä ja mun täytyy heti kysellä teiltä apua.......
Eli plussasin ensimmäisen kerran 16. päivä tätä kuuta (reilusti yli viikko sitten) menkkojen ollessa vajaan viikon myöhässä ja tulos oli silloin selkeästi positiivinen. Seuraavan testin tein muutaman päivän myöhemmin ja positiivinen jälleen. Nämä olivat siis aamupissasta.

Ajattelin, että plussat ovat hyvin vahvat eikä mun tarvi tehä enempää testejä, kunnes luin netistä hirveesti haukuntaa noista rfsu:n testeistä. Vaikka plussat siis olivat selkeät, tulin skeptiseksi. :D Tänään kävin ostamassa apteekin oman testin ja tein sen keskellä päivää, mutta ilmeni toisenlainen ongelma:

http://img26.imageshack.us/img26/1118/26042011427.jpg

Mitä tämä tarkoittaa? Miksi toi c-viiva on haaleempi ku toi toinen? Siis toihan on mun tietääkseni se viiva, jonka pitäis muutenkin ilmestyä...
Tai sit mä oon niin innoissani ja höperö et panikoin nyt turhasta (?) :D

Toivottavasti saan vastauksen mahd pian. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kish ystäväiseni - Onnea Hurjasti!!!!!!!!!:flower:

Juurikin siksi tuo Apteekin testin C-viivanen jää heikommaksi, kuin T-viivanen, koska: Siulla on HCG:tä(raskaushormonia)elinmistössä jo niiiiiin paljon, että Apteekin oman testin Controlviivahin sen edessä kalpenee!!!:wave:

Kaikki on kuule hyvin siellä pikkisellä masuasukilla!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut kaikille plussanneille! :heart: Onko muut saanu apteekin first signal kasettitestistä roskishaamuja? *voi että kun sitä pitää aina myöhemmin mennä kurkkimaan* :headwall:
Menkat myöhässä monta päivää ja testit näyttää negaa..tuosta apteekin testistä tosin sain sen roskishaamun mutta ei uskalla liikaa elätellä toivoa..
 
Todellakin ne minun taannoiset testitulokseni olivat joko silkkaa sattumaa tai sitten reagoivat ovulointiin tai ties mihin kuun asemaan maahan nähden. :LOL: Mutta taisin aiemmin mainita, että edellisen kerran kun sain apteekin omalla vuosia sitten roskishaamun, tulin kuukauden päästä raskaaksi. Nyt aikalailla tasan kuukausi noiden ihmetestien jälkeen, näyttää testit tällaista:

Aika uskomaton sattuma, mutta onnellinen sellainen. :heart:

Chizu, muistelen, että First Signalkin antaa usein roskishaamuja.

Mä olen nyt viime aikaisten kokemusten perusteella todennut, että uskon tuloksen olevan positiivinen vasta sitten, kun testinäytöllä näkyy kaksi selkeää värillistä viivaa testiajan puitteissa (paitsi CB:n testin osalta ei sekään kerro totuutta). Tuo digitaalinen on mun mielestä aika loistava, ei jätä kyllä mitään epäilyksen sijaa. Siinä kun ei viivan paikkoja tai haamuja ole eikä tule. ;)
 
Onnea Neljän suora :heart: Ihania tuloksia olet saanut!! Läjäpäin tarrasukkia pienen matkaan mukaan!

Chizu Mulla ei valitettavasti ole noista testeistä kokemuksia, mutta monet testit antaa niitä typeriä roskishaamuja :( Hyvä juttu on kuitenkin se, että sulla on menkat myöhässä joten toivoa todellakin vielä on! :) Mun mielestä se Apteekin oma raskaustesti on kaikista luotettavin, kunhan senkin lukee testiajan sisällä ;) Silläkin kun tulee noita roskishaamuja testiajan jälkeen..

Vaniljainen ja potkiva masurontti 19+1 :heart:
 
Laitanpa nyt kuvani tänne vaikka ei nämä nyt välttämättä plussatestejä olekaan mutta haluaisin kuulla mielipiteitä. Tilanne on se että olen kärsinyt pitkään jatkuneesta menkkoja edeltävästä tuhruvuodosta ja tässä kierrossakin se alkoi normaaliin aikaan mutta hiipui pois ennen kierron loppua joten testin päätin tehdä (tai aika monta :ashamed: )

Olen siis tehnyt aina kaksi testiä yhdestä pissasta. Kaikki testit on eri merkkisiä niin ei oikein voi vertailua tehdä muuten kun että että miten samasta näytteestä voi tulla noinkin suuria eroja. Plussaa noi kaikki testit on näyttänyt testiajan sisällä ja punaisia on viivat olleet. Suurin murheeni on että tuhruvuoto ei ole loppunut kokonaan ja eilen tuli kertarysäyksenä hulahdus ihan kirkasta verta. Eikä testit mun mielestä ole vahvistuneet :confused: Kahdet viimeisimmät testit olen tehnyt yövuoron nukkumisen (noin 5 tunnin) jälkeen.
 
Ai eivät ole vahvistuneet? Katsohan nyt tuota alinta testiä uudestaan! Se taitaa olla PregCheck-liuska ja sitä pidän kyllä kovin luotettavana. Kyllä minusta näyttää ihan selvältä plussalta, joten onnea! :flower: Sitä paitsi hCG tuplaantuu käsittääkseni noin 48-72 tunnin välein.
 
Juu se alin on S-marketin Pregcheck. Mutta eeeei saa onnitella kun sitä vuotoakin oli eilen niin paljon. Kierto mulla on ollut tässä vuoden aikana 26-30. Mulla olis ensi viikon keskiviikolle aika aukiolotutkimukseen ja mietin vaan koko ajan että alkais jo sitten menkat kun muuten joudun siirtämään sitä aikaa. Eilisen vuodon jälkeen on tullut vain muutama tippa rusehtavaa, tänään ei mitään. Olen niin sekaisin kun en vaan voi uskoa että olisin raskaana. Vuosi yritystä on tehnyt sen verran kyyniseksi. :O Kai se on odotettava muutama päivä vielä ja sitten maanantaina soitettava sinne polille.
 

Yhteistyössä