Kuvia plussatesteistä

mymosa
Tässä aamuyöllä tehty wondfon testi..


Tässä aamulla 3h pidätyspissasta tehty david 25..


Tohon davidiin ei oo tota testiä lukuunottamatta ikinä tullut mitään, kerran toki olen 10herkkyydellä tehnyt jonkin viivan, joka oli samana päivänä toisella testillä nega eikä sen jälkeen siihen 10herkkyyteenkään mitään tullut. dpo10 ois tänään, digiä en tee ku vasta jos saan kunnon plussan..
Mulla vaan epäilys, että nuo on vaan jotain huijausta.
 
  • Tykkää
Reactions: mur-mur ja Tiuhti83
Mymosa viiva se on - usko pois! Mulla samaa luokkaa tai vähän heikompikin viiva dpo10 ja nyt dpo 12 tämmönen Aijaa.com - 8519417.jpg ja kyllä mun mielestä on jo niin hyvin vahvistunut, että voi plussaksi kutsua =) Kuvassa aina vähän vaalenee jostain syystä - näyttää luonnonvalossa paljon tummemmalta.

Lintsalle kovasti onnea plussasta :flower:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Tänä aamuna davidin 10 herkkyyteen aivan selvä plussa, omasta mielestäni (jos joku sen kuvana tänne ois laittanu niin oisin plussana pitäny).. MUTTA 25 herkkyys juuri ja juuri havaittava haamu.. en tiiä miksi nuo 25 herkkyydet näyttää noin.. kun 10 herkkyys ja wondfo on kuitenkin aika selviä haamuja ollut.

Taidan hakea tänään apteekista pari testiä ja tehä.. itku meinas aamulla tulla, kun jo aattelin, että tää oli tässä
 
mymosa Tuohan on noilla dpoilla oikein mainio tulos. Jos miettii, että noin puolessatoista - kahdessa vuorokaudessa tuplaantuu hormonipitoisuus, niin 10 -> 25 voi mennä kolmekin vuorokautta. Eli 10 herkkyys näyttää jo hyvin kun kaksvitonen vasta haamuilee.
 
mymosa
Kiitos mur-mur.. tätähän tää on, kun ei taho ite uskoo ja piinaan teitä näillä kuvilla.. kävin ostamassa apteekin oman jonka aion tehä vielä ennenkuin digitesti tulee.. Sillä sitten jos varmistais ja yllättäis ukon ;) kun ei menkatkaan ole edes myöhässä.. Tässä illan david 10 ja kai se on pakko pian uskoa..vai..

 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Santtu81

Yhteistyössä