Kuvia plussatesteistä

Kiitos Pamsku, Leo ja neiti näpsän äiti hirveästi vaan pelottaa veritesti torstaina ja se veritesti ja mitä sieltä sanotaan. Toivon vaan, että uutiset ovat sitten hyviä..
Ei paranisi mennä nuolasemaan ennen kuin tipahtaa.
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Ihan selkeesti on iloksin viivanen vahvistunut :) OIJOI! :hug: Tollasen mäkin sain apteekin omalla esikoisesta dpo12 (ja tietty kehitin siitä paniikin kun ei ollut tuon vahvempi :D ). Toivotaan ihan hirmuisesti että siellä pysyisi matkustaja helmikuulle kyydissä!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
demi.fi kannattaa kokeilla vielä aamupissistä? Minulla ainakin yksi päivä meni välissä haaleammalla viivalla ja meinasin heittää kirveen kaivoon. Sitten se tummui taas seuraavana aamuna.
Toivottavasti ei olis nyt kaikki menetetty!

Miiuliini85 tosiaan pitkästä aikaa :) Ja kiitos! Oletko sinäkin täällä vauvakuumepuolella vai vaan käymässä tällä kertaa?
 
Oh, kiitoksia lohdutuksesta mur-mur:)

Mä olen aika ihmeissäni kyllä nyt, kun koskaan mulle ei ole tullut mitään haamuja
saati katoavia haamuja, ellen ole ollut raskaana.. tosin ekasta raskaudestani olin jo hyvin pitkällä,
eikä siinä testissä ollut epäilyksen sanaa. tuota katoavaa haamua ennen, sain viivanpaikan,
jota ei myöskään koskaan ennen ole tullut. päivä katoavan haamun jälkeen, eli tänään aamupissasta testatessa, haamu piirtyi heti,
kun testi alue kastui, mutta kuivuttuaan katosi.. eli joko siellä todella tapahtuu jotain,
tai mulla on super oudot testit just nyt.. ovulaatio päivästä en ole ollenkaan varma.. enää.
Mut veikkaan, et nyt olis dpo13.. mut tosiaan tiedä häntä?:D
Ehkäpä tänään ei ole ollut hormoonin-nousu-päivä ja huomenna haamu tulee pysyäkseen.

eli olis vk 3+5 ni eihän se vielä välttämättä näy, eihän??!:))
LiilliLotta- Miten sulla kävi tän testin jälkeen?

Mulla oli samanmoinen ilmiö viime syksynä. Aika pian dippaamisen jälkeen tuli haamu ja pienen -öhöm- "onkotäätottavoikotääollatotta"-tanssihyppelyn jälkeen viiva oli poissa.. Parin päivän päästä viiva olikin pysyvä, tosin raskaus päätyi keskenmenoon myöhemmin
 
^ Eipä se raskautta näyttänyt, tiedä mitä kummaa oli. Mulla paukkuu kiertopäivät 50 nyt, et kovasti on puuhailtu, jos vaikka sattuisin useammin tai edes joskus ovuloimaan ja kävis tärppi:)

Lääkärille juhannuksen jälkeen, ni katsotaan saanko jotakin helpotusta jättikiertoihin.. jiiihaa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Tein eilen aamupissasta davidin liuskatestin ja noin 30min. testauksen jälkeen siihen oli jotain ilmestynyt :confused:
Onko tämä nyt viivanpaikka? Tänään tein uuden testin ja oli nega. Kp nyt 24/30.

Testit tehty kp23/30


 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä